Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=20170 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | laraisara [ 13 Jun 2012 17:51 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
Jedan decko odlican autolakirer koji inace zivi nedaleko od mene mi je dao drugarski savet da nesto odradimo kod moje vektre(posto je valjda primetio da sam malo bolestan u glavu).Takodje mi je rekao ovu pricu sto je rekao kvcali da lim uglavnom propada iznutra(gde su dupli spojeni limovi narocito)upravo zbog kondenza,toplo-hladno i verovatno slabe zastite.Rekao mi je da kupim litar tecnog voska Spanskog proizvodjaca Robero i bilo koje masinsko ulje sae 40-50 samo da je cisto.Planira da mi to usprica u vektri u zadnjim krilima i rubovima.Kaze ima pristup kod cepa za rezervoar i gde se zabravljuje zadnja kvaka(odsrafi se).Mislim ad sigurno nije lose da se skinu tapaciri pa da se to odradi i u vrata posto sam kod vektri video da propadaju pri dnu.Kupio asm tecni vosak Robero kosta 720 din.litar a interesantno je da na njemu pise da je namenjen antikorozivnoj zastiti kod automobila(ja do sad nisam znao).Nisam jos uvek radio a dao mi je zadnji rok da to odradimo na jesen.Malo mi je zapelo jer mi je rekao da skinem tapacir u gepeku al mi ne ide da vadim one dugmice sto ga drze.Pohvala kvcali za temu. |
Autoru: | 4motion [ 13 Jun 2012 18:00 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
dobro batice, nemoj pogresno da me shvatis, lepo si ti to opisao, sta i kako, nedostaci... ali nisu fabrike bas htele toliko da zasticuju kola kako bi dugo trajala. drugo, ko zna kakav je i materijal koriscen u proizvodnji (sastav lima, da li je recikliran ili ne) trece, rekao si valjda tamo u garazi da je Astra G pocinkovana, pa ipak skoro svaku drugu Srpsku astru nadjes sa trulim rubovima.. Sto se tice pocinkovane limarije, Audi 80 je meni bar primer pociknkovane limarije, kao Audi quattro (kratki A 80) i naravno bitna stvar je kako limar/farbar urade prirpemu i predzastitu vozila kod zamene sajtni, rubova.... E bas ovo zadnje je najvaznije A tvoj primer home made zastite je odlican dokaz da dobra zastita ipak postoji za starija vozila. sa moje strane sto mogu da pomognem, posto radim u jednom vrhunskom prodajno-servisnom centru, raspitacu se kod kolege sta oni stavljaju kao zastitu...uopste marku, kvalitet itd... |
Autoru: | kvcali [ 13 Jun 2012 18:17 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
Pa bas zato i kazem, astre G jesu pocinkovane ali se i tu stedelo maximalno, i ta zastita je vrlo tanka, i od kondenza polako posta, pogotovo na mestima varova gde je tanak cincani film istopljen pri punktovanju, zato i kazem, ovaj vid zastite je vrhunski, pogotovo sto u letnjem periodu kad se auto ostavi na nekoj vrucini mast pocne da se topi i polako "natapa" spojeve i zalazi na kriticna mesta i duboko u varove, tu ostaje i ne dozvoljava vlagi kasnije da prodre na ta mesta i pocne razgradnju lima. Garantujem da je ovo trajna konzervacija unutrasnjosti ako se lepo nanese u u pravoj razmeri mast/ulje i usprica svuda sa pistoljem pod pritiskom i onom dodatnom sondom od metra. |
Autoru: | Mihajlo_J [ 13 Jun 2012 18:19 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
A sto bas menjacko ulje? |
Autoru: | kvcali [ 13 Jun 2012 18:20 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
Zbog viskoznosti, ono je najgusce kad je hladno, a kad se zagreje postane retko i pravi pravu "smesu" |
Autoru: | vectra 1.6i [ 13 Jun 2012 18:35 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
Ja sam ovo kod sebe radio i veca od 20 i kusur ljeta je jos sa fabrickim rubovima . Nego, pominjes sondu za to pa me interesuje kakva je to sonda i gdje to ima da se kupi jer ja sam radio sa crijevom koje sam zacepio na kraju i izbusio rupicama 1.5mm a tu sondu bih kupio za ubuduce. |
Autoru: | kvcali [ 13 Jun 2012 18:44 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
Pa na tom principu je i ta fabricka sondica, trazi ili pitaj lakirere, gde ima da se kupi sonda za nanosenje voska, tanka je kao olovka providna duzine oko 70cm i ima te sitne perforacije na vrhu. |
Autoru: | daner [ 14 Jun 2012 16:48 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
znam da offujem al ovako se pravi auto ... zato limarija i traje i traje .. koga ne merzi nek pogleda ceo snimak ... extra je .. od parceta lima do celih kola http://www.youtube.com/watch?v=xXVgFpHYwFs pogledajte kroz koliko samo tecnosti zaranjaju celu vec izvarenu shasiju .. nema greske |
Autoru: | kvcali [ 14 Jun 2012 17:44 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
pa dobro ipak je ovo noviji auto, za ove starije mora da se didatno zasticuje jer je slaba zastita, a evo i opel kako radi sad nove astre viewtopic.php?f=32&t=12090 |
Autoru: | GSi [ 14 Jun 2012 19:03 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
Tuga kad vidis na otpadu isecene aute, konkretno Opel i Fau Ve. I onda nivo zastite kod jedne marke... |
Autoru: | daner [ 14 Jun 2012 20:20 ] |
Tema posta: | Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin) |
odgledah clip kako rade astre al opet samo spoljasnja zashtita .. jesi video bmw kroz koliko tecnosti potopi celu shasiju .. znaci i u najmanju rupicu ce uci zashtita ... inace bmw je pravio tako kola pre 12 god a i pre je sigurno jer nisu imali problema sa rdjom |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |