Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

BMW E92 330d
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=37199
Stranica 1 od 4

Autoru:  yosh [ 09 Avg 2018 21:20 ]
Tema posta:  BMW E92 330d

Pre nekih mesec dana sam ispunio svoj san, jos 2006. kada sam prvi put video ovaj model sam zacrtao da cu kupiti taj auto jednog dana jer mi je bio prelep iz svakog ugla. Prvobitni plan je bio benzinac 2.5 medjutim posto sam imao puno zahteva oko opreme i svega ostalog a ovaj auto se savrseno uklapao bukvalno u sve sto sam zeleo osim motora, odlucio sam da ga ipak uzmem i pored toga sto je dizel i sto je dosta skuplja registracija.

Auto je 2007. Godiste
Motor je 3.0 M57, 231ks, 500Nm
M sport vesanje fabricki
Felne Z-Performance ZP.07 Deep Concave 19” prednje 8.5 ET35, zadnje 9.5 ET35
Gume Michelin Pilot Super Sport prednje 235/35, zadnje 265/30
Diskovi napred 348mm, nazad 336mm

Od dodatne opreme jos ima:
Veliku professional navigaciju, klavir crni trim, sport kozna sedista sa elektrickim podesavanjem, memorijom i grejacima, automatska xenon svetla sa asistencijom za duga svetla, automatske brisace, parking senzori nazad itd…

Jos je naknadno uradjeno:
M3 look prednji branik, M3 look krila, M3 look pragovi, original M3 retrovizori, original M tech zadnji branik sa performance difuzorom, dupli izduv bez zadnjeg lonca i katalizatora, DPF off, EGR off, lip spojler gepeka, crni bubrezi, krov ofarban u tamniju nijansu sive da podseca na karbon kao kod M3, M tech volan, M tech rucica menjaca itd…
Prezadovoljan sam autom u svakom pogledu, zvucnom izolacijom, polozajem sedenja, udobnoscu iako ima dosta niske gume i opruge, kako vuce i to pogotovo na otvorenom putu pri preticanju, a najvise sam odusevljen kako koci. Mane su sto smrdi iz auspuha kao autobus jer je sve poskidano sto se ekologije tice, i sto nema gripa po glatkim ulicama uopste u prve tri brzine iako je guma 265, tako da ili pali kontrolu non stop pa ne ide ili ako je ugasena proklizava kao lud, vuce kako treba jedino kad je malo hrapaviji asfalt. Pretpostavljam da je to sve zbog velikog obrtnog momenta, mada nisam to ocekivao uopste jer nije neki ultra jak motor, mozda ako bih stavio bas nove sveze gume ne bi bilo tih “problema”.

Dalji planovi su uglavnom neke estetske sitnice: beli led u prstenove farova, menjanje boje km sata u smd belo posto mi ovo narandzasto malo staromodno izgleda, M4 look bubrezi napred, moram uzeti zimski set tockova 18”, i eventualno remap da dobije jos malo snage, samo to jos ne znam kome da poverim.

SlikaSlika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika

SlikaSlikaSlikaSlika

Evo i jedan snimak zvuka iz auspuha, sasvim se solidno cuje za jednog dizela, uzivo je naravno daleko bolje:

Autoru:  acasurcin [ 09 Avg 2018 21:42 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Odlican bmw :D, a oprema je :respekt:
Da te u zdravlju sluzi :aplauz:

Autoru:  pistre [ 09 Avg 2018 21:55 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Odlican izbor, felne prelepe, motor super, bolji nego 2.5 benzinjara koji kod bmw-a trose mnogo a ne idu nista spec

Autoru:  testdriver [ 09 Avg 2018 22:03 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Auh kakav primerak :respekt:

Autoru:  MiskoBgd [ 09 Avg 2018 22:17 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Sta bih ti rekao osim da je po meni 3.0 najbolji izbor.
Imas toliko obrtnog momenta da mislis da si u avionu :)

Sjajan auto u svakom smislu.

Autoru:  yosh [ 09 Avg 2018 22:37 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Hvala ljudi!

Sto se motora tice, jeste da 2.5 benzin trosi dosta ali je i dosta jeftinija registracija, a i je zvuk predivan, pogotovo kad se sredi zadnji lonac pa pucketa onako pri pustanju gasa...

Ali sta je tu je, ne kajem se ni malo, tj do sledeceg tehnickog kad budu krenuli da mi seru sto je auto euro 1 norma umesto euro 5 :D

Autoru:  brankko [ 10 Avg 2018 04:53 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Uhh ovakav ja zagledam, tj u ovoj opremi... Odličan komad. Neka je sa srećom ;)

Autoru:  Nesha [ 10 Avg 2018 09:50 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

aaaa, odlican auto. Bas sam cekao da vidim kakav je, jos od kad sam ga primetio na slici kad si G astru prodavao...

Neka te posluzi kao astra :P

Autoru:  yosh [ 10 Avg 2018 10:01 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Tesko da cu sa bilo kojim autom biti toliko bezbrizan kao sa astrom, ali sto sam trazio to sam dobio :D

Autoru:  testdriver [ 10 Avg 2018 10:47 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Eh sto mi je ovo poznata izjava :dedica:

Autoru:  BRANISLAV BERTONE [ 10 Avg 2018 12:20 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Odlican prevoz
Nek je sa srecom...

Autoru:  DuLeM [ 10 Avg 2018 12:57 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Iako sam uvek za benzince.
ovde je sve na mestu, odlicna kupovina.

Autoru:  centrozax1 [ 12 Avg 2018 17:44 ]
Tema posta:  BMW E92 330d

Prebrutalan auto, vozio mi je drug ovakav i tako ide nenormalno a tek posle chipa to je bilo totalno ludilo :)

Sto se tice chipa iscackaj malo informacija o novaspeed, ja sam cuo (od ljudi koji su radili kod njih a ne rekla kazala) da su dosta, dosta dobri i profesionalci u svom poslu...

Autoru:  yosh [ 12 Avg 2018 18:12 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Hvala ljudi!

A ne znam vise, za chip svako hvali svoga konja izgleda, o svima sam cuo i dobro i lose, na kraju cu otici gde mi je najblize i najmanje cimanje...
Jel znas mozda koliko ti je drugar dobio ks i Nm remapom ako je mereno?

Autoru:  centrozax1 [ 13 Avg 2018 22:59 ]
Tema posta:  BMW E92 330d

Momke iz novaspeed preporucujem jer sam ja i jos xxx drugova zadovoljni sa uslugom, tako da je meni svejedno (ni iz dzepa, ni u dzep) vec sam samo iznio svoje iskustvo jer si "pitao". :D

Takodje... Pitao druga za valjke i rekao mi je da nisu mjerili (tada jos nije bilo valjaka kod nas) ali znam da su ga budzili da ide to sto je mogao jer nije planirao da ga zadrzi dugo kod sebe...
Inace, sad sam poslao poruku jos jednom momku koji je vozio e92 (inace fanatik za bmw) i dobio sam odgovor da je posle chipa auto mjerio na 2 mjesta i to 310ks i 695nm, a na druge valjke je pisalo 296ks i 670nm - svakako je auto bio raketica i jedan od ljepsih bmwova poskupovima... Razlika je u marki valjaka, nekim odjresjenim parametrima po kojima mjere te 2 razlicite chiptuning kuce.. A evo ti i par slika od ovog bmwa sto je bio na valjke... SlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlikaSlika

Autoru:  yosh [ 14 Avg 2018 02:56 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Prosto mi neverovatno zvuce te cifre... Jel to 330d kao moj ili 335d?
Ja bih bio zadovoljan sa nekih 20-40ks dobitka, ne treba mi nista vise...

Autoru:  centrozax1 [ 14 Avg 2018 12:20 ]
Tema posta:  BMW E92 330d

Vjerovatno ili ne vjerovatno tako je.. Ti motori mogu bas, bas dobro da se napucaju... Momak je i odradio mjerenje na 2 mjesta da bi znao kako i sto je dobio, jedina stvar je to sto valjci rade na drugom principu pa je nedje vise, a nedje manje... Uglavnom auto ima oko 300ks i oko 680nm...
Motor je 330 :)

Autoru:  brankko [ 14 Avg 2018 23:27 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Postoje i dve varijante 330d motora (2005–2008 i 2008–2012).
Tvoj je valjda 170 kW, 228 hp i 500 Nm, a ovaj noviji je 180 kW, 241hp i 520 Nm.
Pa moĹľda otuda i te brojke sa ÄŤipovanja.

Autoru:  yosh [ 15 Avg 2018 02:17 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Taj jaci motor je isao u facelift, a ovo gore je redovan model, tako da nije to

Autoru:  zbogom_pameti [ 15 Avg 2018 09:41 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Kakav upgrade! :)

Savrsen kupe, jos bolji motor. Neka te sluzi lepo kao Astra. :)

Autoru:  Majkan [ 15 Avg 2018 17:36 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Odlican auto, pravi momacki, cestitam. Jedina mana sto nije 335d.
Sad ce da padaju Kikindjanke kao lude. :)

Autoru:  yosh [ 30 Avg 2018 10:50 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Kupe prosao prvi test, do Grcke i nazad. I dalje sam prezadovoljan autom, put bukvalno nisam osetio, za razliku od astre gde me je posle 2 sata voznje kocilo u ledjima i desnoj nozi koja god sedista da sam ubacio, jednostavno je polozaj sedenja ovde savrsen.
Prosecna potrosnja 6,6l stim da sam kroz Srbiju i Makedoniju isao oko 170-180 sa par ispada do 230 :D a kroz Grcku lagano po ogranicenju.
Slika

uzete H8 led za prstenove:
SlikaSlikaSlikaSlika

i ovi M4 fazon bubrezi, i nije neka razlika jer i stari nisu bili fabricki vec isto gloss crni, ali eto malo je modernije kao:
SlikaSlikaSlikaSlika

Autoru:  CweLe [ 30 Avg 2018 14:59 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Prelep auto!

Sto se cipovanja tice ja imam e39 2001 sa m57 fabricki 193ks, izmereno u nova speedu cini mi se oko 160ks :) nemam taj papir ali smo dosli do 207.7ks i 530NM i auto ide daleko bolje nego pre. Posle tog merenja sam izbacio EGR, jako je bio zaprljan a i ceo usis je dobro nasaftan koricom, kontam da posle tog sredjivanja ima neki konjic vishe ali nisam merio. Skinuo sam i klapnice kad sam vec skidao usis. To je bilo sa nekih 200k km a sada ima oko 240k km. Problema sa motorom nisam imao nikakvih, bas je dugo kod nas a pre toga je teca vozio tako da mu se zna istorija. Jedino je u nasoj zemlji registracija nerealna pogotovo za moj model koji je dosta star :). E da, za 12god crkle su mi obe pumpe, prvo u rezervoaru pa par godina posle ona ispod vozacevog praga i bilo je nekih sitnica ali nista skupo i problematicno.

Ako ti nije cimanje da odes najbolje je da radish u REVOCHIP-u a posle njih preporucujem novaspeed oni su na dohvat ruke, odlicni su, korektni i dobro rade. Kod mene se naravno pojavio crn dim posle cipovanja. Radio sam par auta i u REVOu i u NOVAspeedu i naravno, mozes cuti razna iskustva ali su pozitivna daleko veca od negativnih, tako je u svakom poslu...

Nek te lepo sluzi :P

Autoru:  yosh [ 30 Avg 2018 16:28 ]
Tema posta:  Re: BMW E92 330d

Hvala!
Nadam se da ce i mene tako sluziti kao tebe taj e39, znam jos par ljudi sa istim motorom u e60 koji su presli po 300-400k i rade i dalje bez vecih problema.
Na ovim novijim verzijama motora su valjda napravili te klapnice malo bolje, kod mene nisu skinute jos uvek, jedino sto je bilo ulja sa te strane motora pa su zamenjene oring gumice neke na tu usisu kod njih i sad je ok. Ali sam cuo da mogu haos da naprave ako se polome pa upadnu unutra...
Sto se tice dima posle chipovanja, nisam bas odusevljen idejom da ostavljam dimnu zavesu, ako bude tako neka prica vraticu se na fabriku vrv...

Autoru:  centrozax1 [ 31 Avg 2018 16:43 ]
Tema posta:  BMW E92 330d

Sto se crnog dima tice meni na astri prije chipa (mjerenjr fabrike na valjke) nije bilo dima, isto tako ni posle chipa zato sto je sve u nekim granicama normale i auto je dobro odrzavan.. Uglavnom, kako sam razmisljao da li da radim jos neke izmjene radi jos snage receno mi je da oni i sad mogu da pojacaju snagu ali ce se i pojaviti crni dim, tako da sto se dima tice sve zavisi od stanja motora i naravno toga da li si zadovoljan sa 20 30 ks vise ili zelis 60++
Takodje, dobro bi bilo da se uradi i mali servis prije chipa, isto tako ako imas nedje na otvorenom da odvozis malo u visim obrzajima..
Kod nas je konkretno najveca zabluda sto vecina ljudi gleda brojke sa interneta i ne kapira da nije svaki auto u istom stanju, jos gore sto bi svi sto vise snage da izvucu a na kraju sa tim opterecenjem motor izdrzi ni dva-tri mala servisa...

Moja iskrena preporuka je, posto znas oko kola, da sve detaljno ispregledas i sredis prije chipa i tako osiguras sebi ugodnu voznju bez kvarova...

A auto kao auto je fenomenalan, uvijek sam balavio za ovim modelom...

Stranica 1 od 4 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/