Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 10 Maj 2025 16:58

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 335 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 17 Jan 2010 00:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Poznavaoci OHV motora, jedno pitanje! Zasto je fabricki stepen kompresije tako mali ( 8.5:1)? Do kojeg stepena se moze dizati a da klipnjace i lezajevi izdrze,tj, ne riknu posle 1000km?

Postoje li negde mere do koliko se moze ici sa spustanjem glave a koliko sa obradom bloka?

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 18 Jan 2010 23:31 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 30 Sep 2008 22:25
Postovi: 1428
Lokacija: Zdovac
Ime: Tata
Opel: Seat
mozda bolje da to pitanje postavis u nekoj temi, a ne u garazi


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 18 Jan 2010 23:36 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Bane tih ohv motora od od 12 kubika imas u tri verzije 12n, 12nc,e12gv precnik klipa je od 78.95mm do 79.10mm na prvu specijalu ide jos +0.5mm. Sto se tice nekih boljih performansi jako tesko da mozes nesto da izvuces sem da menjas motor, jer obradom glave,ventila, bloka samo je bacanje para i nista vise ipak su to motori koji se vrte na nizim obrtajima, ali zato jako dobrog kvaliteta jer taj motor je u opelovim vozilima preko 30 godina samo malo modifikovan.

Kada bi uradio motor znaci prva specijala klipovi,ventili,obrada glave itd dobio bi stepen kompresije 9.0 to je sve da se normalno uradi bez da se nesto budzi, stim sto bi tvoje klipove koji su sa udubljenjem zamenio od 12nc koji imaju ravno celo klipa i tu se najvise i dobija u stepenu kompresije.

Inace taj motor kada je ustelovan kablovi,svecice, platine, nastelovani ventili i ugao paljenja prava je doxa za svaki :respekt: u toj klasi vozila.

Izgleda da sam dosta :blabla:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 18 Jan 2010 23:57 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nisam mislio da preterano ulazem u ovaj motor, samo bih mozda s`proleca zamenio karike,uslajfovao ventile i srubio glavu!Cisto da jos malo izvucem iz njega pre nego utrci veci motor!
Inace, hvala Gorane na informacijama! :ok:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 30 Jan 2010 01:36 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jan 2010 18:19
Postovi: 1
Lokacija: Bg-zvezdara
Ime: Marjan
Opel: VectraA i VectraB
Dokle vishe o toj corsi. :P
Od mene za prvo javljanje dosta. laka vam junacka noc :ok:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 16 Jun 2010 19:09 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nemam obicaj da povlacim topic iz mrtvih bez nekog velikog razloga, ali vidim da to ovde mnogi rade pa ko veli mogu i ja! :lol:
Elem, krenuli su polako ali sigurno pripremni radovi na sirim felnama i sirim rubovima. Za sad nabavljene 195/55x15 continental 4 komada, krenule da se malko sredjuju ATS cup felnice, i mozda vec iduce nedelje seciranje i sirenje rubova!Jbg, krenuo me malo posao pa ce bude para za limariju!
Eto,..uskoro prave stvari a ovo samo da vratim moju garage u vrh topica :ludilo2:

P.S: ah da, jaci motor,...ono sto je najlakse za uraditi,..to ide poslednje :ludilo:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 17 Jun 2010 11:32 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač

Pridružio se: 22 Dec 2006 13:12
Postovi: 3659
Lokacija: Novi Beograd
Ime: Bojan
Opel: Vectra 1.9 CDTI Renault Clio 1.5dCi
Ako Bane, samo redovno rokaj slike :D :ilo:

_________________
VECTRA 1.9 CDTI 16V Z19DTH (110 KW/150 KS)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 29 Jun 2010 22:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Danas sam malo prckao sa mesacima za plin i dobio osetno na potezanju! Da bi jos malo izvukao (a mislim da mogu),iz ovog mrtvog puvala od motora, potreban mi je drugi karburator sa vecim unutrasnjim precnikom. Ako neko ima na pozajmicu (da testiram) neki ili dvogrli ili barem jednogrli ali od vece kubikaze (reda 1.6 ili 1.8), bio bi zahvalan. Ovaj moj je vec razbusen na 27mm unutrasnji precnik i vishe nemere. Nema vise mesa za struganje a da moze da radi i na benzinu.

P.S nije mi problem ako je dvogrli, napravicu prilagodnu plocu.Cak i nije obavezno da moze da radi na benzin, ionako je samo za probu.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 29 Jun 2010 22:38 
OffLine
OTS Kum
OTS Kum
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Okt 2009 12:19
Postovi: 4561
Lokacija: Batajnica/Zemun
Ime: Nikola
Opel: Kadett E
Ima mare (yugozakon) dvogrli, ne znam dal mu treba jer stavlja ovaj 8v.. pa pitaj da ti posudi :ots:

_________________
http://imageupload.org/?di=14129833414214


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 02 Jul 2010 22:38 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Kao prvo : LPG rules :headbang:
Ovo je da svi oni koji su plinomrzsci ne citaju dalje! :": :wink:


Trebalo bi da bude posebna tema o LPG tuning-u ali znajuci kako je misljenje u narodu, sve o tuning-u cu pisati ovde tako da koga interesuje ima gde da pogleda,tj, da se informise!
Ono sto ja trenutno podrazumevam pod tom recju "tunig", je ustvari pakovanje,tj, preradjivanje motora u svrhu maksimalnog iskoriscenja plina kao jedinog pogonskog goriva u doticnom vozilu. U nedostatku dobre osnove za rad, koristicu postojeci 1.2ohv motor koji je mozda i idealan za ove stvari jer ce se upadljivo odraziti svako poboljsanje na njemu, sobziorom da je vrlo slabasan. Ovo nece za sad biti potpuna prerada na plin kao jedino gorivo, ali za vreme trajanja testa, benzin nece biti moguce koristiti.
Za pocetak ce se akcenat baciti na sistem usisavanja smese. Prvo se krece sa izbacivanjem postojeceg karbona da bi se izbegla limitacija protoka vazduha.Umesto karbona, postavice se usisnik (videti na slici), koji je ce u osnovi biti samo leptir i mesac plina.Jos nisam odlucio da li ce biti koriscena oba otvora ili samo jedan!Ono sto bi trebalo biti drugi korak to je ili nabacivanje usisne grane sa dosta sirim kanalima, ili pravljenje sasvim druge grane po nekom mom dizajnu.Treci korak je prepravka razvodnika paljenja,tj, odredjivanje pomaka ugla predpaljenja u LPG definisanim granicama.Cetvrti i za sad poslednji je prerada sistema paljenja (bobina,kablovi,svecice).Necu dalje u detalje, mnogo je za ovaj post, bice sve vremenom kako se radovi i odvijaju, prikazano i objasnjeno!

Slika

Slika

P.S: dobronamerne komentare cenim,..svaki tezak off - brisanje!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 02 Jul 2010 22:49 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
ako se usisna grana bude pravila shira, onda dzabe posao ako se ne prosire i usisni kanali na glavi

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 02 Jul 2010 22:59 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Zato sam i nabrojao redosled radova. Ovo je ono sto se moze uraditi em brzo em ne trazi velika ulaganja! Najveca restrikcija protoka vazduha je u karburatoru i usisnoj glavi.Nije za zanemariti velicinu kanala u samoj glavi, ali to je skuplja investicija, komplikovanija i nije za uraditi samo to!
Kad se dodje dotle, onda se sve radi u bazicnom tuning-u motora kao celine!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 02 Jul 2010 23:02 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa venturi je kajnje primitivan, tako da mislim da je najbolje imati odlicne delove : rasprsivac, mesac dobro napravljen u polumesecu a ne kao neki strucnjaci sto ga naprave ravnog i samim tim ne pravi venturi nego gusi auto, i naravno cak i racva da bude dobro obla, dok su turske ostre i sa tankim kanalima, i onda samo odvrnuti sraf :D mislim da dalje ne moze

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 02 Jul 2010 23:13 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
xexexe,...zvuci jednostavno,...ali nije samo to! Veliku ulogu igra radni pritisak u samom isparivacu (inace se fabricki ne steluje), duzina i unutrasnji presek dovodnog creva do mesaca,...i druge sitnice koje sve po malo dodaju na sveukupno poboljsanje.

-- 03 Jul 2010 00:00 --

Jos dok sam terao Taunusa igrao sam se lpg-om, i tad mi se konstantno provlacio problem koji i dan danas pokusavam da resim. Da bi motor dobio na snazi mora se omoguciti sto veci dotok vazduha a pritom i plina.To znaci da difuzor mesaca treba biti sto veci. Problem koji se pojavljuje sa velikim difuzorom (ne preteranim) je da medjugas, od lera pa do nekih 1500obr, ima dotok vrlo slabe smese. To se u normalnim slucajevima resava smanjenjem precnika difuzora, ali time se i limitira maksimalni protok vazduha i osetno se utice na snagu motora!
Sistem da se otkloni ta pojava "slabe smese" se sastoji u varijabilnom difuzoru (u pocetku mali precnik a posle sve veci). Nazalost, to jos nije izmisljeno, ali,...isti efekat se dobija sa varijabilnim protokom vazduha ispred mesaca. Na slici je predstavljen jedan moj pokusaj da se to napravi (bio je uspesan u funkciji ali komplikovan da se odrzi).Ta mala klapna je svojom kretnjom uticala na kolicinu vazduha koji dolazi do mesaca a time i menjala odnos smese u odnosu normalna i bogata.Mehanickim putem se pomerala a to je bilo direktno u sprezi sa polugom klapne ispod mesaca ka motoru.Testirano na fordu i pokazalo zavidne rezultate,ali ko sto rekoh,..nestabilno u duzoj eksploataciji.
Ako neko ima jos neku ideju a da se to moze sto jednostavnije
odraditi ili napraviti,..neka vice!
P.S: najbolje bi bilo da je po principu blende na starim fotoaparatima!

Slika

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 04 Jul 2010 20:00 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Zar ti nije lakse obogatiti smesu, nego smanjivati dotok vazduha?

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 04 Jul 2010 23:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Tesko je obogatiti smesu koja je vec na ivici mogucnosti pravljenja po venturijevom principu.Sta hocu reci, sa povecanjem precnika difuzora mesaca smanjuje se stvaranje podpritiska koje i omogucuje da isparivac regulise isporuku plina ka mesacu.Kod svakog motora postoji granicna vrednost precnika difuzora, posle koje je nemoguce napraviti dovoljan podpritisak u usisu da klasican plinski sistem radi kako treba (osim onim idiotskim gusenjem usisa sa izolir trakom). Trenutno sam sa precnikom za nijansu presao tu granicu, i to se manifestuje losom smesom na malim obrtajima (tad se pravi mali podpritisak). Interesantno je da daljnim povecanjem difuzora, i dalje se moze dobiti pravi odnos smese, ali samo na visokim obrtajima kad se u mesacu stvara dovoljan podpritisak.
Kod ovog mog motora, najidealnije za pravilan rad po celom dijapazonu obrtaja precnik difuzora je 27mm. Trenutno testiram 32mm.Sa 30mm nije bilo pojave lose smese, ali se oseti razlika u sveukupnoj snazi u odnosu na 32mm. Moja nagadjanja su da mogu terati do 34mm. Preko toga vec nema svrhe jer su i usisni ventili 32mm i za sve dalje oni postaju limiteri protoka.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 13:02 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
A da napravish mixer koji unutra ima levak...precnik mixera 34 a levak 26/28/30 (ili koliko vec bude odgovaralo). Dovod plina i do levka unutar mixera i do samog mixera. Na manjim obrtajima bi se u levku stvarao dovoljan podpritisak (mozda ne dovoljan, ali sigurno veci nego shto je sad), a na vecim bi podpritisak bio u celom mixeru.


Inace "problem" koji sada imas samo ces povecati pravljenjem nove usisne grane...nemoguce je imati snagu i na malim i na visokim obrtajima, jednog moras da se odreknes.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 13:05 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Za ovakav motor snaga treba da bude dole, jer ko ce njega da cedi na visokim obrtajima, nije on za to, samo ce ga unistiti. :wink:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 13:09 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Jul 2007 13:30
Postovi: 4648
Lokacija: Beograd - Filmski Grad
Ime: Nikola
Opel: Corsa A 1.3GT
Garaza: pogledaj
Xexexe,ja se ne bih toliko mucio,vec bih samo ubacio 1.6 :D :D :D

_________________
Rule 1... "Never change the deal"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 13:23 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
kvcali je napisao:
Za ovakav motor snaga treba da bude dole, jer ko ce njega da cedi na visokim obrtajima, nije on za to, samo ce ga unistiti. :wink:



Ako je ovo njegov precnik i hod klipa (77.72 × 63.00) onda sigurno treba da ide na obrtaje.
Jedino posto je OHV ne znam koliko ventili vole brzo da rade, ali opet nece na 9000 da ga tera. :)

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 14:30 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Nov 2009 02:12
Postovi: 421
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: Kadett b ls coupe
Ma napravi ti ovo od svog motora i nema sanse da ce lose ici korsica... :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=RhT4b0WJkwg


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 18:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Ja koliko sam svatio, ovaj tip motora nije viskoturazan. Tako se i ponasa. Svejedno, i za niske obrtaje je potrebno dovesti sto vecu kolicinu vazduha i shodno tome u pravoj srazmeri goriva.Najjednostavnije je koriscenje kompresora, ali to nije jeftino.
Elem, nisam te dobro svatio za levak i mesac. Pokusavam da zamislim kako to izgleda, ali neide! :banghead:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 19:29 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Ovako nesto (ovo je skica, ne tehnicki crtez pa nemoj neko da se smeje i prigovara :lol: )
Slika
Ovo 30/28 ili 30/26 (sa 30mm na 28, sa 30mm na 26...) ili koja vec dimenyija bude odgovarala je taj levak, povecavajuci brzinu vazduha koji kroz njega prolazi vishe goriva ce povuci, to ti treba zar ne ?
Jel jasnije, il da bolje crtam? :D



Shto se tice obrtaja mislim da gresis...moyda taj motor trenutno nije visoko turazna masina, ali ima potencijal da bude.
Ima klip za obrtaje, treba videti jos glavu, koliko mesta ima za povecanje usisa i izduva, a verovatno da ga ima poprilicno.
Uglavnom kako god se ti odlucis...samo da znas, za nize obrtaje ti treba kraci i tanji usis nego za visoke,a za visoke siri i duzi, tj na nizim juris brzinu vazduha koji dolazi, a za obrtaje precnik.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 19:56 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Nezgodno je sto je dvodimenzionalno, ali predpostavljam da lici na centralni deo karburatora sa onim usmerivacem u sredini?
Na prvi pogled i u teoriji bi to trebalo da zodovolji te potrebe. Pitanje je kako resiti dovod plina do unutrasnjeg levka a da taj kanal bude sto tanji.Seti se koliko su veliki prikljuchci na mesacima gde se stavlja dovodno crevo plina.Minimum mora biti 8mm unutrasnji precnik pa jos + debljina zidova dovoda.
Mene kopka kako se ponasa podpritisak u levku kad se poveca kolicina vazduha koji prolazi tuda,tj kad motor ode u WOT (wide open throttle).
Jel protok dostigne neku vrsnu vrednost i nema dalje ili nesta drugo?

Sto se tice turaze, za sad se pokazalo da ima poboljsanja i na visim obrtajima a definitivno je dobio i na nizim.Ima razlike u dobitku i to u korist nizih obrtaja.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa A 1.2
PostPoslato: 05 Jul 2010 20:20 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
E tako, kao u karburatoru.

Shto se tice dovoda, posto ionako nesto treba da drzi taj levak (ovo sto sam ja crtao su dva drzaca) neka ga drze bakarna creva koja ujedno i dovode plin do tog unutrasnjeg mesaca/levka, 2x4mm ili 2x6mm sve jedno...to ti znash koliki dovod treba biti, ja o tome nemam dve blage. U svakom slucaju to nece mnogo smanjiti protok.

Shto se tice maximanlnog protoka kroz levak i shta ce se desiti...nemam pojma, mogu da nagadjam kao i ti...pretpsotavljam da ce se tu javiti nadpritisak pa ce vazduh na visim obrtajima zaobilaziti levak.
Ali tu ti ostaje ovaj glavni mesac od 34mm...

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 335 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 44 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs