Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

BMW E92 330d
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=37199
Stranica 3 od 4

Autoru:  acasurcin [ 16 Apr 2019 14:57 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Verovatno je bumper spray otporniji iako i ovaj sto sam ja korostio dobro se drzao, ali pojavljuju se ogrebotine, zenski nokti su cudo :ludilo2:
Ja do skoro nisam znao sa postoji mat lak, da sam znao sigurno bih ga probao, tako da videcu kada ugrabim vreme da eksperimentisem :D
U svakom slucaju lepo je ispalo tj bolje nego ta guma kada pocne da se ljusti :D

Autoru:  zbogom_pameti [ 17 Apr 2019 16:49 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Svaka cast Yosh.

Citao sam dosta i za sad PS 4S su definitivno najbolje u UHP kategoriji. Ne zelim da znam koliko su kostale, ali bilo kakav kompromis tu sa tim obrtnim i zadnjom vucom je glava u torbi. Veliki :respekt:

Ali ova fora sa pokazivacem temperature ulja... Pa genijalno! :ludilo2:

Sad to pregrevanje, kapiram da ako planiras da ga gazis cesce mozes da ubacis neki hladnjak. Video sam da je to neko vec radio ovde.

Bumper nije bas otporan na grebanje. U principu je vise za osvezavanje vec crne plastike i ne sme da se lakira (bar tako pise na pakovanju). Ja sam farbao bele plastike u 3 sloja ali slabiji kontakt sa necim tvrdim i odmah progleda.

Kapiram da bi trajnije opcije bile prajmer, farba pa neki mat lak ili mozda folija. Mada, sve je bolje od iskrzane gume. :)

Autoru:  yosh [ 17 Apr 2019 17:20 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

E da skontao sam sta se desilo sa pritiskom ulja, to se desilo kad sam izbacio auto iz brzine i pustio gas posle 3 brza kruga, i pumpa nije mogla da nabije pritisak tako razredjenom ulju u leru jer je ulje 5w30 vec retko a na visokoj temperaturi tek mogu da mislim, da sam ostao u brzini siguran sam da mi se ne bi toliko pao pritisak. Plus je ulje bilo na pola izmedju min i max, od sad sipam skoro do maksimuma i naravno promenicu marku ulja, i necu vise ici na stazu definitivno jer se haba auto nevidjeno, gume, kocnice itd... Skupa zajebancija :)

Autoru:  Nezki [ 17 Apr 2019 17:48 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Pa zato si i kupio sportski auto da ga trošiš na takvoj zabavi, a ne da stoji parkiran ispred kafića :)

Autoru:  yosh [ 17 Apr 2019 19:01 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Pa za cenu guma, diskova i plocica za ovaj mogu da kupim ceo drugi auto samo za stazu..
A i ne znam bas koliko je dizel sportski auto, ipak je ovo napravljeno za auto put :)

Autoru:  centrozax1 [ 17 Apr 2019 19:22 ]
Tema posta:  BMW E92 330d

A ja sam bas krenuo da napisem kako si uradio pravu stvar sto si otisao na stazu... Stvarno je to najbolje iskustvo i jedino pravo mjesto dje mozes da vidis kako auto ide i kako se ponasa.. Da li je dizel sportski auto ja mislim da jeste i da tu nema nikakve zabune, a da li je to sve skup sport i to sigurno da jeste!
Sve u svemu svaka cast pa opet na nekom track dayu da izluftiras masinu!

Autoru:  Nesha [ 17 Apr 2019 23:12 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

auto je boMbon :P

ne fali mu nista od tog jednog dana stiskanja :P ne treba akati i drndati auto, ali ne treba mu biti ni rob. Gde je onda uzivancija u svim tim modfikacijma i budzenju :P

Autoru:  pistre [ 18 Apr 2019 01:08 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

aj sad kocnice i ostalo manje vise, ali gume koliko se trose na stazi to je stvarno nenormalno :) jos ako je 30 stepeni, pa bukvalno mogu nove gume da se potrose skroz za jedan dan na stazi :)

Autoru:  Nezki [ 18 Apr 2019 15:39 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

naručito ako uzmeš od ortaka 4 nove gume na zajam i ne brineš kao neki! :v6: :ludilo:

Autoru:  zbogom_pameti [ 18 Apr 2019 15:44 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

:kokice:

Autoru:  yosh [ 18 Apr 2019 16:48 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Ahaha, pa ako je neko voljan da pozajmi 235/35 i 265/30 19ke 12. maja nemam nista protiv, samo na 3 sata, vracam istog dana :ludilo:

Autoru:  yosh [ 17 Jul 2020 19:03 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Aj malo da dignem temu,
Uradjen mali servis u februaru i sipano 5w40 Motul ulje, posto sam promenio majstora covek kad krenuo da radi video da nemam onaj plasticni filter u separatoru, prosli majstor mi nije rekao nista kad je radio a ja greskom kupio kuciste separatora bez tog uloska, i samo tako je ostavio i ja vozio godinu dana tako, ne znam da li nije znao da tu fali filter ili sta, sreca pa mi je novi majstor odmah rekao i kupio sam deo koji treba. Ne znam da li je to uzrok stroke u interkuleru u nastavku...
Slika

Izmerio sam auto opet u AMSS, rezulat je 259ks i 618Nm, ali i dalje imam taj neki mali pad snage na 3000 obrtaja.
Slika

Pre neki dan je uradjeno sledece: Oba kriva ramena zamenjana (lemforder), hard guma kardana do menjaca (swag), svih 6 grejaca (bosch), dihtung dekle, original bmw antifriz i skinute su klapnice i stavljeni cepovi.
Sa leve strane mi je mastio zbog dihtunga a sa desne motora oko klapni je pustalo ulje poprilicno (verovatno je i gubio boost malo tu), sve je bilo masno, interkuler je bio prljav uzasno i spolja i iznutra, sve je to oprano i sva creva takodje. Jedno crevo na interkuleru isto nije stojalo bas kako treba.
Slika
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika

Takodje je ociscen i protokomer nekim liqui moly clenerom tu namenu i resetovan na dijagnostici. Posle toga smo sa dijagnostikom pratili parametre u voznji sve je ok, pratili smo i boost i ne pada uospte, puni lepo do kraja. Ali ja vise nisam siguran da li i dalje postoji ta rupa na 3000, i ranije se to u voznji vrlo vrlo malo osecalo, sad ne osecam, videcu vremenom, ili ako opet budem imao prilike da odem na valjke negde.
I najbitniji upgrade, stavio sam crveno start stop dugme jos prosle godine da budem brzi, nemam sliku :D

Autoru:  Cvorke [ 18 Jul 2020 21:00 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Odlicno vozilo. :)
Vrlo je moguce da si zbog protokomera imao taj pad snage. Ista stvar je mene mucila, i kada sam ocistio protokomer istim sredstvom, resilo se. Doduse meni se manifestovalo cimanjem blagim izmedju 2500 i 3000 obrtaja. A to je kolko vidim isti motor, M57.
Lepu snagu je izbacio :)

Autoru:  yosh [ 18 Jul 2020 21:39 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Nije se popravilo ipak, snimao sam 50-200 da uporedim sa starim snimkom, i identicno ide, tako da nije reseno, ne znam sta je ali nije ni vazno, ide lepo i ovako...

Autoru:  Cvorke [ 18 Jul 2020 21:40 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Vakum creva ste proverili? :D
Mene te sitnice opasno zivciraju, a svaki put bude neka glupost

Autoru:  yosh [ 18 Jul 2020 23:50 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Koliko znam to nije proveravano.. Fora je sto se ovo samo na valjcima vidi, u voznji se gotovo uopste ne oseti, bas moram da sam jako skoncentrisan da bih primetio i to tek u 4toj i visim brzinama, u prve tri nema sanse da se skonta, necu da se opterecujem bitno da turbo dobro puni da ne brinem i oko toga...

Autoru:  Perke [ 21 Jul 2020 22:02 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

bitno da on lepi za sediste :D sad sta je da je :D

Autoru:  yosh [ 21 Jul 2020 22:20 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Pa ide ok, dobio sam juce stari Audi S8 D2 od nekih 60 do 220, jedva jedva ali sam ga dobio, ali me zato Nezki dobije za 2-3 duzine npr, mora to malo bolje :D

Autoru:  yosh [ 01 Apr 2021 20:49 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Oprali kola drugar i ja pa ih malo fotkali iz sprdnje pa evo i ovde da okacim da se ne baci...

SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlikaSlika

Inace auto i dalje ispunjava sva moja ocekivanja, i sto je najbitnije ne kvari se, ocekivao sam mnogo vise nevolja da cu imati sa njim kad sam ga kupovao, kad ono nista, sipaj i vozi sto kazu na oglasima :P

Autoru:  pistre [ 02 Apr 2021 00:00 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Bas je za poster ova predzadnja sa zalaskom sunca

Autoru:  Nezki [ 02 Apr 2021 19:26 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

fantastiÄŤan auto!

Autoru:  yosh [ 29 Apr 2022 15:09 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Planiram put na Nurburgring u junu ako sve bude po planu, tako da sam resio da izmenjam na autu sve sto treba i ne treba za svaki slucaj.
Uradjen mali servis, zamenjena hard guma do diferencijala, plivajuci zamajac i set kvacila, stanje je bilo daleko bolje nego sto sam ocekivao, kvacilo i korpa odlicni, zamajac je trebao da se menja ali nista strasno i druk lezaj je bio za zamenu. Uzeo sam sve Luk valjda ce trajati.
SlikaSlikaSlika

Onda sam odlucio i da zamenim komplet amortizere, nisu procureli, nista ne lupa, ali posto su stari 15 godina, i malo oslabili pa sam sve izmenjao da budem miran. Prednji i zadnji amortizeri Sachs za za M vesanje (navodno) na cemu sam insistirao u prodavnici, Sachs odbojne gume, Lemforder prednje i zadnje solje i gumene podloske zadnjih amortizera. I zadnje plocice Ate jer su ove na autu bile na 1/3 mesa.
SlikaSlikaSlika

Na kraju ispalo da je auto napred visi za 1-2cm nego sto je bio, tako da je pitanje da li su ti prednji stvarno za M vesanje kao stari, koliko sam gledao na netu po tom kataloskim broju moze zamenski i za ove moje ali i za obicne amortizere, tako da ne znam koji je. Iznervirao sam se bas zbog toga, ali sta sad idemo dalje... Ako se ne slegne vremenom i ako mi bude islo na zivce jako, stavicu malo nize opruge napred, nema druge...

Autoru:  pistre [ 30 Apr 2022 01:58 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Odlican plan :) nek je sa srecom voznja i da posluzi lepo vreme na stazi

Autoru:  yosh [ 30 Apr 2022 08:52 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Hvala, samo da se odluci ovaj treci drugar jel hoce ili nece, od njega zavisi da li idemo, valjda nece ispaliti :)

Autoru:  yosh [ 12 Maj 2022 17:30 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Ipak nista od pomenutog puta na Ring, drugar nije vakcinisan i ne moze da udje u Nemacku turisticki :(

Evo par random slika sa nekim F80 M3 na kojeg sam naleteo u Ns:

SlikaSlikaSlika

Kupio sam Eibach Pro Kit prednje opruge, spustile su auto taman kako sam i hteo za 2cm, inace proverio sam amortizere kad je menjano, isti su kao stari M sport i to je verovatno visina kakav i treba da bude fabricki, ali meni je bilo jako ruzno kad je tako visok napred, verovatno mi je auto bio nizi pre zamene jer su amortizeri bili propali skroz.
Sada sa Eibach je super visina, a i udobnost je bolje nego pre jer su opruge progresivne i prva dva kruga su meksa nego na fabrickim oprugama, ali sam malo izgubio na upravljivosti, opet se vise ljulja u krivinama i tone preko nosa, ali to mi je manje bitno.

SlikaSlikaSlikaSlika

Bio sam juce do Fruske Gore malo da isprobam kakav je sad u krivinama, jako su lepi putevi za voznju gore, nov asfalt, krivine, nema saobracaja, milina..

Slika

Stranica 3 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/