Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 14:47

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 504 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 01 Jun 2013 22:47 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Obe su 21mm i namesteno je na 120% dodatne tvrdoce i prosto ne mogu da se slozim sa tobom oko efekta jer sam licno probao i drastican je efekat u pozitivnom smislu i znam auto napamet jer je celo oslanjanje uradjeno od strane mene, od sklapanja amortizera do reglaze trapa. Ako mogu ljudi da voze auto sa 1cm od sanke do kolovoza, onda mogu i ja sa 8-9cm ;) Imam poliamid i nije mi bio dosta a neki pad udobnosti nisam primetio od toga :D Svako zna sta njemu odgovara, nekome je dovoljno fabricko oslanjanje za 100ks a nekom nije dosta ni za 45ks ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 02 Jun 2013 00:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Maj 2009 20:13
Postovi: 437
Lokacija: Kragujevac
Ime: zokac
Opel: Astra G 1,7DTI chip 100ks
Garaza: pogledaj
Kakva su ti osc.ramena?Imas li unibole,ili su obicni sil.blokovi?Ako nemas unibole sve to dzabe radis,na kocenju ce trap uvek da se otvara.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 02 Jun 2013 09:08 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Guma je samo na kraju kod karoserije, tu kod b. stagle je poliamid.

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 02 Jun 2013 15:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 20 Avg 2010 20:53
Postovi: 2712
Lokacija: Beograd
Ime: Nikola
Opel: kadet e limo
Garaza: pogledaj
Au bre napadoste coveka bzvz. Naravno da znaci dupla stangla, mora bolje da lezi, pa makar za sitno. A nije ona nesto previse teska da bi to bio razlog da se ne stavi :D

Nista lepse od home made kartinga za provlacenje po gradu :) samo napred sa prepravkama, lezace on jos bolje :ok:

_________________
Samo najbrze je dovoljno brzo


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 02 Jun 2013 17:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Pa oslanjanje je gotovo, dalje modifikacije zahtevaju pravljenje ozbiljnijih modifikacija koje ce narusiti performanse auta i svakodnevnu prakticnost i zahteva izmene samih tehnoloskih resenja i dizajna oslanjanja ;) Jedino sto tu moze jos malo da se popravi je izbacivanje gumenih caura iz zadnjih viljuski i zamena sa poliamidom i to je to. Trenutno je oslanjanje prevazislo mogucnosti guma i to je slaba tacka koju treba izmeniti.

Oslanjanje je prakticno sve izmenjeno.
Bilstein gasni amortizeri i napred i nazad, 200% veca sila pri sabijanju i 70% veca sila pri izvlacenju u odnosu na fabricke amortizere
Napred za 235% tvrdje opruge od fabrickih
Nazad 100% tvrdji gibanj od fabrickog
Napred za 120% tvrdja b. stangla
Nazad balans stangla (20% tvrdja od fabricke prednje)
Duza ramena napred za 8mm
Ojacane viljuske pozadi
Ojacane gume u solji
Poliamid na b. stangli napred umesto gumica
Reglaza trapa, nagib tocka ~2.5 stepena napred i ~2.2 stepena nazad.

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 02 Jun 2013 20:33 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2011 20:20
Postovi: 536
Lokacija: subotica
Ime: Igor
Opel: Rekord 2.0 S
Garaza: pogledaj
Ima smisla sto pise jugisa, tako da nemojte da napade coveka bzvz


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 02 Jun 2013 20:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
E pa drago mi je da nekima ima smisla :ziveli:

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 03 Jun 2013 00:00 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Maj 2010 20:34
Postovi: 1812
Lokacija: Zemun
Ime: Bojan
Opel: Astra Betrone 2.0T
Garaza: pogledaj
pedantno sigurno lepo lezi :P
koliko je trebalo isprobavanja :wink:

_________________
phase 3, 402m 13.7s


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 03 Jun 2013 09:55 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Hvala, da znas da vrlo, vrlo lepo lezi :D Nisam mnogo vozila vozio, ali po mom licnom misljenju, ovo je najbolji po tom pitanju uzimajuci u obzir i da sam vozio vicesampionski mali N (mada uzimam u obzir i olaksavajuce oklonosti jer su im modifikacije ogranicene na amortizere, opruge, gibanj i "smesne" gume)... :D

Proba nije bilo mnogo, prvo je bilo pre svega proba sa fabrickim prepravljenim amortizerima umesto ovih Bilstein, cisto da dokazem nekima da moze da funkcionise relativno normalno, ali su se iskazale negativne strane uljnih amortizera, tj jednostavno kad se vozi mnogo kroz krivine, upenusa se ulje i amortizer izgubi totalno svoju funkciju i onda sam presao na ove Bilstein gasne amortizere visokog pritiska sa uloskom, gde je to svedeno na minimum i moram reci, stvarno su tehnoloski ispred bilo kakvog Yugovog standardnog dizajna amortizera, imaju vecu silu koja pomaze pri stabilnosti ali udobnost vozila i mogucnost upijanja neravnina je bolja nego sa fabrickim. Sem tu jos malo isprobavanja sa soljom kako najbolje da je ukrutim, jedino je igranje sa nagibom tockova bilo aktuelno, svi su me ubedjivali da ce da trosi gume pa sam relativno mali nagib imao ali nije se dobro pokazalo jer sam vise vozio po boku gume nego po gaznoj povrsini u krivini, mada sam znao da treba nagib da bude oko 2.5 stepena da bi guma imala najveci kontakt sa kolovozom u krivini i onda sam posle ipak nastelovao toliko i ispalo je da uopste i ne trosi gume. Sve je prakticno izracunato i bio sam siguran da ce da funkcionise i pre ugradnje :wink:

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 11 Jun 2013 21:13 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Izbacen elasticni zglob na polugi menjaca

Slika

Zamenjena rucica menjaca od Pezola 306 posto smo staru polomili :roll:

Slika

Jedan snimak ;)



I glavni vozac :D

Slika

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 23 Jun 2013 09:31 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Jul 2012 19:21
Postovi: 251
Lokacija: Backa Topola
Ime: Dejan
Opel: Calibra C20NE
Ohohoo Slobo, ja tek sada skontao tvog Yuga ovde.
Ne mogu a da ne pohvalim masinu. Imao sam prilike, hvala bogu, da se provozam par puta u njemu i mogu reci da je totalno ludilo :) Jako lepo ubrazva a u krivine ulazi kao karting, nimalo naivan za gradske zezancije, cak sta vise... a sve to iz 1.1 motora.
Svaka cast!

_________________
There is no replacement for displacement!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 23 Jun 2013 09:44 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Heheh hvala, mada sad se vec dugo nisi vozio a brzi je jedno 20-30% :D

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 23 Jun 2013 14:15 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
jugic je ekstra ali budzenja nikad dosta :aplauz: , a reci nesto vise o tom motornom kompu i elektronici na autu ,nacin dijagnostike odnosno kojim uredjajem,i dali se taj komp ugradjivao u neke druge modele i marke,neke problematicne strane ako ih ima itd,nisam bas upoznat sa tim stvarima na jugicima a hteo bih da znam...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 24 Jun 2013 08:54 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Hvala, naravno, budzenja nikad dosta, meni uvek kazu, za te pare koje su ulozio u Yuga, za te si mogao kupiti ovakav, onakav auto ali to je fabricki auto, nije nabudzen :D
U pitanju je Bosch Motronic M4.6 sistem sekvencijalnog ubrizgavanja sa wasted spark paljenjem. Iskreno da ti kazem, tek nedavno sam cuo neke informacije da se ugradjuje u neka Nisan vozila, mada nije provereno. Mane su usustini dijagnostika, ja uopste ne znam koji uredaj moze da radi dijagnostiku, jos nisam cuo da je iko to radio :D Ono sto je svakako dobro da je lako uraditi samodijagnozu prespajanjem dva pina od dijagnostike i onda se cita kod greske preko check engine lampice. Druga stvar je sto ako zelis da ga imas, moras ga sam odrzavati jer prosecan majstor za Zastavu uopste ne zna kako funkcionise taj sistem i preporucuje prelazak na karburator :palica: Ja ga nemam pa meni nije mana (niti smatram da je to pametno raditi), ali posto ima metalnu granu, ljudi vole da im ugrade venturi sistem plina, a to jednostavno nece nikako da funkcionise i cesta su stradanja MAP senzora od toga a i pumpa goriva jer je retko koriste. Meni je mana kako je fabricki mapiran, relativno udavljen, tako da jedan cip mu dobro dodje da prodise punim plucima, na svu srecu nije jako skup, 50e ;)

Inace, juce sam se malo potezao izmedju semafora, Astra F 1.8i vs Yugo 1.1EFI, 0:2 i to do oko 120km/h :lokomotiva: I onda odjednom se ukljuci i lik sa Nissan Muranom V6, pretekne lika sa Astrom i ubaci se u potezanje sa mnom, ali to vec nije islo da dobijem, mada nije mnogo bezao :D

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 05 Jul 2013 08:54 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
mislim da je na jugu jedna velika mana polozaj volana,odnosno ugao pod kojim je postavljen,dali si razmisljao da volan ispravis tako da dobije ugao blizi 80 stepeni,slicno kao na opelu,ipak je na opelu volan ubedljivo najbolje postavljen,ovo je samo sugestija i neko moje razmisljanje :poz:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 05 Jul 2013 13:48 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Da ti iskreno kazem nisam nikad razmisljao o tome, volan je delimicno pomeren na dole naspram fabrickog pa je pod malo manjim uglom, meni je volan ovako postavljen u odgovarajucem polozaju ;) Prepravka bi zahtevala dosta uklapanja i prepravljanja, a i karting ima tako postavljen volan :D Da imam neku kadicu pa da sedim mnogo nize, onda bih verovatno trebao razmisljati o tome, mada bih ga verovatno trebao i jos vise spustiti sto bi ponovo smanjio ugao ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 31 Avg 2013 20:21 
OffLine
2nd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 16 Nov 2012 01:04
Postovi: 140
Lokacija: Jagodina
Ime: Aleksandar
Opel: Zafira b 1.8 103 kw
Garaza: pogledaj
:respekt: Pozdrav Yugisa od ace ako se secas bio si samnom kad sam kupovao astru
pitanje koliko konja si izvukao iz taj motor

_________________
Kruziranje


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 06 Sep 2013 22:18 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Naravno da se secam, pozdrav aco ;) Pa ja ga procenjujem sad na oko 75ks ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 09 Sep 2013 16:24 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Slika
Slika

Jedna slika unutrasnjosti:
Slika

Stavljene univerzalne WURTH manzetne:
Slika

I izradjen leptir 51mm umesto fabrickog od 45mm:
Slika

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 31 Okt 2013 16:39 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
dali ima neke razlike u radu motora sa vecim leptirom?
I izradjen leptir 51mm umesto fabrickog od 45mm:
Slika[/quote]


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 31 Okt 2013 23:13 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Pa ima razlike, pre svega u nizim obrtajima sto sam i ocekivao jer usisnu granu jos nisam razbusio a ona je 47mm kod mesta gde je leptir ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 01 Nov 2013 19:57 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 27 Feb 2012 18:16
Postovi: 712
Lokacija: Subotica
Ime: Miroslav
Opel: Truli kadett na klocnama
Garaza: pogledaj
Juce si tako proleteo pored mene da sam se uhvatio za glavu kad sam video kako hvata krivine :D pravi karting :)

_________________
VersionTresSportive


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 02 Nov 2013 10:04 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Jesi ti siguran da sam proleteo, jer ja nisam ni zurio posto je bila guzva :ludilo2:

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 08 Nov 2013 09:09 
OffLine
2nd Gear

Pridružio se: 20 Sep 2012 11:42
Postovi: 146
Lokacija: kraljevo
Ime: danijel maric
Opel: kadet 1.3 i
sve pohvale za uradjeno do sada,najbitniji detalj po mom ukusu je zadnja balans stangla :ok: ,sigurno daje veliku potporu travezni jer to je najveca boljka na jugu,da su ovi TZV. inzenjeri i strucnjaci u zastavi to napravili fabricki nebi bili puni otpadi keceva i jugica, verovatno si stavio od juga prednjhu stanglu pozadi? Bas ovih dana gledam oglase ,uz moju munju bi mi dobro dosao i jedan zvrk u vidu 1.1 ili 1.3 yugica ali samo EFI ali otom potom kad bude deblji novcanik , interesuje me i koja je potrosnja u zavisnosti od rezima voznje ?


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 08 Nov 2013 14:26 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 780
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Hvala ;) Pa ja za sada nemam problema sa gredom, postavio sam i ojacanje koje je mnogo pomoglo i za sada ne pokazuje nikakve znake trosenja ;) Meni je najbitnije kako se ponasa u voznji i mnogo je stabilniji i da, jesam prepravio prednju Yugovu. Pa ne znam sta da ti kazem za potrosnju, ja sam je samo u ovim uslovima merio:
1. Subotica-Backa Palanka-Novi Sad-Backa Palanka-Subotica, 7.6l/100km
2. Subotica-Backa Palanka-Subotica, 6.74l/100km
3. Subotica-Backa Palanka-Subotica plus 50km po gradu (oko 20% predjenog puta) tj Subotici u sred zime, 9.22l/100km
4. Subotica-Backa Palanka-Subotica, 7.75l/100km
5. Subotica-Kula-Karting staza (oko 30km pod punim gasom)-Subotica, 9.15l/100km
6. Subotica-Backa Palanka-Subotica, 7.55l na 100km

Tehnika merenja kolicine goriva od cepa do cepa, tehnika merenja predjene kilometraze po GPS, merenje brzine po GPS, prosecna brzina izmedju 57 i 66km/h.

Nemam bas naviku da radim merenja a i posto sam imao problema sa GSI tablom i tim meracem, tek sam sad posle 6 godina uspeo da osposobim koliko toliko taj merac i da kucam u drvo, izmerio sam 400km...

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 504 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 5 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs