Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Problem oko loseg rada motora
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=70&t=12287
Stranica 1 od 4

Autoru:  srele [ 07 Nov 2010 13:42 ]
Tema posta:  Problem oko loseg rada motora

Poz svima

Od skoro sam vlasnik opel calibre 4x4 turbo imam problem
Kad je hladna ne prima gas i puca kad se zagreje malo bolje ali isto nije to ono pravo
Kad joj stegnem crevo za povratno gorivo onda radi kao luda menjana punpa dizne svecice kablovi majstori vise neznaju staje ostao je jos protokomer i racunar da se proveri
ako neko ima iskustva s time molim za pomoc
:banghead:

Autoru:  pistre [ 07 Nov 2010 13:50 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

koje je godiste auto ? tj da li ima bobinu ili dis modul

da li se pali check engine lampica ?

da li ima plinski uredjaj ?

Autoru:  srele [ 07 Nov 2010 14:01 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

93 god ima bobinu
kad ne pali lapicu tako se ponasa a kad upali lampicu onda ima vucu kao yugo45 cim malo vise stisnes gas u voznji pali lampicu
hoce samo postepeno da joj se da gas nikako od jednom i kad upali lampicu seca da vrat izlomim

Autoru:  pistre [ 07 Nov 2010 14:03 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

onda nemoj da nagadjas nego odradi dijagnostiku sa spajalicom ili parcetom zice kao na ovom uputstvu :

viewtopic.php?f=147&t=6345

Autoru:  kvcali [ 07 Nov 2010 14:20 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Da ovu diagnostiku iz predhodnog posta OBAVEZNO, a i kablovi kakvi su jel svetle po nocu, a i regulator pritiska goriva na rejlu proveri i vakum crevce na njemu, ali ipak prvo diagnostika pa posle cemo da resimo :ok:

Autoru:  srele [ 07 Nov 2010 14:35 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

posto sad nemogu jos je kod majstora sutra cu to
ima i ovo
stavili je na racunaru i kazu ne meri neki pritisak pritisak pokazuje na 0
i zakljucak im je da je map senzor ili protokomer ili njen racunar
a ja da kupim racunar i protokomer i sta ako nije to do toga
probao sam da stegnem crevo za povratno gorivo jednom zicom onda neverovadno kako lepo radi znaci stvarno neverovatno

Autoru:  kvcali [ 07 Nov 2010 14:54 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Vidi izmeri pritisak goriva treba da je oko 2.5 bara sa ispravnom regulacijom i pumpom +/- 0.2 bara ti je tolerancija, mozda pumpa radi ali ne postize pritisak :wink:

Autoru:  srele [ 07 Nov 2010 17:30 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

ima bas taj pritisak a kad jo crevo stegnes za povratno ima 4 bara i tad radi

Autoru:  sreto [ 07 Nov 2010 18:13 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

pa logicno ako joj stezes povratno crjevo podizes joj pritisak goriva,pre je se tako dizao pritisak na povraqtu stezes klestima dok ne ustimas zeljeni pritisak,zamjeni regulator a prije toga nebi bilo lose da izmjeris pritisak goriva to ti je najdenostavnije i 99 posto da te to jebe

Autoru:  srele [ 08 Nov 2010 16:38 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

2,5 bara ima pritisak

Autoru:  webboy [ 08 Nov 2010 18:28 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Stock C20LET treba da ima 3.0 bara pritisak goriva. Bice da ti je otisao regulator pritiska goriva, barem po ovome sto kazes.

Autoru:  kvcali [ 08 Nov 2010 18:34 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Ne web, 2.5 je idealno, sa ispravnom regulacijom nesto preko 3 daje pumpa, tako da mu je to dobro

Autoru:  pistre [ 08 Nov 2010 19:21 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

a i racunaj da je savrseno jer vremenom oslabi pritisak regulatora a i pumpe pa je normalno da bude i 15% slabije

Autoru:  boolero [ 08 Nov 2010 19:29 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Za pumpu je normalno, ali ne i za regulator.

Autoru:  speedfreak [ 08 Nov 2010 19:37 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

dobro de,popustila je pumpa malo
ima auto 100 godina
pitanje je da li je pumpa od let oupste,ako i ima pritiska ne znaci da ima protoka

sacekaj da decaci nacine neku dijagnostiku,ako ne spale auto u pokusaju :)

Autoru:  srele [ 08 Nov 2010 20:07 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Pokusavam da nadjem neki polovan protokomer od nakoga sto ima da je ispravan
ali slaba vajda nikako da nadjem :banghead: :banghead:

Autoru:  speedfreak [ 08 Nov 2010 20:21 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

KAO STO TI JE RECENO VEC

PRVO URADI DIJAGNOSTIKU SA GLUPOM SPAJALICOM

PA ONDA LEPO NAPISI KOJA JE GRESKA

NEMOJ TRAZITI DELOVE NAPAMET

SHVATAS LI TI ISTA OD OVOGA STO TI SE PISE
:palica: :palica: :palica: :palica: :palica: :palica:

Autoru:  srele [ 08 Nov 2010 21:11 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

svata ja druze no samo problem sto je auto kod majstora vec 5 dan moracu da idem da ga uznem pa tek tad to da uradim :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:

Autoru:  kvcali [ 08 Nov 2010 21:13 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Idi po auto, ako on ne zana 5 dana da uradi diagnostiku menjaj majstora

Autoru:  srele [ 08 Nov 2010 21:23 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

moracu nema mi druge
zvao sam ga danas kaze da naso neki protokomer on pa ce sutra da proba kaze da se strpim malo haha :taz

Autoru:  GSi [ 10 Nov 2010 15:47 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Sto se tice pucanja kad je ladna to ti je sonde, nema sta drugo, a ako seca kad krene u obrtaje onda ti je senzor radilice.

Autoru:  srele [ 11 Nov 2010 16:11 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

jeli ovo sa zicom se proveri tamo gde se i na racunaru kaci ispod haube sa leve strane?

Autoru:  pistre [ 11 Nov 2010 17:57 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

da

Autoru:  srele [ 12 Nov 2010 04:23 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

e doterao sam azdaju od majstora sutra krecemo u ispitivanje ako ne uspemo onda je zabetoniram za trofej

-- 12 Nov 2010 14:44 --

e drugari evo snimka sa blinkanjem lampicehttp://www.youtube.com/watch?v=Iersvl28mKQ

-- 12 Nov 2010 14:48 --

pa da vidimo sta je vase misljenje? :salute:

Autoru:  webboy [ 12 Nov 2010 17:29 ]
Tema posta:  Re: Problem oko loseg rada motora

Kod 12, zanemari - to je pocetak i kraj dijagnostike
kod 31 - nema signala senzora radilice - normalno da nema, ne radi motor, samo si kontakt dao - zanemari
kod 38 - nizak napon lambda sonde....

GSi je napisao:
Sto se tice pucanja kad je ladna to ti je sonde, nema sta drugo, a ako seca kad krene u obrtaje onda ti je senzor radilice.


E sad... low voltage lambda sonde znaci malo kiseonika = prebogata smesa.... najverovatniji uzrok tome je gubitak vazduha negde izmedju protokomera i usisa (creva, intercooler, ne daj boze kompresor turbine.. itd)

A mozda je i lambda sonda jednostavno crkla.

Ja bih prvo proverio sva creva za vazduh, zatim lambda sondu, zatim protokomer (mozda on daje pogresan signal o kolicini vazduha).

Stranica 1 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/