Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 11 Maj 2025 00:39

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Odnos ugla paljenja i ponasanja automobila
PostPoslato: 04 Sep 2007 20:57 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2006 10:31
Postovi: 288
Lokacija: Beograd
Ime: Vlada
Opel: Kadett E
Pre neki dan sam zamenio razvodnik paljenja, bobinu i kablove. Posto iz nekih mojih licnih ubedjenja ne zelim da posecujem "majstore" malo sam experimentisamo sa podesavanjem paljenja.
Znam da je stoboskopska lampa najbolje sredstvo, ali onda ne bi bilo ovako zanimljivo :lol: :lol:
ustanovio sam sledece:

Sto je veci ugao paljenja, auto pri nizem broju obrtajaima "vise snage", dake bolje prihvata gas i na prvi pogled izgleda kao da je dobio po koju KS, to je dobra strana, losa je sto je voznja pri malom gasu i dosta neprijatna ukoliko zelite da polako ubrzate, naime auto reaguje i na najmanji pritisak papucice gasa. Isto tako pri menjanju brzine iz nize u visu, cesto se desava karakteristican "cim" i z gore navedenih razloga. Isto tako pri vecem broju obrtaja, auto gubi snagu i zahteva brze (cesce saltanje)

Za manji ugao paljenja, vazi suprotno, dakle auto je pri malim obrtajima trom i slabo vuce, tek na vecem broju obrtaja pocinje da "vuce". Voznja je znatno prijatnija, stim sto auto ne reaguje bas odma na komandu gasa vec sa nekom malom zadrskom, samim tim i voznja pri malom gasu je dosta mirnija.

Naravno ovo su moja licna "amaterska" zapazanja koja vaze za karburatorske motore, jos da napomenem da su kod mene sve one vakum cevcice pocupane i veselo landaraju oko motora :D :D :D

_________________
Majstor zna u cemu je problem, svi znaju u cemu bi mogao da bude.....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Odnos ugla paljenja i ponasanja automobila
PostPoslato: 04 Sep 2007 21:15 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Pa logicno matori da je sve tako kao shto kazesh :lol:


Ti ustvari stelujesh koliko ce pre GMT da opali...to shto si dobio cimanje il slab odzvi znaci da il upali prerano il prekasno...u zavisnosti od obrtaja 8)
Samo treba da nadjesh zlatnu sredinu...

Pitaj shadowa kad njegov pali...na DMT :D

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Odnos ugla paljenja i ponasanja automobila
PostPoslato: 05 Sep 2007 09:22 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Dec 2006 10:31
Postovi: 288
Lokacija: Beograd
Ime: Vlada
Opel: Kadett E
Posle pola sata?
:ludilo

_________________
Majstor zna u cemu je problem, svi znaju u cemu bi mogao da bude.....


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 11 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs