Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 16 Maj 2025 20:00

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 35 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 00:15 
OffLine
IN MEMORIAM
IN MEMORIAM
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 01:39
Postovi: 3137
Lokacija: Beograd
Ime: Sasa
Opel: Astra F GSI Turbo
Garaza: pogledaj
Evo lik sa T&S foruma uradio test sa KN i bez njega... Sto on kaze dilema resena :)

Slika

_________________
milion miles from reality no care for you no care for me
http://www.ludomanija.net/serialPhotography/


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 00:46 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Pa ovo isto :)
Lepo kažu ljudi, samo zvuk što ima i ništa više. Ta priča o konjima ne pije ladnu vodu :D
Jedino eto što je filter dugotrajniji i samo se čisti a ne menja se tako često kao ovaj.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 00:47 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8838
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
mene sad interesuje to isto ali na turbodizelu :D

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 00:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Plati dino pa ćeš da vidiš :D

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 01:56 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
hmm, ovo nije u autocentru boban radjeno...kolko ga je kostao dyno?

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 02:47 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8838
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
u apatinu je valjda radjeno

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 16:22 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Puni su forumi tih sto misle da se sa K&N filterom dobijaju konji mozda se i dobijaju ali mrtvi :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 16:26 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Bude konja sigurno...ali ne pod haubom vec na vozachkom mestu :ludilo:

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 17:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Veoma je zanimljivo kad čovek negde pročita nešto tipa:
1.6 motor fabrički 70 ks
+ Kn 10 ks
+ protočni lonci 15ks
+ ... :ludilo:

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 18:40 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
a niko da kaze kolko je kostao dyno...

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 18:42 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8838
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
a zasto je to bitno za rezultat?

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 19:00 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Pa mozda neko oce da meri, pa da zna da se ne cima dzaba do Apatina ako je ista cena kao i u Bobanu.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 19:16 
OffLine
IN MEMORIAM
IN MEMORIAM
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 01:39
Postovi: 3137
Lokacija: Beograd
Ime: Sasa
Opel: Astra F GSI Turbo
Garaza: pogledaj
shadow to je njegov ortak neki dil je bio upitanju. Radjen je u TCA Apatin, citiram "Pozovite Rajkana pa se dogovorite sa njim koliko je merenje."

_________________
milion miles from reality no care for you no care for me
http://www.ludomanija.net/serialPhotography/


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 20:08 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Jul 2008 18:45
Postovi: 198
Lokacija: Cuprija
Ime: Danijel
Opel: Omega A
Pa bas na T&S forumu ima najvise tih palevina na K&N filtere i ostale dzidzabidze ... me nema tuning bez nekolko soma evra ispod haube,i bez otvaranja motora (bar po meni) . sve ostalo su bajke ...
Evo im ga sad ... slika govori vise od 1000 reci ... nego uvek ima neki pametan ... mada laze sebe a ne mene :odrasti:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 20:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Nema tuninga bez Lexmaila :D

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 22:05 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Moze bez otvaranja motora, ali ne moze bez par stotina evra. Evo kako izgleda dyno od 2.0 8v GSi, sa KN filterom, KN usisom, i Jetex izduvom

Slika

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 15 Dec 2008 22:31 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Isto bi bilo i sa fabrickim filterom


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 16 Dec 2008 19:27 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 07 Mar 2007 11:10
Postovi: 8838
Lokacija: Beograd
Ime: Milos
Opel: Astra Bertone 2.0 Turbo, Corsa C 1.3 CDTi
Garaza: pogledaj
a nije mi jasna onda jedna stvar. Kod svih "budzenih" automobila vidjam pecurke, mislim na ove koji se spremaju za trke. Sto oni stavljaju ako se nista ne dobija?

_________________
Build, race, break, fix, repeat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 16 Dec 2008 19:40 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Jul 2008 18:45
Postovi: 198
Lokacija: Cuprija
Ime: Danijel
Opel: Omega A
Zato sto tuniranim motorima obicno treba vise vazduha, u odnosu na fabricke filtere visokoprotocni su tad resenje ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 16 Dec 2008 20:09 
OffLine
IN MEMORIAM
IN MEMORIAM
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 01:39
Postovi: 3137
Lokacija: Beograd
Ime: Sasa
Opel: Astra F GSI Turbo
Garaza: pogledaj
Eo procitah na forumu oglasio se valjda vlasnik 1000 din je test...

_________________
milion miles from reality no care for you no care for me
http://www.ludomanija.net/serialPhotography/


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 16 Dec 2008 20:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
To je onda 4 puta jeftinije nego kod bobana.

@serijski
Ako ti nije problem, pitaj tamo na forumu, dal moze da da grafikon snage ili obrtnog momenta, ali u odnosu na broj obrtaja motora, a ne na brzinu na tockovima, posto na ovim graficima je donja skala u km/h, umesto obrtaji motora.

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 27 Dec 2008 16:26 
OffLine
IN MEMORIAM
IN MEMORIAM
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 01:39
Postovi: 3137
Lokacija: Beograd
Ime: Sasa
Opel: Astra F GSI Turbo
Garaza: pogledaj
Eo pitao sam citiram

"Pricao sam sa covekom, uglavnom sam pitao da li mogu obrtni moment da izmere covek je rekao da mogu, a da li sad tu skalu mogu da menjaju iz Km/h u Nm to ne znam. Uglavno Nm mogu da izmere takodje!!! "

_________________
milion miles from reality no care for you no care for me
http://www.ludomanija.net/serialPhotography/


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 17 Mar 2009 20:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Aj da se malo umesam :D
Ja iz iskustva znam da ima razlike sa K&N filterom i bez njega,imao sam ga na prosloj Vektri i razlika se najvise oseca kada auto povlaci dosta vazduha npr. uzbrdo pun auto itd.
Naravno razlika je mala ali je ima :wink:
Takodje sam na Vektru stavljao onu buvljacku imitaciju K&N filtera i mogu reci da se sa njom gubi na prefomansama cak i u odnosu na fabricki filter a auto se dere kao lud!

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Poslednji put menjao Night Rider dana 17 Mar 2009 21:22, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 17 Mar 2009 20:38 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 27 Jul 2007 01:07
Postovi: 163
Lokacija: Cukarica,Beograd
Ime: Srdjan
Opel: Opel Astra G
slazem se sa night rider-om


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: K&n Vs Standard Dyno Run
PostPoslato: 17 Mar 2009 21:30 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Teorija i praksa kazu da nemate pojma :D

Recimo na ovom merenju razlika je 0.6ks...tj dobitak na znazi je 0.35%!!!
Prvo zashto bi dao 80e za 0.35% dobitka na snazi?
A drugo...brate Night kako cesh to osetiti?
I pitanje je tih 0.35%...jel to stvarno dobitak, ili prosto greshka u merenju?


Tacka na ovu raspravu bi se stavila kada bi neko izmerio tacnu kolicinu vazduha sa obicnim filterom i sa kn....ali proizvodjachim filtera to ne ide na ruku, a obicnim korisnicima je previshe komplikovano.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 35 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 92 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs