Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 26 Jun 2025 12:38

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Pravila foruma


1. Naslov - treba da sadrzi model auta,
2. Slike da se ubacuju preko http://www.imageshack.us/ i u formatu thumbnail i to po tri do cetri slike u redu, sve radi lepse preglednosti i zbog ljudi koji imaju i dalje dial-up, pogledajte temu "Kako postaviti slike Vašeg automobila!"
3. ovde mozete predstaviti vase vozilo u potpunosti, znači opis + slika. Garaža bez slika automobila se smatra nekompletna.
4. Svaki off u garazi ce se brisati tako da nemate potrebe skretati s teme.



Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 249 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 27 Sep 2010 19:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
od varajeta II pidburg ne moze da bude veci

ploca ima da se kupi,za stelovanje je manje vise podnosljivo. jedino sto ces mozda imati malo vecu potrosnju u odnosu na pidburg.
a sto sto se pidburga tice,izbegavaj to jer ih prati gomila dzidza-bidza oko njega,gomila vakuma i to nema nikad da ti proradi kao iz fabrike
drzu se tog varajeta,od njega nemas prostijeg karbutatora a jede zivu decu kada se potegne

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:13 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Feb 2010 20:28
Postovi: 295
Lokacija: Novi Sad/Šabac
Ime: Goran
Opel: kadett E CC 1.6
Paaa to je jedina losa strana Varajet 2 karburatora. Po gradu mu je relativno velika potrosnja. Kako plina tako i benzina. Od njega nema veceg, za opele, i daje najvise KS. Dvogrli je, naravno.
E sad, taj tvoj je na plin bio je tako tako, a na benzin lose. Karb servis moze da to sredi ali sa varajetom nece da se bakcu, barem po NS nisu hteli.

Tu je usisna malo specificna, kao sto smo vec pisali. Mada kada je carb OK ljudi su prezadovoljni.

Vidi koliko i sta. Preracunaj se, ali i ja dalje mislim da je monopoint majka.

Drugo resenje je jedino XE. On resava sve probleme,skida i crnu i belu madjiju :D :xe:


P.S: a inace pierburg 2E je identican njegovom originalnom karburatoru 2EE, mehanicki. Elektronika ih razlikuje.
Ako hoces ostao je meni kecev karb i medju ploca za isti :ludilo1:

_________________
GTE, GSi, Boss, BigBoss, Superboss, 200 Ts....to su bili dani


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:20 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
nisam jos nista gledao po pitanju karburatora :P

u cetvrtak idem da sredim plin, pa cu da vidim sta i kako dalje. Ako potrosnja plina bude podnosljiva (da ne prelazi 12l) onda ne verujem da cu skoro nesto dirati, mada ko zna. To oko kola je bukvalno kako mi dune u trenutku :P

to za XE je i meni proslo u jednom trenutku kroz glavu, ali ipak za tim nemam potrebe :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:27 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Predpostavljam a mislim da negresim,...varajet je za taj motor ok i daje vecu snagu zbog vecih promera grla i naravno stim u vezi i vecih dizni! jel gresim?

Zasto nebi onda prosirio grla na pierburgu i stavio vece dizne!
Moje iskustvo kaze da to nije problem i da se dobije ono sto covek i ocekuje. Na mom starom 1.2 ohv je prosireno sa 25 na 27 i promenjene dizne, i sasvim je lepo radio.
Ovaj sad weber koji sebi spremam je razbusen na 25 prvo i 27 drugo grlo.
Koliko se secam, pierburg je na 22 prvo i 24 drugo!Koliko sam zagledao taj model karbona kod Godze, tipujem da se moze prosiriti na ~24 i ~26
Mozda je malko zezanje sa diznama, ali ako nema preteranog razbusivanja, nije ih problem odraditi. Nazalost, ja nemam te posebne "turpijice", ali znam ko ima i nelibi se izaci u susret.

P.S: u cemu je caka sa tom usisnom? sta je to specificno za nju.

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
racunaj da ce ti varajet II trositi 14l plina u gradu.

nece majstori da se bakcu servisom zato sto su se mnogo profinili i promagupirali. a i nemaju delove pa nece da se hvataju u posao
ja ovde imam profesora prakse u masinskoj skoli u nisu koji je tata-mama za sve karburatore.
svojevremeno je on servisirao moj varajet na askoni a delove sam imao za servis jer sam imao jos jedan varajet.
jedino ga je potrosnja ubijala jer su mu precnici leptira veliki 35/45, ali jeo je zivu decu kada se potegne...

-- 28 Sep 2010 21:36 --

varajet karburator nema dizne osim za smesu. on je konstrukciski resen sa t.z. kanalicima
takodje nema ni anjspric membanu nego cilindricnu gumicu na anjspric klipu

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:39 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
vrh! pa to ce trositi vise nego calibra :ludilo:
ali opet, bolje i 14l plina, nego 15l benzina :P

ako je tako jednostavan, onda cu ga sam rasturiti, pa da pogledam sta mu je :P
mozda je i ta gumica propala, posto bas naliva gorivo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
veruj mi da prostijeg karburatora nema
ako naliva gorivo proveri plovak i iglicu. takodje proveri i smesu kako je nastelovana jer hoce da naliva forivo ako je smesa prebogata.
ta gumica koju sam gore pomenuo sluzi kada potegnes pedalu da ubrizga gorivo u grlo

evo ti link on ce ti dosta pomoci.
http://tocmp.com/manuals/Carbs/Rocheste ... 80-86apps/

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Poslednji put menjao bozza dana 29 Sep 2010 08:00, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:47 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
hvala :postovanje:

kad ga rasturim i pogubim pola delova ili ne budem mogao da se snadjem za sklapanje, obraticu se za pomoc :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Sep 2010 21:49 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
nema na cemu hvala.
nemoj da gubus delove,slazi ih u neku posudu. i moje rezerve su se ugasile... :D

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 30 Sep 2010 16:51 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
resih problem sa plinom :P

jedna cev je bila nagnjecena, pa sam zamenio novom i onu od boce do motora i onu koja sluzi za punjenje plina. Usput su i nesto oko one budze pod haubom cackali, cistili i stelovali. Na plinu sada radi odlicno, jos da vidim kakva je potrosnja i to je to :P

Jedino su mi rekli da ne moze indikator za nivo plina da se poveze na prekidac, jbg :(


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 20:09 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Feb 2010 20:28
Postovi: 295
Lokacija: Novi Sad/Šabac
Ime: Goran
Opel: kadett E CC 1.6
Jesi li isao do karburator servisa?

_________________
GTE, GSi, Boss, BigBoss, Superboss, 200 Ts....to su bili dani


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 20:44 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
na kraju nisam ni otisao... ali imam u planu, mada me kopka da sam rasturim karb :P

uglavnom, sredjen plin. Presao 300km i potrosnja je oko planiranih 12l. Mozda i za nijansu ispod 12 :P

mada mi malo podrhtava na leru, pa cu videti sa banetom66 jel moze nesto da se uradi

e sad, iako sam rekao da vise nista necu cackati, vec me smara sto nema centralnu na daljinski i sto nema el.podizace... mozda se i u to upustim :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 21:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
to je ekstra potrosnja,nista vise tu ne pipaj :ok:
probaj da mu korigujes malo paljenje ranije

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 21:27 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ma i ja sam super zadovoljan, mada 3500 obrtaja ne prelazim :P

to za paljenje, nisam siguran da li ja mogu na to da uticem jer mu valjda komp steluje ugao paljenja???

ali doterace se sve to na svoje mesto, sad nigde ne zurim :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 21:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
da,da,u pravu si,nema setlovanja paljenja kod c18nv
razvodna kapa je sa oborenim prikljucima

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 22:05 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Sto se tice podrhtavanja na leru,...ako je neujednaceno, onda moze biti iz dva razloga stim sto je jedan da kazem 80% uzrocnik! Prvi razlog (onih 20%) moze biti zbog jacine varnice, a onih 80% je zbog slabe smese,tj, nedostatak plina pri radu na leru! Uzrok te slabe smese lezi u onome sto sam ti ranije rekao, a to je izuzetno lose odradjena sama ploca mesaca. Jedina pomoc je pokusaj da se ploca sto bolje uklopi,tj, da sedne na sam karb i da tu dihtuje, i da se sto je vise moguce smanji protok vazduha kroz rupe na ploci a da to nisu rupe sa difuzorom. Nemogu na netu naci sliku te ploce koja se valja po nasem trzistu da bi ti pokazao na koje se rupe misli, mozda Bozza ima sliku. Imam samo slike ploce kako bi trebalo da bude i koja ima samo jednu rupu i to je za sraf!
Resenje moze biti i zamena difuzora za nijansu manje i time dobiti poboljsanje smese ali uticace i na sveukupnu snagu. Trece resenje ce doci samo po sebi a to je, usled sve vece zaprljanosti filtera vaduha, bice sve jaca smesa na leru, ali i veca potrosnja!
Ukratko receno, sav vazduh koji motor usisava treba ici kroz difuzor i svojim prolaskom pokupiti plin (ako je to moguce)!

Slika

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 22:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
imam sliku kuci u racunaru ali posluzice u ovaj klip


_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 22:33 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
aham, ima ta budza :P tacno mi nece dati djavo mira, ima da se zapalim sa sve benzinom i plinom :ludilo:

oko struje sam menjao svecice, kablove, kapu i ruku, pa ce biti verovatnije da je problem oko te ploce...

Izmedju ploce i karba vidim da ima diht mase, i cini mi se da je identicna ovoj sa klipa.

Videcu da prvo pogledam da li dobro dihtuje poklopac filtera na samu plocu.
Pa da onda probam i da smanjim dotok vazduha na cevi kucista filtera?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 22:43 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Evo ti pa sam uporedi stranu i domacu plocu (moram spomenuti da Bozza ima kvalitetnu,tj, tesko za naci)! Videces te dve rupe koje znaju da unesu nemir u radu na plinu, ali ako ploca nisko lezi na samom karbonu, onda moraju da budu da bi vazduh dolazio do te mrezice od karbona da bi mogao da radi na benzinu! Znaci,..sex :lol:

Slika

Slika
Citiraj:
Pa da onda probam i da smanjim dotok vazduha na cevi kucista filtera?

tako pocinje nevidjeni sex,..porast potrosnje,..smanjenje snage i konstanto nerviranje! :wink:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 04 Okt 2010 23:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
ma samo opusteno,sve se resava :D

uzmi burgiju i izbusi te dve rupe iznad mrezice od karburatora. pa ako ne pomogne,pojuricu ja ovde tu plocu i ima da ga ugodimo pa ce da puca :ludilo:

slikaj tvoju plocu da vidimo kakva je...

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 27 Nov 2010 23:46 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
ovaaaaaaaaj, naravno nista nisam pipnuo oko karburatora. Izgleda mi se izgubila volja. Uglavnom radi, ide, potrosnja je oko 14l i to je to. :P videcu i to da sredim, ali ne znam kad... :P

nosio sam alternator kod majstora. Promenjeni lageri i regler. Promenjena masa izmedju menjaca i karoserije i jos nekih kablica. To sam vracao po mraku, pa sam zaboravio da vratim neku masu i danas ostao u gradu. Dos'o Dzony sa kablovima i upalismo ga. Veceras sa PistroStylingom vratih sve na mesto, medjutim i dalje imam 13.7V u leru, a sa upaljenim farovima i jos nekim potrosacima daje napon od 13.2V... jel to dovoljno, ili da zovem elektricara da to resavamo :P

od nedelje cu da cackam neke sitnice pa ce biti i slicica... :P


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Nov 2010 00:04 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
nije dobro minimum je 13.8 a i to je malo kad predje 14 pa sve do 14.4 je normalno sto bi rekli po ps-u, inace imamo isti problem i verovatno je obojici diodna ploca,
ti mozes da se zalis a ja moram da prljam ruke i da se zajebavam da izvadim govance u onom lomu iza motora :seci:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Nov 2010 00:10 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Nov 2007 22:25
Postovi: 9378
Lokacija: Zemun polje
Ime: Nenad
Opel: Astra G 1.7DTI, Astra H twin top 2.0T
Garaza: pogledaj
to mi rece i pistro :P

jel se 'opravlja ili se menja?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Nov 2010 00:12 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
menja a evo i kako izgleda

SlikaSlika

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Opel Kadett C18NV "violina"
PostPoslato: 28 Nov 2010 00:12 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Kad kazes da si promenio masu kod menjaca, jel to znaci da si opet stavio pletenicu? Ako jesi, mozda je bolje da si napravio od klasicnog licnastog kabla velikog preseka i tako napravio masu!
Ako glavni plus sa alternatora ode prvo na anlaser pa preko njega na aku, ubaci posebno napravljen kabl i to sto deblji (minimum kao od anlasera) i samo ga nakaci od aku do alternatora.
Ako su ti kleme na aku tipa da su i plus i minus uliveni u klemu, poseci to i stavi nove kleme na koje se stavljaju zice pod sraf.
Napravi novu debelu zicu za minus koja se trenutno nalazi na nosacu alternatora i ide na glavu motora!
Sve ovo kad radis, obavezno grublju smirglu u ruke i gde god naleze zica, klema, sraf ili matica,...struzi da se sija metal!

Znam, mnogo sitnog drkanja,..ali takav ti je poso nas elektricara! :D

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Ova tema je zaključana, ne možete da menjate postove ili da odgovarate  [ 249 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 10 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs