Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 20:07

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 84 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 31 Avg 2018 17:22 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Mali servis je uradjen pre mesec dana, ispregledano je sta moze da se vidi ovako, zamajac je zamenio bivsi vlasnik pre nekih 15000km, ali ne znam u kakvom je stanju turbo i kvacilo, a to je ono sto ce prvo da se sjebe posle povecanja snage :)
Ja hocu samo malo da pojacam auto cisto radi jbg, realno ne fali mi snage uopste, al ajde kad vec moze... Ne bih preveliko povecanje obrtnog momenta u niskim obrtajima kao sto sam video da vecina radi po krivama sa dyno-a, jer je to recept da se sjebe zamajac i kvacilo, vec blago povecanje snage koje prati fabricku liniju obrtnog momenta.
Ali da ne mlatimo vise praznu slamu oko toga, planiram u toku septembra da to odradim, pa javljam utiske, sta bude bice...

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 29 Sep 2018 15:06 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Spremio sam se za zimu, uzete fabricke felne 18" sa e92/3 lci M paket, Style 193 prednje 8J ET34, zadnje 8,5J ET37
Slika

Planirao sam nove gume ali mi izletese ove polovne a kao nove
Kumho WinterCraft wp71 prednje 225/40, zadnje 255/35, dot 2417 sa 9mm sare :)
SlikaSlika

Sad samo cekam sneg :D

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 30 Sep 2018 05:10 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 25 Maj 2014 00:09
Postovi: 223
Lokacija: Nova Pazova
Ime: Dimitrije
Opel: astra coupe z20let
Garaza: pogledaj
Odlicni radovi i super bekrija da te dugo sluzi :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: BMW E92 330d
PostPoslato: 25 Okt 2018 15:03 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Nov 2015 19:35
Postovi: 296
Lokacija: Podgorica
Ime: Luka
Opel: Astra H
Svaki put kad vidim novi post u offtopic garazu udjem sa nadom da je nesto odje :D

_________________
But if you never try, you'll never know..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 26 Okt 2018 14:21 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Ne pisem jer nista konkretno nije uradjeno, al ajde kad vec odgovaram da vas uputim sta je bilo u medjuvremenu...

Auto meren u AMSS CMV na grupnom OTS merenju, izbacio 245ks i 565Nm:
SlikaSlikaSlika

Slika

Par dana posle toga "pokusao" chipovanje u Safe Chip Tuning u Novom Sadu, covek radi tako sto detaljno proveri auto pre bilo kakvog remapa da bi se uverio da je 100% ispravan, zato sam i izabrao da radim tamo, medjutim ispao je problem sto ti valjci nisu mogli da izmere auto zbog proklizavanja, valjci imaju kocnicu ali je vise za prednju vucu, za zadnju bi bilo bolje da je na drugom valjku kocnica, a auto ne moze da se okrene u drugom smeru jer je takva prostorija, tako da je epilog tri sata drkanja, spaljene gume, i potroseno gorivo :D
Mislim da je bilo jedno 15-20 merenja kojekakvih, iako je u svakom bilo proklizavanja, moglo se videti da auto na 3000rpm ima kao malu rupu u snazi, opadne za oko 10ks, pa posle nastavi da puni opet, na ovim amss valjcima se to isto vidi ali skoro neprimetno, ali tamo nije bila aktivirana kocnica pa je valjda motoru bilo lakse da prebrodi to jer nema opterecenja, a ovde je bila kocnica na 20% i auto je bio vezan gurtnama ka dole kao da je bas skroz opterecen, ali dzaba nisu mogle gume da prenesu taj obrtni moment na valjke nikako... Iako merenja nisu bila konstatna, bilo je svega, uglavnom je i na ovim valjcima je izbacivao oko 560Nm kao i na onim proslim. Dogovorili smo sa da proba da nesto prepravi na valjcima, ne znam sta, pa da se javi da probamo opet, a ako ne uspe ni to onda da izadjemo na auto put sa svom dijagnostikom pa da tako probamo da vidimo sta se to desava na 3000rpm, da li je neki problem sa turbom, protokomerom ili tako neki kvar, ili auto vec ima neku mapu koja nije bas dobro uradjena. Inace ja licno u voznji i ne primecujem to, ide auto fino, lepo puni, sta znam...
Evo par slika i odatle, pa javljam ako se uradi nesto konkretno, nadam se uskoro:
SlikaSlikaSlikaSlika

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 26 Okt 2018 14:46 
OffLine
Club 1000

Pridružio se: 02 Jan 2011 03:37
Postovi: 1183
Lokacija: Meljak ( Barajevo )
Ime: Boško
Opel: Astra G kupe 2.0 turbo
Garaza: pogledaj
560Nm :love: :respekt: kakav li je osecaj u voznji.. :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 26 Okt 2018 14:50 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
E bas mi je krivo sto je kod Dejana ispalo tako, nisam znao da je problem oko valjaka za zadnju vucu tj prostor jer to mu je nova prostorija gde je dyno pa ne znam, nadam se da ce uspeti da to sredi sa valjcima pa da odradis tamo.
Haha, kakva je to zverka kada proklizava u svakoj brzini, ocigledno opasno ide :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 26 Okt 2018 14:55 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Ma nije motor nesto mnogo jak, nego je problem kako je rasporedjen obrtni moment, jer ga grune trenutno kad se potopi gas na 1800rpm kad pocne da meri, vidi se gore na onom grafikonu kriva, a povrsina naleganja gume na valjke je premala i nema gripa iako su valjci nazubljeni, da je npr neki atmosferski benzinac koji ravnomerno puni ne bi bio problem ni da ima 800Nm...

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: BMW E92 330d
PostPoslato: 26 Okt 2018 21:16 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Nov 2015 19:35
Postovi: 296
Lokacija: Podgorica
Ime: Luka
Opel: Astra H
Odlicni rezultati ali postoji jedna stvar, barem tako ja mislim, da je auto vec chipovan i da to vjerovatno nije dobro ispeglano, tipa pojacan je vise obrtni - tako je trenutno kod mene jer kvacilo nije bilo najbolje... Neko radi po tom principu jer onda imas osjecaj da auto jos bolje ide, ali kad se sve realno sagleda to je ipak samo osjecaj :)
Zao mi je sto niste uspejli da izmerite i odradite mapu ali ti sigurno snage ni ne treba vise :)
Obavezno javljaj jesam li bio u pravu da je auto vec cipovan

_________________
But if you never try, you'll never know..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 16 Nov 2018 17:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Danas sam montirao i zimski set:
SlikaSlikaSlika
 ono sto je meni bilo interesantno je da su letnje felne lakse od zimskih fabrickih iako su vece, 19" 9,5J 265/30 a fabricke su 18" 8.5J 255/35 i teze su za 1.6kg :)

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 18 Nov 2018 23:15 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Pravo da ti kazem meni ova 18 na slici izgleda vece nego letnja 19 :ludilo1:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 07 Mar 2019 23:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Preko zime sam nabavio kabl za dijagnostiku sa aliexpressa, instalirao na laptop INPA, NCS Expert, Tool 32, WinKPF sve radi fino… Uspeo sam da odradim neke stvari npr da iskljucim softverski rucice sto dodaju pojas i jos neke sitnice, ali iz nekog razloga kad iskljucim “hladnu i toplu” proveru sijalica zmigavaca u krilu, i dalje trepcu ledovi pri paljenju i kad ih proverava ponekad u voznji. To mi je najvise nerviralo, jedva sam cekao da to iskuljucim, ali eto nisam uspeo… Planiram i da promenim ovaj glupi merac l/100km u merac temperature ulja, nasao sam tutorial neki da moze preko tool32 da se kodira to.
Slika
Takodje nabavljena touch up fabricka boja, da sredim haubu i branik malo jer su iscukani od kamencica, i kao za inat me posle toga spuca neka kamencina u haubu i skine farbu i udubi malo lim, tako da razmsljam da ofarbam haubu i prednji branik skroz komplet…
Slika
Onda malo odrzavanja, filteri, separator, kais, spanner, roler itd…
Slika
I na kraju uradjen remap u Revo chiptuningu, na njihovim valjcima je izbacio oko 225ks i 534Nm na fabrickoj mapi, onda je na prvom remapu izbacio oko 270ks i 620Nm medjitim zamajac i kvacilo su poceli da prave problem, pocele su vibracije od plivajuceg poprilicno, pa su malo po malo smanjivali snagu dok je po njima to bilo bezbedno i ok za voznju, kazu na putu se to ne oseca ali na valjcima se vidi to sve kao… Tako da je finalna brojka spustena na 256ks i 598Nm, rekli su da ako zamenim zamajac i kvacilo nekad da dodjem da mi ubace onu prvobitnu mapu od 270ks. U sustini dobitak 31ks je trenutno.
E sad, negde izmedju 2700-3000rpm imam to neko stagniranje snage i onda povuce opet, to je bilo i pre vrlo malo ali skroz neprimetno u voznji, ali sada se vec oseti, ne znam sta je tu problem, ni od ovih iz revo-a nisam dobio objasnjenje. Ne verujem da to ima neke veze sa kvacilom i zamajcem, posto su mi samo za to rekli da je problem, ostalo je po njima sve u ok stanju…
Generalno sam zadovoljan, oseti se razlika, samo to na 3k rpm me nervira sad i zanima sta bi to moglo da bude…
Kad bude prilike ici cu opet na one amss valjke da vidim kolika je tamo razlika u odnosu na ono jesenas sto sam izmerio.
SlikaSlikaSlikaSlika

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 11 Mar 2019 15:10 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
Fina snaga, a obrtni kao kamion. :D

Steta za kvacilo. Malo me strah i da pitam koliko je to para na BMWu.

To na 3000 o. bar sa ovog grafa deluje da se baaaas oseti.

Ono sto mi je bas cudno je da kazu da ne znaju zbog cega se to desava. Bavis se mapiranjem, cackas i menjas skoro sve parametre rada motora ali kad nastane problem ne znas sta i kako. I sta je onda prednost u odnosu na nekog klinca sa lap topom osim sto imaju valjke?

I mene ceka mapiranje pa u poslednje vreme bas dosta razmisljam sta raditi, a ovo ne uliva poverenje u njihovu strucnost ili jos gore volju da se potrude. Nekako mi sve to deluje kao na pokretnoj traci: baci na valjke, izmeri, ubaci sablon mapu, izmeri, ponovi dok ne deluje korektno ili se ne smoris i to je to. Pritom pogotovo ti iz Revo-a umeju da izbacuju neke bas nerealne cifre bar po onome sto objavljuju na FB.

Mada, kad malo bolje razmislim, mozda i ne moze da se ocekuje nesto vise za tih 200tinak evra.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 11 Mar 2019 19:00 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Sto se tice tog na 3000rpm, nisu oni bukvalno rekli da ne znaju, nego su nekako izbegli odgovor kao zamajac ovo ono, ostalo je sve ok... Naravno znam da to nema nikakve veze sa zamajcem, ali sta sad nisam hteo nista vise da pitam, jer znam da mi je Dejan iz safe chipa u Ns kad sam bio kod njega vec rekao da se nesto desava na 3000 obrtaja ali nije mogao da vidi sta jer je auto proklizavao na njegovim valjcima, tako da znam da nije do ovih iz revo-a vec da je nesto bilo i ranije.
E sad razlika je sto taj iz Ns ne bi ni prihvatio da radi dok se ne vidi sta je problem i ne resi to, a ovi su potrosili 5h rada i odradili sta su mogli jer im je u interesu da naplate, tj nisu hteli da odbiju da rade auto, a ja tek na kraju vidim da auto ima neki problem kada vidim grafikon kada je vec sve gotovo. Ja razumem da oni ne rade popravke auta vec samo chipovanje tako da nema smisla ni da ispitujem i raspravljam dalje, dobio sam povecanje snage koje sam hteo, a ovo ostalo je na meni...
A ovo za zamajac su u pravu, jer sam ja i pre chipa primetio da auto ima vibracije pri gasenju bez kvacila a kad stisnem kvacilo i ugasim ne, tako da su to prvi znaci da se javlja plivajuci i verujem da bi mi se na toj prvoj mapi od 270ks raspao jako brzo, tako da su sa te strane ispali korektni sto su malo smanjili i rekli da dodjem kad zamenim da ce mi za dz ubaciti tu jacu mapu. Takodje auto skoro u opste ne dimi ni posle chipa, tako da i tu moram da ih pohvalim.
Tebi licno bih savetovao da radis remap kod Dejana u Ns jer je duplo jeftinije tamo ako nista drugo.
A ovaj problem sto imam je ili protokomer ili pritisak goriva ili mozda nesto trece, ne vezano za remap, videcu da to resim ako uspem...
U voznji se ne oseca ni blizu koliko deluje na grafikonu, ali se primeti, kao da na delic sekunde malo popustim gas pa opet stisnem.
Sto se tice cene kvacila i zamajca za bmw, ne pitaj, oko 800-900e su komplet delovi i to ne original vec luk/sachs i plus ruke.
Evo jedan snimak kako ide posle remapa, imam slican snimak i pre, i ide dosta bolje kad se uporedi, iako sam ovde presaltao lose iz 4. u 5. ali sve jedno:

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 12 Mar 2019 10:43 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
I onda kazu dizeli spori. Neko bi bio srecan da od 0 do 100 ide kao tvoj od 100 do 200. :D

A to za problem, naravno da niko ne ocekuje da mu oni popravljaju auto. Meni je samo cudno da neko ko se bavi prepravljanjem parametara rada motora ne zna koji od tih parametara pravi problem. Nekako je moja pretpostavka da ako nesto radis u to moras da se razumes. Zato se valjda zovu majstori. I sam sam bio majstor pa znam o cemu pricam.

Mislim da je najvise do toga sto si rekao, kad su vec potrosili 5 sati gledali su samo da zavrse kako tako i da uzmu pare. Pa kako bude. Taj deo me najvise i plasi sad kad i ja treba da radim.

Dejan iz NS je taj Safe Chip?

A to za plivajuci... veselo. Ali pregrmis jednom i onda se vozis ko gospodin covek. Pogotovo sad kad vozis auto za uzivanciju. :)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 12 Mar 2019 11:28 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Da Dejan je Safe Chip, jedino sto kod njega nemoj ocekivati izvlacenje nekog maksimuma, on radi malo blaze mape uglavnom..

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 12 Mar 2019 11:48 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 01 Dec 2012 22:22
Postovi: 1024
Lokacija: Beograd
Ime: Dusan
Opel: ex. Astra G 2.0 DTI karavan sad Astra GTC 1.9 CDTI
Garaza: pogledaj
To vec deluje korektno. Imam neku opciju kod coveka koji radi detaljno, ali ako se to izjalovi razmislicu i o Safe-u.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=drrxYDUX76Y


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: BMW E92 330d
PostPoslato: 12 Mar 2019 21:18 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Nov 2015 19:35
Postovi: 296
Lokacija: Podgorica
Ime: Luka
Opel: Astra H
Odlicno sve i jedino steta za to desavanje na 3k...

Jesam li ja jedini koji ne vidi klip?

Inace u NovaSpeed Montenegro ide skoro sve preko momaka iz Srbije i koliko mi se cini da su momci bas dobri tako da je ovo i ujedno preporuka za NovaSpeed Performance

_________________
But if you never try, you'll never know..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 13 Mar 2019 04:40 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2009 23:10
Postovi: 1824
Lokacija: Leskovac
Ime: Slobodan
Opel: Astra G 1.6 16V, Signum 2.0T
Jebote, kako ide kazaljka od 180 do 200 :krsti:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: BMW E92 330d
PostPoslato: 16 Mar 2019 21:03 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Nov 2015 19:35
Postovi: 296
Lokacija: Podgorica
Ime: Luka
Opel: Astra H
Ja i dalje ne vidim snimak :'(

_________________
But if you never try, you'll never know..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 16 Mar 2019 22:52 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Evo ti ovako:
https://youtu.be/qtT1G7ptePk

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: BMW E92 330d
PostPoslato: 20 Mar 2019 17:53 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Nov 2015 19:35
Postovi: 296
Lokacija: Podgorica
Ime: Luka
Opel: Astra H
Hahahahah aaauuuh!!! P o š t e n o

_________________
But if you never try, you'll never know..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 16 Apr 2019 14:16 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Sredjivao sam neke sitnice na kolima:

Osvezena farba na kocionim klestima
SlikaSlika
Prefarbana rucka sa vozacke strane, fabricki gumirani sloj je bio izgreban od noktiju, klasicna mana ovog modela, prefarbano u mat crni bumper sprej, nije savrseno ispalo jer nisam skinuo taj gumirani deo skroz u tom delu do tapacira a i kanula je farba na par mesta pa sam popravljao, ali je daleko bolje nego pre. Videcemo kako ce da izgleda posle nekog vremena upotrebe…
SlikaSlikaSlikaSlika
Narucio da mi se izrade 3D stickeri sa M logom u ogledalo foliji da budu sto slicniji originalnim, jer mi je bezveze ovo M3 sto sam imao u krilima, jes da su krila M3 look ali ne bih da glumim da je auto nesto sto nije, ovako mu dodje samo kao M oprema npr…
SlikaSlika
Malo se bavio kodiranjem, u Tool32 sam uspeo da promenim funkciju onog beskorisnog analognog pokazivaca potrosnje u pokazivac temperature ulja. Nasao sam uputstvo na netu, neki Nemci su provalili kako da izmene te hexdecimal kodove da to radi, ja sam bukvalno samo pratio uputstvo i molio se da ne upropastim nesto jer ne znam kako bih popravio, i eto uspelo je. Kao sto se vidi na slici auto radi u leru, a kazaljka pokazuje oko 8l iako na digitalnom ekranu nema potrosnje, to mu dodje nekih 90 stepeni, jer je skala 0 – 10 – 20 l promenjena u 50 -100 -200 C. Zasto mi je ovo bilo neophodno videce se u nastavku… Ako nekome slucajno treba uputstvo za e90/e60 i lista motora na kojima ovo funkcionise neka se javi.
SlikaSlika
Onda uzete nove gume Michelin Pilot Sport 4S 235/35 i 265/30 R19
Slika
U nedelju otisao na Navak da isprobam auto, odusevljen sam gumama kako drze i celokupnim ponasanjem auta, iako je fabricko mekano vesanje, fino lezi, jako je lepo izbalansirana sasija, nema proklizavanja, zanosenja, gde usmerim volan auto ide tamo bez drame. Ali javio se problem, cim spojim dva brza kruga pali lampicu za pritisak ulja i pregreva ulje, tako da moram da vozim jedan brz krug i onda dva kruga hladjenja, ne znam je li toliko lose to repsol ulje koje sam sipao ili dizel bas toliko ne podnosi visoke obrtaje, ili se mozda samo od ljuljanja ulja u karteru u krivinama desilo da ne moze da povuce ulje u tom trenutku, ne znam... Uglavnom u prvom stintu mi se to desilo pa sam se usrao, stao i ugasio auto odmah, drugi nisam ni izlazio, a treci izasao opet i odvozio par brzih krugova samo i to je to, nisam smeo da se zezam previse. Sobzirom da mi je prvi put i da sam imao samo nekoliko brzih krugova vreme je lose, ali odlican je osecaj voziti na stazi mada nije dizel bas za takvo akanje definitivno. I da, sedista ne drze nikako, mislio sam da cu izleteti iz auta koliko sam se upirao u vrata rukom i nogom. Evo lista vremena treceg stinta, malo slika i snimak jedinog cistog kruga bez saobracaja. Moze to dosta dosta bolje ima gresaka, ali kao sto sam napisao, nisam bas nesto imao krugova da se uhodam jer me je bilo strah da ne upropastim auto ako mi se opet desi da mi padne pritisak ulja.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 16 Apr 2019 14:43 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Mar 2012 17:31
Postovi: 547
Lokacija: Beograd (Surcin)
Ime: Aleksandar
Opel: Opel signum 1.9 cdti
Fini detalji, ja sam kod mene isto tu gumiranu masu skidao i mogu reci savrseno skinuo i veoma dobro ofarbao, ali hteo sam mat i nisam lak preko toga i ima ogrebotina od noktiju, tako da mozda sl put predjem i ja sa tim bumper sprejem jer verovatno je otporniji na grebanje od ovog sto sam koristio ili cu ipak morati lak preko toga da bude otpornije :D


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: BMW E92 330d
PostPoslato: 16 Apr 2019 14:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Dec 2009 16:23
Postovi: 2239
Lokacija: Kikinda
Ime: Vanja
Opel: ex Astra G 1.6 16v
Garaza: pogledaj
Ja sam isprobavao pre farbanja na autu na nekim drugim plastikama, pustio da se osusi pa grebuckao noktima, deluje da je ok, ali videcemo...
Moze da se uzme mat lak pa udari preko, ali ne znam kako bi to izgledalo u odnosu na ovu ostalu mat platiku, kontam da bi se bas videla razlika iako je mat..

_________________
I'm not drunk, just avoiding potholes


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 84 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 9 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs