Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 19 Jul 2025 02:30

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 17:20 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Meni samo nije jasno koji glupan se setio da uvrsti c20ne u Calibru koja je kao sportski auto... :(
I sad ja i mnogi moramo da ispastamo i da se jebemo zbog neke budale koja je ocigledno nesto gadno pobrkala u proracunu! :banghead: :grrr:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 17:35 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Cena, :ne: je bila 5000 maraka jeftinija od :xe:
Slika

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 20:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
ni ovo ti nebi bilo loshe ugraditi ... nema zajebancije ko kod turbine .. ne treba intercooler ... samo ovo i chipovati komp i to je to ...

g lader od vw ;) (tj kompressor)

http://www.rome-car-service.ch/bilder/photos/Lader.jpg

bolje ti je i ovo od obrade glave .. trebash samo nosac napraviti za njega,iskombinavati kajisheve da i njega neki tera i creca ti trebaju i to je to ... i imash 30-40 ks vishe ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 21:15 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
vw-ov g lader je tesko djubre

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 22:17 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
ma pusti to .. cuo si priche .. svima je djubre jer ga ne odrzavaju ... pa im prezubi zubcasti kajish na g laderu i haos napravi ... tj totalna shteta . onda se moze baciti

jbg kako na normalno odrzavanim kolima g lader trchi vec 20 god ? i sad odjednom nevalja zato shto neki pojedinci ne vode racuna o kolima i bukvalno samelju g lader ...

na ovaj kajish mislim ...

http://www.rp-motorsport.de/images/glad ... g60_gr.jpg


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 04 Maj 2010 22:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Koliko to cudo moze da kosta?,..i gde se moze nabaviti?

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 05 Maj 2010 01:09 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
pa imash po oglasima delova za corrado g60 .. verovatno imaju i g lader ... pa bar 150 eur je mozda i vishe .. zavisi od stanja ...

al dobra osobina shto se lako shteluje koliko ce duvati .. a shteluje se zamenom remenice za vecu ili manju (zavisi shta vam treba ..)

i naravno nema turbo rupe ;)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 05 Maj 2010 01:12 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
brate, to nisu price nego jednostavno ne daje performanse koje se ocekuju, bolje mu je da onda uzme kompresor od mechke ili turbinu od saba, ali sve je to vec ozbiljniji tuning

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 05 Maj 2010 02:29 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
e pa evo ovako da i ja dodam jos po koju rec....i ja sam odradio glavu za moju cali,spustio sam je za 1mm,uslajfovao ventile,skratio vodjice i obradio usisne kanale,takodje cu i ubaciti i neku zdravu bregastu i kvalitetan dihtung glave i taj auto ima da poleti kooliko ce bolje da ide nego do sada...a to mogu sa sigurnoscu da tvrdim jer sam ovakve poduhvate radio na jos dosta motora sa 8 ventila i motori su propevali,tako da nevidim razlog zasto nebi i ovaj c20ne isto lepo isao sa tako sredjenim motorom...i da chip ima vise uticaja na plinu nego na benzinu-ko neveruje neka kontaktira Raleta(gumetinu) iz NS pa nek vam objasni covek koji radi chip tuning...drugar ne odustaj od zamisli vec samo napred i videces kako ce se motor preporoditi.. :))


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 05 Maj 2010 02:31 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
to sam mu i ja pricao, cak rale vozi trke na plinu i to venturiju, ali dadoh mu broj i izgleda da nije ni pozvao coveka

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 05 Maj 2010 02:38 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
jbg ne znam sta reci..niko me nemoze ubediti da taj motor od 2000 kubika nemoze lepo da ide..ja sam za mog sredio glavu jos samo da nabavim bregastu i da to sve lepo sklopim i odradim auspuh pa da vidis kako ce cali lepo da ide na venturi plin i jos cu kod Raleta odraditi chip u NS i milina..radio sam motor na mom jugicu na isti nacin kako cu sad uraditi i ovaj na cali i jugo se preporodio toliko da nemozes prepoznati taj motor sad....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 05 Maj 2010 03:27 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
ljudi ne zamlacujte se sa "osecajem" ima lepo dyno u miloshevu ... chini mi se 1000 din je test .. izmerite snagu pre i posle obrade glave i sve ce biti jasno ...

taj motor je imao 116 ks kad je bio nov ,sad ako ima 110 bice dobro ...

demi oteraj na dyno kad zavrsis cali .. jebesh 1000 din ... pa nas prosvetli sve ovde vredi li shta ili ne ..

ovako mozemo samo nagadjati


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 05 Maj 2010 20:48 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Ja terao mog sa nekim kao chipom...93@valjku ispalo, ~112ks na radilici.

Perkele tebi je najisplatljivije i najbolje da terash XE...ali ako si vec odlucio da hoces bas 8v da vozish, onda turbo, nista nema taj odnos cena/ks kao turbo, a da mozesh stalno da ga koristish.

Ako Godza ima sirokopojasnu lambdu u servisu, i spreman je da je donira par puta...nemas nikavih problema sa stelovanjem :)

Ali bez 500e nemoj ni da pomisljash na turbo, u bilo kojoj varijanti.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 00:47 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Epilog teme, ubacio sam pre par meseci C20XE sa dis modulom i konacno sa osmehom sedam u auto! :xe:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 02:10 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
ja odradio na mom motoru sve sto sam planirao,ostao jos izduv i chip da se uradi i to je to....i ja isto sa osmehom sedam u moj auto..razlika kako je pre isao c20ne i sada je nebo i zemlja,sada vuce kao lud i to jos na plin:))


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 10:06 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
sad sam procitao celu temu
nalupetali ste se gluposti samo tako :)

prvo chip hoce podici snagu i na plinu

kako?pa chip pomera i gorivo i PALJENJE,tj ugao paljenja
plin je gas,koji je inertan,treba mu vreme da stigne do cilindra,pogotovo na ovim skrnavim venturi uredjajima,i vreme gorenja mu je puno duze u odnosu na benzin,tako da mu treba puno ranije paljenje nego na benzinu,da bi motor zaista dobro radio i na plinu trebalo bi da ima dual map na chipu,ali to vazi samo za sequent plin,za venturi ne vazi

drugo,nijedan chip ,komercijalni,nije pravljen za max obrtaje i max snagu,svi su napravljeni za peglanje krive obrtnog momenta,tj da motor bude elasticniji iz srednjih rezima rada odnosno tamo gde mu je nejveci obrtni momenat.i tu ce se osetiti najveca razlika pre i posle chipa na plinu bi isto trebao da radi malo bar malo bolje

nemojte se zavaravati sa venturijem ,to je najvece djubre za motore sa ubrizgavanjem,prvo imas restrikciju na usisu,smanjen protok vazduza,motori koji imaju protokomer sa klapnom posle 50% gasa imaju potpuno otvorenu klapnu,tj rade pomalo napamet,a redukovan mu je usis pa uvlaci manje vazduha nego sto mu treba

i da stelovanje,uzas,to sto ste nastelovali je isto sranje,to stelovanje je dobro samo na tim obrtajima gde ste ga stelovali,sto znaci,na niskim obrtajima bogato na visokim siromasno,na venturiju ne moze drugacije...

da ne ispadne da lupam,kupite ili namestite mali led satic ili 10 led dioda sa mali kontrolerom da vidite kako vam radi sonda,bice vam sve jasnije

e sad sto se tice kompresionog odnosa i bregaste

c/p sa kadett foruma



Ohc engine camshaft data

Inlet Exhaust
Opens Closes Deg Opens Closes Deg Overlap Lift
E18NV 22.0 61.0 263 67.0 33.0 280 55.0 9.80
18SE 23.0 71.0 274 60.0 35.0 275 58.0 11.00
C20NE 23.0 71.0 274 60.0 35.0 275 58.0 11.00
20SEH 17.5 76.5 274 58.5 35.5 274 53.0 11.00

13S 24.0 78.0 282 68.0 36.0 284 60.0 9.78


the opening and closing Times are the same. The SEH Cam open earlier,but close earlier,too. The opening Time is the same. It´s like when you adjust the C20NE cam one tooth forward. But it will not change the engine performance up to 15HP.

The SEH engine gets it´s more power from other pistons, which upgrade the compression from 9,1:1 (C20NE) to 10:1 (20SEH).
Furthermore the 20SEH have no catalyst,what is better for the exhaust to get out.

When you equip the C20NE engine with the 20SEH shaft, you might be lucky, if the engine has 5HP more.

I have eqiuped my SEH with the original shaft from the 18E engine (1,8 GTE), opening time 297°. He could feel a much better performance above 4000rpm.And the high speed became 20kph more! This is no joke!

e sad ide sledaca stvar
c20seh ima veci kompresioni odnos zbog drugacijih klipova

visina glave je ista verovatno na oba motora c20ne i c20 seh

znaci da ako si glavu spustio 1,5 mm da lupim,toliko si i zavrnuo remenici bregaste posto si smanjio rastojanje od radilice do bregaste,a duzina kaisa je uvek ista

tako da sad NEMAS dorbo zupcenje,jer ti treba podesiva remenica da bi namesto zupcenje kako treba

sve u svemu ima dosta toga za raditi i nije bas toliko bezazleno,samo treba malo obratiti paznju na detalje da bi se dobili pravi rezultati,
subjektivni osecaji su jedno ,a papir jr drugo tj dyno

inace dobices demi moju c20 xe sa drkavim veturijem da vidis kako ne ide :)
jedva cekam da bacim taj plin...da stavim nesto normalno


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 10:54 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Sve je to super, ali ko ce njemu da pravi posebnu mapu za plin, ubacice mu vec gotove mape za benzin.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 11:24 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
boolero u pravu si,kod nas je tako ,bitno je da se uzme kesh

e sad isto tako se niko nije ni potrudio da objasni obe strane chipovanja

a i nismo svi svesni uopste principa rada motora

plin je kod nas sredstvo za smanjenje troskova voznje i kao takav retko ko razmislja o samom plinskom uredjaju i ceni istog,poenta je da bude sto jeftinije,sto se tice para

e sad sto se chipa tice:nekada davno,verovatno 91ve :) je neki hans,shvaba,sa zutim brkovima,iz lexmaula ili eds a,napravio mapu za calibru c20ne
taj je auto bio nov novcijat i mapiran u njemackoj sa normalnim benzinom

2010 kod nas u srbiji treba da se chipuje calibra iz 91 ,koja je presla boga oca,koja vise nije nova i nema vise nov motor,da ne spominjem da ima potpuno drugu bregastu,da ima drugaciji auspuh,i kompresioni odnos,pa cak i zupcenje
svo ovo menja volumetrisku efikasnost motora,itj njegovu karakteristiku
sad ide sledece,plati se chip iz 91 originalna kopija eds a i ode se na valjke i vidis ti tamo da si dobio 10-12ks
svi srecni i zadovoljni odete kuci i siti se nacepate kalibre i uzivate kako ide
a da li se neko setio da usput uzme wb sondu ili egt pa da pogleda sta se desava u motoru uopste?
nije ?zasto? jebe im se,koliko se meni cini
sreca pa je motor atmo,da je turbo pocrkao bi 100 puta
malo ko vozi eds phase 3+ na let u ,a da mu radi bas dobro

a plin opet kazem mogao bi da se napravi,ali opet treba dobro strpljenj onoga sto ti je ugradio plin da ti mapu plina prepravlja 100 puta dok se ne napravi da ide,i naravno isto tako treba i chip prepravljati za mapu na plinu

opet zamalo da zaboravim
poenta svega sto sam napisao je da pokusavaju ljudi da naprave nesto za sto manje novaca,a da imaju neke rezultate,i na kraju kazu kako je sve super i kako ide na plin kao lud,to je laz koju su sami sebi uvukli u glavu
ne ide on na plin niti radi na plinu,ONAKO KAKO BI TREBAO,TJ MOZE DA RADI
i ne vidim poentu svog cimanja oko necega da bi usput prevideo 5 6 stvari i svesno gusio motor sa venturi plinom
ako iz svega imate neko licnu satisfakciju,super,ja se u to ne mesam,ali opet razmisljam da ima ljudi koji bi drugacije uradili pa zato i pisem sve ovo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 11:38 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
I nakraju sta da se radi gde da se nadje mapa odnosno cip jer sta da radim sa mapom za plin bez cipa.
Ako sam ja dobro razumeo treba ugraditi sekvent i cip za plin i da ide ko nevreme, a voziti se ekonomicno :D

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 12:01 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 05 Jan 2009 15:44
Postovi: 1320
Lokacija: Indjija
Ime: Milenko
Opel: VW Passat CC
Garaza: pogledaj
Ja imam i sekvent mrzelo me da citam sve ovo sto je napisano u zadnja 2-3 posta, @speedfreak druze, jel moze to malo da se sve sazme u 2-3 recenice?!? :pandur: :xe:

_________________
Ko ovde ne poludi taj nije normalan! :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 12:15 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
nisi dobro razumeo :)

poenta je ovako

razlika izmedju sequent i veturi plina ce biti osetna
na sequent plinu ce auto ici bolje,posto ce imati bolje doziranje plina
i naravno kada kocis motorom ono pucanje u auspuhu,to je plin koji motor uvek uvlaci,i toga nece biti na sequent plinu,posto ima cut off i plina
dobijas bolje performanse ali i smanjice se potrosnja,u odnosu na venturi
za koliko nemam pojma,ali eto da lupim neka se spusti 10%,to je 1lit plina

plin kao jednogorivo resenje je bolje iz tog razloga sto se podesi paljenje i ubrizgavanje plina i to je to,najbolje iskoriscenje moguce

sto se tice nas sa vozilima to je malo komplikovano iz kog razloga?

niko nece da se drnda da pravi mapu paljenja za plin,vecina ljudi je zadovoljna kako auto na plin ide
kazem,ako auto na bezin ide normalno,pa ga chipujes,i ako ima sequent plin ,i na plinu ce ici malo bolje,ali bez mape paljenja za plin nece imati maximalno iskoriscenje plina

opet,moje licno mosljenje je da ja treba da kupim sequent posto mi venturi uopste ne odgovara,zbog mog nacina voznje pogotovo,i sto se mene tice treba mi pouzdan plin koji ce da radi stabilno na leru i na normalnoj voznji,ali i da radi na nekim nepredvidjenim situacijam,kada npr potopis pun gas u malim obrtajima,sto je osnova da ti venturi detonira

zato sam i pisao sve ono od malopre
plin ce rditi kakov god da je ali ne radi idealno

motorni ecu moze da radi idealno zato sto je dobro mapiran,cak mu ni wb sonda ne treba posto dozvoljava mala odstupanja

auto kao auto nece ici kao nevreme,to je tezak auto sa po meni slabim motorom
ocu reci ovako
znas kako auto ide sad,posle chipoavanja ce ici bolje sigurno,to ce se pokazati i na dyno,onda ukoliko imas sequent plin moze se prema tom chipu uraditi kalibracija plina,na plinu ce uvek ici malo losije nego na bezninu,ali ce barem stabilnije raditi i kad prebacis na benzin nece imati nikakva zagusenja niti restrikcije

standardam motor vrti 6800 rpm,a na chipu bi trebao 7400
ko navrti xe 7400 na venturi plinu neka vidi kakva je smesa,ako uopste moze da vrti toliko u sta sumnjam,u podesavanjima u plinskom ecu mozes da stavis da sam prebacuje na benzin,neka mi plin radi stabilno na lupam 5500 rpm,pa neka prebaci na benzin,plin i onako nije za velike obrtaje

chip bi bilo dobro kupiti ovaj
http://eds-motorsport.de/shop/de/Opel/C ... steigerung

manjaju se i svecice i treba powercap

nasao sam da decko u hrvatskoj prodaje tj kopira oko 40 e,treba da se skupimo nas par kupimo jedan chip i umnozimo ga,radi samo na 2..5 motronicu
ced ce neko ko radi chip tuning da mi spominje familiju :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 19:23 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 15 Avg 2009 08:54
Postovi: 39
Lokacija: Beograd.
Ime: Aleksandar
Opel: Astra G Coupe 2.0 Turbo
Ja samo mali off kada smo vec kod chipova ko u Beogradu radi dobro chipovanje?

_________________
Na PLIN se kuva, na DIZEL se greje, na BENZIN se vozi :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 20:37 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Citiraj:
visina glave je ista verovatno na oba motora c20ne i c20 seh

znaci da ako si glavu spustio 1,5 mm da lupim,toliko si i zavrnuo remenici bregaste posto si smanjio rastojanje od radilice do bregaste,a duzina kaisa je uvek ista

tako da sad NEMAS dorbo zupcenje,jer ti treba podesiva remenica da bi namesto zupcenje kako treba



Mario vidim da se razumes u mehaniku, ali mi jedno nije jasno, kada poravnas glavu motora zasto ce biti lose uzubcen motor (prvi put cujem), kod opela postoje mere do koje granice moze da se obradi glava motora.

Opel motori sad govorimo o c20ne ima dve vrste stelovanja zupcastog kais, preko pumpe za vodu i preko spanera zupastog kais, koji kada se nasteluje automatski zateze zup,kais.

Kada se steluje preko pumpe za vodu ima mere u kpa kada je motor hladan, topao i vruc.

Ovo za plin i plinske uredjaje nisam i necu komentarisati, jer imam svoje misljenje o tim uredjajima, naravno oni koji me bolje poznaju znaju zasto.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 22 Sep 2010 22:29 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
Moj drugar Mario je odlican poznavalac motora i tuninga i u tom poslu je vec godinama tako da sve sto on kaze je 10000% tacno...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 23 Sep 2010 09:30 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
mere glave postoje naravno
nisam se bas zadubljivao konkretno za c20 ne
za zupcenje sam napisao u slucaju da je glava skinuta puno
nije problem ako se skine 0,2mm
ali da bi dobio kompresioni odnos sa 9,1 koliko ima ne,na 10,0 koliko ima seh treba da se oljusti glava podosta

zamisli motor sa strane osno rastojanje izmedju radilice i bregaste je fiksno
kada spustis glavu za 2mm npr ,sto je jako puno
to rastojanje ce se smanjiti za 2 mm izmedju bregaste i radilice

posto je veza kaisa i remenica fiksna,dok ti remenica radilice stoji na reperu,remenicu bregaste ces morati da pomeris malo ulevo da kazem,posto ti je duzina kaise uvek ista

na zadnjoj strani kaisa ces moci da nategnes kais bez obzira da li ga spanuje pumpa ili spaner

ovo sam spomenuo samo zato sto se rade neke stvari malo prebrzo,tj nije samo spustim glavu,jos se nesto tu pokvarilo usput
naravno da ovo nije sad neki high end motor ali opet nesto si dobio,a nesto si pokvario

sad nadam se da sam objasnijo bolje :)

da dodam,razlika u klipovima ne,seh
http://img318.imageshack.us/img318/5395/pistons4sm.jpg
seh klipovi u bloku
http://i289.photobucket.com/albums/ll21 ... 010005.jpg
c20ne klipovi u bloku
http://img47.exs.cx/img47/5804/dsc013697el.jpg

bregasta c20ne 20seh
http://img154.imageshack.us/f/rboldelev ... eyseh.jpg/


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs