Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 18 Jul 2025 23:44

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 26 Mar 2011 17:33 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Maj 2010 20:34
Postovi: 1812
Lokacija: Zemun
Ime: Bojan
Opel: Astra Betrone 2.0T
Garaza: pogledaj
onda je klip upusten 0.4mm u bloku pa jos kad dodje dihtung bice taman,
nema potrebe vise da reckas klip,
klip nije nesto posebno oslabljen ali bi trebao da lepo ispoliras celo klipa :)

_________________
phase 3, 402m 13.7s


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 26 Mar 2011 18:22 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
KLip je upusten 0.6 mm jer je virio 0.6 mm.Racunao sam i sa dihtungom,kompresioni odnos je 10.5:1,sa tako upustenim klipom.
Sto bih trebao da ga poliram?I cime?Preci smirglom 150 pa do 800 vodenom?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 26 Mar 2011 18:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Celo klipa poliras vodenom smirglom,a polira se zato da se manje hvata cunder-garez.Ja sam davno radio 1,6 na 1,8 i tada sam nosio i blok 1,8 i hteo da radim isto sto i ti,medjutim majstor nije hteo to da radi,jer ostaje mnogo tanak zid i kaze da ce brzo da probije u vodu.Vec j to radio i nije bilo dugotrajno,zato pogledaj malo koliko je ostalo do vodenih kanala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 26 Mar 2011 19:14 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Aha,poliranje onda.
Da,i meni kod cubike kaze ne moze,probice.Nije zid 2 mm pa da ce probiti.Skida se 0.6 mm zida cilindra.Mesa na svakoj stublini ima po oko 8 mm.Radili su to ljudi.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 27 Mar 2011 20:21 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Niko ne prati ovu temu?
Hoce li 10.5:1 biti preveliki kompresioni odnos?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 27 Mar 2011 20:32 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
brate tvoje kubiciranje nema veze sa mozgom ... kako ti moze biti kompresioni odnos 10.5 :1 sa klipovima od c20ne ? da su klipovi od xe pa da razumem ...

i molim te podeli sa nama tvoju metodu kubiciranja ... jako me interesuje

nemoj me shvatiti pogresno,nemam ja nishta protiv tebe licno ... jednostavno cinjenice pricaju drugo ....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 27 Mar 2011 20:45 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
daner jesi sklopio makinu???kako ide sad??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 27 Mar 2011 23:19 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
daner je napisao:
brate tvoje kubiciranje nema veze sa mozgom ... kako ti moze biti kompresioni odnos 10.5 :1 sa klipovima od c20ne ? da su klipovi od xe pa da razumem ...

i molim te podeli sa nama tvoju metodu kubiciranja ... jako me interesuje

nemoj me shvatiti pogresno,nemam ja nishta protiv tebe licno ... jednostavno cinjenice pricaju drugo ....


Druze,aj ti malo procitaj postove pre nego sto pocnes da iznosis komentare.
Jest da mi je ova oblast nepoznata,ali ne bas toliko!
Malo se informisi da vidis kakva je glava od 1.8 i 2.0 motora pa ce ti biti jasnije.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 03:14 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
sklopio sam je :D ide ko zmaj al ne prelazim 3000 obetaja dok se ne razradi :D ... al izgleda me jebe sonda , kad je otkacim potrosnja mi se normalizuje .. izgleda nije do protokomera ... mada i komp malo jebava ... npr otkacim sondu .. i uopshte ne pali check engine ...

RUDIC.M

npr c20xe ima 10.5 : 1 kompresioni odnos .. i to kome su klipovi skroz ravni a , hocesh da kazesh da komora za sagorevanje (da se tako izrazim) u glavi ima manju zapreminu na 1.8 nego na 2.0 16v ?

klipovi od c20xe
http://postimage.org/image/1dkwl4s5g/

c20ne
http://i79.photobucket.com/albums/j128/ ... C01862.jpg

jel ti sad malo jasnije ?

kakva je razlika u zapremini (mislim na deo u glavi kompresionog prostora) izmedju c20ne i te tvoje glave ? ako su priblizne nemash ti preko 1:9.2 kao i c20ne . i josh si + obrijao klip za 0.6mm, pa na xe npr izadje van bloka za 1mm ako ne i vise

koja ti je oznaka motora ?

ja i dalje nisam cuo metodu kubiciranja,
zanima me kako da izracunam meni sad kompresioni odnos jer su mi klipovi veci za pola milimetra ? :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 08:07 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
E,ja bih voleo da mi kompresioni odnos nije preko 10:1!DA,glava,ima manju zapreminu na 1.
8 i u tome jeste kvaka!Pitaj kolegu shadow-a kolika mu je bila kompresija sa 16v klipovima i glavom od 1.8.A,za proracun kompresionog odnosa imas i kalkulator.
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html
Pa uzmi i igraj se malo sa zapreminom komore u glavi da vidis kako par ccm utice na kompresioni odnos.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 09:59 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
RUDIC.M je napisao:
Niko ne prati ovu temu?
Hoce li 10.5:1 biti preveliki kompresioni odnos?


Mislim da nece, posto je tebi vec bio 10:1, ovih 0.5 ne bi trebalo da problem, samo nasteluj paljenje.
10.5:1 i nije neki preterano veliki odnos.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 11:39 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Bio je 9.5:1,jer je to bio 1.8 motor a sad je razbusen na 2.0.
Nadam se i ja da nece.Uostalom,kad ga sklopim videcu.
Sta mi je ciniti ako ipak bude detonacija?
Smem li skinuti jos 1mm sa klipova ili da idem na deblji dihtung?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 11:48 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Ako je 1.8 od 115ks onda je bio 10:1.


Posto si vec skidao sa klipa bolje bi bilo na dihtun da ga dignes, ali ja verujem da nece biti problema.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 11:56 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Taj je motor,ali u Haynesu kaze 9.5.Nebitno.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 12:06 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Jan 2008 19:50
Postovi: 684
Lokacija: Beograd
Ime: Marko
Opel: Astra G 2.0 DTI
I u fabričkom uputstvu piše da je 9.5.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 12:45 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
samo jedno pitanje ? shto si se patio i radio ga na c20ne kad si imao isto konja koliko i on ? ja sve vreme kontao da si imao onaj motor od 90 ks pa reko aj dobicesh 25 konja al ovako ne kontam


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 12:50 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Ako svugde pise 9.5 onda sam ja prezupcio :)

@daner: Zato sto ovo sto on radi daje vise od 115ks.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 12:50 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Zato sto su mi stubline bile pojedene dosta(hteo sam da ga osvezim samo)i onda sam saznao za ovu varijantu.Dodje mu kao generalna,a dosta jeftinija,jer se ubacuju polovni klipovi.
A i dobije se na snazi malo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 14:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Nemoj vise klipove da diras,mozes da bijaksom malo odradis komore na glavi,i ujedno ih merenjem izkubiciras da sve budu iste.Mozda ces da imas problem sa bregastom od 1,8.Skoro sam sa drugarom njemu radio VW blok 2,0 a glava 1,8 i bregasta.Jedva je upalio i radio samo sa dosta ranijim paljenjem(klasican razvodnik) javljale se detonacije.Sve reseno bregastom od 2,0 koja je dosta tuplja i drzi ventile vise otvorene i normalno ima drugi ciklus usisa i izduva


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 16:55 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Ne bih dirao komore ,jer tu ima posla da se ujednace dobro.
Videcu kako ce se ponasati sa ovomm bregastom.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 19:07 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Probaj,a sto se tice komora to uopste nije tesko i komplikovano,trebao si i klipove posle obrade da premeris na nekoj preciznoj vagi i da ih dovedes na istu tezinu.Svaki klip sa unutrasnje strane ima predvidjeno mesto za to.Cini mi se da si negde pominjao i balansiranje radilice i zamajca,a da li si uradio trnovanje bloka,ima tu mnogo sitnih stvari da se uradi,koje na kraju daju rezultat


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 19:34 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Nisam radio trnovanje bloka.Ne idem ja sad na neko veliko povecanje snage i performanse,bicu zadovoljan da bude kao klasican 2.0,ako me razumes.
Mada,mozes malo da mi pojasnis sta se dobija trnovanjem i klipove dovesti na istu meru zbog ravnomernijeg rada?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 20:31 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Da napomenem da su lezajevi i leteci istajaci bili bas u dobrom stanju,a i radilica,kao da su presli 10 000 km.Pretpostavljam da je to dobar znak da su lezista radilice u redu,u dovoljnoj meri.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 20:43 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Maj 2010 20:34
Postovi: 1812
Lokacija: Zemun
Ime: Bojan
Opel: Astra Betrone 2.0T
Garaza: pogledaj
masa klipova bi trebalo da se nerazlikuje za vise od 5 grama,
sa tim ces dobiti idealan balans izmedju klipova i preduslov za dobar rad
uzmes klipove odes do nekog ko ima preciznu vagu i izmeris.
a trnovanje konzola radilice je kad se na masinskoj obradi svih 5 konzola gde idu lezajevi dovode u idealnu liniju,
radi se ako se tokom rada malo deformisalo, a to se najcesce desava kod novih alu blokova :(
ako si pri rasturanju motora zatekao dobro stanje nece biti problema, jak je taj blok :D

_________________
phase 3, 402m 13.7s


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 28 Mar 2011 20:57 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Pa,zato kazem,radilica je bas u dobrom stanju.
Na koliku precisnost ici?
U gram?
I gde se olaksava?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs