Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 05 Maj 2025 15:14

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 16:52 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jan 2008 16:20
Postovi: 131
Lokacija: Zagreb - Croati
Ime: Maja
Opel: Calibra 2.0 16V
Radi se o Astri F GSI, 2.0 16v 136KS ecotec, 97.g

Prekjučer mi dečko dolazio i kaže prije nego je došao na autocestu, izbacila je vodu (zakuhala)iako je to relativno brzo otkriveno,prije negoli se temperatura digla skroz i nakon doljevanja vode, na autocesti je normalno vozila, bez dizanja temperature. No taj dio nas nije previše uznemirio već ono što se događalo nakon toga.

Stali smo na ugibalište da dogovorimo što ćemo i gdje, i ugasili aute a nakon 5 minuta, Astra neće upaliti, slaba struja (slabo svjetlile lampice od komandne table).. te je upalila na guranje. Nakon toga, prešli smo pola grada i taman nešto prije moje kuće krepala je nasred ceste. Samo se ugasila, ko da ju je nešto ugušilo. DOšao je moj stari s kablovima, i upali ona svaki put na kablove. Ono što je najčudnije - auto u leru radi kao švicarski sat, prima gas kod turiranja.. a kad je ubacio u prvu i krenuo, nakon 2 metra se samo ugasi. I tako svaki puta. U rikverc je išla bez da se ugasi.

Bacili smo sumnju da joj nešto prazni struju.. Ispitan je alternator, puni na 14.5-14.7, a akumulator je izmjeren na ugašenom autu 12.2V.
Ima li itko tko može rješit ovaj misterij?
akumulator je na punjaču i nadamo se da je do njega

_________________
www.club-calibra.com
Jebeš auto koji nije punoljetan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 16:58 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Prpmeni akumulator stavi ga sa drugih kola pa probaj onda nemoj da vracas stari dok be ispitas ovako, stvarno cudno, da nije labav kajs od alternatora pa proklizava

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 17:09 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15436
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
mozda je glup savet ali proverite mase da nisu korodirale od vode koja je izletela kada je prokuvala

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 17:10 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
mali je to napon akumulatora u mirnom stanju za start

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 17:12 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jan 2008 16:20
Postovi: 131
Lokacija: Zagreb - Croati
Ime: Maja
Opel: Calibra 2.0 16V
jesu korodirale su ali to je odmah ošmirglano i očišćeno. Hmm pa koliko onda treba biti napon u mirovanju? i da, da proklizava remen alternatora, bi li onda punio?

_________________
www.club-calibra.com
Jebeš auto koji nije punoljetan


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 17:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Treba da je minimum 12.5V a ako proklizava ne puni, i vidi jel labav kajs proveri

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 17:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
punjenje ti je dobro. da proklizava kais punjenje bi bilo losije i kais bi mora da bude labav
minimalni napon u mirnom stanju na klemama ne sme da bude ispod 12.5V

pozajmite od nekoga akumulator koji radi i probajte

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Vrlo neobičan problem - Astra F GSI
PostPoslato: 19 Jul 2010 17:27 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Jan 2008 16:20
Postovi: 131
Lokacija: Zagreb - Croati
Ime: Maja
Opel: Calibra 2.0 16V
ok pokušat ću pa javim rezultate, tnx

-- 20 Jul 2010 10:33 --

Budući da nemam od koga posudit akumulator :banghead: jer su svi preškrti i vade se na svakakve izgovore tipa "izgubit će mi se kod od radija, postavke bla bla", danas stari akumulator skidam s punjača i valjda će kresnut.
U međuvremenu sam razmišljala o tome, postoji li mogućnost da je to sve radi senzora bregaste koji je u kvaru?
Naime auto upali i blokada mu je na 4500 okretaja pa ga treba palit/gasit sve dok se ne odblokira. jel moguće da je senzor sad skroz umro pa da je to radi toga? danas se bacam na posao da vidim hoće li raditi kad ga "odblokiram" da odmah eliminiram ili utvrdim.

_________________
www.club-calibra.com
Jebeš auto koji nije punoljetan


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 8 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 18 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs