Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 13 Maj 2025 17:56

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 81 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 09 Jul 2011 22:20 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 27 Maj 2010 01:49
Postovi: 383
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Zoran
Opel: Kadett 2.0 16v GSI C20XE
Nema sanse dace ti novi kais sa velikim osmehom :D jer ces im ostaviti jos 200 - 300eura pride :ludilo: :ludilo1: :ludilo2:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 09 Jul 2011 22:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
pazi nesto, kvalitetan kais je kvalitetan, i kad se auto dobro uzupci, nema tu neke politike, ne moze on tek tako da pukne, napravljen je za velike obrtaje, a dal ce neko da ti da garanciju, to je pitanje...

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 09 Jul 2011 22:25 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
ali ako ne kaze da ga je kidao na driftu,nego samo lagana voznja do vrtica i samoposluge...valjda ce da uvaze :ludilo2:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 09 Jul 2011 22:26 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 27 Maj 2010 01:49
Postovi: 383
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Zoran
Opel: Kadett 2.0 16v GSI C20XE
Ima li ko viska dobrih polovnih ventila da proda za C20XE mnogo mi je sada 100 eura samo za ventile vec sam gekno ponovo 110 eura za kaiseve,rolere i spanere :aplauz:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 09 Jul 2011 22:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Vidi da li ima daner, on ima par rezervnih glava u garazi :D

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 09 Jul 2011 22:50 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Dec 2010 02:50
Postovi: 2
Lokacija: zrenjanin
Ime: srdjan
Opel: kadett 1.3
063667551 dragan, lik drzi otpad u kumanu! probaj kod njega
ili 0641514344 basaid, ovaj ne znam kako se zove!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 10 Jul 2011 02:17 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 29 Jan 2010 22:58
Postovi: 2438
Lokacija: Vrcin
Ime: Marko
Opel: Kadett 2.5 24v V6
laki_81 je napisao:
samo zbog toga nevolim XE.. 20SEH je majka,20 konja manje, al uvek bar 200eur u dzepu vise koje ne moras da cuvas za slucaj ako prezubi. ovaj defekt kod njega nebi kostao ni 1000din.maintenance free,srpski san..


+1 :D

_________________
Speedy----ali,ako kupis zlatnog kadeta dobices zadnji branik gratis


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 10 Jul 2011 12:26 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
uh bre zoki, ja tek sada vidim ovo :(

jbg a sto se tice problema, mislim da ti je pk kacio gredu i ostetio se, pa je zato i uspeo da podivlja po motornom prostoru :(

ali nije sve tako crno, bice od ponedeljka tema sa popustom u MR-u pa mozes i da ustedis neki dinar ako budes odlucio da sredis taj motor :ok:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 10 Jul 2011 13:50 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 27 Maj 2010 01:49
Postovi: 383
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Zoran
Opel: Kadett 2.0 16v GSI C20XE
Motor moram da sredim a kai nije dacio nigde imao je svida lufta provereno nego se jednostavno izlistao sa unutrasnje strane ko zna koliko je stojao i gde u magacinu


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 10 Jul 2011 14:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
nazalost,prodaje se svakojako djubre kod nas i ajde sad budi pametan sta da kupis.na svakom cosku u zemlji cveta lopovluk i prevara. ja sam kupio Bosch kaiseve,deluju kao original,a dali su videcemo,papir trpi sve..

nema veze sa tvojim temom sinoc na netu vidim lik prodaje alat za proizvodnju kucista isparivaca za plin(mislim Lovato). skoro jedan prodavao liniju za proizvodnju akumulatora ,davao i alat za modele 2-3 renomirana proizvodjaca.
nadam se da ce jednog dana neko da se seti i pocne da apsi..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 10 Jul 2011 22:31 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul 2011 23:50
Postovi: 221
Lokacija: Podgorica
Ime: JoLe
Opel: Calibra
ne smijesh zubchasti kaish nikako da pretegnesh ! to je najcheshci razlog njegovog pucanja ! Odustani od rada te glave jer morash zamijeniti vodjice ventila a to rijetko kad zna ispasti kako treba iz vishe razloga i to kod najvecish struchnjaka !! Trazi polovnu glavu i ne pali se na coscast osim ako nije jeftina jer ako KS glava pukne lako se reshava !
XE je poznat po problemu pucanja kaish i krivljenja ventila ako se kaish ne postavi dobro a i josh jedan razlog je prodaja pogreshnog kaisha jer imaju 2 vrste sa ravnim i ovalnim zubima - Obrati paznju prema remenicama kad budesh montirao -
nemoj samo kupovati Goodyear kaisheve i staru seriju Dayco jer su katastrofa
kad dobro uradish sve nema problema mada ja svoj kaish mijenjam na 20000 jer ga puno vrtim i preventive radi 15€ mi je sitnica !


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 11 Jul 2011 06:43 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
blago tebi kad te zamena kaisa kosta 15eur... a roleri,zatezac ostavljas stare?
zamena vodjica je rutinska stvar,ne radi se to ispod sljive nego na masinskoj....nadam se da ne mislis ozbiljno to sto si napisao dnevno se u zemlji zameni XXX vodjica i hvala bogu ta se kola i dalje voze
a sto se tice KS glave moz da se odradi al ne upali svaki put i koliko je to sigurno...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 11 Jul 2011 23:40 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Druze radi glavu koju imas.Nove vodjice,obrada siceva a ventili mogu i polovni ali da se obruse.,i poravnaj glavu.naravno i nove gumice i znas sta imas.Kupis polovnu glavu,moras da je ravnas da uradis siceve i obrusis ventile,zamenis gumice.Da li su vodjice skuplje od glave,a ni na polovnoj ne znas kakve su.Mnogo ljudi gresi i odradi polumotor u fulu,a na glavi stedi.Dovoljno je da par ventila po malo pustaju i nikad neces da imas miran rad.Kazem ti jer 17godina radim glave i svega sam se nagledao i naradio.Olaksavanje ventila,kracenje vodjica,brusenja glave za veci stepen,pravljenja stelujucih remenica za dovodjenje u fazu i td.I samo da dodam da je sve sto se radi hiljadu posto sigurno,ako se odradi kod nekog ko zna.Glava se menja ako je prsla,vise puta brusena,ili doslo do pucanja pecurki ventila pa su skrseni sicevi,tada se ne isplati


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 14 Jul 2011 17:50 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul 2011 23:50
Postovi: 221
Lokacija: Podgorica
Ime: JoLe
Opel: Calibra
shpanere ne mijenjam svaki put imam samo dva glavna velika shpanera metalna koja mogu i 150 hiljada da prodju a da ne dobiju luft ili slichno ( ako se ne prenategne kaish ) - isti me koshta 15 € svaki put kad ga mijenjam a vidjecesh kad odesh u mashinsku radionicu kako ce da im padne zamjena vodjica na toj glavi ...
ja sam iz Podgorice nosio glavu u mashinsku radionicu u Kragujevcu i to sa Miloshem Tjunerom zvanim iz Kg-a koji radi motore za trke da mi isti pokazu i dokazu da su sa 80 tona pritiska na presi izbijali vodjice iz xe glave i 7-8 alata su polomili - kad si ih nekako makli na kraju su stavili nove koje nisu dihtovale na zidove glave ,nije svaka mogla da se nabije jednako , nivo ventila nije bio isti gledano u stotoim djelovima mm i na kraju mi auto nije ishao kako treba - Mozda sam ja baksuz - ne znam ali bolje da znash ove stvari - Novi ventili koje kupish su takodje uzas odma im se sjebu prstenovi na siceve od kaljenja - ....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 14 Jul 2011 23:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Druze izvini ali kakvih 80t pritiska da se izbije vodjica.Ne postoji glava i vodjica koju ne mogu da izbijem obicnim alatom i sa 4do5 udaraca cekicem.Vracaju se alatom koji ima granicnik dokle nabija vodjicu i svih 16 bude na fabrickoj visini,a maksimalan pritisak prese koja ih nabija je 2t.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 03:58 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul 2011 23:50
Postovi: 221
Lokacija: Podgorica
Ime: JoLe
Opel: Calibra
lichno gledao i uvjerio se poshto si iz KG-a skokni do tjunera i pitaj ga + su mi technim metalom lijepili vodjice jer nisu dihtovale kako treba - molim te probaj sa XE glavom to chekicem - ja sam vecheras probao jer sam prochitao tvoj post na staroj glavi i nece da izadje boga nema! Ova glava nije fabrichki predvidjena za zamjenu vodjica - opet kazem moguce da sam baksuz za glave od XE motora ali probaj kad ti naleti da vidish shto je zavarena vodjica -


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 10:05 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Pre mesec dana sam radio komplet glavu sa Calibre,pokrivljeni ventili.Svih 16 vodjica sam izbio za 20min.Nove vodjice nabijene na presi,svaka tvrdo naisla.Ti nisi imao srece.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 17:53 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 27 Maj 2010 01:49
Postovi: 383
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Zoran
Opel: Kadett 2.0 16v GSI C20XE
E ovako ljudi moi da resimo dilemu oko vodjica sada sam dosao od majstora i gledao kako se lako vade vodjice iz glave motora C20XE . Prosto i jednostavno i vracaju nove presom . a nadam se da ce sutra biti sve gotovo da savstavim motor. :aplauz: :aplauz: :aplauz: :love: :xe:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 17:54 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
koliko su nove vodjice i gumice ako i njih menjas

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 17:59 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 27 Maj 2010 01:49
Postovi: 383
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Zoran
Opel: Kadett 2.0 16v GSI C20XE
A ti EMPHASER-u ocito nisi imao srece sa tom glavom verovatno je neko vec menjao vodjice u toj glavi pa je lepio sa tecnim metalom jer su nesto zezli . Pa su se zato namucili da ih izvade.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 18:01 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 27 Maj 2010 01:49
Postovi: 383
Lokacija: Zrenjanin
Ime: Zoran
Opel: Kadett 2.0 16v GSI C20XE
Vodjice su 100 din komad a gumice 70 din komad uvoz iz italije . to je jedino sto sam nasao kod nas da valja posto sve ostalo izgleda kao da su ih deca pravila na praksi


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 20:35 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Vodjice su Meteli I ne sekiraj se dobre su,uradio si pravu stvar


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 15 Jul 2011 22:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
EMPHASER je napisao:
shpanere ne mijenjam svaki put imam samo dva glavna velika shpanera metalna koja mogu i 150 hiljada da prodju a da ne dobiju luft ili slichno ( ako se ne prenategne kaish ) - isti me koshta 15 € svaki put kad ga mijenjam a vidjecesh kad odesh u mashinsku radionicu kako ce da im padne zamjena vodjica na toj glavi ...
ja sam iz Podgorice nosio glavu u mashinsku radionicu u Kragujevcu i to sa Miloshem Tjunerom zvanim iz Kg-a koji radi motore za trke da mi isti pokazu i dokazu da su sa 80 tona pritiska na presi izbijali vodjice iz xe glave i 7-8 alata su polomili - kad si ih nekako makli na kraju su stavili nove koje nisu dihtovale na zidove glave ,nije svaka mogla da se nabije jednako , nivo ventila nije bio isti gledano u stotoim djelovima mm i na kraju mi auto nije ishao kako treba - Mozda sam ja baksuz - ne znam ali bolje da znash ove stvari - Novi ventili koje kupish su takodje uzas odma im se sjebu prstenovi na siceve od kaljenja - ....



sledeci put ako vam 80t bude malo,mogu da vam sredim presu od 1200t-ta isteruje vodjice bocno i pravi mali decu...inace u nekim masinskim radionicama u Srbiji ljudi PRAVE vodjice po meri ako treba i to radi vrlo kvalitetno...

inace nisam stipsa ali mislim da je jako glupo menjati kais svakih 20000 . na koliko je propisano da se menja? ako se pravilno namontira i ako stavis pismen kais i ostale elemente(spaneri,pumpa..) nema svrhe bacati pare,eventualno prekontrolisati na toj kilometrazi . ..e sad ako je stvar prestiza onda pozdravljam...
mislim cemu popravljati ispravnu stvar....


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 16 Jul 2011 00:44 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Jul 2011 23:50
Postovi: 221
Lokacija: Podgorica
Ime: JoLe
Opel: Calibra
ja sam imao nesrecu na 18 000 da mi pukne a drug isti motor na GSI-u na 15 000 zbog toga ga mijenjam chisto frke radi - briga me za 15€ necu da glavoboljam ...
inache motronic2.5 ili starija generacija ima 2 shpanera i po autodati manje moze da predje od novijeg Xe 2.8 koji ima 3-4 shpanera valjda ...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20XE preskocio
PostPoslato: 16 Jul 2011 02:15 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2008 23:42
Postovi: 748
Lokacija: Beograd
Ime: Ivan
Opel: kadett 1.8
imas i XE sa motronicom 2.5 sa isto spanera kao i 2.8. to je noviji tip sa automatskim zatezacem i "kockastim" zubima ...imam jedan takav
kais koji pukne sam od sebe na 18000 je tesko djubre ili lose postavljen..
pobogu pa mali servis (zamena ulja ) po fabrickim preporukama na usranom punticu se radi na 20000 za dizel a 15000 za benzinca.....PK kais se menja mislim na 60000 za zupcasti se ne secam. mislis da bi neko stavio toliki interval da postoji verovatnoca da kais "pukne" sam od sebe na 18000 a vozilo u garanciji mislim 100000...
kad kais pukne na toj kilometrazi uzrok je uglavnom: los(neoriginalan kais),lose postavljen(labav,pretegnut),losi spaneri,remenice ili lose zasticen pa podleti nesto... a sve se to da spreciti u startu

inace dosta se potencira da kais ne bude pretegnut sto je OK razmisljanje . nevalja isto ni da je labav,evo sad generalisemo jedan boxer 1.7 16v bas zbog toga. problem je sto vecina nas koji ovo radimo iz hobija(a i dobra vecina "majstora") u nedostatku pravog alata to onako "od oka" proceni pa kako se zalomi...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 81 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs