Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 13 Maj 2025 11:15

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 18 Jan 2012 12:30 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 13 Jan 2012 16:06
Postovi: 10
Lokacija: doboj
Ime: darko
Opel: omega 2.0 16v
Ineresuje me mogućnost da se blok motora zamjeni i to X20SE umesto bloka X20XEV, već znate zbog čega.Znači motor 20-8v ostaje blok ali ide glava sa 20-16v. U pitanju je omega. Prečnici klipova su isti i zapremina takođe.
Ako ko stvarno zna neka pomogne, nebi ulazio u tu zezanciju ako ima velikih prepravki.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 18 Jan 2012 12:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
evo ovako na brzinu, ako je broj motora na zidu prema menjacu na tom 8v isto kao i na 16v onad to nece da ti pravi problem jer ga nece glava zaklanjati, mada i ako nije moze glava malo da se obrusi da bi se videli brojevi, i jos jedna stvar za koju nisam potpuno siguran je ta da taj 8v blok nema uljni restriktor koji ima 16 v motor prema glavi, alo to nije problem da se preradi, ostalo ti sve pasuje

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 18 Jan 2012 14:30 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Precnici klipova i zapremina su isti, ali im sigurno nije isto celo klipa i komora u glavi, pa ne znam kakvu ces kompresiju dobiti sa tim, najverovatnije suludo visoku.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 18 Jan 2012 15:49 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 13 Jan 2012 16:06
Postovi: 10
Lokacija: doboj
Ime: darko
Opel: omega 2.0 16v
Možemo zamjeniti i klipove, to nije problem.
Inače kompresioni odnos kod ova dva motora se razlikuje u 0,8 to jeste 8v-10:1 a 16v 10.8:1


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 18 Jan 2012 17:06 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Најбоље би било да упариш главу са клипом, тако ћеш бити сигуран да је компресиони однос 10.8, нема шта да нагађаш да ли је 9 нешто или 11...


Од ког си електронику мислио да користиш ?

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 18 Jan 2012 22:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
nisam se petljao sa konkretno tim motorima ali sam radio preradu sa 1.8 8v na 2.0 16v.
za pocetak premeri visine oba bloka. onda skokni do neke prodavnice i trazi dihtung glave za oba motora pa ih uporedi. ako su ove dve stavke OK igrarija moze da pocne :ok: mislim da XEV blok nema uljni restriktor u bloku nego u glavi ,ali ukoliko to nije slucaj,da se lako napraviti. pusti na PP slike bloka ,poslacu ti dimenzije prigusnice....
upari 16v glavu sa klipovima. sem visoke kompresije najverovatnije ce da se desi da klipovi od 8v polupaju ventile posto verovatno nemaju udubljenja za iste. imam u garazi jednu cosworth glavu od XE motora koju je neki biser samo nasrafio na blok od osmoventilca i pokrivio ventila kolko hoces... :grrr:
obavezno premeri pre zamene klipova dimenzije tvojih cilindara i klipova koje stavljas. ako su cilindri istroseni , ili je recimo blok vec na nekoj specijali a klipovi standard(ili obratno), bice problema i dodatnih troskova...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 19 Jan 2012 09:23 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 13 Jan 2012 16:06
Postovi: 10
Lokacija: doboj
Ime: darko
Opel: omega 2.0 16v
Momci hvala mnogo na informacijama.
Ova avntura kreće za nekih mesec dva dok malo otopli.
Laki nadam se da ti se mogu obratiti kad sve rastavim.
Instalacija ide od 16v. 8v masina je prešla 230000 km, a 16v 160000 + što je na 16v urađen veliki servis na 150000 u švici.
Ramenje, španeri v.pumpa neki senzori itd. Na autu su potpuno novi diskovi i pločice mislim sve je ekstra.
Hvala vam Još jednom čujemo se kad krenem da radim.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Pitanje za iskusne mehaničare
PostPoslato: 19 Jan 2012 10:05 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 13 Jan 2012 16:06
Postovi: 10
Lokacija: doboj
Ime: darko
Opel: omega 2.0 16v
Mislim da ni jedan motor nije otvaran znači da su klipovi standardni. Videcu da zamenim karike ako bude trebalo, ali sumnjam.
Naj važnije je da paše malo mi nije jasno oko španera zubčastog remena.
Slika



Slika

Koliko vidim da su postavljeni na bloku motora ne znam dali se mogu postaviti na blok od 8v.
Moželi to biti problem.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs