Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=20170
Stranica 1 od 1

Autoru:  kvcali [ 13 Jun 2012 17:14 ]
Tema posta:  Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

Posto se dotakosmo pocinkovane calibre u cwelibrinoj garazi, aj reko da otvorim ovu temu mozda ce nekom da znaci.

Elem, na sledesoj slici se jasno vidi koje su kriticne tacke limarije kad se sve lepo rasklopi, a iz slika se jasno moze zakljuciti da se stedelo na unutrasnjoj zastiti, tj. vosku, i na mestima gde je nanet u tragovima vidi se da je lim dobro ocuvan, ( na slici desno prema samim vratima dole, zuta masa na limu) a na mestima gde ga nema pokazuje se kao lim propada zbog vlage koja je neminovna i stvara se klasicnom kondenzacijom.

Unutrasnjost je samo blago predjena osnovnom (sivkasto-bez) bojom i naravno bez voska.

Slika

Slika

Na ovoj drugoj se jasno vidi da cak na spoju dva lima, posle raspunktovanja samo go lim sto je i normalno.

Inace kad vec govorimo o limariji moze se naruciti bilo koji OEM deo iz skladista u Nemackoj, verovatno po nekoj jacoj ceni al cisto da se zna, pa ko ima nek izvoli. Evo i primera radi cela zadnja polustranica.

Slika

Slika

Slika

E posto sam ja uocio problem, ja sam ovaj propust u fabrici, tj. serijsku stednju resio tako sto sam u sve supljine upumpao mesavinu tovatne masti i menjackog ulja u razmeri 60/40, i svuda po supljinama upumpao nakon zagrevanja na 100 stepeni i posle malog hladjenja relativno toplu masu na nekih 40-50 stepeni, zasuo unutrasnjost rubova, vrata sajtni, greda, napred i nazad kroz tegnicke otvore i sve dzepove u ogromnim kolicinama.

Evo i par slicica da se vidi kako to izgleda gde je bilo pristupacno za fotoaparat

Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  laraisara [ 13 Jun 2012 17:51 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

Jedan decko odlican autolakirer koji inace zivi nedaleko od mene mi je dao drugarski savet da nesto odradimo kod moje vektre(posto je valjda primetio da sam malo bolestan u glavu).Takodje mi je rekao ovu pricu sto je rekao kvcali da lim uglavnom propada iznutra(gde su dupli spojeni limovi narocito)upravo zbog kondenza,toplo-hladno i verovatno slabe zastite.Rekao mi je da kupim litar tecnog voska Spanskog proizvodjaca Robero i bilo koje masinsko ulje sae 40-50 samo da je cisto.Planira da mi to usprica u vektri u zadnjim krilima i rubovima.Kaze ima pristup kod cepa za rezervoar i gde se zabravljuje zadnja kvaka(odsrafi se).Mislim ad sigurno nije lose da se skinu tapaciri pa da se to odradi i u vrata posto sam kod vektri video da propadaju pri dnu.Kupio asm tecni vosak Robero kosta 720 din.litar a interesantno je da na njemu pise da je namenjen antikorozivnoj zastiti kod automobila(ja do sad nisam znao).Nisam jos uvek radio a dao mi je zadnji rok da to odradimo na jesen.Malo mi je zapelo jer mi je rekao da skinem tapacir u gepeku al mi ne ide da vadim one dugmice sto ga drze.Pohvala kvcali za temu. :ok:

Autoru:  4motion [ 13 Jun 2012 18:00 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

dobro batice, nemoj pogresno da me shvatis, lepo si ti to opisao, sta i kako, nedostaci...
ali nisu fabrike bas htele toliko da zasticuju kola kako bi dugo trajala.
drugo, ko zna kakav je i materijal koriscen u proizvodnji (sastav lima, da li je recikliran ili ne)
trece, rekao si valjda tamo u garazi da je Astra G pocinkovana, pa ipak skoro
svaku drugu Srpsku astru nadjes sa trulim rubovima..
Sto se tice pocinkovane limarije, Audi 80 je meni bar primer pociknkovane limarije, kao Audi quattro (kratki A 80)
i naravno bitna stvar je kako limar/farbar urade prirpemu i predzastitu vozila kod zamene sajtni, rubova....
E bas ovo zadnje je najvaznije
A tvoj primer home made zastite je odlican dokaz da dobra zastita ipak postoji za starija vozila.
:postovanje:

sa moje strane sto mogu da pomognem, posto radim u jednom vrhunskom prodajno-servisnom centru,
raspitacu se kod kolege sta oni stavljaju kao zastitu...uopste marku, kvalitet itd...

Autoru:  kvcali [ 13 Jun 2012 18:17 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

Pa bas zato i kazem, astre G jesu pocinkovane ali se i tu stedelo maximalno, i ta zastita je vrlo tanka, i od kondenza polako posta, pogotovo na mestima varova gde je tanak cincani film istopljen pri punktovanju, zato i kazem, ovaj vid zastite je vrhunski, pogotovo sto u letnjem periodu kad se auto ostavi na nekoj vrucini mast pocne da se topi i polako "natapa" spojeve i zalazi na kriticna mesta i duboko u varove, tu ostaje i ne dozvoljava vlagi kasnije da prodre na ta mesta i pocne razgradnju lima. Garantujem da je ovo trajna konzervacija unutrasnjosti ako se lepo nanese u u pravoj razmeri mast/ulje i usprica svuda sa pistoljem pod pritiskom i onom dodatnom sondom od metra.

Autoru:  Mihajlo_J [ 13 Jun 2012 18:19 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

A sto bas menjacko ulje?

Autoru:  kvcali [ 13 Jun 2012 18:20 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

Zbog viskoznosti, ono je najgusce kad je hladno, a kad se zagreje postane retko i pravi pravu "smesu" :D

Autoru:  vectra 1.6i [ 13 Jun 2012 18:35 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

Ja sam ovo kod sebe radio i veca od 20 i kusur ljeta je jos sa fabrickim rubovima :). Nego, pominjes sondu za to pa me interesuje kakva je to sonda i gdje to ima da se kupi jer ja sam radio sa crijevom koje sam zacepio na kraju i izbusio rupicama 1.5mm a tu sondu bih kupio za ubuduce.

Autoru:  kvcali [ 13 Jun 2012 18:44 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

Pa na tom principu je i ta fabricka sondica, trazi ili pitaj lakirere, gde ima da se kupi sonda za nanosenje voska, tanka je kao olovka providna duzine oko 70cm i ima te sitne perforacije na vrhu.

Autoru:  daner [ 14 Jun 2012 16:48 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

znam da offujem al ovako se pravi auto ... zato limarija i traje i traje .. koga ne merzi nek pogleda ceo snimak ... extra je .. od parceta lima do celih kola ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xXVgFpHYwFs

pogledajte kroz koliko samo tecnosti zaranjaju celu vec izvarenu shasiju .. nema greske

Autoru:  kvcali [ 14 Jun 2012 17:44 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

pa dobro ipak je ovo noviji auto, za ove starije mora da se didatno zasticuje jer je slaba zastita,
a evo i opel kako radi sad nove astre

viewtopic.php?f=32&t=12090

Autoru:  GSi [ 14 Jun 2012 19:03 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

Tuga kad vidis na otpadu isecene aute, konkretno Opel i Fau Ve. I onda nivo zastite kod jedne marke...

Autoru:  daner [ 14 Jun 2012 20:20 ]
Tema posta:  Re: Unutrasnja antikorozivna zastita (na srpski nacin)

odgledah clip kako rade astre al opet samo spoljasnja zashtita .. jesi video bmw kroz koliko tecnosti potopi celu shasiju .. znaci i u najmanju rupicu ce uci zashtita ...

inace bmw je pravio tako kola pre 12 god :D a i pre je sigurno jer nisu imali problema sa rdjom

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/