Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 01 Nov 2024 01:43

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 205 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 02 Mar 2013 01:44 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Naravno da ce biti jeftije...ali nema se vremena druze..
Stvar je u tome da...ili ce da ostane fabricki ili ce biti ovaj EDS-ov..spreman sa cjevima, idealno zakrivenih za c20 let ...EDS su mi poslali i uputstvo za montazu na Kalibru sa klimom..

Mislim da vreme , trud i mucenje vredi tih 500 eura...ne kazem da je jeftino..ali ako MORA da bide FMIC, onda ce da bude ovaj.
Ako NE MORA...onda ostaje fabricki.

FMIC ne bih stavio szbog vise snage, nego zbog sigurnosti..
Eto..ti kazes da nije neophodan...ali da ga treba staviti.. :banghead:
:postovanje:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 02 Mar 2013 03:27 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2007 01:37
Postovi: 1361
Lokacija: Zemun
Ime: Zoran
Opel: Kadett GSi 16v
Zule je napisao:
@frenki
Cek, jednu stvar nisam razumeo kako ces povecati pritisak goriva kupovinom novog regulatora. Pricas o obicnom regulatoru ili onom koji moze da se steluje.

Koliko ja znam postoji i opcija (koju ja sad trenutno isprobavam) da kada stavis crvene saab dizne ostavis pritisak goriva na fabrickim vrednostima.
Naravno štelujući regulator...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 03 Mar 2013 00:54 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Moji "tuneri" su rekli isto sto i frenki..

EDS 2 ne zahteva vece dizne i pumpu..
Fabricke dizne LET-a (navodno) su strasno dobre i odradice posao bez problema.
Isti momak vozi fabricku LET pumpu na skoro 4 bara...pumoa ima skoro 350.000 km.

Naravno, uz visak novca Walbro pumpa je dobra opcija ukoliko fabricka ikada otkaze...a vece dizne za phase 2 su (navodno) nepotrebni trosak.

Osim FMIC-a i BOV-a ( koji nemora bidi EDS-ov koji je 3 puta skuplji od onaj kineski HKS), predlazu da se poruci i veci 60 mm top head..

http://www.eds-motorsport.de/shop/en/C2 ... -injectors

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 03 Mar 2013 21:07 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
Koga zanima..evo kako se instalira EDS ov IC uz odgovarajuci pipework..
Za kalibru sa klimom..

http://users.atw.hu/calibra/downloads/E ... nstall.pdf

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: EDS chip za Kalibru Turbo
PostPoslato: 14 Mar 2013 10:05 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 11:48
Postovi: 234
Lokacija: Makedonija
Ime: Dino
Opel: Calibra Turbo 4x4
..eto pocelo je da curi crevo za benzina kod regulatora pritiska...najverovatno zbog toga sto je vakumsko izvadeno..

U vezi tog crevca...evo sta sam pronasao na maxboost..

Slika
image

Po onome sto JA citam, moj "strucnjak" je uradio pravu stvar kad je uklonio vakum crevo??

Znaci..
Funkcija Hot start ventila je da izmeni pritisak goriva na visokim temperaturama (iznad 120 C) s time sta zaobilazi vakum crevo i povisava pritisak goriva za 0.6 bari.

S obzirom da imam EDS 2 i fabricki IC, uklanjanjem vakum creva ( naravno elektric plug je ostavljena i nemam engine fault).. imamo poviseni pritisak za 0.6 bari i smanjujemo opasnost od detonacije koje se moze javiti pod full boostom kao rezultat "lean" smese goriva ( manje goriva nego potrebno)..jer kako maxboost kaze:

In contrast, a turbo running lean under boost lives on borrowed time. Keep it at full boost while lean, and there's overheating and detonation within seconds.

Jer..iako je idealna smesa goriva i vazduha 14.7:1 (za ekologiju)...tjunirani turbo motor s povisenim boostom i fabrickom ( bullshit) hladnjenjem ( kao kod mene) treba vise goriva I zbog boljeg hladnjenja:

The same engine running TWICE the stock boost, on 95-octane fuel, crappy intercooling, fudged ignition mapping and overtaxed cooling system, would run best at around 11:1, or even 10:1. This is 20-30% more fuel, mainly to patch up the cooling issues. In the trade it's called a 'fuel shower' as the extra fuel droplets absorb all that heat from the red-hot valves, pistons and compressed air. It also affects the speed of burn, but heat absorption is the main reason. It wastes fuel, and it's a botch (because the specific heat of fuel is not that high), but it's simple and it works.



Hajde strucnjaci..pisite. :D
:postovanje:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=xJ9zUCBDHvc&playnext=1&list=PL6DCA4AB8C3B25BAD&feature=results_main


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 205 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs