Turbopunjače
Motor pojas pogon centrifugalnog kompresora će proizvesti ogromne performansi na standardni V6 motor. Nažalost, ne postoje aftermarket "off polici" rješenja tako da je jedini odgovor je prilagođeni dizajn. Očekujte dobitke od 40-50 KS , a povećanje okretnog momenta u cijeloj gami. Skupo, očekivati da će platiti £ 1000 - £ 2000. Važno je uzeti u obzir dolikuje povećani gasa tijelo, usis, ispušni sustav te ECU običaj nadopuniti kompresor iako je moguće pokrenuti skromni poticaj kompresor sa stock ECU.
Centrifugalnog tipa superpunjačima su pametan izbor, jer se mogu instalirati na strani motora. Korijeni i hibridni superpunjačima obično se montiraju na vrhu motora i V6 baš nema u sobi.
Električni turbopunjače
Nisu vrijedni truda "- Izbjegavajte!. Električni prednabijanje navijača, u cjelini, ne daju dovoljno strujanje zraka za V6 - oni djelovati kao ograničenje umjesto. Neki setove čak pokušati iskoristiti navijača ocijenjeno za hlađenje računala. Također smatra da je iznos električne energije potrebne za pogon skupi profesionalni električni impeler (onaj koji ne daje adekvatne protok zraka) mjesta daleko veći zahtjevi na alternator i opterećenju motora. To teži da negira bilo kakve potencijalne dobitke mali KS ovu vrstu tehnologije mogu ponuditi.
Turbo punjačem
Postoje glasine o Opel Calibra V6 razvijen prototip s dva turbopunjača C25XE. To ostaje samo mit.
Iako je teoretski moguće montirati twin turbo-a na C25XE je vrlo teško napraviti ovaj aranžman uklapaju u motoru uvali Calibra. Veliki dio ovog problema je da je V6 motor poprečno je montirana soba stvaranje oko i na prednji i stražnji ispušni Razdjelnici vrlo zbijeno. Soba je dodatno ograničeno na prednjem ako vaš V6 je opremljen aircon.
Saab Turbo niskog pritiska kao postavljenih na 2.0l 4 cilindra motora. Saab 9-3 koristiti jedan niskotlačni turbo (Garrett GT1752) - je bio korišten na četiri cilindra motora 2.0l dati 155 KS. Neki Saab 900 SE-ih i ranih 9-3 V6 je korišten C25XE motorima, ali ti nikada nisu turbo. To su nizak tlak turbo jedinica za cilj pružiti vrlo skromni poticaj V6 motor. On svibanj biti moguće transplantirati tim turbo jedinica u Calibra V6 motor, ali uvala prostor može biti problem.
Saab 900 SE V6 (94-98) se koristi isti motor kao i V6 Calibra. Motor (imenovana B258i) bio je prenijeti i koristiti u ranim Saab 9-3 proizvodnje. C25XE je opći GM europskih motora, njemački dizajn, Velikoj Britaniji izgrađen. Kada se koristi u Saabs konfiguracije bio upoznat poprečne ugradnje, pa čak i koristi isti F25 mjenjač. Upravljanja motorom je bio isti Bosch Motronic.
Rani Saab 9-5 Raspon se također ponudio još jedan GM V6 - THE 3.0L X30XE od Omega.
F28 6 stupanjski ručni mjenjač (iz Calibra Turbo)
Popularni presaditi je F28 šest stupanjski ručni mjenjač s 4x4 Calibra Turbo. To je izvorno četiri kotača pogon mjenjač, ali može se pretvoriti u 2WD koristeći popularne pretvorbe kit. Bliže omjer je i dodatni mijenjanje brzina karakteristike C25XE isporukom snage i čini daleko sa 'lijeni' duge tuđeg na standardne V6 F25 mjenjač. Usklađeni s laki V6 zamašnjak ovaj mod mijenja vožnje karakteristike V6 znatno.
gleduckao sam i ja ovo već odavno
e sad možda mi kupe jedan motor pa sam počeo ponovo da razmišljam o ovom projektu što sam citirao.
pistre kontam da si ove stvari prostudirao pa me interesuje tvoje mišljenje oko svega ovoga.
i naravno interesuje me svačije mišljenje
