Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 27 Apr 2024 08:59

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 508 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 12 Mar 2024 00:11 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Bilo bi kraja da ne zavisi od drugih, ovako se sve oduzi i traje mesecima i nikako da se zavrsi ;)

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 15 Mar 2024 09:14 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Da ne bude samo motor da cackam, napravljena i jedna unikatna stvarcica za menjac, duzi peti stepen prenosa koji ce da obori obrtaje za 670 obrtaja, tj sa trenutnim kracim diferencijalom koji imam bice i nesto duzi prenos u petoj nego fabricki menjac:
Slika

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 22 Mar 2024 16:25 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Posto Yugo nema bas super resen prostor za sitnice i drzac za flasu, odlucio sam da napravim, trenutno montirano samo u zelenog jer je ljubicasti zatrpan delovima:
Slika Slika

Glava zavrsena sa 36/31 se preslo na 37.5/33mm ventile i sicevi sa 29.5/26.5mm razbuseni na 33/29mm (posle obrade predventilskog prostora je poravnata), takodje ofarban blok:
Slika Slika Slika

Kupljena nova uljna pumpa sa 1.6 16v motora, oprani neki delovi, drugi modifikovani i ofarbani:
Slika Slika Slika

Napravljen novi prohromski zadnji lonac, uradjen port matching sa glavom na usisnoj i izduvnoj, malo prosireni kanali (prethodno su vec bile sirene) u obe grane plus fabricki izduvna grana ima problem sa mesanjem izduvnih gasova izmedju 1 i 4 cilindra, tako da je reprofilisana da ima propisano izduvavanje kao 2 i 3 cilindar (usustini izduvavanje jednog cilindra pravi vakum na drugom). Naravno i dalje ostaje problem razlicitih duzina, ali to ce biti reseno neki drugi put:
Slika Slika
Slika Slika Slika

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 26 Mar 2024 20:25 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Uradjen menjac, ubacen novi agresivinji sper diferencijala, ubacena nova duza peta brzina, modifikovani svi zupcanici tj oboreni vrhovi da se smanji stres i umanji sansa za pucanjem, zamenjeno kuciste menjaca koje je pocelo da puca (mislim da samo ja to umem da uradim sa 70ks), modifikovana medjuploca da primi dodatan pin i imbus kako bi preneli opterecenje na vise kontaktnih tacaka kako bi izbegli buduce pucanje, modifikovani "konjici" za lakse saltanje i nastelovan zazor diferencijala:
Slika Slika Slika Slika
Slika Slika Slika Slika


Steta sto ce za koji mesec opet da se rastavlja da se provere delovi i ubace iglicasti lezajevi na zupcanike.

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 29 Mar 2024 23:54 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Napokon sklopljen. 1302ccm (80.5x64mm), 37,5/33mm ventili, 29mm usisini i izduvni kanali, 10.8:1 stepen kompresije, optimizovane komore za sagorevanje, olaksane remenice i zamajac, 28.8mm kanali u usisnoj grani, 29.5mm u izduvnoj, 282/276° i 10.2mm podizanje bregasta, plivajuce bolcne, unapredjeno podmazivanje, unapredjen set zupcenja itd:
Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

Slika Slika Slika Slika

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 31 Mar 2024 11:25 
OffLine
3rd Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Jan 2019 17:45
Postovi: 190
Lokacija: Neuburg an der Donau
Ime: Misa
Opel: Astra G, 2.2 DTI
Druze...5-ti ovakav komentar ostavljam u ovoj temi...ali kad pogledam sve (a pratim redovno) ne mogu a da ne napisem - svaka tebi cast. Do poda kapa i naklon. Volja da stalno ucis, testiras, usavrsavas...i tako vec poprilicno godina i da ta zelja i volja ne prestaju, cak naprotiv....postovanje i naklon.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 31 Mar 2024 21:34 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Pa nekad ponestane zelje i volje, pogotovo kada su neki radovi gde zavisi od drugih, kao npr ovaj motor, ali i dalje je osecaj kad se zavrsi i radi kako sam zamislio neprocenjiv :lokomotiva:

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Yugo 1.1EFI
PostPoslato: 07 Apr 2024 09:59 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Jan 2012 08:52
Postovi: 783
Lokacija: Subotica
Ime: Slobodan
Opel: Yugo 1.1EFI
Garaza: pogledaj
Motor je ubacen ali nazalost bilo je dosta problema tokom sklapanja sto se pokazalo odmah pri startovanju motora tako da ce morati glava dole i onda da vidim sta je sve problem i da li je resivo. Nazalost tolerancije u izradi novih delova, same Zastave i masinske radionice, zajedno sa cinjenicom da od svih delova koje sam prvobitno planirao da koristim u sklapanju motora sa kojima imam iskustva jedino su semerinzi bili ti koje sam zeleo dovelo je do nekih ne utvrdjenih problema u radu i stradanja dihtunga glave:
Slika Slika Slika

Takodje dodate caure umesto silinih podloski kod ramena i spone, plus zapoceti radovi na kucistu fltera vazduha:
Slika Slika

Naravno da nevolja nikad ne dolazi sama, pa uz mesece smaranja oko ljubicastog i njegovog motora odlucio je i zeleni da trazi paznju. Oko 2 meseca sam jurio neki fantomski problem u radu motora na leru, usput nasao nekoliko problema (neispravan regulator pritiska goriva, puknut o ring na dizni, bubrenje aluminijuma na kucistu klapne...) koji su bili provereni pri sklapanju auta i svaki taj zaseban problem bi ocigledno pravio problem, ali iz nekog razloga nista nije resio dok na kraju nije zamenjen jednosmerni ventil na servu kocnice iako kad sam testirao onaj sa auta izgleda kao da funkcionise ali eto iz nekog razloga pravi problem. Ujedno u procesu montirane ociscene dizne preventivno i zamenjena lambda sonda iako je fabricka jos radila ali pokazuje znake slabljenja pa je napokon resen problem oko lera i potrosnja je smanjena za 5 do 8%:
Slika Slika

Uz to fabricka rak rana bocnih lajsni sa nekim besmislenim sistemom montaze iz fabrike je sa lepsim vremenom pocela da pravi problem pa da ne bi izgubio lajsne trenutno su sve poskidane dok ne budem imao vremena da ih modifikujem da se srafe kako sam i prvobitno hteo, ali nisam stigao vremenski:
Slika

_________________
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 508 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 20 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs