Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Zasto magle stakla ?
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=86&t=5211
Stranica 1 od 3

Autoru:  ChikaKure [ 26 Jan 2009 00:00 ]
Tema posta:  Zasto magle stakla ?

Da li neko zna koja je fora, komplet stakla u omegi zamagle full.
Palim klimu ali treba da duva mnogo da bi se odmaglila prednja (vozacko suvozacko i soferka)

Autoru:  vlada33 [ 26 Jan 2009 00:10 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

a posto imas klimu kad si menjao filter polena?

Autoru:  ChikaKure [ 26 Jan 2009 00:12 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

Nov filter polena , stavljen pre nedelju dana.

Autoru:  vlada33 [ 26 Jan 2009 00:16 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

ako pre toga nije maglila onda su nesto zaj.... kada su vracali sve to na mesto,a ako je maglila i pre toga novine ispod patosnica i mislim da ce biti susenja

Autoru:  frenki [ 26 Jan 2009 00:16 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

Mislim da je to normalna pojava po ovakvom vremenu

Autoru:  ChikaKure [ 26 Jan 2009 00:22 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

vlada33 je napisao:
ako pre toga nije maglila onda su nesto zaj.... kada su vracali sve to na mesto,a ako je maglila i pre toga novine ispod patosnica i mislim da ce biti susenja


Ne kapiram? Ko sta zaj... menjao ?

Punto ne magli uopste nikad, tako da mislim da nije bas normalna pojava ( skoro da curi voda sa stakala u omegi )

Autoru:  vlada33 [ 26 Jan 2009 00:35 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

taj ko je meljao filter,ako se to ne zadihtuje lepo javlja se kondenzacija...

a i vidi nije li ti mokar pod ispo9d patosnica,ako jeste 10 lista novina ispod svake patosnice i cim upije deo vode tj.kad vidis da su mokre stavi druge dok se ne isusi,a mozes sve ovo i sa pampersom ali nije zdravo za novcanik...

Autoru:  vlada13 [ 26 Jan 2009 01:20 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

Ako ti je uteha i meni zadnjih par dana kako je ova kiša počela da balavi ventilator na 3q pa mogu da vozim :)
Mislim da je to normalno zbog povećane vlažnosti a i od vode koja isparava sa odeće kad uđeš mokar u auto :)

Autoru:  corsafanatic [ 26 Jan 2009 01:38 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

Ako baš mnogo magli moguće je da ti pušta radijator za grejanje

Autoru:  Nesha [ 26 Jan 2009 02:37 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

to je samo do vremena i vlaznosti vazduha :P

ChikaKure je napisao:

Punto ne magli uopste nikad, tako da mislim da nije bas normalna pojava ( skoro da curi voda sa stakala u omegi )


koji punto 'leba ti? Ja grande punta nisam uspeo do leta da osusim od vlage :D

Autoru:  ChikaKure [ 26 Jan 2009 09:54 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

Punto 2. 2002

Prihvaticu vase odgovore i cini mi se da ste u pravu momci. Hvala !

Autoru:  enco [ 26 Jan 2009 10:40 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

znam njih petoricu koji voze omege i svi imaju isti problem tako da mislim da je to generalno problem omege a ne lichno tvog automobila

Autoru:  mladen82 [ 26 Jan 2009 11:45 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

ChikaKure je napisao:
Da li neko zna koja je fora, komplet stakla u omegi zamagle full.
Palim klimu ali treba da duva mnogo da bi se odmaglila prednja (vozacko suvozacko i soferka)

Pogledaj da li ti ubacuje spoljasnji vazduh, ne smije da ti bude ukljucena recirkulacija istog vazduha u kabini. Ako ti ne ubacuje spoljasnji vazduh i kada je prekidac za to propisno upaljen, moguce da ti je crkao motor koji zatvara klapnu za recirkulaciju.

Autoru:  Nezki [ 26 Jan 2009 21:23 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

[offtopic]
enco je napisao:
znam njih petoricu koji voze omege


pa sto ih ne zoves na forum! :ukazan:
[/offtopic]

Autoru:  astragsport [ 27 Jan 2009 10:24 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

nije to problem vremena. to se ne smije desavati u autu. na zalost i ja imam isti problem sa tim vec godinu dana, a i jos par kolega sa opelima. problem je ili mali hladnjak, ili problem u sistemu za ventilaciju. ako je mali hladnjak onda se stvara para, a auto gubi vodu. kod mene nije mali hladnjak vec problem sa dugmetom za cirkulaciju vazduha u autu (ne znam tacan uzrok), al mi se neda otici kod majstora da to raskopa i popravi. tu ne pomazu nikakva sr..nja tipa sprejevi za sprecavanje magljenja i slicno, a stvar jako ide na zivce, jer zamagli ne samo prednje staklo vec i bocna i zadnje, pa onda se pali grijac zadnjeg stakla sto dodatno trosi struju&gorivo, a plus sto mi je to magljenje zeznulo folije na prednjim staklima.

Autoru:  mladen82 [ 27 Jan 2009 11:32 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

astragsport je napisao:
vec problem sa dugmetom za cirkulaciju vazduha u autu (ne znam tacan uzrok), al mi se neda otici kod majstora da to raskopa i popravi. tu ne pomazu nikakva sr..nja tipa sprejevi za sprecavanje magljenja i slicno, a stvar jako ide na zivce, jer zamagli ne samo prednje staklo vec i bocna i zadnje, pa onda se pali grijac zadnjeg stakla sto dodatno trosi struju&gorivo, a plus sto mi je to magljenje zeznulo folije na prednjim staklima.


crko ti je motor za spustanje/podizanje klapne za recirkulaciju koja ide na ventilator
da bi ti ubacivao spolasnji vazduh treba da raskacis klapnu (izgleda kao polulopta) sa motorcica, ima poluga, maknes to, i spustis klapnu i necim je zalijepis spolja da se ne bi otvarala
to ti se sve nalazi ispred suvozacevog sjedista, maknes onu policu i iznad noga one plastike, i sa lijeve strane skroz unutra vidjeces ventilator i klapnu i sve

Autoru:  astragsport [ 27 Jan 2009 11:40 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

cekaj onda imam dvije opcije, da promijenim taj motor, ili da raskacim klapnu?

Autoru:  mladen82 [ 27 Jan 2009 11:51 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

Da, ili da promijenis motor ili da zatvoris klapnu, ja imam isti problem na moju astru, al nisam mijenjao motor jer misljenja sam ipak da je bolje stalno spoljasnji vazduh da mi ubacuje, a taj motorcic sigurno nije jeftin, kad budem imao para zamijenicu ga, mada ne mora da znaci da je on crkao mozda i elektronika koja ga pogoni, to jos nisam utvrdio, znam samo da jedva ili nikako ne radi, a posao mu je samo da spusta/podize klapnu
al kod astri g imaju dva tipa tih ventilacionih sistema, ima Behr i Delpni, mene je cini mi se Behr, ako ti je Delphi moguce da nece biti isto al bi trebalo da je slicno

vidjecu da postavim neke slike iz Opel TIS-a

Autoru:  astragsport [ 27 Jan 2009 11:55 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

ma uvijek neka zaj...od toga ispadne. ja to dugme ionako nisam nikad ali nikad koristio tako da nemam namjeru sa tim da se zezam, samo da otvorim klapnu i gotovo

ako imas neke slike bio bi jako zahvalan a vjerujem i ostali sa astrama :)

cekaj otvorim ili zatvorim klapnu?

Autoru:  mladen82 [ 27 Jan 2009 13:13 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

zatvoris, jer onda ti vuce vazduh spolja
vidjecu za slike

Autoru:  mladen82 [ 27 Jan 2009 14:29 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

pogledaj ovaj link i prvu sliku, lik mijenja polen filter (na astru ali volan na desnu stranu), a to ti je blizu ovog ventilatora, klapne i motorcica
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... len+filter
sad cu na ovoj prvoj slici da ti zaokruzim sto ti je klapna odnosno 'recirculation flap' kako je oni zovu i ventilator
Slika

motorcic za spustanje/podizanje klapne se ne vidi i na prethodnoj slici on bi trebao da bude na desnoj strani kucista ventilatora pa malo dolje

na sledecoj slici iz TIS-a je prikazano kako on izgleda, za prvi sistem Behr a na drugoj sa drugi sistem valjda Delphi
Slika
Slika


Ovaj motorcic je problem i zamijenit jer sarafi koji ga drze ne mogu se lako odviti, jer ne moze se prici, mozda sa nekim extra kratkim srafcigerom

Autoru:  astragsport [ 27 Jan 2009 17:54 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

dobro idem sad vidjeti...taman imam i filter da zamijenim...

Autoru:  astragsport [ 28 Jan 2009 01:27 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

evo ga konacno...

Slika
ovo je izgled unutrasnjosti kad se izvadi kaseta ispred suvozaca (astra g)...ona se odsrafi imaju tri gore i tri dole srafa (treba specijalni alat jer sraf nije ni + ni - vec hex)

Slika
da bi se filter vazduha (klime, kako god ga nazvali) zamijenio treba odsarafiti ovu plastiku koja ima nekoliko sarafa sa svih strana, dva sa desne, jedan sa lijeve, i po jedan gore i dole, al opet su sarafi specificni,

Slika
stari i novi filter...ako ikako mozete kupujte filtere sa aktivnim ugljenom, kazu da je dobar za osobe sa alergijskim problemima (skuplji skoro duplo), ovo je obican filter jer ja nemam problema sa tim...takodje kad mijenjate filter najbolje je da izvadite stari(ili sacuvate kutiju) jer se meni desavalo da fus fabrike prave filtere pa ne odgovaraju dimenzijama (tipa za 1-2 cm u sirinu ili duzinu) i onda se filter mora nabijati u kuciste...

Slika
kad se stavlja filter u astru g mora se malo nakriviti jer ne moze se ispravno gurnuti, ali ne smeta..

Slika
filter namjesten, sada trazim motorcic od klapne...eno ga na slici gore vertikalno...

Slika
evo ga iz drugog ugla...ide u njega plava zica tako cete ga prepoznati

Slika
zasrafljen je sa 3 srafa, jako ali JAKO tesko je pristupiti, kao sto vidite jedan odvrnut 2 pocupana...gornja 2 je skoro nemoguce dohvatiti bez razmontiranja komplet kabine...

Slika
drugi ugao...ovo bijelo okrece klapnu po potrebi

Slika
ovo je otvorena klapna...ovako je i bilo kod mene stalno pa nije vazduh ulazio u kola

Slika
ovo je zatvorena klapna

Slika
klapna ide tamo-vamo nesmetano, i treba je fiksirati u zeljenom polozaju...ja sam izvadio motor zato sto nikad ne koristim opciju da zatvorim dovod vazduha vani (cirkulacija), pa sam na ovaj nacin blokirao klapnu, uzeo celicnu zicu, savio je pri vrhu i gurnuo unutra da blokira klapnu, a vani takodje savio da ne ispadne...mozda ima i bolji nacin, uglavnom kad blokirate klapnu upalite ventilaciju na najjace da testirate hoce li izdrzati, drzi bez problema meni

Slika
ovo je kljuc kojim sam odvrtao sarafe na poklopcu za filter i motor klapne, 6

Slika
e sad ovo je vectra b i kod nje se na potpuno drugom mjestu mijenja filter, bolje rjesenje 100 puta, lako pristupiti, milina...

Slika
opet vectra b poziranje...

Slika
ista slika na astri g...tu nema nikakvog filtera na tom mjestu na kom ima vectra b...

Slika
e sada gore lijevo ispod sajbe, to sam skinuo na sljedecoj slici i dobio

Slika
...ovo, astra g u pitanju, znaci ovo je otvor gdje vazduh ulazi u ventilacioni sistem. da li mozda ovdje ide nekakav filter, jer sam cuo kod nekih da ima posebno filtar ventilacije posebno filtar klime...

uglavnom, nakon ovog zahvata, motor sam izbacio, klapnu zaglavio, i ne magli nista (godinu dana problema). takodje je smrad nestao zamjenom filtera. ako vam magli auto a ovo nije u pitanju onda je sigurno mali hladnjak a to je veci problem i treba pola auta raskopati, a znacete jer ce auto u tom slucaju gubiti vodu...i, ponovo, nikakvi sprejevi za odmagljivanje ne pomazu. ne znam kako je na omegi nisam mogao nijednu naci u blizini, a na corsi i kadetu bi trebalo biti isto k'o i na astri.

veliko hvala mladenu82 na instrukcijama!!!

Autoru:  marec [ 28 Jan 2009 02:24 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

E ljudi dal bi ja trebalo da proverim taj filter i meni sva stakla zamagle kad je hladno vreme, jel to do toga ili...?Ima li taj filter na vecti B sa klimom? :plavusa:

Autoru:  astragsport [ 28 Jan 2009 02:31 ]
Tema posta:  Re: Zasto magle stakla ?

imas sliku vectre b sa klimom gore, filter ti je iznad haube a pretpostavljam da je klapna na istom mjestu kao u astri, ne znam gdje bi bila drugo

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/