Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 04 Maj 2025 09:28

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 86 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 00:36 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 31 Maj 2010 15:30
Postovi: 5603
Lokacija: Beograd
Ime: Dejan
Opel: nemam, Laguna 3
Garaza: pogledaj
miki, sta obican majstor moze da vidi na danasnjim automobilima kada ga samo ovako zagleda? :)

_________________
S poštovanjem,
d3us
------------------------------------------
De gustibus non est disputandum.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 00:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Slažem se, ne može puno, al može da zalegne, da cimne viljusku, spone, da kroz felne koliko toliko pogleda diskove, da pogleda radi li klima, da vidi gde hvata kvačilo, na koliko je zuba ručna....sudeći po priči dečko s tim autom ne prelazi puno, a kvarovi se desili u nekom kratkom roku...

Vranjanci imaju jednu izreku za aute...Oči gledale, oči palkale...

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 01:00 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jan 2010 13:38
Postovi: 313
Lokacija: Beograd-Rakovica
Ime: Marko
Opel: Astra 2.0 DTI 16V, vw polo 1.2
Garaza: pogledaj
Ok, lepo si rekao... Bolje da ga terao na dijagnostiku... nebi ga izaslo vise od 20€


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 03:50 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Feb 2011 00:04
Postovi: 57
Lokacija: Ruma
Ime: Dimitrije
Opel: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTi 110
Ili je stvarno udario maler ili niste dobro gledali kad ste kupovali :scratch:
Prvo pogledas plocicu na stubu kod vrata (ako je nema, bezi od njega) ona sve govori: gde je auto proizveden (drzava, fabrika), koje godine, koji model (varijanta) itd. Ako stoji da je proizveden u UK a volan na levoj strani znaci nesto nije u redu, ako je na br.sasije godiste 2001 a u saobracajnoj 2003. znaci podmladjivano, ako je u broju model (varijanta) primer Comfor a na vratima stoji dijamant (Diamond) opet nesto smrdi, nije u redu itd.
Drugo je da upalis auto izvadis merac u radu, ne bih sme da dimi, zatim otvoris poklopac gde se sipa ulje, ni tu ne bih sme da dimi ili baca ulje napolje, ako menja ekstremno zvuk prilikom sve toga bezi od njega.
Trece obrati paznju na farbu na kolima. Prvo pogledas na rubovima vrata dali je farban jer se tu najlakse primeti, otvoris vrata i na prvom delu lima gde je savijen ili se vidi ili oseti pod prstima da sece farba gde je stojala traka kad je bio farban, jer niko ne farba skroz do kedera. Kad dignes haubu obrati paznju dal su delovi isprskani od farbe automobila, sitne tackice po crevima. Pogledas dal su odvrtani sarafi na krilima, sve se to vidi ako je dirano.
Farovi dali su isti, gume 4 cifre oznacavaju primer 2103 znaci 21 nedelja 2003 godine. Ako je lupana obrati paznju na zazore izmedju vrata, krila, tockovi udaljenost od polumeseca, izdaleka pogledas dal su u centru tockovi, pod zadnjim branikom ima kao striropor ako ga nema znaci da je menjan branik itd. Stakla bi trebala da su sva isto godiste ako su mnogo sarolika ne valja.
Cetvrto je kilmetraza nju nemoj ni da gledas jer svi vracaju nazad samo moli Boga da nije presao vise od 200.000 km jer do toga nije strasno.
Da bi to ustanovio da nije puno presao gledaj volan , rucicu menjaca, papucice, kozu na rucnoj, brave da li su izgrebane, sve detalje ...
Oni mogu nesto da zamene ali ce nesto i zaboraviti da srede. Ako je sve savrseno smrdi na sredjivanje jer na automobilu od 100 do 200 hiljada mora da se vidi da je neko to i vozio a ako je previse sjebano kreni dalje da trazis.
Ne mozes kupiti auto da je u perfektnom stanju da nema nijednu greskicu (tipa) da je bez ogrebotine ili tackica od kamenja na farbi, da nema ulja negde na motoru ili nekih drugih stvari... Ako je sve tip-top znaci da je sredjivan za prodaju.
Ima jos dosta da se prica ali je kasno :clock:
U svakom slucaju mi je zao sto te sve to zadesilo ali se ne moze generalizovati cela stvar da su svi modeli dizeli opelovi takvi.
Ko zna koga je vozio pre Tebe i kako ga je odrzavao i jos mnogo toga.
Srecno sta god budes odlucio da uradis sa Astrom! :ok:

_________________
Wir leben Autos.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 09:03 
Koji test za strpljenje i zivce!!!!
Citajuci sve gore napisano sada se plasim otici i 100 km od kuce. Ja sam uvek sumnjao u stvarnu kilometrazu kod ovih auta sa nasih domacih placeva za polovljake (kaze 110.000 ili 130.000 km za auto od 9-10 godina). Sipak!!! To uvoznici skinu kilometrazu zbog prodaje.
Ja sam otisao u Minhen direktno i kupio Astru sa 175.000 km. Od svabe, prva ruka. I hvala bogu do sada je OK i ide lepo.
Zna se desiti da auto bas bude "baksuz".
Srecna voznja svima :ots1:


Vrh
  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 13:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
markosvaba je napisao:
Ok, lepo si rekao... Bolje da ga terao na dijagnostiku... nebi ga izaslo vise od 20€


Ma nije sve i u dijagnostici, mogu ja da okačim na 5 dijagnostike, ali ono što će videti i čuti Goran, moj stari i drugi majstori s velikim iskustvom ja o tome mogu samo da sanjam.

Kako god, za prolivenim mlekom ne treba žaliti, a sad da prodas auto ne isplati se jer bar znas sta si sredio i uradio, sad je čuvaj i vozi, nek bar otplati sve kvarove i glavobolje koje si s tim autom imao....

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 17:33 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ovo je tuzna prica koja moze da zadesi svakoga, bilo je slucajeva i sa novim vozilima koja su iz fabrike izasla i desavalo se da ima raznorazne kvarove i probleme koje nisu svojstvene za novo vozilo.

Miki slazem se u potpunosti sa tobom, dijagnostika moze nesto malo da pomogne i to za novija vozila, gde moze da se ocita stanje km sata, mada ni to vise nije merodavno.

A ovo sto se tice elektronike na dizelima nikada, ali nikada nema nikavih naznaka kada ce da strada, niti se moze videti na dijagnostici ili ocitait njen kvar, jednostavno se motor ugasi i to je kraj price, kada se ugasi tek tada ostane ocitana njena greska.

Meni licno se desavalo, odradi se servis sa zamenom ulja i svih filtera i posle toga nece motor da upali otisla elektronika, vozilo bilo na dijagnostici i posle par sati ili nekoliko dana strada njena elektornika, ima i slucajeva jednostavno dodje vozilo za zamenu sijalice u faru decko je ugasio motor i posle toga nista, isto stradala elektronika.

Bez obzira koji je dizel y17dt ili x, y 20dtl, dth jako je veliki problem, a jos povrh toga kada je neko od vozaca tehnicki nepismen (cas izuzecima) i pokusava na sve moguce nacine da izbegne da plati kvar za svoje vozilo, sto je u danasnje vreme izgleda postalo kao normalna pojava.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 18:00 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Jul 2009 18:01
Postovi: 1528
Lokacija: Nemacka
Ime: Dragan
Opel: Astra Cabrio
Garaza: pogledaj
ja opet kazem nema racuna voziti diesela
sta god se pokvari paprena je popravka :banghead:
a moj sledeci auto defenitivno nece vise diesel biti :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 22:15 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
airplanejunior je napisao:
Drugo je da upalis auto izvadis merac u radu, ne bih sme da dimi, zatim otvoris poklopac gde se sipa ulje, ni tu ne bih sme da dimi ili baca ulje napolje, ako menja ekstremno zvuk prilikom sve toga bezi od njega.


Jesi li 100% siguran u vezi ovoga sto je boldirano!? :wink:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 22:22 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Mickey je napisao:
Ma nije sve i u dijagnostici, mogu ja da okačim na 5 dijagnostike, ali ono što će videti i čuti Goran, moj stari i drugi majstori s velikim iskustvom ja o tome mogu samo da sanjam.





Nije sve ni u dijagnostici a ni u Dr Godzi :wink:

Eto ko ne veruje neka mu Goran kaze kako je tekao nas razgovor jedno sat vremena posle posete njegovom servisu. Odradio mi Dr dijagnostiku a bogami i poslusao motor :postovanje:



Evo jedne slicice od jedno 2 sata posle posete Dr



Slika
:seci:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 23:15 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Da Vlado tebe sam zaboravio :ludilo:, e upravo se tako i desavaju ti kvarovi sto bi rekli ko grom iz vedra neba, samo sto je jako nezgodno kada se kvar desi negde na putu ili jos gore van zemlje ili u nekoj nedodjiji.


alexa05 je napisao:
airplanejunior je napisao:
Drugo je da upalis auto izvadis merac u radu, ne bih sme da dimi, zatim otvoris poklopac gde se sipa ulje, ni tu ne bih sme da dimi ili baca ulje napolje, ako menja ekstremno zvuk prilikom sve toga bezi od njega.


Jesi li 100% siguran u vezi ovoga sto je boldirano!? :wink:



Ovo sam procitao ali nisam hteo da dajem komentare, ali kada si potegao reci cu: da je normalno da izbacuje ulja na cepu motora i mora da ima dozvoljeni pritisak u motoru.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 23:30 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
Kako bre mene da zaboravis!? Sad si me stvarno razocarao! :palica:



:ludilo2:



A ovo u vezi airplanejunior-ovog komentara u vezi cepa za dosipanje ulja, cekao sam da cujem da li mu je to neki :": majstor :": rekao ili je mozda neka info iz wikija mozda :D



PS Ako mi aeroplanacdeckic nadje nekog opela bez zastitnog lima preko bregaste koji ne baca ulje kad se otvori cep, al da je upaljen auto :ludilo2: , ja dignem kredit i kupim mu taj auto :dedica:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 23 Mar 2011 23:57 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Feb 2011 00:04
Postovi: 57
Lokacija: Ruma
Ime: Dimitrije
Opel: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTi 110
"nekog opela bez zastitnog lima preko bregaste koji ne baca ulje kad se otvori cep"

Nisam ni video bez zastitnog lima :?:
Na leru koliko znam ne bih smeo da izbaciva ulje :scratch: a narocito da dimi

_________________
Wir leben Autos.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 24 Mar 2011 00:02 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Dec 2006 02:13
Postovi: 1711
Lokacija: Smederevo
Ime: Vladimir
Opel: Opel Vectra B 2.0DI 16v
OK, batali moje postove i procitaj Godzin poslednji post tj poslednju recenicu u njemu.

Kad to procitas posle procitaj kakvu titulu nosi u avataru i onda ce ti valjda sve biti jasnije :wink:



PS Znas kako ja iskreno nemam neko strucno znanje ali sam uvek raspolozen za primanje saveta i sugestija. Pri tome se jako oslanjam na logiku.

Operi ruke al nemoj da ih obrises. Sad ih otresi par puta. Sta se desava? Aj sad naizmenicno stvori u glavi sliku ovoga sto sam ti rekao i bregaste koja se vrti a istovremeno je podmazuje ulje. Ima li slicnosti? :wink:

_________________
EX OPEL KADETT E 1.4i TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY AC RASIC

NOW OPEL VECTRA X20DTL


Poslednji put menjao alexa05 dana 24 Mar 2011 00:08, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 24 Mar 2011 00:06 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Juniore, mani te priče, baca ulje na čepu, pušta dim na meraču, to su kafanske priče....
Ja recimo na to gledam ovako, napolju hladno, a ti skineš merač na novom autu?

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 24 Mar 2011 00:07 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Feb 2011 00:04
Postovi: 57
Lokacija: Ruma
Ime: Dimitrije
Opel: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTi 110
OK. :ots:

_________________
Wir leben Autos.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 25 Mar 2011 01:21 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 19 Mar 2011 17:39
Postovi: 14
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: Astra G 1.7DTI
pistre je napisao:
glupo je biti general posle bitke ali mnogo su te drali majstori, narocito slep sluzba, 1000 eur za slepovanje ??? pa da si pozvao bilo kog prijatelja ne bi vas izasao put vise od 300 eur

sto se dizela iz uvoza tice, naucio si lekciju na tezi nacin :(

realno imao si standardnu intervenciju oko bosch pumpe samo sto te je zadesila bas tada kada se svi vozaci dizela plase, sve ovo ostalo si preskupo placao jer si kupovao original delove (koji su precenjeni) i sto si isao po ovl. servisima koji tako naplacuju kao da pozlate svaki deo koji ugrade

Što se tiče šlep službe nisam imao drugo rešenje.Tamo(u Zadru) smo bili već koliko dana, svašta ti se mota po glavi, trebao sam da počnem da radim u ponedeljak, stigao u subotu, ovi mehaničari što ga popravljaju vidim da nemaju pojima šta rade.I šta ću.Zvao sam ja i prijatelje i sve živo, ali u tom trenutku ništa :( Hteo sam ja njega da ostavim, pa da ga oni srede, a mi da se vratimo autobusom ili kako god, ali kontam pun mi gepek stvari, BG table...

A što se tiče original delova i ovlašćenih servisa, jednostavno nisam imao nameru da prodajem auto i želeo sam da ga sredim po ps-u, da bi me služio, ali...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 25 Mar 2011 01:32 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 19 Mar 2011 17:39
Postovi: 14
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: Astra G 1.7DTI
airplanejunior je napisao:
Malo si me uplasio :scratch:
Ja sam vozio astru f 1.6 benzinca 9 godina i imao sam samo kvarova zbog ljudskog faktora, znaci prezadovoljan, mada kad sam je uzeo imala je 6 godina i presla je samo 80.000km (100% tacna km)
Pre pet meseci sam uzeo astru g 1.7 dizela sa 125.000km na satu ali u carinskim papirima stoji 185.000km i presao sam sa njom dosad 6.000km

Samo sam se bojao da ne kupim veceg krsa nego sto sam prodao a dam poslednje pare sto sam od usta odvajao, jer astra f mi je izgledala u perfektnom stanju ali je imala vec 15 godina i pocela malo trositi ulje pa sam se odlucio za dizela jer su me ubedili da isuzu motori valjaju

I ja sam vozio Astru F, ama ista priča kao tvoja, samo što je meni to bio službeni auto.I isto smo(firma) ga prodali kada je krenuo da troši ulje, samo što se to desilo tek na 340.000km.Služio nas je perfektno!

I na mojoj Astri u carinskim papirima piše 185.000km, a na satu je pisalo 145.000km.
Iskreno što se tiče motora, on je odličan, bar meni.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 25 Mar 2011 01:44 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 19 Mar 2011 17:39
Postovi: 14
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: Astra G 1.7DTI
4motion je napisao:
ne idi samo logikom mladje = bolje (osim zena naravno :D ) jer nije uvek bas tako

Au, pa ja sam se i tu zeznuo :banghead:
Gde baš mene nađe za ovu rečenicu, kad mi je žena starija 10 godina... :ludilo2:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 25 Mar 2011 01:52 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 19 Mar 2011 17:39
Postovi: 14
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: Astra G 1.7DTI
markosvaba je napisao:
Ok, lepo si rekao... Bolje da ga terao na dijagnostiku... nebi ga izaslo vise od 20€

Terao sam ga i na dijagnostiku pre nego što sam ga kupio i rekli su mi da je sve savršeno, turbina lepo radi...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 25 Mar 2011 02:00 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 19 Mar 2011 17:39
Postovi: 14
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: Astra G 1.7DTI
airplanejunior je napisao:
Ili je stvarno udario maler ili niste dobro gledali kad ste kupovali :scratch:
Prvo pogledas plocicu na stubu kod vrata (ako je nema, bezi od njega) ona sve govori: gde je auto proizveden (drzava, fabrika), koje godine, koji model (varijanta) itd. Ako stoji da je proizveden u UK a volan na levoj strani znaci nesto nije u redu, ako je na br.sasije godiste 2001 a u saobracajnoj 2003. znaci podmladjivano, ako je u broju model (varijanta) primer Comfor a na vratima stoji dijamant (Diamond) opet nesto smrdi, nije u redu itd.
Drugo je da upalis auto izvadis merac u radu, ne bih sme da dimi, zatim otvoris poklopac gde se sipa ulje, ni tu ne bih sme da dimi ili baca ulje napolje, ako menja ekstremno zvuk prilikom sve toga bezi od njega.
Trece obrati paznju na farbu na kolima. Prvo pogledas na rubovima vrata dali je farban jer se tu najlakse primeti, otvoris vrata i na prvom delu lima gde je savijen ili se vidi ili oseti pod prstima da sece farba gde je stojala traka kad je bio farban, jer niko ne farba skroz do kedera. Kad dignes haubu obrati paznju dal su delovi isprskani od farbe automobila, sitne tackice po crevima. Pogledas dal su odvrtani sarafi na krilima, sve se to vidi ako je dirano.
Farovi dali su isti, gume 4 cifre oznacavaju primer 2103 znaci 21 nedelja 2003 godine. Ako je lupana obrati paznju na zazore izmedju vrata, krila, tockovi udaljenost od polumeseca, izdaleka pogledas dal su u centru tockovi, pod zadnjim branikom ima kao striropor ako ga nema znaci da je menjan branik itd. Stakla bi trebala da su sva isto godiste ako su mnogo sarolika ne valja.
Cetvrto je kilmetraza nju nemoj ni da gledas jer svi vracaju nazad samo moli Boga da nije presao vise od 200.000 km jer do toga nije strasno.
Da bi to ustanovio da nije puno presao gledaj volan , rucicu menjaca, papucice, kozu na rucnoj, brave da li su izgrebane, sve detalje ...
Oni mogu nesto da zamene ali ce nesto i zaboraviti da srede. Ako je sve savrseno smrdi na sredjivanje jer na automobilu od 100 do 200 hiljada mora da se vidi da je neko to i vozio a ako je previse sjebano kreni dalje da trazis.
Ne mozes kupiti auto da je u perfektnom stanju da nema nijednu greskicu (tipa) da je bez ogrebotine ili tackica od kamenja na farbi, da nema ulja negde na motoru ili nekih drugih stvari... Ako je sve tip-top znaci da je sredjivan za prodaju.
Ima jos dosta da se prica ali je kasno :clock:
U svakom slucaju mi je zao sto te sve to zadesilo ali se ne moze generalizovati cela stvar da su svi modeli dizeli opelovi takvi.
Ko zna koga je vozio pre Tebe i kako ga je odrzavao i jos mnogo toga.
Srecno sta god budes odlucio da uradis sa Astrom! :ok:

Hvala na detaljnim informacijama, koristiće za ubuduće.
Iskreno sve sam uradio što sam mogao, gledao stakla, kucao serijski broj i gledao gde je stvarno napravljen, čak sam otišao dotle da sam preko prijatelja koji radi u MUP-u proveravao da li je sve ok što se tiče auta.
I sve je bilo savršeno.
Jednostavno mi je zapao takav primerak i to je to.
Nemam predrasude i ne mislim sada da je Opel loš proizvođač, samo ću ubuduće gledati benzince (ja niti prelazim puno kilometara, niti je euro dizel jeftiniji od bezolovnog).


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 17 Apr 2011 15:12 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 06 Maj 2010 07:38
Postovi: 53
Lokacija: Beograd
Ime: Lemi
Opel: Astra 1.6 8v
Garaza:
E moj prijatelju ti si ga baš nadrljao. Svakom se to može dogoditi. Ja vozim Astru G i već sam jednom po oglasima posle iznenadnog kvara merkao nekog Kadeta od 800e:)

_________________
"sve za ljubimce" petkurir.blogspot.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 17 Apr 2011 17:16 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 08 Jun 2009 19:03
Postovi: 1111
Lokacija: Beograd - Cerak
Ime: Igor
Opel: NOW Insignia - ex Corsa A - D, Astra F, Astra G, Vectra C, Zafira B x2, Zafira C
Garaza: pogledaj
Jbte ovo je bas najgora prica, a jos auto poreklom iz Sapca :-(
Ja za sredjivanje moje Astre od kada sam je uzeo pre 2 i po godine nisam da vise od 48 soma koliko si ti dao samo za servis.. Doduse, zamenio sam hladnjak klime i susac, oba amortizera,remenicu radilice, roler i spaner pk kaisa, sajlu rucne,zadnji nosac motora.... Ali sa njim do mora i nazad bez ikakvih problema ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 17 Apr 2011 23:02 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Feb 2010 20:57
Postovi: 62
Lokacija: Leskovac
Ime: Aleksandar
Opel: Astra 1.6 8V Z16SE 62kw
U cemu je fora sa polovnjacima iz Šapca ?!
Svi od njih beze kao djavo od krsta!

Dali su ljudi u pravu ili je to malo naduvana prica?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Priča o mojoj Astri
PostPoslato: 17 Apr 2011 23:56 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2008 22:25
Postovi: 1428
Lokacija: Zdovac
Ime: Tata
Opel: Seat
cek cek cek cek, aj sad meni neznalici objasnite pishanje i bacanje ulja, ALI iz meraca ulja pri radu motora????
Sta sam ono hteo reci, ne bi trebao da baca kapljice ulja iz motora u radu na leru kada se izvadi merac ulja, jel tako, to je onda simptom loseg motora???
Zasto ovo pitam, zato sto sam prisustvovao tri puta losem i to potvrdjeno losem Dizel 1.7 (isuzu) motoru koji je zaista bacao ulje iz meraca ulja????
Dakle, motori su zaista riknjavela posle 2000-3000km, a imali su simptom bacanja kapljica ulja iz meraca ulja kad se sipka izvuce, a motor radi u leru.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 86 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 26 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs