Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Spirale za Calibra Turbo..
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=18587
Stranica 1 od 2

Autoru:  stratro [ 24 Feb 2012 00:16 ]
Tema posta:  Spirale za Calibra Turbo..

Ok..verovatno vec postoji ovakva tema negde na forumu, ali ne mogu je pronaci..

Pitanje je: Postoji li mogucnost da spustim Kalibru malo nize (min. 20 mm) na sportske spirale s obzirom da dimenzija tockova je 215/45 R17?

Moguci problem je prije svega kod prednih tockova jer i sada, na fabricke spirale deluju kao da nemaju vise prostora za spustanje...??

Slika
Slika
Slika

Prvicna ideja je da Kalibru ne kitim ikakvim bodi kitovima nego fino lepo spustim malo nize, pa sa BBS felne i REMUS izduvom misim da bi bilo dovoljno.

Video sam dosta dobro spustenih Kalibra s velikim tockovima (bar R 17) pa pitam u cemu je tajna da predni tockovi ne kace? :)

Hvala unapred. :let:

Autoru:  haustor [ 24 Feb 2012 00:37 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

uzmi onda 60/40 sportske opruge posto predpostavljam da bi jos zadnji deo spustio jos..

Autoru:  webboy [ 24 Feb 2012 01:25 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Mislim da je 20 ili 25mm najvise sto mozes da je spustis u odnosu na fabricku visinu.

Sve preko toga ne ide bez stelujucih silena za zadnji trap i drugim amortizera.

Autoru:  stratro [ 24 Feb 2012 02:31 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Plan je koristiti fabricke amortizere (nove) i naruciti opruge.
Brine me obem gume i felne (215/45 R17) s obzirom da fabricke su 205/50 R 16.

1.Koji model sportske opruge preporucujete?
2.Znam da sportske opruge uticu na udobnost voznje i amrtizacije..ali dali je to neprimetna ili nepodnosljiva razlika?

Autoru:  webboy [ 24 Feb 2012 02:36 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

1. Pogledaj Eibach, Koni, Bilstein i sl. Moj savet - Uzim ceo KIT sve 4, znaci i opruge i amortizere. U suprotnom, ako uzmes samo opruge, vrlo brzo ce ti stradati amortizeri.

2. Jbg... udobnost je subjektivna stvar, ali svakako ce biti neudobnije.

Autoru:  Marcus [ 24 Feb 2012 03:43 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Za pocetak, predji na gume 215/40/17... Ne znam koliko je Pistretu spustena kalibra, al znam da mu sa tim gumama ne kaci, a felne su 8j...

Autoru:  pistre [ 24 Feb 2012 04:21 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

mmmmmmm nove nokian na slikama :) kako bi se to potrosilo za jedno leto :love:

pa vozio sam iste felne samo su moje bile 7.5J dok su tvoje koliko se secam 8J, a guma mi je bila 215/40 r17, sto je dosta nize od tvoje 45, a spustena je sa jamex oprugama -35/-30 i to je po meni idealno za kalibru koja je i fabricki dosta niska, i naravno da mi nikada nije kacila ni kada je bila puna, ni u krivinama niti bilo kako

ali za tu dimenziju gume ti preporucujem da uzmes fabricke irmscher -20 opruge za kalibru i uzivas, jer neces morati da kratis fabricki amortizer koji planiras da kupis nov jer ti nece biti tvrd auto, a i nece ti kaciti sto je najbitnije, a naravno da ce ti uz taj obim gume biti i lepo spustena

evo ti i slika sa 215/40 r17 i -35/-30

http://postimage.org/image/364jqi04/

Autoru:  stratro [ 24 Feb 2012 10:41 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

I moje felne su 7.5 J.
Znaci..sa ovim Irmscherovim oprugama voznja nece biti ( nepodnosljivo) tvrda i auto nece kaciti?
A hoce li ove Irmscherove opruge odgovarati na fabrickim amortizerima?...Jer planiram poruciti novi GM/Opel fabricki set za Kalibru Turbo?

Inace Pistre, tvoja je Kalibra bas ono sto se i meni dopada.

Ukoliko spustanje je neizvodljivo zbog dimenzija felne i guma, mozda cu stavite neki diskretni bodi kit ( kao ovaj DTM na slici), samo bez spojelra na gepeku i bez stranice...

http://s17.postimage.org/db5ba44gv/2ih76kj.jpg

..ali naravno radije bi stock varijantu na spirale. :)

Autoru:  webboy [ 24 Feb 2012 13:36 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Ta bela sa slike je Keke Roseberg Edition calibra i Irmscher-ovim oprugama je spustena za 20mm.

Sve preko 20mm zahteva promenu fabrickog amortizera, do 20mm spustanje moze sa fabrickim amortom.

Autoru:  pistre [ 24 Feb 2012 13:43 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

bas kao sto brasha kaze, ta je sa tim oprugama, i naravno da ne mora da se uzima kraci amortizer jer je opel nudio u fabrici te opruge sa fabrickim amortom, e sad, imas da kupis te opruge po ebay-u za po 40-50 eur polovne, a imas i na irmscherovom sajtu da porucis, mislim da su 140 eur nove

Autoru:  haustor [ 24 Feb 2012 13:55 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Slazem se sa Pistreom i Brashom bolje uzmi neke Koni ili eibach ili Irmscher opruge ne preko -20 do -25 i to napakujes na fabricke amortizere,jer je kalibra vec fabricki nizi auto pa ce biti taman.

Autoru:  webboy [ 24 Feb 2012 14:20 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Takodje... limit od 20mm za spustanje nije samo zbog amortizera.... spustanje preko 20mm bez stelujucih silena za zadnji trap ce uticati i na preterano grejanje reduktora (zbog razlicitih obima tocka tapred i nazad) :dedica:

Autoru:  stratro [ 24 Feb 2012 14:40 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Pistre..na Irmscherovom sajtu opruge kostaju 360 eur i kaze da su -30mm.

Ili mozda nisu one na koje mislite...
Slika

Evo sta kazu englezi:

I have got Irmscher springs from Keke Rosberg / DTM Edition. According to the Irmscher number is a -20 mm lowering kit, but in the real life when I measure it is 35 mm lowering.


Webboy..ne razumem..obim tockova je identican napred i nazad.

Autoru:  pistre [ 24 Feb 2012 15:16 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

nisu to te, secam se da su bile 140 eur nove, naravno -20, u svakom slucaju pogledaj na ebay-u jer su sve nove aftermarket opruge 140 eur, nebitno koji auto ni koje godiste

Autoru:  webboy [ 24 Feb 2012 17:05 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Kada spustis auto, tockovi odu u minus, samim tim obim dodirne povrsine tocka nije isti napred i nazad.

Autoru:  stratro [ 24 Feb 2012 17:11 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

webboy je napisao:
Kada spustis auto, tockovi odu u minus, samim tim obim dodirne povrsine tocka nije isti napred i nazad.


Wow..pravi expert.
Svala cast.
:postovanje:

Autoru:  luckygsxr [ 24 Feb 2012 19:26 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

sad ste i mene bacili u razmišljanje,ja sam svog visixa spustio -30/-30 sa fabričkim amortizerima i originalnim silen blokovima.šta može tu da bude loše nije mi jasno,pošto ste napisali da do -20 može samo sa fabričkim setom?

Autoru:  pistre [ 24 Feb 2012 20:43 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

nista laki, to je samo za 4x4 kalibre, mada brasa preteruje i za to, tu su unutrasnji zglobovi da odrade posao kada se spusti ugao osovina nakon spustanja

Autoru:  Zule [ 25 Feb 2012 00:07 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Posto vidim da malo nagadjate, ajd da kazem informacije iz prve ruke. Ja sam na moju calibru staviio Koni opruge -30 (model specijalno radjen za turba) i stavio sam nove KYB gasne amortizere fabricke visine. Na autu sam prvo imao felne od 8J i gume 215/45/17 i mogu ti reci da je napred prilicno kacilo (jednu gumu sam zestoko ostetio), onda sam uzeo felne od 7.5J i et47 (hvala pistretu :postovanje: ) i sada je stvar mnogo bolja.

Druga stvar, kada sam spustio auto minus na zanjim tockovima se malo povecao (podnosljivo), ali kad sam stavio aftermarket felne od 8J i et35 minus se znacajno povecao sto je imalo solidnog uticaja na upravljivost automobila. Sudeci po mom iskustvu mogu ti reci da ET felni doprinosi minusu isto ili vise od spustanja opruga. Ja sam taj problem trajno resio kupovinom camber kit-a za zadnji trap (ovog puta zahvaljujuci webu :postovanje: ) i mogu ti reci da ta stvarcica vredi para.

Sve u svemu nisam u potpunosti zadovoljan kombinacijom -30 opruge i fabricki amortizeri. Dobra stvar je to sto auto nije izgubio na udobnosti iako je spusten, a losa stvar je to sto nisam dobio ono sto sam zapravo trebao.
1. Napred je auto pao tacno za -30 sto je OK, ali zbog tezine amortizeri su dosta sabijeni i sada posle godinu dana upotrebe vec su poceli polako da pokazuju znake slabosti
2. Posto su ipak u pitanju tvrdi gasni amorti fabricke visine oni su pozadi (verovali ili ne) podigli auto tako da sad izgleda kao da pozadi nije uopste spustan :(

Zakljucak price: moja je greska sto nisam uzeo skracene amortizere, za -30 i vise oni su definitivno neophodni. Mozes uzeti i te -20, za njih nemas problema sa amortizerima, ali meni licno se one ne svidjaju (imao sam ih na autu) jer razlika je vrlo mala u odnosu na fabrice, pa i nemas utisak da je auto uopste spustan.

Autoru:  stratro [ 25 Feb 2012 01:56 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

S obzirom da napred ima vrlo malo prostora za spustanje, novi fabricki amortizer za LET i irmscher -20 opruge su jedina opcija ukoliko je 100% sigurna..

Ne vredi da zbog spustanja na opruge nove gume ostetim zbog kacenja napred, novi amortizer oslabim za godinu dana ,a i voznja da postane tvrda.

Zato i trazim nesto sto nije extremno, ali sigurno.
Samo ne znam gde ih mogu naruciti.

Autoru:  kvcali [ 26 Feb 2012 00:20 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Ovo ti treba za nazad ako ga spustis previse da bi dobio poravnanje tockova

Slika

Autoru:  demi [ 26 Feb 2012 01:30 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

moja je spustena napred 5cm a nazad 3,5cm i gume 205/40 17 i napred nemoze ni prst da udje izmedju gume i blatobrana :D i vozim vec 3 godine bez problema :D

Autoru:  stratro [ 26 Feb 2012 19:44 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Ok..jer neko prodaje ove Irmcherove -20 mm?

Autoru:  Zule [ 26 Feb 2012 21:54 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Bolje ti potrazi po ebay, tesko ces to naci kod nas.

Autoru:  DRAGANCE [ 29 Feb 2012 01:03 ]
Tema posta:  Re: Spirale za Calibra Turbo..

Zule je napisao:
2. Posto su ipak u pitanju tvrdi gasni amorti fabricke visine oni su pozadi (verovali ili ne) podigli auto tako da sad izgleda kao da pozadi nije uopste spustan :(


cekaj , stavio si krace opruge a fabricki amortizer?? i auto je visi , na koju foru ti amortizer odredjuje visinu auta???

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/