Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 15 Maj 2025 19:24

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 26 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 04 Nov 2007 19:39 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
GM-ov motor slican C20NE motoru, al nazalost mi uz Evrope smo ga popushili, radjen je za USA trzishte (Buick Grand Am, Sunbird..)

Nema kovane klipove (86x86, znaci isto kao 8v obican), kompresija mu je 8,5 , nema IC, turbo je garretov t25 koji bi trebalo da radi na 0,5 bara, i daje 165ks @5600 i 237nm @4000.
Elektronika nije Bosch vec Delco (piglu ameri :D )

E sad shto vam uopshte pishem sve ovo? :D
Zbog ideje...nashao sam ecu nov za 110 doalra, map do 2 bar za 90 i knoc senzor za 45.
Plan je naruciti to (oko 250e dok stigne dovde), i prebaciti na moj motor, dodati turbinu, ic,injectore,pumpu goriva... i uzivati u blagodetima turba :lol:
Problem je samo, dal se daju meshati bosch i delco?
Dal je na nekom evropskom GM bio delco?
...poshto nishta nsiam nashao o tom sistemu na c20get, a da prelazim na sve sa nejga nije bash jeftino.

Evo par slika kao izgleda tay motor 8)
Slika
Slika
Slika

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 05 Nov 2007 08:37 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 11:27
Postovi: 576
Lokacija: Beograd
Ime: Vukasin
Opel: Kadett GSi 2.0 16V
Postoji jako dobar razlog zasto u evropi nije bio taj motor...a to je C20XE :)

Jeftinije ces da nadjes i spakujes C20XE nego ovo :)

_________________
My crew is all fired up
Y'all better just wise up


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 05 Nov 2007 16:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
mislim da je mozda bole, gore pored slike... :ludilo

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 05 Nov 2007 22:44 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
E da je srece... :D

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 06 Nov 2007 01:29 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Ma moze bre, bicesh na vreme obaveshten 8)

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 16 Maj 2010 21:46 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Sta bi sa ovim jel preslo to baru, nije losa ideja, pritisak od 0.5 bara i ne otvara se :ne: uopste :respekt:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 16 Maj 2010 21:49 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Pogledajte naziv akumulatora na slikama :ludilo:

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 16 Maj 2010 23:00 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
U Zagrebu je jedan decko slozio iz NE-a taj motor,ne isti,ali taj princip

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 16 Maj 2010 23:21 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Crni kadet sedan, jel taj?

@kvcali: nije, ali moze i bez toga, malo seljacki dodushe, al moze...nego nemam ziv motor :P

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 16 Maj 2010 23:27 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Crni kadett sa farovima od calibre... ono bas ide... Mislim da je prosle godine isao oko 13.8 cak... :respekt:

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 03:32 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
jel ti kontash da trebash i klipove menjati ? da bi stavio turbo morash kompresioni odnos smanjiti na 8.5:1 to ti je prvo i osnovno pa sve ostalo ... mislim da su na tom c20get motoru upushteni klipovi... pa bolje nadji klipove od c20let i spakuj neki jachi turbo i gas ;) jeftinije ce te izaci nego ta igranka a bice bolje 100%

mislim da ti nebi trebao ni drugi komp .. jednostavno kad uradish mehaniku chipujesh svoj komp (da uskladi sve to) i vozi mishko :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 10:12 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Ja mislim da bi standardni klipovi mogli da guraju 165ks bez problema...
Kompresioni odnos i nije toliki problem smanjiti.

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 10:26 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
stress je standardni c20ne vozio na nitru :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 11:04 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
eto... Fabrika c20xe voze sa 100ks nitra +chip, tako da fabrika c20ne sigurno moze da izdrzi dodatnih 50ks

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 11:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Judi, jel ste vi sigurni da LET u odnosu na XE ima kovane klipove i druge klipnjace glavu i ostalu mehaniku, ili je samo drugacije programiran ecu brizgaljke i pumpa i naravno turbo kit, sa pripadajucim agregatima, cak ja sam ubedjen da su im blokovi apsolutno identicni, a najveca razlika je samo u smanjenoj kompresiji na neki nacin koji ne znam, moguce da je samo deblji dihtung ili klipovi koji imaju upusteno celo a koji su po konstrukciji isti, jel neko video uzivo rasklopljen Let i uocio razlike ili pricaju price a niko to nije "opipao". Rezon je da tih 50-ak konja vise koji ima let inije neka prevelika cifra da bi se radio ozbiljan mehanicki tjuning. I, da na kraju koji je max. fabricki konstantni pritisak nadpunjenja :let: :wink:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 12:01 
OffLine
IN MEMORIAM
IN MEMORIAM
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Avg 2007 01:39
Postovi: 3137
Lokacija: Beograd
Ime: Sasa
Opel: Astra F GSI Turbo
Garaza: pogledaj
blokovi imaju neke minimalne razlike u nekim kanalicima objasnjavao mi je majstor al nisam bas sve popamtio. Sto se tice klipova nisu komplet kovani, nego LET ima samo glavu klipa kovanu ostalo je sve isto klipnjace itd...

_________________
milion miles from reality no care for you no care for me
http://www.ludomanija.net/serialPhotography/


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 12:06 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 31 Dec 2008 22:45
Postovi: 1115
Lokacija: Novi sad--pezos
Ime: bata
Opel: Calibra turbo
Garaza: pogledaj
kvcali je napisao:
Judi, jel ste vi sigurni da LET u odnosu na XE ima kovane klipove

siguran :let: klipovi iz c20let trpe 550ps..provereno :wink:

_________________
Corsa turbo new personal rekord on 1/4 mile 11.688 sec TT 12.006


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 12:09 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Pa to sam i mislio ako kovani trpe 550 ks onda za tih fabrickih 204 nema potrebe za njima vec samo od XE-a se upusti celo ilinekom drugom metodom smanji kompresija i ugradi turbina i to je to, samo jos elektrika da se podesi i nema problema sa manjim pritiscima oko 0.5-0.6 bara. :ok:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 12:13 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Dace Bog da dogodine proverim tu tvoju teoriju kvcali :ludilo:

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 12:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Proverimo moju teoriju na tvom kadji i onda otvorimo firmu za :ots: tjuning :ludilo: :ludilo1: :ludilo2:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 13:22 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
nitro i turbo nemaju veze nikakve ...shto samo gledate po konjskim snagama .. gledajte nachin na koji su one dobijene...

kod nitra nema nad pritiska ...

let klip
http://my.frooition.com/070084/images/c20letL.jpg

c20xe & x20xev

http://farm4.static.flickr.com/3037/271 ... db.jpg?v=0

c20ne klipovi

http://img47.imageshack.us/i/dsc013697el.jpg/

c20get klipovi

http://bb.1asphost.com/Myetball/TurboGA ... istons.JPG

kakvo crno prepravljanje klipova... na to ni pomishljati ... znaci moraju klipovi sa upushtenom glavom , to upushtanje je smanjilo kompresioni odnos i nishta drugo ...

al dobro ko misli da je pametniji od svih GM inzinjega neka radi po svom ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 13:48 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
daner je napisao:
jel ti kontash da trebash i klipove menjati ? da bi stavio turbo morash kompresioni odnos smanjiti na 8.5:1 to ti je prvo i osnovno pa sve ostalo ... mislim da su na tom c20get motoru upushteni klipovi... pa bolje nadji klipove od c20let i spakuj neki jachi turbo i gas ;) jeftinije ce te izaci nego ta igranka a bice bolje 100%

A daj mi onda molim te objasni kako stavit klip od 16V motora na 8V motor,kad 16V klip je upusten na 4 mjesta za ventile,a 8V na dva??!!

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 15:59 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
daner je napisao:
jel ti kontash da trebash i klipove menjati ? da bi stavio turbo morash kompresioni odnos smanjiti na 8.5:1 to ti je prvo i osnovno pa sve ostalo ... mislim da su na tom c20get motoru upushteni klipovi... pa bolje nadji klipove od c20let i spakuj neki jachi turbo i gas ;) jeftinije ce te izaci nego ta igranka a bice bolje 100%

mislim da ti nebi trebao ni drugi komp .. jednostavno kad uradish mehaniku chipujesh svoj komp (da uskladi sve to) i vozi mishko :)


Ja???
Ne :D
Na NE je kompresija 9.2...sasvim dovoljno malo za manje pritiske :)

A chipovanje zaboravi, motronic 1.5 ne prepoznaje nadpunjenje...ali stavish regulator pritiska goriva koji dize pritisak goriva preko nadpunjenja, i "miran" si...jbg malo vishe troshi i ima knedli, al na punom gasu radi savrsheno :P


btw ne misli niko da je pametniji od GM inzinjera...nego smo budzetski ograniceni :)

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 19:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
@mantafan .. brate pogledaj josh jednom klipove od c20let pa razmisli ...

od obicnog 16v motora nebi mogli klipovi al od c20let mislim da bi mogli ... bash zbog tog udubljenja po sredini ,... od xe su ravni skroz ...(dobro ima 1mm ulubljenje ) :)

ako protokomer ne meri kolicinu vazduha koja ulazi u motor i nadpritisak shta onda meri ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20GET (2.0 8v Turbo)
PostPoslato: 17 Maj 2010 19:53 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Al NE i dalje ima 8 ventila premalo za te klipove...

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 26 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 104 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs