Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Yugo 1.1EFI https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=17817 |
Stranica 14 od 21 |
Autoru: | YUgisa [ 24 Jun 2019 20:44 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Zamenjena sirena posto se stalno pregrebala i obijala da svira kad je potrebno: https://flic.kr/p/2gjm6UX Bili u Kuli, nazalost pehovi danima pre odlaska su se nastavili i na sam dan plus umor od obaveza su me naterali da ne budem posebno produktivan, pa umesto uvek ciljanih 80-100krugova, odvezeno sam svega 20-25 krugova, nazalost problemi sa ispadanjem kamere iz lezista od G sila (ali uspesno reseno ispadanje kabela iz USB prikljucka sto je bio problem na Miseluku prosle godine) su doveli do toga da imam snimljena samo 4 brza kruga i to iz prvog stinta po vlaznoj stazi. Ipak, nije sve bilo tako lose, auto je mnogo napredovao od prethodnog puta, prosli put sam krenuo sa krugovima od 48+s da bih posle dva manja izletanja i dosta mucenja postavio licni rekord od 44.13s po suvoj stazi. Ovaj put auto koji je mehanicki skoro indentican tadasnjem, samo sa podesenim trapom 95% od toga kako bi trebalo, omogucilo mi da vec prvi brz krug odvezem svega 0.25s sporije od rekorda, a vec u trecem krugu da oborim svoj rekord i spustim na 43.6s. Nazalost vec receni problemi sa kamerom su me sprecili da izmerim vremena po suvom, pa samo iz nekih usputnih krugova sam uspeo spajanjem sektora da vidim da sam konstantno vozio u 43s i niskih 44s i da auto ima potencijal za 43.23s, mada ja verujem da sam mogao da spustim i u 42s da je bilo sve kako treba. Slike sa staze ce biti kad dobijem, za sada samo snimak voznje Kao sto sam rekao, spliter je vise zafrkancija i glavna svrha mu je guranje cunjeva, nece biti na autu u svakodnevnom saobracaju. Sto se tice prave funkcionalnosti, gledao sam da ispostujem sva "pravila" u dizajnu, odnos njegove duzine i visine auta, montiran na sinu branika, pregrade na krajevima itd. |
Autoru: | YUgisa [ 26 Jun 2019 08:49 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Evo slika iz Kule: https://flic.kr/p/2gjXz6a https://flic.kr/p/2gjXthE https://flic.kr/p/2gjXxVT https://flic.kr/p/2gjXNtT https://flic.kr/p/2gjXRV2 https://flic.kr/p/2gjXVNC https://flic.kr/p/2gjXQD2 https://flic.kr/p/2gjYj4U https://flic.kr/p/2gjXTmr I jos jedan karting samo sa zadnjom vucom https://flic.kr/p/2gjXWf7 Gde je guma? https://flic.kr/p/2gjY3fE Tu je Salu na stranu, guma je bila ostecena prosli put u Kuli zbog kacenja ruba pa sam resio da je dokrajcim pred zamenu: https://flic.kr/p/2gjXAeq Malo kacenja bankine: https://flic.kr/p/2gjXAqh https://flic.kr/p/2gjXK9w https://flic.kr/p/2gjXJQv I jos jedan snimak iz drugog ugla, drug je vozio: |
Autoru: | yosh [ 26 Jun 2019 09:50 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Dobre slike Nego jedno pitanje u vezi kartinga tamo, u kakvom su stanju tj da li su svi podjednaki ili su neki brzi a neki raspad stanje? Kontali smo u subotu drugari i ja da odemo na karting tamo pa zato pitam.. E da i koje ti je vreme karitngom u odnosu na auto nisi rekao |
Autoru: | YUgisa [ 26 Jun 2019 12:55 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Nisam ja zasluzan za njih pa zato Pa ono u globalu su dovoljno jednaki ali svaki je imao neki svoj fazon Neki imaju malo slabiju kocnicu, neki malo kracu pedalu gasa, moj je imao i neko cudno poskakivanje u levim krivinama sto nije problem ako ides dovoljno brzo pa zanosis zadnjicu ali je dosta tesko zanositi zadnjicu jer nema rezerve snage Mislim ono, prilicno su razumni za one koji voze prvi put ili fazon jednom u tri godine Nije za one koji bi hteli profi da se trkaju medjusobno |
Autoru: | YUgisa [ 02 Jul 2019 21:52 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Dve starovinske: https://flic.kr/p/2gksdQq https://flic.kr/p/2gksdF2 Napravljen prohromski nosac za kameru (planirao sam ga za Kulu ali nisam stigao napraviti): https://flic.kr/p/2gksoRK Nsta bitno, ali ova plocica je nestala pre koju godinu misteriozno i pre neki dan sam je nasao isto tako na radnom stolu, tako da sam morao da obelezim vracanje nazad na auto https://flic.kr/p/2gmyFnR https://flic.kr/p/2gmyFgP Skinute stare gume, oprane felne, ociscene gde naleze guma, gumeni ventili zamenjeni sa metalnim: https://flic.kr/p/2goWmNk https://flic.kr/p/2goWmD2 Namontirane nove Tigar High Performance gume, usput olaksan auto za ~900g posto je nov vulkanizer puno sposobniji u balansiranju guma nego prethodni. Nije sala, prethodni vulkanizer je potrosio vise od 1kg tegova za 4 tocka, da ne ulazim u sve razloge zbog cega: https://flic.kr/p/2gpHdiK https://flic.kr/p/2gpHd8e Posto fabricka opruga nije mogla da nagura pritisak preko 3.2 bara i pored brdo podloski koje su je sabile vise nego sto je fabricki bila, stavljena tvrdja opruga za probu. Prvo merenje 2.8 bara iako je jedva sabijena, sutra cemo probati 1 podlosku da vidimo kakav je napredak: https://flic.kr/p/2goWKn4 Neki su bili zainteresovani za funkcionisanje alu matica, pa nakon malo koriscenja u saobracaju i na stazi da podelim iskustvo. Ne preporucujem ih za koriscenje u kombinaciji sa celicnim felnama. Mala kontaktna povrsina na konusu dovodi do toga da se haba matica kod celicnih felni i da zbog toga mora da se dotegne 1-2 puta pre nego sto nalegne kako treba. Sa alu felnama posto konus na matici nalegne u potpunosti na konus od felne, nema nikakvih problema, sve se propisano stegne i ostane tako i nakon voznje na stazi. |
Autoru: | munja2 [ 08 Jul 2019 19:18 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Svaka cast naradovima i korisnim objasnjenjima |
Autoru: | YUgisa [ 10 Jul 2019 12:54 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Hvala i nema na cemu |
Autoru: | pistre [ 10 Jul 2019 14:35 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Te alu matice su tako nebezbedne za bilo kakve felne, ne mogu da verujem da ljudi to stavljaju |
Autoru: | YUgisa [ 10 Jul 2019 21:37 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Za sada nisam primetio nikakav problem sa alu felnama, stegnuto je u skladu sa fabrickom specifikacijom i ja sam uzeo da vidim kako se to ponasa. Navoj je duplo duzi od celicnih matica koje sam imao, to je neko nepisano pravilo kod aluminijuma tj 3 puta vise nego fabricki sraf u glavcinu, navoj je prilicno tesan. |
Autoru: | YUgisa [ 15 Jul 2019 15:12 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Pojavio se neki mali luft na volanu pa sam skinuo da proverim letvu, mislio sam da se mozda ponovo popustila, ali nije, malo sam prestelovao zazor kad na kraju ustanovim da se luft ustvari pojavio u zgloblu kardana volana: https://flic.kr/p/2gqvowi Namontirane felne sa novim gumama: https://flic.kr/p/2gqvD7G https://flic.kr/p/2gqvCYA https://flic.kr/p/2gqvoDs I onda meni kazu da mi auto nije praktican https://flic.kr/p/2gzb6sy |
Autoru: | YUgisa [ 11 Sep 2019 22:02 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Par slika auta: https://flic.kr/p/2ha5QiA https://flic.kr/p/2ha5NLT https://flic.kr/p/2ha5L3b https://flic.kr/p/2ha3ZHd https://flic.kr/p/2ha6z4G https://flic.kr/p/2ha3Vgc https://flic.kr/p/2ha6uLt https://flic.kr/p/2ha3Qn4 https://flic.kr/p/2ha6NrZ I trenutna zanimacija: Oil Accumulator Can https://flic.kr/p/2he62qb https://flic.kr/p/2he62nA |
Autoru: | YUgisa [ 14 Sep 2019 16:35 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Da nastavimo tamo gde smo stali u julu. Napravljen nosac hladnjaka ulja, posto bivsi vlasnik to nije nikako resio kada je promenio fabricku poziciju hladnjaka da bude unutar veznog lima, takodje ukloljen i 4ti nosac ventilatora koji je bio delimicno odsecen jer smeta pri toj izmeni: https://flic.kr/p/2h38oLq https://flic.kr/p/2h4ntEd https://flic.kr/p/2he4h1E https://flic.kr/p/2he61gT Posto je poceo motor da slini ulje na meracu za nivo, zamenio sam gumicu i dodao jedan "O ring" tako da se nadam da sad nece biti problema: https://flic.kr/p/2ha3w2g Prepravljena creva za hladnjak ulja sa selni na AN spojke: https://flic.kr/p/2h4kCy1 https://flic.kr/p/2h4ntPG https://flic.kr/p/2h4kCrc I posle skoro 2 godine, 3 nedelje mucenja sa delovima koji ne rade ono sto je predvidjeno i jednog nervnog sloma, napokon napravljen Oil Accumulator Can: https://flic.kr/p/2hfeCp2 https://flic.kr/p/2hfcWML https://flic.kr/p/2hfcXnt https://flic.kr/p/2hfcXxU https://flic.kr/p/2hfeD1N https://flic.kr/p/2hfcXqj Za one koji zele vise o sistemu, da krenemo od pocetka. Poenta Oil Accumulator Can-a je da poboljsa konstantnost pritiska ulja u motoru koji zna da opadne u krivini i pri kocenju (teoretski i pri ubrzanju, ali ne mom autu ) kada pumpa povuce vazduh umesto ulja. Takodje omogucava zadrzavanje ulja pod pritiskom i nakon gasenja motora i moze da ga oslobodi pre startovanja motora kako bi se izbegao suv start. To se postize postavljenim klipom u rezervoaru, ~2/3 rezervoara je ispunjeno uljem dok je ~1/3 rezervoara ispunjena vazduhom pod pritiskom koji sluzi da pomeri klip i istisne ulje u motor kada opadne pritisak ulja u motoru. Sistem moze da sadrzi oko 0.9 do 1.2l ulja u zavisnosti kako je podesen. Sto se tice konkretno ugradnje na moj auto, OAC sam povezao sa motorom tako sto sam ga spojio na mesto gde fabricki dolazi davac pritiska ulja koji sam prebacio u sam rezervoar za OAC, to mi ujedno omogucava da nagledam situaciju u celom sistemu, da pratim da li je rezervoar dovoljne zapremine (da li se prazni skroz u voznji), kao i da znam kad se rezervoar u potpunosti ispraznio pre startovanja motora. Zbog konstruktivnog ogranicenja elektromagnetnog ventila (pod naponom pusta ulje u jednom pravcu, a bez napona u drugom pravcu), napravio sam stelujuci davac pritiska ulja koji se nalazi izmedju motora i ventila/rezervoara, kada u motoru opadne pritisak ulja, davac daje signal ventilu da ispusti ulje u motor, kad se pritisak stabilizuje, ventil se gasi i omogucava motoru da vrati ulje nazad u rezervoar. Menjanje pritiska vazduha u rezervoaru omogucava stelovanje brzine reagovanja sistema tj kojom brzinom ce se ispustiti ulje nazad u motor, dok stelujuci davac pritiska ulja mi omogucava da nastelujem kad ce da se vrati ulje u motor. U normalnoj voznji planiram da bude namesteno ispod pritiska ulja koji motor stvara pri leru, kako sistem ne bi stalno ispustao ulje u motor, dok za voznju na stazi cu da podignem da ispusta pritisak ulja cim malo opadne maksimalan pritisak ulja u motoru kako bi najefikasnije zastitio motor. Pored kontakt brave sam stavio prekidac koji gasi ventil kako bih izbegao ispustanje ulje iz rezervoara u slucaju kada necu startovati motor, ali imam potrebu da dam kontakt. |
Autoru: | zbogom_pameti [ 17 Sep 2019 09:04 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Sta god da si ti ovo gore napisao (nista skontao nisam, ali do mene je ), svaka cast na upornosti. Sto neko vec rece, napravio si Yuga na auto kakav je trebao izvorno da bude. |
Autoru: | YUgisa [ 17 Sep 2019 14:37 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Pa mnogo mu je da ima sve ovo u fabrickoj verziji Ali da, za 1/4 vecu cenu, mogao je biti duplo boli nego sto je izasao iz fabrike. Mislim samo da su skupili sve najbolje fabricke delove u jedan model, umesto da svaki model ima nesto specificno svoje, mogao je biti bolji |
Autoru: | YUgisa [ 06 Okt 2019 10:55 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Napravljeno par nosaca za creva od hladnjaka ulja, OAC-a i nov centralni nosac branika: https://flic.kr/p/2hidZJc https://flic.kr/p/2hidZAS https://flic.kr/p/2higGBK https://flic.kr/p/2hidZSt Posto je sa prvim reagulatorom bilo tehnickih problema, napravljen drugi stelujuci koji je namontiran i podesen na 3.3 bara, sa fabrickih 3 bara: https://flic.kr/p/2hmht4h Nabavljeni neki delovi za limariju, ostalo jos da nadjem levi prag i desni kos ili samo dzep: https://flic.kr/p/2hmFVd1 Napravljeni novi 10mm distanceri, tako da auto sad ima siri grag tockova ukupno 110mm: https://flic.kr/p/2hqN4SQ https://flic.kr/p/2hqN4Jo https://flic.kr/p/2hqQRKr https://flic.kr/p/2hqPTcv https://flic.kr/p/2hqPSUX https://flic.kr/p/2hqN4Mz |
Autoru: | nikolaK991 [ 27 Mar 2020 15:59 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
svaka cast majstore za sav trud rad a i ulozenu ljubav u jugisu te felne su bombona za njega, stoje bas kako treba... samo napred |
Autoru: | YUgisa [ 27 Mar 2020 22:40 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Pa definitivno si jedan od rekih kojima se svidjaju Vecinom ljude bode to sto su 15ke i onda jos sto nije poliran rub |
Autoru: | nikolaK991 [ 28 Mar 2020 14:22 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
pa po mom misljenju sve zavisi kako sredjujes auto, ima mnogo razlicitih stilova i svaki ume da bude lep kad se lepo skocka. Ne mora svaka felna sa rubom da ima ispoliran rub, nece na svaki auto i pre svega na svaku boju da lezi ispoliran rub. Ove felne se odlicno uklapaju u sve ostalo sto si sredjivao na jugisi i nekako auto izgleda kompletno sa njima, kao mali trkac jedinu stvar koju bih ja promenio je to rebro u krilu, ili da se uvuce ili da se ofarba, posto mi ovako mnogo strci i bode oci |
Autoru: | YUgisa [ 28 Mar 2020 17:50 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Pa retko ko misli kao ti Vecina bi samo jedan stil... Onaj ko ceni rad, njemu je ok, onaj ko ne njemu je ricerski uradjeno i to je i bila poenta Plus sam gledao performanse koje su poboljsane ovim odabriom guma i prosirenim autom. Pa videcu sta ce biti sa tim, ali verovatno cu samo ofarbati u crno i mislim da ce manje biti upadljivo kada nebude tako izbledjeno |
Autoru: | pistre [ 28 Mar 2020 22:16 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
e nikako da dam savet/zamerku za rubove, sto ne bi nekom sledecom prilikom ako nesto budes farbao odradio oba ruba da budu zavrseni kao sto si uradio sa zadnje strane gledista, dakle kako lepo ide zavrsetak nazad, a sa prednje strane je ravno, em ce felna doci vise do izrazaja kad se gleda sa prednje strane, em ce biti lepo i simetricno kao sto je kad se gleda otpozadi, ako me razumes na sta mislim |
Autoru: | YUgisa [ 28 Mar 2020 23:45 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Da kontam na sta mislis, da ne bude tako horizontalan u donjem delu, nego pod uglom kao sto je zadnji deo ruba, ali nazalost za tako nesto nema mesta kod prednjeg tocka jer kad motam ulazi u taj deo tocak. Sa ovim gumama posto su nesto uze od toga sto pise na njima bi mozda i proslo, ali ako uzmem neki polu slik koji znaju biti i nesto siri od toga sto pise, onda bih sigurno imao problem. Zato i nije previse "savrseno" uklopljena guma do ruba, jer sam racunao na to da mogu poluslkovi da se montiraju. Mislim u teoriji to jedino da postignem tako sto cu ih produziti ka dole. Ali mi se cini da bi tako jos cudnije izgledalo. Ovako su izdignuti iz prakticnih razloga, da moze auto da se tera preko bankina na stazi bez brige da cu da zakacim Branici i pragovi nisu u opasnosti jer gume dovoljno strce pa ce prvi da se popnu na bankinu. |
Autoru: | YUgisa [ 29 Mar 2020 10:33 ] |
Tema posta: | Re: Yugo 1.1EFI |
Da jasno je to meni ali kod prednjeg tocka nema mesta za to, nije problem kad je ovako na zemlji, problem je kad je oslanjanje izvuceno kao kad se silazi sa bankine i da je smotan volan, onda ima manje od 10mm izmedju gume i ruba Iako na slici ne izgleda tako, tocak u tom najnizem delu ruba vec viri van ruba oko 10ak mm zbog nagiba tocka, da bih tako nesto uradio, morao bih kompletno ceo rub da pomerim ka napred, a onda bi cudno izgledalo kad se gleda bocno. |
Stranica 14 od 21 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |