Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 20 Jul 2025 20:46

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 03 Mar 2011 00:17 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
I,sta kazes,majstore Godzo,valja ri raditi ovu rabotu?
Napominjem da mi nije cilj neki tjuning vec samo hocu da osvezim motor,tj.uradim ovo ako je bolje resenje,slicno kao generalna.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 03 Mar 2011 00:26 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
Godzo ne vuci me za jezik... :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 03 Mar 2011 00:29 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ti kazes cuje se lezaj radilice, ako ga vozis svakodnevno prolupao bih do sada, drugo dok se ne otvori motor nema nikakve price.
1. Premeriti stubline (cilindre)
2.isto tako pregledati i premeriti lezaj na radilici i klipnjacama.
3.Ako je sve u redu samo zamena lezaja na klipnjacama.
4.Proveriti klipove i bolcne na klipovima (luft)
5. Zamena karika (ako su mere u toleranciji)
5. Ravnanje glave sa obradom siceva, ventila i montazom novih gumica.

Ono razbusivanje bloka 1.8 na 2.0 ili montiranje 16 ventilske glave zaboravi, to je za ljude koji vole izazove imaju viska para i na kraju uvide da od toga nema nista.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 03 Mar 2011 00:42 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Ne znam kako da objasnim ,kad dodje do 3000 obrt. pocinje da zvecka,nepravilno.SA vracanjem palenja je malo ublazeno.I motor je bucniji,grubblji zvuk ima.
Ovo sto si ti nabrojao sam i ja planirao da radim.
Motor ne duva,ulja trosi oko 3-4 dl na 1000 km,ali dosta toga iscuri na dihtung glave.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 03 Mar 2011 00:47 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Znaci kad otvoris pregledas, premeris i sto nije kako treba odradis, ostalo vracas :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 10 Mar 2011 11:31 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Rasturio motor!
Situacija je sledeca:
LEzajevi jako dobri.Nemam cime da premerim ali po boji i izgledu vidim da su jako malo potroseni.Radilica kao staklo.
Ali...
Stubline nisu bas najbolje.
Moze noktom da se zagrebe prelaz.I to nemam mikrometar da premerim ali sam probao sublerom.Kariku kad stavim na rub cilindra ,gde je neostecen,i zazor izmedju krajeva je 1.5mm.Kad kariku stavim u radni deo cilindra,zazor je povecan za 0.15mm.SAd ne znam sta mi je ciniti.
1.Vratiti stare karike,
2.Staviti nove karike na ove cilindre(DA li bih time uoste dobio ista)
3.Razbusivati blok na 2.0 i ubaciti polovne klipove ,sa novim karikama

Update:
Zazor na karikama:
prvi zazor je neosteceni deo cilindra a drugi je u radnom delu
1cilindar :

1.50mm-2.20mm = 0.70 mm

2. cilindar

1.30mm-2.0mm=0.70mm

3.cilindar

1.20mm-1.75mm=0.55mm

4.cilindar'

1.45mm-2.10mm=0.75mm


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 11 Mar 2011 13:01 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Avg 2009 15:17
Postovi: 481
Lokacija: Backa Palanka
Ime: Ognjen
Opel: Kadett E 1.8i C18NZ Combo 1.7 CDTI, Astra H 1.7 CDTI
Garaza: pogledaj
Evo pocinjem i ja pratiti ovo :) taman da vidim sta mogu uraditi sa svojim c18nz da dobijem kojeg konjica vise :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 11 Mar 2011 14:50 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Nabavljen blok od 2.0.
Pakuje se ono sto je na pocetku bila zamisao.

Zanima me ako sa radilice skinem nazubljeni tocak(pricvrscen sa 3 sarafa) da li ce radilica otici u disbalans?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Osvezavanje motora- delovi
PostPoslato: 11 Mar 2011 20:06 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Ipak je malo veci z... sa blokom od 18e.On nema na sebi rupu za senzor na radilici,sa radilice mora da se skida nazubljeni tocak i na jednom tegu imaju dva mala pipka koja zapinju o blok.Tako da i oni moraju da se skidaju,pa radilica mora na balans.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 34 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs