Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 07 Maj 2025 19:36

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)
PostPoslato: 09 Maj 2012 01:27 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Nov 2009 23:47
Postovi: 9
Lokacija: Banja Luka
Ime: slavko
Opel: astra g 1.8
Pozdrav svima!
Imam problem sa Astrom G 1,8l 16v (god. 1999). Greška je P0505 odnosno loš rad na praznom hodu (između ostalog i pozicija leptira gasa). Kada sam vršio mjerenja otpora potenciometra pozicije leptira, upoređivao sam ih prema podacima u autodati pa sve izgleda suprotno (mislim u odnosu na otvoren i zatvoren leptir gasa). Ako neko ima izvorne podatke od opela molim da ih napiše ili postavi stranicu iz servisne knjige na kojoj su ti podaci. Ne radi ni funkcija promjene geometrije usisne grane, elektro ventil ispravan, vakuum sklop ispravan. Na kojim obrtajima bi trebalo da zatvori odnosno otvori klapne za promjenu putanje usisanog vazduha? Hvala unaprijed! Evo i fotografija:
Slika
Slika

Slika
Slika

_________________
slavko


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)
PostPoslato: 18 Maj 2012 23:25 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Nov 2009 23:47
Postovi: 9
Lokacija: Banja Luka
Ime: slavko
Opel: astra g 1.8
Evo podataka iz autodate koji me zbunjuju. Kod mene je otpor kad papučica gasa nije pritisnuta veliki (preko 2000 oma) a kad je do kraja pritisnuta mali (oko 900 oma)
Slika

_________________
slavko


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)
PostPoslato: 22 Maj 2012 10:28 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 09 Maj 2012 21:57
Postovi: 629
Lokacija: Skopje
Ime: Slobodan - Bobi
Opel: Vectra 2.0 DI (82 to 110 HP) & VW Passat CC - 170 to 205 HP
Pokusaj sa ovim upustvom.Uputstvo je za WV klapnu ali uglavnom sve klapne rade na istom principu.

https://rapidshare.com/files/2486609965 ... klapna.rar


Pass na PM


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)
PostPoslato: 23 Maj 2012 01:22 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Nov 2009 23:47
Postovi: 9
Lokacija: Banja Luka
Ime: slavko
Opel: astra g 1.8
Hvala Bobi, već sam izgubio nadu da će iko odgovoriti. Ja takođe sumnjam da je problem u DC motoru jer mu otpor jako varira. Nisam se odlučio na potpuno rasklapanje jer su ovi iz pierburga koristili visoke tehnologije tj. izvodi motora su punktirani a tako i provodnici što spajaju mikroprekidač zatvorenog leptira. Osovina je bila laserski zavarena tako da ništa nije dostupno za opravku bez velikog entuzijazma.
Slika

Slika

Slika

Slika
Slika

_________________
slavko


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)
PostPoslato: 22 Okt 2012 22:36 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Okt 2012 14:43
Postovi: 38
Lokacija: NEGOTIN
Ime: senad
Opel: vectra b 1.8 2001
dali gubis gas u voznji ili koji je problem kod tebe ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Omski otpor pozicije leptira gasa (pin 3,4)
PostPoslato: 18 Nov 2012 02:25 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Nov 2009 23:47
Postovi: 9
Lokacija: Banja Luka
Ime: slavko
Opel: astra g 1.8
Pozdrav svima,
Nakon dužeg vremena riješio sam problem pa možda nekom pomognem. Kod mene nije bio problem u usisnom difuzoru odnosno leptiru gasa kako je prijavljivala dijagnostika. Otpori navedenog senzora položaja su pogrešno navedeni u autodati i tako i prepisani u autodatu 2011. Naime jedan stručnjak za elektroniku me je pitao da li je greška 505 i da li sam mjenjao difuzor. Kada sam rekao da sam mjenjao i da se ništa nije promjenilo rekao je da je problem u ecu i da to može riješiti za par sati. Odnio sam mu ecu (auto nije ni vidio). Kada sam donio ecu i montirao opet se upalila ček lampica, auto se gasio i ništa posebno vukao. Razočarao sam se i pomislio još jedan bezuspješan pokušaj. Više mi je bilo svega dosta. Nakon kraće vožnje pogasila se lampica a kasnije kada sam upalio auto i očekivao da moram držati gas da se auto ne izgasi iznenadio sam se kada je automatski čok digao gas na 1200 obr. i više od tad nisam imao problema. Astra više ne trza u vožnji, ponaša se normalno i može do 150km/h a prije jedva uz tešku muku 120. Dakle svi koji imaju grešku 505 vjerovatno je problem u upravljačkom modulu.

_________________
slavko


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 6 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 41 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs