Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Jun 2025 00:13

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1026 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 29 Maj 2011 13:02 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Okt 2007 23:36
Postovi: 483
Lokacija: Nis
Ime: Pedja
Opel: Kadett B '72 1.2 i Coupe Rallye 1.2S, Kadett C Coupe '77 1.2, Monza A2 2.0 E
Manta A dodje kao neka Coupe verzije Ascone A tako da me ne bi cudilo da ako im rubovi nisu isti onda da su vrlo slicni...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 29 Maj 2011 13:14 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 11 Jan 2011 00:06
Postovi: 804
Lokacija: prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.9L
Garaza: pogledaj
Aj sutra cu da svratim do majstora pa cu pitati za tacne informacije.
A sto se tice zadnjeg ruba on ima razlike ali vrlo male koje se lako mogu prepraviti , ali meni je i ovako izgledalo super pa nisam ni hteo da prepravlja.
U principu meni je bilo najvaznije da stavim nov ili zdrav rub,tako da je nesto moralo da trpi :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 04 Jun 2011 14:35 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 11 Jan 2011 00:06
Postovi: 804
Lokacija: prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.9L
Garaza: pogledaj
Evo bilo lepo vreme pa sam prosetao do majstora.
Sto se delova tice to je stiglo iz nisa,a sto se tice modela to i oni nisu sigurni,
Promenili 3-4 pragova i ruba pa se i ne secaju na kraju od cega je ,ali misle da je kadet "banana" cupe ...
Evo malko slicica sta se radilo ovih dana ,ja sam zadovoljan :ziveli:

Slika


Slika


Slika


Slika


Slika


Slika

Sad je dosla na red i druga strana,MALKO je vise isecena ali bice to valjda kako treba na kraju .... :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 04 Jun 2011 18:40 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
Trebao si da trazis da ti rade pun var, a ne ovako tackasto, jer mnogo duze traje auto posle takvog varenja :dedica: I trebalo bi kad krene da pada kisa, da sklone auto ili da ga pokriju, a ne da ga hvata korozija ovako na go lim. :dedica:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 04 Jun 2011 20:16 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
automobili kada se vare,ne vare se punim varovima :dedica:

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 04 Jun 2011 21:43 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 11 Jan 2011 00:06
Postovi: 804
Lokacija: prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.9L
Garaza: pogledaj
Sad i meni nije jasno kako treba ali u svakom slucaju to ce se zapuniti sigurno,a cime to cu morati da pitam sad i mene kopka...
Ali mogu vam reci da uzivo bas ali bas korektno odradjeno,ovako sa slika mozda malkice vise deluje da ima razmak izmedju varova ali to je nesto minimalno
ja to nisam ni primetio da tu ima neceg sto nije dobro ili sto bi ja uradio drukse .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 04 Jun 2011 22:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
svi ti spojevi se kasnije mazu masom za spojeve ili t.z. dekalinom

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 04 Jun 2011 23:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Tacno je da se ne vari pun var ali je cinjenica da je bolje sa punim varom pa onda brusrnje totalno da se dobije struktura kao da je lim iz jednog dela, jer nema supljina (obostranih) i apsolutno se gubi mogucnost stvaranja kondenzacije i pocetak oksidacije na varovima koji postoji kod tackastog varenja i ma kakva pasta za zaptivanje vremenom pusta.
Cinjenica je da to niko ni ne radi niti hoce da radi, ali ja sam na primer kad sam radio rubove to zahtevao i nisam pristao drugacije da radi nego tako, i gita posle ni nema, prakticno ga ima u kolicini ispod milimetra na najdebljem mestu, i magnet ga ne detektuje apsolutno i varovi su trajniji, i nikakvo preklapanje 2 lima isto ne dolazi u obzir jer je to izvor korozije i ode brzo posle dalje. Kazem ovo retko ko hoce da radi ovako, ali ja sam kod mene insistirao i platio to.

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 00:23 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ne valja pun var nikako. Prvo zbog grejanja materijala koji ce prvo popustiti oko vara, a drugo zbog narusavanja elasticnosti, pa ce var pre ili kasnije puci. Ipak nijedan nov auto iz fabrike nije izasao da je 100% zavaren, vec svi delovi se tackastim varenjem spajaju.
U svakom slucaju, kako god ga vario nikada nece biti kao iz fabrike kad je auto izasao i nikada nece moci da traje kao fabricki deo :P :v6:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 00:29 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Mar 2011 20:28
Postovi: 1176
Lokacija: Prokuplje
Ime: Milan
Opel: Manta A,Meriva A Cosmo
kvcali je napisao:
Tacno je da se ne vari pun var ali je cinjenica da je bolje sa punim varom pa onda brusrnje totalno da se dobije struktura kao da je lim iz jednog dela, jer nema supljina (obostranih) i apsolutno se gubi mogucnost stvaranja kondenzacije i pocetak oksidacije na varovima koji postoji kod tackastog varenja i ma kakva pasta za zaptivanje vremenom pusta.
Cinjenica je da to niko ni ne radi niti hoce da radi, ali ja sam na primer kad sam radio rubove to zahtevao i nisam pristao drugacije da radi nego tako, i gita posle ni nema, prakticno ga ima u kolicini ispod milimetra na najdebljem mestu, i magnet ga ne detektuje apsolutno i varovi su trajniji, i nikakvo preklapanje 2 lima isto ne dolazi u obzir jer je to izvor korozije i ode brzo posle dalje. Kazem ovo retko ko hoce da radi ovako, ali ja sam kod mene insistirao i platio to.

I ja sam za ovu varijantu.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 00:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Drugo je fabricki nacin varenja i obrada osnovnom bojom na apsolutno nov lim, i ovo posle, tako da se ne slazem sa tim a i fabricki se radi punktovanje ne klasicno co2 zavarivanje, a na mestima gde fabrika vari klasikom ide pun var a ima takvih mesta na odredjenim delovima karoserije Prednje grede na spoju sa ostatkom auta i slicno

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 01:50 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 11 Jan 2011 00:06
Postovi: 804
Lokacija: prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.9L
Garaza: pogledaj
Pa po vama jel KONKRETNO manta lose odradjena tj varena ,ako bude islo kao sto je bozza reko ,koliko je to losije od punog vara to me sad zanima .
Jeli to bas bas strasno i pored svih zastitnih farbi i samih zastita koje ce da budu nabacene kako valja ? ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 04:21 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
kvcali je napisao:
Tacno je da se ne vari pun var ali je cinjenica da je bolje sa punim varom pa onda brusrnje totalno da se dobije struktura kao da je lim iz jednog dela, jer nema supljina (obostranih) i apsolutno se gubi mogucnost stvaranja kondenzacije i pocetak oksidacije na varovima koji postoji kod tackastog varenja i ma kakva pasta za zaptivanje vremenom pusta.
Cinjenica je da to niko ni ne radi niti hoce da radi, ali ja sam na primer kad sam radio rubove to zahtevao i nisam pristao drugacije da radi nego tako, i gita posle ni nema, prakticno ga ima u kolicini ispod milimetra na najdebljem mestu, i magnet ga ne detektuje apsolutno i varovi su trajniji, i nikakvo preklapanje 2 lima isto ne dolazi u obzir jer je to izvor korozije i ode brzo posle dalje. Kazem ovo retko ko hoce da radi ovako, ali ja sam kod mene insistirao i platio to.


:respekt:

Upravo tako! :dedica:

Postoje neka mesta na autu koja ne treba da budu odradjena punim varom, kao npr. donji deo pragova i tu mora tako zbog elasticnosti, koju vec neko pomenu, ali svuda gde god moze treba uraditi pun var, a ne kao vecina majstora koja to nece, jer stedi materijal i vreme ili zato sto ne umeju, jer ovako tackasto zna svaki priuceni majstor da vari, a da bi neko "zalio" var ipak treba da bude dobar varioc! A ako ne verujete meni ili kvcaliju, evo predlazem vam da pitate clana foruma milos e. cije restauriranje Olympia-e iz 1952. god svi pratimo preko foruma i divimo mu se. Covek je debelo upucen u same procese restauracije, a i imao sam tu cast da sa njime pricam i telefonom i takodje i on zagovara rad punim varom i cak preko punog vara takozvano "kalaisanje", kojim se zatvara i eventulano najmanja, mozda i golim okom nevidljiva rupica, koja se eventulano promakla i pored punog vara. Bas iz razloga da iznutra ne krene kondenzacija, jer tu nikakva zastita ne pomaze, pa ni vrhunska 3M, a kamoli ovo sto se uglavnom kod nas stavlja. Da ne duzim dalje, sustina je jasna... :ots:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 04:24 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
mracni je napisao:
Pa po vama jel KONKRETNO manta lose odradjena tj varena ,ako bude islo kao sto je bozza reko ,koliko je to losije od punog vara to me sad zanima .
Jeli to bas bas strasno i pored svih zastitnih farbi i samih zastita koje ce da budu nabacene kako valja ? ...


Nije bas toliko strasno, ali mi govorimo o najboljoj mogucoj varijanti. Trajace tebi i ovo par godina sigurno, ali kad bi se uradilo bas, bas kako treba, trajalo bi duplo duze!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 11:49 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Sta je tu je, "odmasti" dobro varove, premazi osnovnom bojom, po mogucstvu epoxi, pa zadihtuj varove onim za dihtovanje, pa onda zastitu spolja i iznutra, bice to dobro, mada ja zagovaram onu "moju" metodu :P

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 17:46 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Ide tockasti var,ali tocka do tocke!

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 17:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Evo jedna slika za motivaciju!
Slika
2.4,bregasta 320 stupnjeva,Weberi 48,sper diferencijal od Mante 400!
:postovanje:

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 18:48 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
@mracni

Posto vec pitas za savet... Ono sto je uradjeno, uradjeno je i tu samo moze sto bolja zastita da popravi stvar i to je to. Medjutim, smatram da mozda treba da das sugestiju majstorima, ako ti vec nisu zavarili desni rub... Sugestija treba da se odnosi na to da ti ne vare rub tako visoko koliko su obrusili, jer ce onda da se lim preklapa previse tj. nekoliko centimetara, sto se vidi na slici kako su pripremili. Nego rub treba da ti zavare odmah iznad onog dela dokle su isekli stari rub, tj. do zdravog lima. Znaci, taj novi rub koji stavljaju, treba da skrate...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 20:38 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 11 Jan 2011 00:06
Postovi: 804
Lokacija: prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.9L
Garaza: pogledaj
To za rub sam vec shvatio iz gornjih postova da ne treba da se preklapaju limovi ,
a rub je ocito spremljen za preklapanje :-(
Tnx svima na savetima ja sam mislio da majstori znaju sta im je ciniti al ocito trebam i sam da znam malko vise jbg
Videcu kad odem sta planira sa onakim varom da uradi posto je to manje vise sad gotovo jbg
Manta fanu -pa jel moguce da niste zalili na slikama svaki dan udjem na forum da vidim ima li sta novo i uvek se smorim kad vidim da nema :P
Znaci perverzzijaaaaaa !!!

POzzzz!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 22:09 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
MantaFan, prestani da nas zlostavljas sa slikama ove mante :D a i one crvene mante B :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 22:55 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 03 Jan 2011 23:53
Postovi: 213
Lokacija: Meljak
Ime: Vlado
Opel: VECTRA A 1.7D, ASTRA G COUPE 2.0T, ASTRA H GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Nije ti neophodan pun var za to što se kod tebe radi. Tačkasti ti je ok, a ovo što su ti do sad zavarili izgleda pristojno. Postoji masa za zaptivanje varova (u narodu poznata kao tri devtke - 999), i na tome bi trebao da insistiraš da ti majstori nanesu po varovima i da naravno izvoskiraju unutrašnjost i te džepove.
Samo lagano i biće to bombonica.
Srećno sa daljim radovima!

_________________
Zbir kvadrata nad katetama jednak je kvadratu nad hipotenuzom!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 23:19 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jan 2010 02:44
Postovi: 2053
Lokacija: Nis-Svrljig
Ime: Milan
Opel: Kadett E & Astra G Bertone & BMW E93
sheki011 je napisao:
...Postoji masa za zaptivanje varova (u narodu poznata kao tri devtke - 999)...


999 je Body-jeva zastita i spada u najjeftinije. Najbolje je da uzme 3M zastitu, ako misli da mu potraje to, jer se 999 vremenom stvrdne i puca!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 23:32 
OffLine
3rd Gear

Pridružio se: 03 Jan 2011 23:53
Postovi: 213
Lokacija: Meljak
Ime: Vlado
Opel: VECTRA A 1.7D, ASTRA G COUPE 2.0T, ASTRA H GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Ok, to je sad varijacija na temu.
Samo sam hteo da posavetujem čoveka da zaštiti varove. Na kraju krajeva zato se i uključujemo u ovu temu - da mu razmenom saveta i iskustava pomognemo da sredi svog ljubimca :respekt:

_________________
Zbir kvadrata nad katetama jednak je kvadratu nad hipotenuzom!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 05 Jun 2011 23:51 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 11 Jan 2011 00:06
Postovi: 804
Lokacija: prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.9L
Garaza: pogledaj
Ma taj rad oko zastite mislim da cu naj naj vise da povedem racuna ,
cak ako bude trebalo ima 1godisnje da je iznova zasticujem meni to ne pretstavlja nikakav problem :D
Odrzavanje mora da bude u fulu :D
Tnx ljudi na saveteima, o svemu ovome sam ja trebo ranije da se konsultujem s vama ali sad ...
Nego MANTA FANU ajde baci neke slike ovde ili TAMO umirem od znatizelje da vidim kako joj od nazad stoje 10 jota
ako niste stedeli kadrove ili daj neku adresu nesto AJDEEEEEEEEE ! ! !


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Manta A 1900 cc 90 ks L
PostPoslato: 06 Jun 2011 01:43 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 11 Jan 2011 00:06
Postovi: 804
Lokacija: prokuplje
Ime: Aleksandar
Opel: Manta A 1.9L
Garaza: pogledaj
Jedno pitanjce ko se razume neka vice ,dali ovaj volan sa slike moze da se montira u mantu .
Nema nista uz njega pa me zato interesuje dali tu hvali jos koi deo da bi se montirao izuzev plastikice za sirenu ?

Slika


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1026 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 42  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 6 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs