Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
BMW E92 330d https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=37199 |
Stranica 2 od 4 |
Autoru: | yosh [ 31 Avg 2018 17:22 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Mali servis je uradjen pre mesec dana, ispregledano je sta moze da se vidi ovako, zamajac je zamenio bivsi vlasnik pre nekih 15000km, ali ne znam u kakvom je stanju turbo i kvacilo, a to je ono sto ce prvo da se sjebe posle povecanja snage Ja hocu samo malo da pojacam auto cisto radi jbg, realno ne fali mi snage uopste, al ajde kad vec moze... Ne bih preveliko povecanje obrtnog momenta u niskim obrtajima kao sto sam video da vecina radi po krivama sa dyno-a, jer je to recept da se sjebe zamajac i kvacilo, vec blago povecanje snage koje prati fabricku liniju obrtnog momenta. Ali da ne mlatimo vise praznu slamu oko toga, planiram u toku septembra da to odradim, pa javljam utiske, sta bude bice... |
Autoru: | Kostic [ 30 Sep 2018 05:10 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Odlicni radovi i super bekrija da te dugo sluzi |
Autoru: | centrozax1 [ 25 Okt 2018 15:03 ] |
Tema posta: | BMW E92 330d |
Svaki put kad vidim novi post u offtopic garazu udjem sa nadom da je nesto odje |
Autoru: | Bole_SEZ [ 26 Okt 2018 14:46 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
560Nm kakav li je osecaj u voznji.. |
Autoru: | acasurcin [ 26 Okt 2018 14:50 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
E bas mi je krivo sto je kod Dejana ispalo tako, nisam znao da je problem oko valjaka za zadnju vucu tj prostor jer to mu je nova prostorija gde je dyno pa ne znam, nadam se da ce uspeti da to sredi sa valjcima pa da odradis tamo. Haha, kakva je to zverka kada proklizava u svakoj brzini, ocigledno opasno ide |
Autoru: | yosh [ 26 Okt 2018 14:55 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Ma nije motor nesto mnogo jak, nego je problem kako je rasporedjen obrtni moment, jer ga grune trenutno kad se potopi gas na 1800rpm kad pocne da meri, vidi se gore na onom grafikonu kriva, a povrsina naleganja gume na valjke je premala i nema gripa iako su valjci nazubljeni, da je npr neki atmosferski benzinac koji ravnomerno puni ne bi bio problem ni da ima 800Nm... |
Autoru: | centrozax1 [ 26 Okt 2018 21:16 ] |
Tema posta: | BMW E92 330d |
Odlicni rezultati ali postoji jedna stvar, barem tako ja mislim, da je auto vec chipovan i da to vjerovatno nije dobro ispeglano, tipa pojacan je vise obrtni - tako je trenutno kod mene jer kvacilo nije bilo najbolje... Neko radi po tom principu jer onda imas osjecaj da auto jos bolje ide, ali kad se sve realno sagleda to je ipak samo osjecaj Zao mi je sto niste uspejli da izmerite i odradite mapu ali ti sigurno snage ni ne treba vise Obavezno javljaj jesam li bio u pravu da je auto vec cipovan |
Autoru: | MiskoBgd [ 18 Nov 2018 23:15 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Pravo da ti kazem meni ova 18 na slici izgleda vece nego letnja 19 |
Autoru: | zbogom_pameti [ 11 Mar 2019 15:10 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Fina snaga, a obrtni kao kamion. Steta za kvacilo. Malo me strah i da pitam koliko je to para na BMWu. To na 3000 o. bar sa ovog grafa deluje da se baaaas oseti. Ono sto mi je bas cudno je da kazu da ne znaju zbog cega se to desava. Bavis se mapiranjem, cackas i menjas skoro sve parametre rada motora ali kad nastane problem ne znas sta i kako. I sta je onda prednost u odnosu na nekog klinca sa lap topom osim sto imaju valjke? I mene ceka mapiranje pa u poslednje vreme bas dosta razmisljam sta raditi, a ovo ne uliva poverenje u njihovu strucnost ili jos gore volju da se potrude. Nekako mi sve to deluje kao na pokretnoj traci: baci na valjke, izmeri, ubaci sablon mapu, izmeri, ponovi dok ne deluje korektno ili se ne smoris i to je to. Pritom pogotovo ti iz Revo-a umeju da izbacuju neke bas nerealne cifre bar po onome sto objavljuju na FB. Mada, kad malo bolje razmislim, mozda i ne moze da se ocekuje nesto vise za tih 200tinak evra. |
Autoru: | yosh [ 11 Mar 2019 19:00 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Sto se tice tog na 3000rpm, nisu oni bukvalno rekli da ne znaju, nego su nekako izbegli odgovor kao zamajac ovo ono, ostalo je sve ok... Naravno znam da to nema nikakve veze sa zamajcem, ali sta sad nisam hteo nista vise da pitam, jer znam da mi je Dejan iz safe chipa u Ns kad sam bio kod njega vec rekao da se nesto desava na 3000 obrtaja ali nije mogao da vidi sta jer je auto proklizavao na njegovim valjcima, tako da znam da nije do ovih iz revo-a vec da je nesto bilo i ranije. E sad razlika je sto taj iz Ns ne bi ni prihvatio da radi dok se ne vidi sta je problem i ne resi to, a ovi su potrosili 5h rada i odradili sta su mogli jer im je u interesu da naplate, tj nisu hteli da odbiju da rade auto, a ja tek na kraju vidim da auto ima neki problem kada vidim grafikon kada je vec sve gotovo. Ja razumem da oni ne rade popravke auta vec samo chipovanje tako da nema smisla ni da ispitujem i raspravljam dalje, dobio sam povecanje snage koje sam hteo, a ovo ostalo je na meni... A ovo za zamajac su u pravu, jer sam ja i pre chipa primetio da auto ima vibracije pri gasenju bez kvacila a kad stisnem kvacilo i ugasim ne, tako da su to prvi znaci da se javlja plivajuci i verujem da bi mi se na toj prvoj mapi od 270ks raspao jako brzo, tako da su sa te strane ispali korektni sto su malo smanjili i rekli da dodjem kad zamenim da ce mi za dz ubaciti tu jacu mapu. Takodje auto skoro u opste ne dimi ni posle chipa, tako da i tu moram da ih pohvalim. Tebi licno bih savetovao da radis remap kod Dejana u Ns jer je duplo jeftinije tamo ako nista drugo. A ovaj problem sto imam je ili protokomer ili pritisak goriva ili mozda nesto trece, ne vezano za remap, videcu da to resim ako uspem... U voznji se ne oseca ni blizu koliko deluje na grafikonu, ali se primeti, kao da na delic sekunde malo popustim gas pa opet stisnem. Sto se tice cene kvacila i zamajca za bmw, ne pitaj, oko 800-900e su komplet delovi i to ne original vec luk/sachs i plus ruke. Evo jedan snimak kako ide posle remapa, imam slican snimak i pre, i ide dosta bolje kad se uporedi, iako sam ovde presaltao lose iz 4. u 5. ali sve jedno: |
Autoru: | zbogom_pameti [ 12 Mar 2019 10:43 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
I onda kazu dizeli spori. Neko bi bio srecan da od 0 do 100 ide kao tvoj od 100 do 200. A to za problem, naravno da niko ne ocekuje da mu oni popravljaju auto. Meni je samo cudno da neko ko se bavi prepravljanjem parametara rada motora ne zna koji od tih parametara pravi problem. Nekako je moja pretpostavka da ako nesto radis u to moras da se razumes. Zato se valjda zovu majstori. I sam sam bio majstor pa znam o cemu pricam. Mislim da je najvise do toga sto si rekao, kad su vec potrosili 5 sati gledali su samo da zavrse kako tako i da uzmu pare. Pa kako bude. Taj deo me najvise i plasi sad kad i ja treba da radim. Dejan iz NS je taj Safe Chip? A to za plivajuci... veselo. Ali pregrmis jednom i onda se vozis ko gospodin covek. Pogotovo sad kad vozis auto za uzivanciju. |
Autoru: | yosh [ 12 Mar 2019 11:28 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Da Dejan je Safe Chip, jedino sto kod njega nemoj ocekivati izvlacenje nekog maksimuma, on radi malo blaze mape uglavnom.. |
Autoru: | zbogom_pameti [ 12 Mar 2019 11:48 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
To vec deluje korektno. Imam neku opciju kod coveka koji radi detaljno, ali ako se to izjalovi razmislicu i o Safe-u. |
Autoru: | centrozax1 [ 12 Mar 2019 21:18 ] |
Tema posta: | BMW E92 330d |
Odlicno sve i jedino steta za to desavanje na 3k... Jesam li ja jedini koji ne vidi klip? Inace u NovaSpeed Montenegro ide skoro sve preko momaka iz Srbije i koliko mi se cini da su momci bas dobri tako da je ovo i ujedno preporuka za NovaSpeed Performance |
Autoru: | bobale [ 13 Mar 2019 04:40 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Jebote, kako ide kazaljka od 180 do 200 |
Autoru: | centrozax1 [ 16 Mar 2019 21:03 ] |
Tema posta: | BMW E92 330d |
Ja i dalje ne vidim snimak :'( |
Autoru: | yosh [ 16 Mar 2019 22:52 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Evo ti ovako: https://youtu.be/qtT1G7ptePk |
Autoru: | centrozax1 [ 20 Mar 2019 17:53 ] |
Tema posta: | BMW E92 330d |
Hahahahah aaauuuh!!! P o š t e n o |
Autoru: | acasurcin [ 16 Apr 2019 14:43 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Fini detalji, ja sam kod mene isto tu gumiranu masu skidao i mogu reci savrseno skinuo i veoma dobro ofarbao, ali hteo sam mat i nisam lak preko toga i ima ogrebotina od noktiju, tako da mozda sl put predjem i ja sa tim bumper sprejem jer verovatno je otporniji na grebanje od ovog sto sam koristio ili cu ipak morati lak preko toga da bude otpornije |
Autoru: | yosh [ 16 Apr 2019 14:50 ] |
Tema posta: | Re: BMW E92 330d |
Ja sam isprobavao pre farbanja na autu na nekim drugim plastikama, pustio da se osusi pa grebuckao noktima, deluje da je ok, ali videcemo... Moze da se uzme mat lak pa udari preko, ali ne znam kako bi to izgledalo u odnosu na ovu ostalu mat platiku, kontam da bi se bas videla razlika iako je mat.. |
Stranica 2 od 4 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |