Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 13 Maj 2025 12:16

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 42 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: 2.0 DTI
PostPoslato: 18 Apr 2011 23:27 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 08 Jun 2009 19:03
Postovi: 1111
Lokacija: Beograd - Cerak
Ime: Igor
Opel: NOW Insignia - ex Corsa A - D, Astra F, Astra G, Vectra C, Zafira B x2, Zafira C
Garaza: pogledaj
Citam dosta tema, i generalno veli broj clanova vozi Astre,Vectre B i C sa tim motorom i koliko vidim, a i poznato je da je najveci problem elektronika pumpe visokog pritiska ili ti Bosch pumpe...
Ima tu jos par zezalica, pa da napravimo neki skup misljenja o tom motoru.
Pa sam hteo da ovde nekako pokusamo da razjasnimo i to naglo otkazivanje pumpe - da li postoje neke male naznake, osim mozda teskog paljenja ili slicno ?! I da li postoji neki nacin da se olaksa njen rad (osim punog rezervoara - posto je to danas skoro nemoguce :ludilo1: )
Dok se ne ukljuce poznavaoci, Dr i ekipa , cekamo :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 19 Apr 2011 01:53 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Puniji rezervoar je cuva, normalno ali sto se tice same elektronike koja i jeste problem u ogromnom broju slucajeva e tu nema nikakve naznake. Tras i gotovo. :banghead: Ono sto je vrlo bitno je ne pozajmljivati i ne davati struju sa jenog auta na drugi jer to umnogome moze da doprinese kraju iste. Ovo su reci naseg uvazenog Dr. :postovanje:

Sto se tice mehanicke strane same pumpe, kvalitetno gorivo, svremena na vreme neki od aditiva za ciscenje sistema ubrizgavanja za dizele (naravno zbog naseg "kvalitetnog" goriva) i vozi Misko.

To bi bilo to sto se mene tice a strucni konzilijum ce sigurno nesto dodati :D

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 20 Apr 2011 07:44 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 29 Sep 2010 10:45
Postovi: 62
Lokacija: Beograd
Ime: Marko Obradovic
Opel: Vectra B 2.0 DTI karavan
Ja sam skoro cistio usisnu granu, ali je to verovatno boljka svim dizelima a ne samo za 2.0 DTI.
Po forumu sam nasao dosta ljudi kojima je otkazao termostat, ostao otvoren sto je bolja varijanta.
I kako neko ovde rece, redovna provera ulja.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 20 Apr 2011 08:55 
Takodjer sam pratio "taj fenomen" za pumpe na 2.0 DTI, cak i na stranim astra-forumima.
Primetio sam da elektronika otkazuje zbog odvajanja srebrenih kontakata sa elektronske plocice koja se nalazi u kucistu na gornjoj strani pumpe.
Razlog tog odvajanja je uzrokovan voznjom motora u pregrejanom stanju (cesto puta), jer dolazi do krivljenja el. plocice sa kontaktima. I kako rece prethodni drugar, pozitivno je kada termostat u kvaru ostane otvoren nego zatvoren, jer se motor konstantno hladi sto je nepovoljno samo zimi.
A sto se tice mehanike pumpe ona ce izdrzati i preko 400000 km bez problema ako se vodi racuna da se ne sipa svakakvo gorivo koje u principu i podmazuje unutrasnje pokretne delove pumpe.
Kazu da ovo prelemljivanje kontakata moze zavrsiti i bolji RTV majstor, nego da se istovari onih poznati 700 evrica :seci: u Bosch servisu.

Slika


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 20 Apr 2011 22:13 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Pothladjen motor nije preporucljivo voziti isto kao i pregrejan. Znaci termostat treba da radi kako treba a ne da radi ili otvoren ili zatvoren. :dedica:

Tih 700 evropljana nije rad majstora sa lemilicom u rukama nego nova elektronika tako da poredjenje nije na mestu. :wink:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 21 Apr 2011 08:06 
Slazem se sa tobom, nego kazem da su neki to resili na taj nacin. Pricali smo o uzroku kvara.
I naravno da je to posao za Bosch servis.
E sad, da li bas ta elektronika ima cenu od 700 evropskih dinara. Kad nemas resenje daces i 1500.


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 21 Apr 2011 22:29 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 09 Avg 2009 10:36
Postovi: 115
Lokacija: Sirig
Ime: Savo
Opel: Vectra B 2.0 Dti X20DTH
Da su u pitanju samo srebrni kontakti elektronike tu ne bi trebao elektronicar vec bi to mogao odraditi i majstor za oluke :ludilo: ,medjutim ode tu uglavnom i tranzistor(mosfet) kako sam mogao zakljuciti zbog zaglavljivanja elektro ventila i pregrevanja,a ovo sve zbog loseg goriva.
Buduci da mi elektronika nije strana ja moju bas urnisem u nadi da je s..bem ali mi evo vec tri-cetiri godine ne polazi za rukom, sto sa voznjom na rezervi sto sipanjem D2 od proleca do zime...
E sad videcemo ko ce prvi odustati mada joj je preko 220K na satu :D :ziveli:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 22 Apr 2011 08:25 
Svako neznanje se placa. Sto vise neznas vise platis.


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 03 Maj 2011 23:13 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 08 Jun 2009 19:03
Postovi: 1111
Lokacija: Beograd - Cerak
Ime: Igor
Opel: NOW Insignia - ex Corsa A - D, Astra F, Astra G, Vectra C, Zafira B x2, Zafira C
Garaza: pogledaj
rece mi jedan poznanik da nasa cuvena Bosch pumpa ili VP44 crkava uglavnom zbog kvara na elektronici koju prouzrokuje popustanje dihtunga te samo gorivo kvasi elektroniku i dolazi do kvara...
posto masa ljudi vozi ove 2.0 dti motore sa ubedjenjem da su presli manje od 200 Hkm i smatraju da su sigurni, postavljam pitanje strucnijim drugarima sa foruma :
postoji li varijanta da se taj dihtung zameni i koliko je to tacno da on popusta i zbog njega dolazi do kvara ? I da li uopste postoji dihtung ili je to samo sarena laza ?
Znam da bi to bio dosta veliki trosak samo radi zamene tog dihtunga, ali ako bi sprecio kvar kao sto je crkavanje elektronike, ja bih to prvi uradio... Ipak mi se auto blizi "lepoj" kilometrazi, pa da se informisem...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 08:30 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Koliko mi je poznato takav problem se javlja na 1.7DTI motorima koji nemaju napred navedenu pumpu.

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 11:23 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Apr 2011 21:56
Postovi: 414
Lokacija: Loznica
Ime: Igor Pavlovic
Opel: Vectra B
Garaza:
Evo nekih korisnih linkova u vezi sa pumpom BOSCH VP44.

U prvom se govori o karakteristicnm kvarovima i uzrocima kvarova.
http://www.bluechipdiesel.com/injectionpumpfailures.html

Drugi link je sajt firme u UK,koji stavljam informacije radi jer se moze
videti cena sredjivanja elektronike u Britaniji,slicno kao i kod nas,s tim sto
britanci daju 2 god.garancije bez ogranicenja km.
Pratite link ka opel modelima na dnu stranice da biste videli koji modeli
mogu nositi ovu pumpu.
http://www.ecutesting.com/bosch_vp44_diesel_pump_repairs.html?gclid=CJLercP2zagCFVOFzAodb2SZhQ

I na YouTube.com mozete pronaci dosta materijala.
http://www.youtube.com/watch?v=BUXHxXUdB3U

_________________
If you can't do the time, don't do the crime.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 11:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
(KODOVI GRESAKA ecu ZA 2.0 DIZEL)

Evo ovo imam pa da stavim ovde mozda nekom bude zatrebalo, a stavicu i u diagnostiu

X20DTL / X20DTH Fault Codes

Diagnostic Trouble Code Storage Condition Remedy
P0100 Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input C-07
P0100 Mass Air Flow Sensor Circuit Range/Performance C-07
P0105 Boost Pressure Sensor Circuit High Input C-08
P0105 Boost Pressure Sensor Circuit Low Input C-08
P0105 Boost Pressure Sensor Voltage Supply Circuit High Input C-08
P0105 Boost Pressure Sensor Voltage Supply Circuit Low Input C-08
P0115 Engine-Coolant Temperature Sensor Circuit High Input C-09
P0115 Engine-Coolant Temperature Sensor Circuit Low Input C-09
P0115 Engine-Coolant Temperature Sensor Circuit Range/Performance C-09
P0190 Mechanical Fault in Fuel System (Partial Load) C-14
P0190 Mechanical Fault in Fuel System (Full Load) C-14
P0195 Engine Oil Temperature Sensor Circuit High Input C-10
P0195 Engine Oil Temperature Sensor Circuit Low Input C-10
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit High Input C-16
P0400 Exhaust Gas Recirculation Circuit Open C-16
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Excessive Detected C-16
P0400 Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected C-16
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit High Input C-22
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit Incorrect Signal C-22
P0500 Vehicle Speed Sensor Circuit Range/Performance C-22
P0560 System Voltage Low Input C-03
P0606 Replace Control Unit C-02
P0703 Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal C-11
P0703 Brake-Light Switch Circuit Incorrect Signal (Ignition On) C-11
P0704 Clutch Switch Input Circuit Malfunction C-12
P0725 Engine-Speed Sensor Input Circuit Incorrect Signal C-18
P0725 Engine-Speed Sensor Input Circuit no Signal C-18
P0725 Engine-Speed Sensor Input Circuit Signal Range/Performance(Overspeed) C-18
P1110 Variable Intake Air/Variable Swirl (Diesel) High Input C-17
P1110 Variable Intake Air/Variable Swirl (Diesel) Circuit Open C-17
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve High Input C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Circuit Open C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Excessive Flow Detected C-15
P1125 Boost Pressure Solenoid Valve Insufficient Flow Detected C-15
P1180 Fuel Temperature Sensor Circuit High Input C-14
P1180 Fuel Temperature Sensor Circuit Range/Performance C-14
P1220 Injection Timing Control Excessive/Insufficient Flow Detected C-14
P1335 Injection Pump: no Engine Speed Input Signal from Control Unit C-18
P1345 Injection Pump: Camshaft Speed Malfunction C-14
P1501 Immobiliser Not or Wrong Initialised C-05
P1502 Immobiliser No Signal C-05
P1503 Immobiliser Wrong Signal C-05
P1515 Pedal Position Sensor Circuit High Input C-06
P1515 Pedal Position Sensor Voltage Supply Circuit High Input C-06
P1515 Pedal Position Sensor Voltage Supply Circuit Low Input C-06
P1515 Pedal Position Sensor Potentiometer Error C-06
P1515 Pedal Position Sensor Brake Switch Error C-06
P1515 Pedal Position Sensor General Error C-06
P1530 A/C Compressor Cutoff Relay Primary Circuit High Input C-21
P1530 A/C Compressor Cutoff Relay Primary Circuit Open C-21
P1560 System Voltage High Input C-04
P1560 Injection Pump: System Voltage Range/Performance C-04
P1604 Replace Control Unit C-02
P1604 Replace Control Unit C-02
P1604 Variant Coding Wrong Code Programmed C-02
P1604 Variant Coding Not Programmed C-02
P1620 Replace Control Unit C-02
P1620 Replace Control Unit C-02
P1625 Power Supply Relay Switched Off too Late C-04
P1630 Fuel-Injection Quantity Circuit High Input C-14
P1630 Fuel-Injection Quantity Malfunction C-14
P1631 Replace Control Unit Injection Pump C-14
P1631 Replace Control Unit Injection Pump C-14
P1631 Replace Control Unit Injection Pump C-14
P1631 Replace Control Unit Injection Pump C-14
P1631 Replace Control Unit Injection Pump C-14
P1631 Replace Control Unit Injection Pump C-14
P1631 Replace Control Unit Injection Pump C-14
P1635 Glow Device Circuit High Input C-19
P1635 Glow Device Circuit Open C-19
P1635 Glow Device Circuit General Error C-19
P1650 CAN: Device Offline C-14
P1650 CAN: Device Hangup C-14
P1651 CAN Receives Error C-14
P1651 CAN Transmits Error C-14
P1651 Injection Pump: CAN Malfunction C-14
P1660 Fuel Cutoff Solenoid Valve Circuit High Input C-14
P1660 Fuel Cutoff Solenoid Circuit Open C-14
P1660 Fuel Cutoff Solenoid Valve Malfunction C-14
P1690 Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit High Input C-24
P1690 Malfunction Indication Lamp (MIL) Circuit Open C-24
P1694 Glow Time Telltale Circuit High Input C-25
P1694 Glow Time Telltale Circuit Open C-25

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 11:46 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 08 Jun 2009 19:03
Postovi: 1111
Lokacija: Beograd - Cerak
Ime: Igor
Opel: NOW Insignia - ex Corsa A - D, Astra F, Astra G, Vectra C, Zafira B x2, Zafira C
Garaza: pogledaj
Super link, bas sam ga celog procitao i koliko sam shvatio elektronika pumpe crkava zbog konstantnog izlaganja velikim temperaturama i naravno vremenom koriscenja..
Leka nema, vec kad otkaze tad sledi zamena...
Ili znas da ti je auto presao 300Hkm, planiras jos dugo da ga vozis ili ides na put od 3-4 Hkm pa uradis elektroniku "unapred" ... hahahaha


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 11:57 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Jul 2009 18:01
Postovi: 1528
Lokacija: Nemacka
Ime: Dragan
Opel: Astra Cabrio
Garaza: pogledaj
meni je na 100 tkm crkla pumpa
kod mene je bio problem zbog loseg disela
da je rotor totalno stradao


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 18:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Dec 2008 21:22
Postovi: 2118
Lokacija: Земун
Ime: Паја
Opel: Vectra B 2.0 DTI Krompirwagen 2002.
Garaza:
Nemojte mesati babe i zabe. Iako na izgled deluju isto, pumpe za Astru i Vektru nisu iste po kvalitetu izrade. Ne placa se 10k evra razlike samo na lim. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 19:25 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
:shock: zasto nisu iste, one su sastavni deo motora a ne auta, i apsolutno bi trebale da budu iste, moguce da su samo drugacije podesene ove za 1.7 i 2.0 ali ostalo je isto

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 20:15 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
nemoj da se raspravljas sa pajom, on je inzenjer ! :D

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 22:18 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Godzo preseci brate! :seci:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 23:08 
igorpavlovic je napisao:
Evo nekih korisnih linkova u vezi sa pumpom BOSCH VP44.

U prvom se govori o karakteristicnm kvarovima i uzrocima kvarova.
http://www.bluechipdiesel.com/injectionpumpfailures.html

Drugi link je sajt firme u UK,koji stavljam informacije radi jer se moze
videti cena sredjivanja elektronike u Britaniji,slicno kao i kod nas,s tim sto
britanci daju 2 god.garancije bez ogranicenja km.
Pratite link ka opel modelima na dnu stranice da biste videli koji modeli
mogu nositi ovu pumpu.
http://www.ecutesting.com/bosch_vp44_diesel_pump_repairs.html?gclid=CJLercP2zagCFVOFzAodb2SZhQ

I na YouTube.com mozete pronaci dosta materijala.
http://www.youtube.com/watch?v=BUXHxXUdB3U


Igor je sve ponudio na gore navedenim sajtovima. Besplatno je pogledati, ko razume English language. Ova VP44 koristi se i u markama AUDI, BMW,... Mehanika iste pumpe je dugotrajna...vodi racuna kakvo gorivo sipas, temp. motora..... i vozi.


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 23:11 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 17 Maj 2010 18:09
Postovi: 194
Lokacija: Leskovac
Ime: Damir
Opel: Zafira Tourer 1.6
Kako, generalno, rešiti probleme sa bosch pumpama?































Vozite benzince. :love:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 04 Maj 2011 23:48 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Evo da i ja pitam nesto u vezi elektronike Y17DT.Meni je crkavala 2 puta.Na vise mesta sam procitao da je jedan od uzroka temperatura kao i vibracije od motora.Kod te pumpe elektronika je prisrafljena na pumpu i stvarno je vruca kad se pipne posle duze voznje.Pitanje je da li bi pomoglo da se skine sa pumpe posto je ona samo nosac,i preko parceta alu ploce koja bi sluzila kao hladnjak usrafi na sasiju


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 05 Maj 2011 10:19 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 19 Apr 2011 21:56
Postovi: 414
Lokacija: Loznica
Ime: Igor Pavlovic
Opel: Vectra B
Garaza:
Da i ja sam shvatio da je temperatura veliki neprijatelj elektonike.
Evo linka gde covek govori o nacinu kako je MOZDA moguce resti problem pregrevanja.

http://www.bluechipdiesel.com/fassinfo.html

On je odvajao elektroniku i to je dovodilo da se ona jos vise zagrevala,
jer kompjuter sam proizvodi toplotu.
Onda je dosao na zakljucak da se elektronika hladi gorivom,i kao moguce resenje navodi povecanje pritiska kroz pumpu.
Da to ne bi imalo nepovoljnog uticaja na motor,budzet on nudi i svoj
VP44X komplet (sta god to bilo) cime se prema iskustvima korisnika koja imate na sajtu smanjuje potrosnja i motor mirnije radi,lakse pali nego ranije...
Inace dobar deo sajta je posvecen resavanju problema na BOSCH VP44 pumpi.

_________________
If you can't do the time, don't do the crime.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 05 Maj 2011 10:46 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 08 Jun 2009 19:03
Postovi: 1111
Lokacija: Beograd - Cerak
Ime: Igor
Opel: NOW Insignia - ex Corsa A - D, Astra F, Astra G, Vectra C, Zafira B x2, Zafira C
Garaza: pogledaj
Znaci moramo se snalaziti, sto vise goriva u rezervoaru, sto brze voziti da bi gorivo vise prolazilo kroz pumpu i hladilo je :-D
I neki mali ventilator da montiramo, hahaha


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 05 Maj 2011 12:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Sto se tice goriva,kod mene je skoro uvek pun rezervoar.Pretezno se vozi po gradu i cim predjem 150-200km,dopunim i tako odrzavam


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: 2.0 DTI
PostPoslato: 05 Maj 2011 13:34 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 08 Jun 2009 19:03
Postovi: 1111
Lokacija: Beograd - Cerak
Ime: Igor
Opel: NOW Insignia - ex Corsa A - D, Astra F, Astra G, Vectra C, Zafira B x2, Zafira C
Garaza: pogledaj
zokac je napisao:
Sto se tice goriva,kod mene je skoro uvek pun rezervoar.Pretezno se vozi po gradu i cim predjem 150-200km,dopunim i tako odrzavam

I opet ti je 2 puta riknula pumpa :-(
Mozda i nema pravila, jednostavno crkne kad hoce i gotovo



Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 42 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 20 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs