Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 08 Maj 2025 00:24

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 11 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Kako variti
PostPoslato: 12 Jul 2012 17:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Citajuci teme na forumu bilo dosta govora o tome. Te treba tackasto, te pun, te ovako te onako. Posto razmisljam o nekomprojektu, citauci sve to nisam naisao na odgovor, tacnije dosao do zakljucka.

Pa aj da krenemo ovako.

Trebao bih zameniti deo gepeka gde je rezervni tocak.

Slika

Deo blize vratima je truo, ostalo se da srediti. Jasno je sa slike.
Usudio bih se ovo odraditi sam. Zbog eventualnih nekih kasnijih potreba. Ne mislim da cu biti u stanju savrseno da odraim posao, a ni ne interesuju me price tipa ne pokusavaj to, nije tako lako kao sto mislis itd. Resio sam da se upoznam sa tim i tacka! Ne mislim se baviti limarskim radovima, samo zelim vise da saznam o tome i osetim u rukama.
Dakle, pretpostavljam da ovde nema previse filozofije, ali da cujem misljenja na koji nacin ovo odraditi. I necu raditi sam, komsija na selu slovi za odicnog varioca pa cu sve uz njegovu asistenciju. Nije limar, vari privatno za svoje potrebe.



I ono sto me vise zanima jeste prilikom sredjivanja limarije. Pretpostavljam da se odradjeni delovi auta rade na odredjeni nacin. Pa kako variti rubove, kako sajtne, kako prednji vezni lim, pod auta itd. Sta variti punim varom, sta tackasto, koje zastite i slicno. Postoje razlicita misljenja i zeleo bih da ih cujem sva. Nemojte shvatati licno, svi znate po nesto, imate dosta razlicitih iskustava, neki su samo upoznati "teoretski", manje prakticno i ajde da ovo bude konstruktivna rasprava a ne prepiranje :)

Dakle, kako variti Slika :D :D :P :P


P.S.

Ako tema niju u odgovarajucem delu, slobodno je prebacite gde treba :ots:

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 12 Jul 2012 21:45 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Ukratko: Sve ono sto si naveo, vari punim varom sem pragova na donjoj strani. Inace i njih vari punim varom gde ih budes spajao sa rubom i sa gornjim delom auta.

Sto se tice zastita, preko varova prvo Epoxy dvokomponentna osnovna, a preko toga zastite proizvodjaca Impa (ne Mipa i Body) ili 3M. Isto vazi i za kit i sve ostale zastite, voskove i slicno.

Sad zurim negde, pa ako treba, pisacu i detaljnije... :ots:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 12 Jul 2012 23:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
A sta kao zastitu preko tackastog vara sa donje strane?

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 14 Jul 2012 16:19 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Preko toga, kad lepo obrusis varove, ides prvo Epoxy osnovnom, a preko nje ima zastita za preko varova, Impina, ne mogu da se setim imena, (kad pogledam kako se zove, napisacu), ali to je takozvana diht masa za nanosenje preko varova, na povrsine koje se ne kituju...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 14 Jul 2012 18:43 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jan 2012 20:52
Postovi: 186
Lokacija: Tuzla
Ime: edo
Opel: Opel Kadett E
Garaza: pogledaj
sve covjek objasnio :D nema greske


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 14 Jul 2012 20:11 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Da i ja nešto priupitam :) , pošto i mene ovo zanima. Kod varenja punim varom, sa kojim se to aparatima može izvesti tj. da li postoje aparati koji mogu samo tačkasto a dok drugi ne mogu. Pre svega mislim na neku hobi varijantu do 200 evra. Koji su zahtevi za aparat da se sa njim može variti punim varom npr. limarija na kolima i metalana konstrukcija garaže?

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 14 Jul 2012 20:33 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jan 2012 20:52
Postovi: 186
Lokacija: Tuzla
Ime: edo
Opel: Opel Kadett E
Garaza: pogledaj
ma c02 bog i batina


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 14 Jul 2012 21:30 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Mozes pun var i sa CO2 aparatom i sa autogenim, ali autogeni prilicno gori lim, pa su skoro svi pobegli od njega, a i skuplji je za rad...

Dakle, uzmi CO2 i kreni u rad... :)

Edit: Zaboravih da kazem, da CO2 aparatom, manji broj ljudi ume da zalije pun var, nego uglavnom vare tackasto, jer ipak treba iskustvo da bi mogao da njime varis pun var.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 14 Jul 2012 21:54 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Jan 2012 20:52
Postovi: 186
Lokacija: Tuzla
Ime: edo
Opel: Opel Kadett E
Garaza: pogledaj
ako imas volje i sredstava za rad,malo umjeca i maste mogu se cuda uradit


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 06 Avg 2012 22:22 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2010 22:25
Postovi: 360
Lokacija: Alekandrovac
Ime: Danijel
Opel: Alfa Romeo 33 1.5 BOXER Lancia Dedra 1.8i.e.
Garaza: pogledaj
Nije toliko tesko variti CO2 aparatom. Trenutno sam na kursu,i dok vezbamo varimo cistim CO2,sto je teze. Inace,uzmes lepo mesavinu(Ar82% + 18%CO2) i ispada lepsi var i lepse se razliva!

_________________
Driving pleasure with XM ! ! !


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kako variti
PostPoslato: 08 Avg 2012 08:27 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Jul 2012 16:15
Postovi: 715
Lokacija: Cacak
Ime: J.Lisica
Opel: Corsa B
Samo jedna zamerka, pragove ne variti punim varom nego punktovati, kao fabricki, osim kao sto je pomenuto na krajevima i spojevima oko stubica. A rubove i ostalo punim varom obavezno. I naravno CO2. Ako se rubovi ne vare punim varom moze se desiti da izmedju pikovanih mesta izbije masnoca zastita iznutra i onda podigne git i sve ode u k, mora ponovo da se vari, farba itd.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 11 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs