Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 18 Jul 2025 23:32

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:14 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Za klipove je obično sa unutrašnje strane, na ušicama. Najbolje je što preciznije ali kao što su ti rekli + - 5 grama.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:30 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
ako vec uterujes klipove u istu tezinu, odradi onda i klipnjace a vala i bolcnove klipova! Kad je bal, nek je maskenbal! :wink:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:36 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Ma daj,bre,manite se.Nema se para.Radim samo osnovno i odradicu jos te klipove ako uspem i kraj!Balansirati radilicu sa zamajcem i korpom i to je to.Tri nedelje sam bez auta,poludecu vise.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:37 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Klipnjače uravnotežuješ skidanjem mase sa ispusta velike i male pesnice... :wink:
Mada kada to već radiš, prekontroliši i paralelizam klipnjače i sve zazore, e tek je onda maskenbal. :D

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Vidis, velika je kontroverza oko toga da li ili ne skidati mase sa velike pesnice! Mnogi tvrde da ce se izgubiti zapljuskivanje ulja na taj deo klipnjace, a na drugu stranu, meni kad je radjen motor za zastavu 101, komplet je obrijana ta masa radi sto glatkijeg prolaska kroz ulje i naravno smanjivanje mase! Jbm li ga, meni se motor vrteo ko blesav a nisam primetio manjak podmazivanja (pregledom pri otvaranju motora)!
RUDIC.M je napisao:
Nema se para.Radim samo osnovno

Za sve ove radove ako imas imalo talenta i vremena, sve se radi bez para, ali treba vremena! Ako kazes da radis samo osnovno a tu uracunavas uravnotezenje i skidanje mase sa klipova,...mislim da to nespada u osnovno! :D

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:47 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Za egaliziranje radilice ponesi plastelin. U bojama. :P
Šalim se, ne zameri mi. :wink: U svakom slučaju reč je o ozbiljnom poslu a za koji verujem da ćeš ga kvalitetno završiti. Kod balansiranja radilice neka ti to odrade sa zamajcem i korpom u kompletu. Potom, ako radionica raspolaže sa uređajem za merenje tvrdoće materijala da ti prekontrolišu tvrdoću rukavaca, ako je radilica bila pregrejana ili je brušenjem skinut deblji sloj. Mada, kažeš da je u dobrom stanju, onda i ne mora brušenje, može se odraditi i sa poliranjem. Još i ako bi mogli da je magnetiziraju, da se proveri da nema pukotina, bilo bi super.
Zatim da prekontrolišu nalegajuće površine za semeringe, properu i produvaju sve kanale...

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Alo bre Andrej,...nemoj sad da prenosis sve te tekstove iz old school Tuning knjiga! :ludilo:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:51 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Ne, ne, trenutno čitam Peru Zupca. :ludilo:

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:55 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Pa,dobro,balansiranje moram da radim jer sam malo brusio radilicu da ne zapinje
A klipove ste mi sad predlozili i to bih mogao da odradim.
SAmo moram da vidim gde se to olaksava.
SAd mi nije jasno za klipnjace?Morao bi da ih odvojim od klipa pa da se mere?To vazi i za klipove?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 21:58 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Andrej je napisao:
Za egaliziranje radilice ponesi plastelin. U bojama. :P
Šalim se, ne zameri mi. :wink: U svakom slučaju reč je o ozbiljnom poslu a za koji verujem da ćeš ga kvalitetno završiti. Kod balansiranja radilice neka ti to odrade sa zamajcem i korpom u kompletu. Potom, ako radionica raspolaže sa uređajem za merenje tvrdoće materijala da ti prekontrolišu tvrdoću rukavaca, ako je radilica bila pregrejana ili je brušenjem skinut deblji sloj. Mada, kažeš da je u dobrom stanju, onda i ne mora brušenje, može se odraditi i sa poliranjem. Još i ako bi mogli da je magnetiziraju, da se proveri da nema pukotina, bilo bi super.
Zatim da prekontrolišu nalegajuće površine za semeringe, properu i produvaju sve kanale...


Radilica je polirana,nije bilo potrebe za obradom.
Sta se desava ako se menja korpa kasnije a balansirano je u kompletu?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 22:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Pa sad kad su ti klipnjace vezane za klip, mozes i u kompletu da ih uravnotezujes, mada , najbolje je da ih demontiras pa lepo natenane svaku stavku!
A sto se tice korpe,...kako ono kazu,...djaba ste krecili! :D
Naravno da ce jednom doci do zamene i korpe i lamele pa ce mozda doci i do debalansa,....ali sagledaj to sa strane nas mnogih,...mi nismo balansirali korpu,lamelu niti zamajac, pa vozimo normalno auto!
Zato je po meni bolje odraditi balans samo sa zamajcem da tu ubijes mogucnost debalansa,...a predpostavljam da su kvalitetne korpe i lamele u startu dobro balansirane!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 22:28 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Upravo tako. :wink:

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 22:29 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Onda mi je najsigurnija varijanta zamajac samo sa radilicom?
Da li ima dodatnog uticaja na debalans lamela na kojoj su menjane obloge?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 22:31 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Ako su lepo složene, ne verujem. Ipak je dosta lakša od korpe da bi bila značajniji faktor u balansiranju od korpe i zamajca.

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 22:48 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
RUDIC.M je napisao:
Onda mi je najsigurnija varijanta zamajac samo sa radilicom?


Ili i korpu?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 22:49 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Ja sam nosio na masinski fakultet, samo zamajac i radilicu

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 23:02 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
I sve ok?
Mislim da cu i ja tako.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 23:03 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
pa ne znam, jos nisam upalio auto :ludilo:
Ali rekao mi je da nije bilo puno korekcije, samo par grama je morao da skine, maltene kao fabricka je bila..

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 29 Mar 2011 21:50 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Da udovoljim znatizelji,izmerio sam klipove i svi su u gram!
Radilica je balansirana,sklapanjje je u toku.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 31 Mar 2011 21:42 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Auto upalio.
Radi normalno,bez detonacija.
Jedan hidropodizac lupa.
Sto se tice snage ,nije nesto spektakularno,oseti se da bolje vuce,ali je to voznja na plin, i ne idem prko 3000 obrt,dok se ne razradi.
Malo mu osciluju obrtaji u leru ,a,to je bilo i pre otvaranja.

Zna li neko koji precnik creva za benzin ide od rezervoara do pumpe na 2.0 motorima?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 31 Mar 2011 21:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
6mm unutrasnji precnik creva za 2.0

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 31 Mar 2011 22:06 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Od rezervoara?
Mislim da je dosta veci.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 31 Mar 2011 22:09 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
A jeste veci verovatno je 10, ovaj od 6 je za creva posle pumpe prema motoru zeznuh se :banghead:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Apr 2011 13:44 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Koja je bolja bregasta,od 18e ili c20ne motora?
Sta daje 2.0 motoru veci moment na niskim obrtajima?
Ovaj moj je i dalje nekako lenj u niskim obrtajima.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Apr 2011 22:26 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
bolja je bregasta od 18e ,ali trazi malo vece obrtaje..
momenat daje razlicita bregasta, 200 kubika vise razlicit ECU...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs