Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 15 Maj 2025 23:09

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:58 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
pistre je napisao:
:ludilo:

sto pa nije preveliko budzenje, samo malo da se trgne lenja mrcina :)



prebacio sam postove ovde jer su savrseni za ovu temu :)



Piso, jel ti to sa nam igras ping pong, cas tamo cas ovamo :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:01 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Ček, ček, da se malo i ja umešam. :D
Radilica je sa svojom raspodelom težine i spojem sa zamajcem već egalizirana.
Ako malo bricneš zamajac, zar nećeš dovesti do dizbalansa i radilicu u smislu da je motor već tako koncipiran u fabrici da ne dođe do neuravnoteženog rada motora i da se problem rezonancije svede na minimum?
Da se malo bricne zamajac, mora baš neko stručan to da odradi. Ne može se to na svoju ruku...

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:01 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Ma oce da te zbuni da ne donese kljuceve :ludilo:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:03 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
aaaaaa ne mogu vise da prebacujem postove :D

ajmo da nastavimo u ovoj temi viewtopic.php?f=139&t=9910&start=90

fora je sto je moj zamajac na v6 sa xe-a i malo obradjen i na merenju je pokazao 6kg i motor radi perfektno i u leru i na visokim obrtajima a nije balansiran

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
:ludilo: ma ubi se od prebacivanja postova i dazbe :D

aj sada da prebacim ove i da nastavimo tamo :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Ja mislim da je najbolje da vam shadow objasni kako se na 8v stavlja glava sa 16v :D

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
E kvcali toga se nisam setio :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Oscilatorna kretanja.., oscilatorna kretanja..., druže Nebojša! :D

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
pistre je napisao:
aaaaaa ne mogu vise da prebacujem postove :D

ajmo da nastavimo u ovoj temi viewtopic.php?f=139&t=9910&start=90

fora je sto je moj zamajac na v6 sa xe-a i malo obradjen i na merenju je pokazao 6kg i motor radi perfektno i u leru i na visokim obrtajima a nije balansiran


a sto ga nisi balansirao to i nije neki problem kad je vec bio skinut,
mozda pravi neke neprimetne vibracije pa moze da osteti lezajeve na radilici ili tako nesto,

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:08 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa mrzi me da ga skidam :D realno i ne oseca ga ta radilica :) npr, auto ubrzava i bez gasa u brzini :) videli misha i nesha uzivo :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:09 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
ma gde ga oseca to je neunistiv motor :ludilo:

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:11 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Nešto razmišljam, i voleo bih savet od naših stručnjaka na forumu, kod balansiranja zamajca posle olakšavanja istog, zar ne bi trebalo da se balansira u kompletu sa radilicom ili ipak sme zasebno?

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:12 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
vid luda ideja
ventili na 1,8 i 2,0 su isti,tako da moze da se desi da su i glave iste
a klipovi bi mozda mogli x20xev
toga ima garant da se nadje
samo treba iskubicirati
ne i seh imaju onu rupu na celu klipa

20ne precnik 57 mm udubljen 5mm
20 seh 45 mm 5mm
x20xev ceo udubljen 3,16 mm
pa ako bude prevelik kompresioni odnos jos se klip malo udubi :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:13 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
a mozda da se nabudzi jos jedan dihtung ako bude prevelik kompresioni odnos?

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:15 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Andrej je napisao:
Nešto razmišljam, i voleo bih savet od naših stručnjaka na forumu, kod balansiranja zamajca posle olakšavanja istog, zar ne bi trebalo da se balansira u kompletu sa radilicom ili ipak sme zasebno?



Andrej svaka cast, po pravilu se zamajac i balansira sa radilicom, sve osatlo je improvizacija.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:18 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
znaci radilica nema veze, a zamajac da olaksam jos vise i ne balansiram ga ! primljeno k znanju :D :P

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:22 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Onda ćemo namerno da ti pišemo u onoj temi, da do pola 4 ujutru prebacuješ postove. :ludilo:

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:23 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
:ludilo2:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:24 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
ja na mojoj odradio dosta stvari,sad cekam lex da pokupim atigao je u BG :) ,mogu vam reci da sa bregatom od SEH i glavom spustenom 0,8mm autic se preporodio,e sad od modifikacija imam jos da nabavim izduvnu od XE i da namontiram lexmaul i na kraju bi najbolje bilo odraditi i chip,ali ne znam koliko je to bitno jer vozim auto na plin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:26 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa bitno je kada prebacis na benzin :D

aj leba ti da je probam na sledecem skupu ako svratis ! bas me zanima kako ide sada :ok:

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:30 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Jun 2009 04:04
Postovi: 345
Lokacija: Zrenjanin
Ime: nenad
Opel: calibra 2.0 16v xe power :)
ok nije problem :) dizne su mi dosta prljave ali kad budem montirao lex sredicu i njih...ovo sam sve radio eto tako da malo cackam cisto da nije stock,ali kontam da bi ubacivanje xe bilo prava stvar ali ne znam koje je zezanje to ubaciti umeso 8v motora i sta sve treba menjati :) a jos nisam provozao cali sa xe tako da nemam predstavu kolika je razlika :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:32 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Ogromna je razlika :D

Motor pasuje sraf na sraf i moras instalacije ja mislim da menjas...

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 26 Mar 2011 12:55 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Momci,vidim da ovde ima dosta ljudi koji se razumeju oko tuninga,da kazem!
Ja sam se bacio u projekat pakovanja motora 1.8 gsi na 2.0.
Blok je razbusen na 2.0 i ubaceni su klipovi i radilica od C20NE.Glava i bregasta ostaju od 1.8.
Klipovi vire 0.6 mm iznad bloka pa sam ih obrijao za 1mm,da bih se osigurao od udaranja ventila a i da bih smanjio kompresioni odnos,koji je sad 10.5:1.
Da li je ovaj odnos dovoljno nizaak za normalan rad ,bez detonacija(nema cnock senzor) ili da skinem jos 1 mm sa cela klipa?Tako bih dobio kompresioni odnos od 10:1.
Auto se uglavnom vozi na plin,na benzin samo palenje i u slucaju nestanka plina.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 26 Mar 2011 13:45 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Feb 2009 02:47
Postovi: 792
Lokacija: Banatsko Karadj
Ime: Dane
Opel: calibra 16V
obrijao si klip :seci: ? jesi ti siguran da je celo klipa sad iste cvrstine, dal su svi klipovi u desetu isti itd ... sve sam cuo al da neko skracuje klipove i to chelo klipa ... srecno

i reci mi kako si dosao do padatka da ce ti biti kompresioni odnos 10:1

tj da pojasnim kojom metodom merish zapremonu kad je klip u gmt i dmt pa da mozesh izracunati odnos?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 26 Mar 2011 15:10 
OffLine
5th Gear

Pridružio se: 21 Nov 2010 13:17
Postovi: 397
Lokacija: Deronje
Ime: Miroslav
Opel: Kadet 1.8 GSI
Zasto mislis da nece biti iste cvrstine?
Matematikom i kubiciranjem.
Ne merim hod klipa,to ima u fabrickim podacima!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 118 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs