Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 12 Maj 2025 00:53

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 124 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 27 Maj 2011 01:21 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Okt 2007 23:36
Postovi: 483
Lokacija: Nis
Ime: Pedja
Opel: Kadett B '72 1.2 i Coupe Rallye 1.2S, Kadett C Coupe '77 1.2, Monza A2 2.0 E
Aha, znaci kroje po uzorku?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 27 Maj 2011 01:26 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Okt 2008 23:34
Postovi: 247
Lokacija: Kruševac
Ime: Lazar
Opel: Vectra 2.0i
Garaza: pogledaj
Lepo ochuvan kadett. Ima mnogo potencijala. One alu felne 15ice mu bash lepo lezhe. Shto se ruchne tiche, da li si na tehnichki ishao sa praznim gepekom ili si imao neshto? Ako ti je bio prazan gepek, to je razlog zashto ti ruchna slabo kochi. Dok je moj cale vozio kadett-a vishe puta su ga terali na vanredni tehnichki. U sluchaju da se u tom trenutku u gepeku ne nalazi alat, cale je redovno kupovao po 2 dzaka cementa. Kadett je mnogo lak pozadi i zbog toga pokazuje kao da ruchna maltene i ne radi. Ni ja sve ovo nisam znao, dok nisam otishao kod drugara na tehnichki, posle dve kazne sa vanrednog tehnichkog, i on mi je ovo isprichao. Sa teretom pozadi kadett-u radi ruchna bolje nego na nekim novijim kolima. Puno srece u daljem sredjivanju.

_________________
Opel Vectra 2.0i


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 27 Maj 2011 03:23 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
pboskovicyu je napisao:
Na otpadu se uz malo srece i dalje mogu pronaci dobri kederi sa Kadetta C. Ja sam pre mesec dana skinuo oba sa jednog krsa i bez preterivanja izgledaju kao novi. A posle neophodnog skracivanja su i namontirani, ostaje jos samo da se ubaci ukrasna lajsna:

Ta ukrasna lajsna nije samo za ukras, ona je ujedno i osigurac da sofersajbna ne ispadne, ako mislimo na tu lajsnu koja ide u keder. U svakom slucaju ja mogu sa svojim kederima jos dugo ako bude trebalo, jer nisu strasno osteceni jos uvek, ali kad ih budem skidao, videcemo sta ce biti. Cuo sam da mogu da se montiraju kederi od lade i da odgovara onaj sa tom lajsnom za sofersajbnu, mada to nisam proverio, ako je tako onda moze lako da se nabavi nov. Ako neko zna neka potvrdi ili demantuje, mislim da bi bila i ostalim vlasnicima kadett-a c vrlo korisna informacija.

pboskovicyu je napisao:
Aha, znaci kroje po uzorku?

Da kroje po uzorku i potreban im je jedan dan da ih prelepe, jer se valjda uz lepljenje odvija i pecenje tog lepka, pa je potrebno vremena. Za sada sam prezadovoljan kako je ispalo, a videcemo kako ce se pokazati ubuduce.

Laza je napisao:
Lepo ochuvan kadett. Ima mnogo potencijala. One alu felne 15ice mu bash lepo lezhe. Shto se ruchne tiche, da li si na tehnichki ishao sa praznim gepekom ili si imao neshto? Ako ti je bio prazan gepek, to je razlog zashto ti ruchna slabo kochi. Dok je moj cale vozio kadett-a vishe puta su ga terali na vanredni tehnichki. U sluchaju da se u tom trenutku u gepeku ne nalazi alat, cale je redovno kupovao po 2 dzaka cementa. Kadett je mnogo lak pozadi i zbog toga pokazuje kao da ruchna maltene i ne radi. Ni ja sve ovo nisam znao, dok nisam otishao kod drugara na tehnichki, posle dve kazne sa vanrednog tehnichkog, i on mi je ovo isprichao. Sa teretom pozadi kadett-u radi ruchna bolje nego na nekim novijim kolima. Puno srece u daljem sredjivanju.


Hvala na pohvalama za ovog mog tridesetpetogodisnjaka :ilo: .
Sto se tice rucne, nije bio problem u tezini, jer je bila u gepeku skoro puna boca za TNG od 60l i 2 rezervna tocka plus sav potreban i nepotreban alat :D. Rucna mi je bila dosta slaba i to sam primetio kad odem na selo, jer tamo je dosta strm teren pa kad parkiram auto moram uvek da povucem rucnu, tek na poslednjem zubu je dobro drzala auto da se ne "otisne", mada da je samo dotegnuta sve bi bilo ok, ali eto prosao je auto tehnicki bez problema i sa tako "slabom" rucnom. Sada mi je vec rucna odlicna, zakiva na otprilike cetvrtom zubu, ipak smo odradili zadnje kocnice i dotegli sajlu od rucne. Na slikama se vidi da su paknovi bili kao novi i nimalo istroseni, ali jednom su zapaljeni i struktura feroda se izmenila i to vise nije moglo da koci kao ranije, inace su "zapaljene" ferode bile samo na jednom tocku, ali kad smo radili kocnice morali smo odraditi sve paknove.
Felne su bratove, mada mogu da ih "maznem" da ih malo vozim, ali verovatno ce biti namenjene za jedan bmw 318 e21 koji smo nabavili prosle godine i trenutno treba da se prefarba. Jedino mi se ne stavljaju te felne da mi ih neko ne bi ukrao ovde u NS(sto je koliko sam video cesta pojava), a trebale bi mi sigurnosne navrtke, jer kadett ima brezone, a ne kao vecina vozila srafove. Mada posto mi se svidjaju ove njegove fabricke felne, planiram da nabavim cepove koji su ukradeni prethodnom vlasniku i nosim se mislju da mozda samo zadnje felne prosirim i stavim sire gume a da prednje ostavim ovakve, ali i to cemo jos razmatrati. Kad ga budem sredio, onda cu verovatno periodicno menjati felne, a do tada cu valjda nabaviti par lepih setova, ionako imamo u porodici brdo automobila(koji su stariji) i dobrom delu je raspon rupa 4x100 tako da mozemo medjusobno menjati felne :) .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 27 Maj 2011 17:22 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
pboskovicyu je napisao:
Aha, znaci kroje po uzorku?


Da. Odes, odneses i zavrse ti to... Imao sam negde i vizit kartu, ali nisam siguran da li je jos uvek imam...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 30 Maj 2011 23:12 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Okt 2007 23:36
Postovi: 483
Lokacija: Nis
Ime: Pedja
Opel: Kadett B '72 1.2 i Coupe Rallye 1.2S, Kadett C Coupe '77 1.2, Monza A2 2.0 E
Rekao si da si zamenio zadnje kocione cilindre i da pasu od suze? Ja sam imao neke od ranije i hteo sad da ih stavim ali se ispostavilo da su namenjeni za sire pakne jer su izbaceniji.

Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 30 Maj 2011 23:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Ja sam ih namontirao(tacnije brat ih je montirao a ja sam pomagao :) ) i evo vec nekih 250km presao bez ikakvih problema, meni su uski paknovi(lepljena je feroda sirine 29mm), sad tek primecujem na slici da su malo izbaceniji cilindri od suze, ali ja sam trazio samo kocioni cilindar koji ima poklapanje svih srafova. Caletu su u prodavnici rekli da je to cilindar za opel corsu, ali na kutiji lepo pise kadett D i E.
Posto imate te cilindre, probajte da ih montirate, mada sam ubedjen da ta "izbacenost" nece praviti nikakav problem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 03 Jul 2011 02:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Gledajuci nesto na netu naidjoh na ovaj sajt : http://www.opelkadettc.net/en/kadett-c- ... 7s/12.aspx
E sad, zanimljiv mi je taj podatak o motorima 1.2N OHV koji su se ugradjivali u kadett C i gde pise "As from Aug 1976 and
engine no. 1, 500, 001" da je bio motor od 55 pk(40 KW), ne budem lenj i pogledam u staroj saobracajnoj broj motora i ustanovim da moj motor je sa brojem preko 1 500 001. E sad me kopka kako su oni u saobracajnu uneli 37 KW i odakle njima taj podatak i da li je uopste i ovaj podatak o 40KW tacan?
Realno mi ne znaci nista to koliko auto po specifikaciji ima snage, ali me cisto interesuje da li neko zna nesto vise o tome, odakle se upisuje specifikacija snage motora u saobracajnu i zasto se ona nekada ne slaze sa fabrickom specifikacijom?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 12:36 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Malo se radilo na kolima.
Pre oko mesec auto je poceo malo cudno da se ponasa, kada se ugreje pri voznji (na onim ekstremnim vrucinama) gasi se na leru, sto nikako ne bi trebalo da se desava, zatim je poceo da trza pri voznji na plin i motor se bas dosta tresao, a posle testiranja na benzin ispostavilo se da trza i na benzin, ali manje. Iz tog razloga prvo sam proverio svecice i ustanovio da se jedna od vibracija odvila, nju sam dotegao, ali se problem nastavio, potom sam skinuo sve svecice i proverio u kakvom su stanju, jer ako je neka "crkla" trebalo bi da je zamascena uljem, ali za neverovati sve su bile suve na vrhu, mada malo garave, pa sam ih iz tog razloga lepo ocistio i vratio. Posto ni to nije pomoglo zamenio sam i prestelovao platinu, razvodnu kapu(posto je onaj grafitni vrh bio primetno potrosen) i svecice(zamenom svecica se primetilo blago poboljsanje), ali auto je i dalje imao isti problem, pokusao sam da prestelujem plin pa sam ga time jos vise rastelovao :). Kad sam kupovao svecice trazio sam i kablove da i njih zamenim ne bi li otklonio kvar, ali ih tada nisam nasao. Proveravao sam cak i to da li se bobina greje posle nekog vremena pri radu da ustanovim da li je problem sa njom, nije se grejala. Na kraju posto nisam uspeo da ustanovim kvar, tu je u pomoc pristupio moj brat automehanicar(doputovao je u Novi Sad da bi mi popravio auto). On je proverio da li sam dobro ustelovao platinu upalio kola i malo ih provozao, bilo je to posle dobre kise, kada je ponovo stao na parkingu i ja sam jasno cuo pucketanje i to bas kod bobine, skinuo je kraj kabla koji je zakacen na bobinu i imali smo sta da vidimo, taj kraj kabla je bio skroz zelen, potpuno oksidirao. Samo ga je ocistio i namazao malo uljem i resio mi problem oko koga sam se ja mucio jedno pet dana. Sto je jos tuznije, ja sam sve krajeve kablova skidao i pregledao osim tog kraja na bobini :(. Kvar bi sam otklonio da sam u prodavnici nasao kablove kad sam kupovao svecice za zamenu. Brat je jos sumnjao i u kondezator paljenja pa sam nabavio i kondezator koji smo menjali i ustanovili da nije problem do kondezatora. Jednostavnim testom smo ustanovili da nam malo probija kabal od bobine, mada vise nije bilo trzanja pri voznji, ali auto nikako nije mogao lepo da se usteluje za miran rad, vec se iz tog razloga motor bas tresao. Nasao sam i nove kablove i njih smo zamenili i onda lepo ustelovali plin. Tada je vec kadet radio znatno bolje nego pre ove intervencije.


Slika

Slika

U medjuvremenu sam nabavio i sportski volan marke Raid i nameravao da zamenim originalni sa njim, posto je originalnom na par mesta pukla plastika.

Slika

Posto nisam imao odgovarajucu glavu, trazio sam je po radnjama da je nabavim. Jedino sam nalazio kineske glave koje su loseg kvaliteta. Zahvaljujuci jednom clanu sa foruma sam nabavio glavu od MOMO volana:


Slika

Slika

Bilo je par sitnica koje su morale da se izmene na ovoj glavi da bi volan mogao da se namontira. Onaj izbaceni deo sa donje strane je odsecen, razbusena je nova rupa za sirenu i namontiran kabal za sirenu sa originalnog kadetovog volana, razbusene su rupe za volan i namontirani srafovi sa maticama. Jedino nismo razbusili rupu za "iglu" koja vraca zmigavce, tako da se to sada mora rucno raditi, ali i nije neki problem. Uglavnom Volan je uspesno namontiran, evo i jedne slike(mada je lose ispala jer mi se zatresao mobilni) da se vidi kako to sada izgleda:


Slika

Potom mi je nastupio dvonedeljni odlazak na selo da se malo odmorim, da posetim malo Gucu i da tamo malo sredim jos neke sitnice na kadetu. Jedno dva dana pre odlaska na selo mi se desilo jednom da mi za vreme voznje potone kocnica, a znao sam da nema vazduha u sistemu, jer smo brat i ja ispustili vazduh pri menjanju zadnjih cilindara koji su bili problematicni. Pogledao sam ispod kola i video da nijedan cilindar nije procureo, nigde nije bilo tragova curenja hidraulicnog ulja, a i nivo ulja u bocici se nije promenio. To se tada desilo samo jednom, kasnije nije bilo problema, cak ni za vreme puta na selo, ali sam sumnjao da nesto nije u redu sa glavnim kocionim cilindrom.
Pri dolasku na selo desila mi se jos jedna neobicna stvar. Ceo put do Arilja od Novog Sada, sve je bilo u redu sto se tice temperature rashladne tecnosti. Ali od Arilja do sela(put od nekih 5 km sa ozbiljnijim usponom) temeratura se podigla iznad druge crte u crnoj zoni i kad sam stao cuo sam kako mi auto "kuva". To mi se pre nikada nije desavalo, u hladnjaku se nalazi antifriz i ne bi trebalo da prokljuca tako lako.
Kad sam stigao na selo namontirao sam mu alu felne koje ce sad biti neko vreme na njemu:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Voleo bi da cujem vase misljenje kako mu stoje. U pitanju su Aluline(Made in Germany) felne 15'' ET29 7J, a ove gume su dimenzije 185/60. Felne nisu trenutno u nekom stanju i potrebno je sredjivanje, ali na to ce malo da pricekaju ;).

Pri zameni tockova pogledali smo kakvo je stanje sa prednjim trapom i ustanovili da mi je uzrok tresenja volana na brzinama vecim od 90 km/h(za koji sam ranije sumnjao da je zbog nebalansiranih tockova) luft na krajevima letve volana. Takodje smo primetili i da su gume na krajevima spona balans stangle isprskale i da ih treba zameniti.
Tamo na selu je pocela kocnica sve vise da mi protanja i proverom smo ustanovili da je problem do glavnog kocionog cilindra. Obisli smo radnje rezervnih delova u Arilju i naravno kao sto je i ocekivano nigde nismo nasli glavni kocioni cilindar. Iz tog razloga smo ga rasklopili i ustanovili da su se gumice skroz pocepale, pre rasklapanja je kocnica skroz otkazala pri voznji, mada rucna je vec bila u pripravnosti i vozio je moj brat kada se to desilo, a i ocekivali smo da se to desi. Zamenili smo gumice i sklopili cilindar, vratili ga nazad, dosuli kociono ulje i ispustili vazduh. Kocnice opet rade kako treba. Mada sada planiram da nabavim glavni kocioni cisto da ga imam za rezervu. Zanima me od kojih jos modela odgovara glavni kocioni za mog kadeta?
Skinuli smo jedan prednji tocak i skinuli jedan kraj letve volana. U cauri u koju je nabijena kugla imalo je lufta. Opet smo posetili prodavnice i saznali da nemaju ni taj deo :banghead: . Pa smo krajeve malo remontovali u domacoj radinosti :D . Nasli smo makar gume za krajeve spona balans stangle i njih izmenjali. Primetili smo da imamo malo lufta u prednjem desnom tocku, pa smo vrlo malo dotegli sraf lagera i to je sredjeno, lager je dobrom stanju i nije ga bilo potrebno menjati.
Potom je na red doslo stelovanje plina i stelovanje paljenja da bi se ustanovilo da li je to razlog "kuvanja" , jer ako je lose paljenje moze se desiti da auto prokuva. Problem nije bio do toga i sledece sto nam je palo na pamet je bilo da je mozda termostat neispravan, pa smo probali i njega da skinemo i probali bez njega. Tada auto na prvom testu nije prokuvao pa smo mislili da je problem resen.
Nabavili smo novi termostat i kupili plocice za prednje diskove jer im je bilo vreme za zamenu. Termostat koji je bio na autu je otvarao na 87 stepeni, a mi smo u prodavnici nasli samo dva odgovarajuceg precnika i to jedan koji otvara na 82 stepena i jedan koji otvara na 92. Odlucili smo se da namontiramo ovaj sto otvara ranije. Kada smo ga namontirali posle test voznje, auto je ipak prokuvao. Da napomenem, u autu je uvek bilo dovoljno rashladne tecnosti. Onda smo skinuli termostat i ponovo krenuli na test voznju, auto smo vozili "udavljen" i desilo se isto kao i sa termostatom, poceo je da kuva. Proverili smo hladnjak i on je bio u svim zonama podjednako topao. Ipak smo resili da ga ocistimo, jer 34 godine je u njega samo voda sipana, moralo je tu biti svega. Kada smo ga prali primetili smo da je sace bilo na jednoj polovini zapuseno kamencom i to je smanjivalo protok vode. Iskoristili smo Domestos(Nula kamenca) i 1l sone kiseline za ispiranje i nekoliko puta ga isprali dok se kamenac nije rastvorio. Vratili smo hladnjak, sipali antifriz, namontirali termostat i ovaj put je sve radilo kako treba. Sada mi je temperatura uglavnom ispod prvog podeoka u crnoj zoni na skali. Pri prokuvavanju nikada temperatura nije isla u crvenu zonu, vec se to desavalo uglavnom malo iza drugog podeoka u crnoj zoni.
Zamenili smo i plocice na prednjim diskovima:



Slika

Slika

Radili smo malo i na modifikaciji izduva. Prvo smo resili da mu otsecemo kraj izduva, da proverimo da li ce auto bolje ici. Ono sto smo zapazili, a potom i proverili sublerom bilo je da je kraj izduva tanji od ostatka cevi auspuha, pa smo pretpostavljali da to malo gusi motor. Radila je brusilica:

Slika

Slika


Kada smo otsekli taj kraj primetili smo da on tu i nije bio fabricki vec da ga je neko dovario. Test voznjom nismo primetili skoro nikakvo poboljsanje, pa smo isli korak dalje, skinuli smo i zanji i prednji lonac u kompletu, tacnije skinuli smo skoro ceo auspuh :D , ostala je samo cev od izduvne grane do skoro polovine auta. Kad smo upalili auto imao je zvuk pravog americkog muscle car-a, bas kao da ima nekih 5-7000 kubika umesto 1196 koliko ih stvarno ima. Provozali smo ga malo i videli da se dobija malo poboljsanje u performansama, ali zato je buka bila na nivou :ludilo1: . Onda smo uzeli srednji lonac i na njemu napravili jedan hirurski rez brusilicom. Sva staklena vuna koja je imala ulogu izolatora se nalazila na zanjem kraju lonca i uz dosta cadji je povadjena iz njega. Modifikovali smo S krivinu u loncu pomocu autogenog aparata tako sto smo je presekli da dim moze da prolazi pravo. CO2 aparatom smo zatvorili pacijentov stomak i vratili ga nazad. Zvuk je posle sklapanja bio mnogo bolji. Na sam kraj izduva smo ovaj put navarili malo deblju cev vise radi estetike. Evo cisto dve slike kako je to izgledalo nekad i sad:

Slika

Slika


A evo i jedna slika iz drugog ugla cisto da se vidi kako mu sad stoji:

Slika

Uradjeno je jos par sitnica po pitanju tuninga. Otkacen mu je vakuum sa paljenja, posle ciscenja hladnjaka mu je ustelovano paljenje i prestelovana smesa na rasplinjacu kao i ustelovan plin na crevu. Auto je posle svih ovih prerada postao mnogo startniji u voznji. Zvuk mu je ostriji, maksimalna brzina je otprilike ista, ali startnost je drasticno bolja, to sam video pri povratku u Novi Sad, sada mogu da preticem automobile mnogo lakse, jer auto mnogo bolje ubrzava, na deonicama gde sam morao da vracam u 3. brzinu jer auto gubi snagu, sada mogu opusteno da izadjem i cetvrtom. Jedina mana mu je malo veca buka pri maksimalnoj brzini, ali dobro ne smeta ako se vozi krace pri toj brzini, mada i ranije je imao problem sa bukom jer je ionako losa izolacija kabine. Nije testiran na benzin, ali na plin je vozen 120 km/h(cak i malo vise), mozda moze malo brze, ali ne bas puno. Po specifikaciji njegova maksimalna brzina je 132 km/h tako da je ovo odlican rezultat na plin. Proverena je i brzina sa navigacijom i u principu kilometar sat pokazuje isto kao i navigacija. Nema vise tresenja volana.
U svakom slucaju, trenutno sam prezadovoljan sa napretkom.

Naravno ima tu jos dosta posla. Planovi u buducnosti su da se pokusa izvuci maksimum iz ovog motora, a tek na kraju mozda i dodje do zamene nekim drugim motorom, ali to je za sada u drugom planu. Hteo bi da nabavim siru izduvnu granu, pa me zanima da li bi odgovarala od kadett-a C sa 1.9 motorom ili od kojih sve kola bi odgovarala izduvna grana? Ostatak auspuha bi mi brat napravio od cevi po zelji. Naravno na farbanje ce morati jos malo da me priceka, jer sam sada vec previse razvukao zavrsetak master studija, tako da se nema vremena(novca).
Toliko za sada, mada mislim da je i ovo bilo previse za nekoga ko cita :).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 16:52 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Ako sad imas 1,2 motor,ne pase ti ni jedna druga ispusna grana

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 17:59 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Maj 2011 19:45
Postovi: 157
Lokacija: Novi Sad
Ime: Mile
Opel: Kadett C
Garaza: pogledaj
Au care,ovo je bilo bas detaljno,milina citati i gledati slike!!!
Svaka cast!!! :respekt:
Komso,ako si u gradu,mogli bi da se nadjemo jedan dan,da uporedimo masine,posto vidim da se dosta razumes oko auta,i naravno popijemo koje pivce??!! :D

_________________
Opel Kadett C - Big Boys Dream...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 19:05 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
MantaFan je napisao:
Ako sad imas 1,2 motor,ne pase ti ni jedna druga ispusna grana

Da ja imam 1.2N OHV motor i na njemu se nalazi ova izduvna:

Slika
Sto bi rekli jednoprotocna izduvna, jer izduvna se zavrsava sa jednom cevi. Koliko znam za 1.2S verziju je isla i dvoprotocna izduvna grana, cak se ugradjivala i na verziju 1.2N od 55 KS dvoprotocna izduvna mada ne znam da li je to ista kao i za 1.2S. Moj motor po serijskom broju spada u te motore iz te serije(od 55KS), ali posto ima jednoprotocnu izduvnu, njegova snaga je ogranicena na 50 KS(sad ovim preradama auspuha sam mozda i dobio 1-2KS :) ). Ovde na slici se lepo vidi kako je ova cev sto ide od izduvne smesno tanka i ja bih je zamenio nekom ozbiljnijom cevi, ali bi za tako nesto trebala i ozbiljnija izduvna grana, da bi dobitak na kraju i bio tih nedostajucih 5 KS koliko ih ovaj motor ima po specifikaciji sa onog linka sto sam ranije postavio(jasno mi je da je izduvnom granom smanjena snaga motora verovatno zbog specificnosti trzista za koje je auto radjen). Meni je fabricki karburator Solex 30/35 PDSI, koji se isto nalazi na 1.2S motorima, a na starijim verzijama 1.2N je isao cini mi se Solex 30 PDSI. Evo slike, mada se ne moze bas najjasnije ocitati oznaka, ali se razaznaje 30/35 broj na slici:

Slika

Malo sam citao o mogucnosti tuniranja ovog motora i uglavnom sve se svodi na par jednostavnih izmena: zamena izduvne, auspuha, ugradnja viska umesto ovog ventilatora sto stalno radi, obrada glave motora("spustanje"), zamena klipova, zamena ventila i u krajnjem slucaju ugradnja turbine. Za sada sam zainteresovan samo za ove najjednostavnije nacine poboljsanja performansi. A kasnije videcemo, na samom pocetku sam napomenuo da nisam nesto preterano lud za velikom brzinom.

Lemmy je napisao:
Au care,ovo je bilo bas detaljno,milina citati i gledati slike!!!
Svaka cast!!! :respekt:
Komso,ako si u gradu,mogli bi da se nadjemo jedan dan,da uporedimo masine,posto vidim da se dosta razumes oko auta,i naravno popijemo koje pivce??!! :D


Hvala na pohvalama, komsija. Jesam u gradu i mozemo se naci. Tvog kadeta sam video par puta, mada mislim da sam zapazio sve kadete C koji su prolazili kroz NS od kad sam nabavio mog. Sto se tice mog razumevanja oko auta, moram da ti kazem da tu gresis, sto se toga tice nisam neki preterani strucnjak, znam najosnovnije stvari, dok je za ostalo zaduzen moj brat koji je automehanicar koji mi uglavnom odrzava i sredjuje kola. Kad mi god nesto nije jasno, ja nazovem njega. Pivce moze, ali samo bezalkoholno, jer odavno sam prestao da konzumiram alkohol :ziveli: . Inace ja sam tu kod SUP-a na Bulevaru Kralja Petra I, pa se mozemo naci. Sad cu imati neke obaveze oko faksa, mada mozemo se dogovoriti na pm oko toga da se nadjemo kad mi prodju obaveze.

Nabavio sam malo i rezervnih delova, ne treba trenutno, ali neka se nadje, mozda nekad i zatreba:


Slika

Slika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 19:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Sep 2009 23:14
Postovi: 8789
Lokacija: Beograd
Ime: Zdravko Daka
Opel: Astra G Turbo/Calibra MV6
Garaza: pogledaj
Sto se tjuniranja motora moj drugar je odradio sledece,obradjena glava motora (spustena) ful sredjeni ventili i ispolirani kanali,stavljeno el.paljenje od korse a sa istim motorom,ubacio je dvogrli karburator weber (slican kao na yugicima uz nekakav adapter rucne izrade) ugradio el,ventilator hladnjaka ima auspuh f45 od grane i samo zadnji lonac(custom) i moram da priznam da odlicno ide posle toga a dokle ce tako ko zna!

Navatacu ga pa cu da uslikam masinu :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 19:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Da zaboravio sam i jos tih par sitnica sa izmenom paljenja, tj. stavljanjem elektronskog paljenja ili pravljenjem tranzistorskog paljenja i izmenu karburatora. Sad koliko to dugo moze da ide, pa u principu trebalo bi dosta dugo, jer stock motor prelazi i 200-300 000 km bez problema. Voleo bi da vidim slike tih modifikacija i ako moze neke podatke, maksimalna brzina, ubrzanje naravno ako je on to vec merio.
Video sam na yt cak i ugradjenu turbinu u 1.2 OHV tako da moze on dosta da podnese, izdrzljivi su to motori.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 19:56 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
http://www.youtube.com/watch?v=4MLQ6tjb ... re=related
Ovo bi ja napravio da imam 1.2!

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 23 Avg 2011 20:27 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Da to sam vec video, samo zanima me koliko kostaju ti weberi? Inace ovde je odradjena i specijalna izduvna, komplet auspuh, kao i visko umesto onog ventilatora sto se kaci na remenicu.
Mada je i ovako nesto zanimljivo:


Uglavnom 1.2 motor ima potencijala da se gurne i preko 100KS, a sa obzirom na ukupnu tezinu automobila kao i samu tezinu tog motora rezultati su odlicni.
Da imam pare ja bih nesto ovako napravio, znaci zamena motorceta:

Slika

Slika

Slika

Znaci motorce je 1.2 ili 1.3, broj konja koji se moze dobiti je oko 250 i to izlazne snage na tockovima :love: . U principu dobija se isto snage kao sa :let: , samo sto je motorce mnogo manje, samim tim i tezina auta je manja. Mada bi se za tako nesto morao preraditi auto u potpunosti.

Za sada ipak ostajem na fabrickom motoru, a ovo neka mi bude samo jedan san ili zelja koja ce se mozda nekad i ostvariti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 05 Okt 2011 22:52 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Posle par popravljanja, opet poceo da me zeza prednji levi zmigavac. Prethodno se desavalo da crkavaju sijalice, zbog loseg kontakta, one zastitne gume koja je istrulila pa je voda pravila problem, to je prvo sanirano silikonom tako sto je zastitna guma napunjena silikonom, ali posle nekog vremena valjda je ta guma jos pukla pa se ponovo pojavio problem. Tada je skinuta ta guma, zmigavac detaljno opran i ociscen, a umesto te gume namotana je izolir traka. Sada je poceo da prekida zmigavac, kao da gubi kontakt, jer kad pomerim kabal koji dolazi do zmigavaca on proradi, ali cim negde naidjem na rupu opet se kablic pomeri i zmigavac ne radi. Resio sam da ga lepo rastavim i dobro ocistim, potom vratim i obezbedim da ima dobare kontakte:

Slika

Slika

Slika

Slika

Na slikama se moze videti kako je to izgledalo pre ciscenja. Iako je par puta bio vec ciscen, bilo je tu puno prasine(primeti se gomila sa slika). Deo gde dolazi sijalica mi je bio sumnjiv pa sam posle detaljnog pranja i susenja delova, prvo sastavio zmigavac bez plastike i proverio na punjacu akumulatora da li sve radi kako treba. Potom je sve namontirano nazad na auto, provereno da li je masa dobra, dobro stegnuto i ponovo spakovano. Sada radi sve kako treba.

U medjuvremenu je i testirana maksimalna brzina na plin. Vracao sam se sa manifestacije Dani piva iz Zrenjanina, nikog nije bilo na putu a put je ravan i prav. Kadett je isao 130 km/h, mozda i 2-3 km/h vise, ali uglavnom postigao je fabricku maksimalnu brzinu (132 km/h) :dedica: . Najjace od svega je da je iza mene jurio drugar u golf-u II(benzinac na plin, nije dizel) 160 km/h, ali nikako nije mogao da me stigne :ludilo2: (kanda mu malo laze kilometar sat :ludilo1: ).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 05 Okt 2011 23:28 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Maj 2011 19:45
Postovi: 157
Lokacija: Novi Sad
Ime: Mile
Opel: Kadett C
Garaza: pogledaj
Komso,i ja sam imao problema sa prednjim desnim zmigavcem,ali kod mene je vec bio stavljen silikon,koji se raspao,ali sam na kraju sve resio jednostavnim lemljenjem sijalice za zicu (znam malo debilno,al nije moglo drugacije),i eto sad radi!!!
Inace auto ti je ko lutkica,svaki dan prodjem pored njega,kad idem na posao!!!

_________________
Opel Kadett C - Big Boys Dream...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Okt 2011 15:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Pozdrav komsija. Spijuniras malo, a? ;) Jos uvek je daleko on od lutkice, dosta toga mu fali, ali bice jednog dana, nadam se. Glavno je farbanje, koje ce jos neko vreme da ceka, jer kad se krene na farbanje, morace jos neke sitnice da se dorade, a to ce da oduzme podosta vremena. Sad su mi nesto u glavi mat boje, pa se mislim koja bi mu najlepse stajala, od mat razmisaljam se o crnoj i narandzastoj, od obicnih mislim da ga farbam u njegovu fabricku narandzastu ili neku drugu nijansu narandzaste. Sve jedno i ovu zimu ce biti isti, a mislim da je najbolji trenutak da ga najzad ofarbam kad mu istekne registracija u maju dogodine.
Interesuje me kako sad to ide u slucaju promene boje, ranije znam kako je islo, ali sada koliko vidim u saobracajnoj ne pise na vidnom mestu boja auta, verovatno pise na cipu. I interesuje me ako ga budem farbao u neku nijansu narandzaste, da li moram da zavodim to kao novu boju ili to ne predstavlja problem, jer ko moze razlikovati nijanste po njihovim siframa? Ni ova trenutna nije po nijansi kao ta sto je ubelezena u saobracajnoj, jer je izbledela ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 17 Nov 2011 15:03 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Stavljen privremeni zimski set tockova na pocetku novembra. Kazem privremeni, jer sam nazad ostavio 15'', a napred stavio originalne celicne 13'', jer su mi prednje gume bile letnje, a zadnje su zimske. Bilo mi je interesantno da isprobam originalnu dizalicu kako funkcionise i bas mi se dopalo kako je to jednostavno a dobro smisljeno. Koriscen je i Originalni kljuc za tockove koji poseduje i svoju futrolu :D.
To je malo i dokumentovano:
Slika
Veoma simpatican sistem i vrlo efikasan. Inace dizalica se ubada samo na jednom mestu za celu stranu auta, tako da ga treba odici skroz, bez obzira da li se menja prednji ili zadnji tocak.

Slika
Tockovi koji se montiraju napred.

Slika
Kljuc sa originalnom futrolom.

Slika
Letnje gume koje su sada u gepeku i sluze kao rezervne. Imaju "saru" oko 4mm, ali ne bi sa ovakvom "sarom" probao po snegu da ulecem u krivinu. Inace su marke Dunlop, i odlicno su se pokazale i po suvom i po vlaznom, cak mi je na vlaznom bilo lako da zabacim zadnji kraj u krivini ako zelim ;), dok prednji ostaje tamo gde i treba .

Sa ovim zimskim setom provozan auto malo i po autoputu, isao sam malo do aerodroma. Proverio sam navigacijom a i drugarovim mobilnim telefonom i maksimalna brzina na plinu je celih 133km/h, sto je cak malo i brze od fabricke specifikacije(za ceo 1 km/h :ludilo2: ). Brzinomer mi u principu meri skoro tacno, ali ipak pokazuje malko manje nego realno sto idem, tako da otprilike kad kazaljka pokazuje 95 km/h, tacna brzina je 97km/h.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 17 Nov 2011 18:06 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Maj 2011 19:45
Postovi: 157
Lokacija: Novi Sad
Ime: Mile
Opel: Kadett C
Garaza: pogledaj
E komso,i ja imam istu tu original dizalicu,i da budem iskren,kad sam prvi put menjao gumu,bila mi je malko cudna i komplikovana (nisam mogao da je metnem u rupu :dontknow: ),al sam brzo prokljuvio i odradio posao lako i jednostavno!!!
Nemci su cudo od naroda,sto se mehanike tice!!!

_________________
Opel Kadett C - Big Boys Dream...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 17 Nov 2011 22:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Okt 2007 23:36
Postovi: 483
Lokacija: Nis
Ime: Pedja
Opel: Kadett B '72 1.2 i Coupe Rallye 1.2S, Kadett C Coupe '77 1.2, Monza A2 2.0 E
Meni se ne svidja ta dizalica zato sto moras mnogo da motas da bi podigao prednji kraj, a i kad ona rupa za dizalicu krene da slabi-truli moze da se ulubi prag prilikom dizanja.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 18 Nov 2011 11:18 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Istina treba da se mota, ali mi je bilo interesantno i zanimljivo, a sve sam to mogao brze odraditi hidraulicnom dizalicom koja mi je bila na dohvat ruke, ali sam bas hteo da isprobam ovu. Ja imam srecu da mi je tu kadett zdrav kao dren, a to sa ulubljivanjem praga je problem sa bilo kojim autom kad istrune i onda se za podmetanje bilo koje dizalice mora traziti zgodno mesto. I da, rupa ne bi trebalo da moze da istruli, ali prag oko nje da, rupa je cini mi se malo deblja neka cev.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Dec 2011 19:39 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Danas prolazim pored parkinga i iznenadjenje:

Slika

Slika

Slika

Slika

Neko je sa renault lagunom pri parkiranju zakacio moj zadnji desni kraj i samo mi lepo ogrebao farbu.

Hitno mi je potreban savet sta raditi u ovakvoj situaciji? Imam i sliku tablica ovog sto me zakacio. Ostecenje i nije strasno, samo je farba ostecena, nema ulubljenja. Da li zvati policiju da napravi uvidjaj i priloziti slike na kojima se vidi koji me je auto zakacio? Ima li to svrhe? Na koliko se moze proceniti steta? Ako neko ima iskustva sa ovim nek mi predlozi sta da radim. Nije meni problem ni da oprostim ovo grebanje, ali nisam pametan da li treba. Zato i pitam ovde za savet.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Dec 2011 20:43 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Zovi policiju. Nista te ne kosta, a i napravljena ti je steta. Koliko god bila mala, nesto ce ti isplatiti. Samo ne cekaj. Kontaktiraj odmah da dodju na lice mesta, jer se posle sve teze dokazuje. Moze, ali nemoj da komplikujes cekanjem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett Standard C
PostPoslato: 06 Dec 2011 20:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Avg 2010 23:23
Postovi: 388
Lokacija: Novi Sad
Ime: Gavrilo
Opel: Kadett C 1.2
Garaza: pogledaj
Hvala na odgovoru. Sad cu da vidim i sa caletom. Mislim da vreme i ne igra bitnu ulogu, jer auto je otisao sa parkinga, dok sam ja isao nesto da uradim i razmisljao da li da zovem policiju ili ne. Bitno je da ja imam fotografisano sta je osteceno i jasnu fotografiju auta koji me je ostetio. Pre jedno mesec dana su caleta isto udarili na prakingu u zadnja desna vrata na njegovom renou 18, tu je bila pricinjena znatna steta. Policija je tada izasla, ali posto nije bilo drugih kola i posto su oni strajkovali nisu hteli da sacine zapisnik. Sad posto imam fotografisano, mislim da nije bitno da li su druga kola tu, oni mogu izaci na lice mesta i napraviti zapisnik. Sto se tice dokazivanja i ovako je recimo tesko, ali uz slike mislim da ne bi bio problem.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 124 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 64 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs