Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 15 Maj 2025 18:28

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 23 Sep 2010 20:35 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
demi je napisao:
Moj drugar Mario je odlican poznavalac motora i tuninga i u tom poslu je vec godinama tako da sve sto on kaze je 10000% tacno...





Ma nikakav problem samo caskamo, vidim da Mario poznaje materiju nije nista zlonamerno, cak sta vise volim da prodiskutujem sa ljudima koji su u toku i na kraju se i razumemo.



Mario, e sad je sve objasnjeno pogotovo na ovim slikama za neupucene, i one koji vole da se igraju trkaca.

Inace klipovi od seh-a i ne-a su po precniku identicni, svojevremeno dok su se radile generalne motora ugradjivani su klipovi od seh-a u blok od ne-a.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 23 Sep 2010 21:35 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
ovih dana bi mi trebao i lexmaul usis da stigne i do tada cu odraditi i auspuh pa cemo videti sta ce se desiti i hoce li biti neke razlike :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 24 Sep 2010 00:09 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
ne znam gde si iskopao lexmaul,mislim da je dobra solucija,pomalo skupo za neke moje pojmove ali ga svi hvale
mislim da sa lexmaulom treba i chip da se dobije,njihov,posto su duzine usisa na lexu i na obicnoj grani razlicite
uz sve te prepravke mogla bi lepa cifra konja da se dobije,samo opet svi ti chipovi su za neki drugi benzin,ovaj nas mi se cini da je nikakav :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 24 Sep 2010 10:51 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Godza je napisao:
Inace klipovi od seh-a i ne-a su po precniku identicni, svojevremeno dok su se radile generalne motora ugradjivani su klipovi od seh-a u blok od ne-a.


Kao i od SE, samo sto je njih mnogo lakse naci

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 19:29 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
koja je fora sa izduvnom granom od xe-a na ne-u (kalibra) jel se dobija nesto sa njom ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 19:51 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
meni se cini da je u pitanju pretpostavka da ce ne sa granom od xe imati cirka 3 konja vise

a pretpostavka je majka svih zajeba :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 19:52 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
znaci da se ne zanosim mnogo :D

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 19:54 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
evo vidis da lici
http://cgi.ebay.de/Lexmaul-Facherkrumme ... 4cf1944a28

pa ne znam sta se ocekuje od ne motora,nije da ne moze ,nego treba to ozbiljno napraviti


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 19:58 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ova lexmaul identicna kao xe grana :) dobra fora za laku zaradu :)

pa dobro, nekada sam imao ambicije sa tim motorom ali mi se sada polako vracaju sa ovim, mada burazer je vozi pa ga bas i briga za to, sta znam, videcu sa njim ako je zainteresovan za igranje, pa da je prebaci onda i u seh ako nalete delovi i tako :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:07 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
pa vidi,nije skupa grana od xe da se kupi kao polovna, mozes i da je napravis ako imas zivaca
nego meni jedino smeta to sto su cevi tanke,izlaz je valjda 45mm
a na c20xe gruppe n je 63,2mm,video sam cev 65mm jbt,ozbiljno debelo naspram ove 45mm
tako da ima tu mesta da se cacka
a za seh varijantu samo da se nadje bregasta,ostalo je lako


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:11 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa imam viska cevi od 60mm pa cu videti onda da bar prepravim granu od xe-a ako je bruder zainteresovan, a za bregu bi lako kada bi je nasli :) ali lagano, hvala na odgovorima :ok:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:15 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
drvili smo tamo u onoj temi za c 20 ne seh
mislim da brega treba od c18nz
to je valjdaa gsi 1,8
ima moj drugar negde taj motor,mozda bi ga i prodao


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:15 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
kazes da je ista brega na c18nz i na c20seh ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:22 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Nisu te dve iste nikako.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:23 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
pa nemam tacan podatak,ali nisu iste
Inlet Exhaust
Opens Closes Deg Opens Closes Deg Overlap Lift
E18NV 22.0 61.0 263 67.0 33.0 280 55.0 9.80
18SE 23.0 71.0 274 60.0 35.0 275 58.0 11.00
C20NE 23.0 71.0 274 60.0 35.0 275 58.0 11.00
20SEH 17.5 76.5 274 58.5 35.5 274 53.0 11.00

13S 24.0 78.0 282 68.0 36.0 284 60.0 9.78
I have eqiuped my SEH with the original shaft from the 18E engine (1,8 GTE), opening time 297°. He could feel a much better performance above 4000rpm.And the high speed became 20kph more! This is no joke!

vidis kako je ova od 13 ima najvecu duraciju ali mali lift,da nekako moze da se to prepravi


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:27 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
uh vozio sam 1.3s kadeta i stvarno je ubijao, bukvalno je isao isto kao kalibra c20ne

a sto se tice ovih bregi sve su razlicite na svoj nacin pa ne kapiram koja je bolja od c20ne brege ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:27 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Tu od 1.3 mislim da ni Bog ne bi mogao da upashe u kuciste od 2.0 :P



Pa ova od 20seh jer nesto ranije otvara.

@speedfreak: jel imas za 18e podatke...taj je nesto jaci od 18se, pa mzoda se razlikuju i u bregastoj.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:32 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
pa sve su iste
samo ova od seha ima drugaciji raspored otvaranja zatvaranja,duracija je ista i lift
a ova od 1,3 ima vece duracije ali mali lift,sad da li moze celo kuciste bregaste od 1,3 na glavu od 2,0 to ne znam,treba probati

a ako je taco onda od 1,8 gsi je najbolja,ako je tacno,tj da je duracija 297 stepeni


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:36 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa fino onda jer se ona lakse nalazi od seh bregaste :) a komp jel ostaje ili mora od 1.8 ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:39 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
comp od 1,8 je l jetronic,to ti ne treba
mogao bi da ostane komp od c20ne samo da ti neko naprzi neki divlji chip :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:43 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
znaci samo druga mapa, pa dobro, to i nije losa solucija :) nakupilo bi se sa xe izduvnom, 1.8 bregom i mapom 10 pravih konjica sto je lepa stvar za 8v :) mozda bih mogao da skinem i zamajac da ga bricnem jer je stvarno losa u visokim obrtajima, i neko spustanje glave bi se uklopilo u tu pricu

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:45 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Pistre kad poneses kljuceve od crne na cuvanje, ponesi i taj od sive cali :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:47 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
:ludilo:

sto pa nije preveliko budzenje, samo malo da se trgne lenja mrcina :)



prebacio sam postove ovde jer su savrseni za ovu temu :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:55 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Pisho glava od 1.8e i klipovi od 20se/seh, i da uzivash u vatrometu :D

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:55 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
pa nema ga u visokim obrtajima posto je 8v motor sa nikakvom komorom,sporo gori,svecica sa strane ventili pod pravim uglom u odnosu na klip,sve ga to ogranicava,zato je xe bolji gore,ali malo losiji na 2000 rpm od ne

zamajac i sve ostale obrtne delove motora bi moglo olaksati,ali jos bitnije balansirati,ali time dobijas samo neka medju ubrzanja,
calibra je teska za takakv motor,i mapa ce biti diskutabilna,kad poklopis pun gas protokomer se otvori do kraja i ako je mapa dobra ici ce ,nekako,drugacije c

moglo bi sve da se napravi,samo trebalo bi ici polako i postepeno


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 43 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs