Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

jugo 55 benzin 1990.god
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=16634
Stranica 1 od 8

Autoru:  aassttrraa [ 09 Okt 2011 21:14 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

fino izgleda jugic... koliko si ga platio? sta ima od opreme? :) :seci: :seci:

Autoru:  DRAGANCE [ 09 Okt 2011 21:53 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

ovako smo mi sredili dzonijevog kadeta , tebi isto sredjivanje predlazem ....pre nego pocnes da gubis zivce :ludilo1: :ludilo:


Autoru:  pistre [ 10 Okt 2011 00:26 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

juger je idealan prvi auto :) predlazem secenje prednjih opruga i ravnanje zadnjeg gibnja (ali trolisnog od keca) i 13-ice bbs mrezaste ili neke druge i gumu 165/65 r13 i to je to ;)

Autoru:  dzony [ 10 Okt 2011 00:28 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Dobar jugo ali derem te sa mojom 45icom :D

Autoru:  Puzo81 [ 10 Okt 2011 00:42 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

opel vektra je napisao:
:ludilo: dogovoreno! pazi sta si rekao! imam svedoke :ots: :ludilo: fala fala jugo je stvarno bombona :love: bez preterivanja nije da ga hvalim al stv. je takav. :wink:


Wule ima mrezaste bbs felne 13ske sa gumama za extra cenu

Autoru:  tasicss [ 10 Okt 2011 01:01 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Mogu i reci da je za jedan Yugo odlican onoliko koliko on moze da bude dobar. E sad kako da ga sredis... to pitanje je i mene mucilo sa mojih 20-tak godina kada sam i ja imao jugo. Prvo sto sam uradio to je bilo ravnjanje glave tj spustanje kako bih se smanjio kompresioni prostor, poliranje kanala i zamena bregaste osovine za onu sa ostrijim bregovima, sa tim modifikacijama isao je 175km/h. Sledeci korak je bio ugradnja Recaro sedista, ona njegova orginalna su smrt za ledja, zamena volana ugradjen Lucas Sportski, secenje rucice menjaca, tj spustanje, ugradnja dubokih branika i pragova, zatamljivanje stakla i stopaljki, ravnjanje gibnjeva, secenje opruge, felge 14 sa gumama 185/65, muzika, cd player, woofer u gepeku, ugradnja sibera..ma svasta nesto na kraju tih modifikacija kada sam sve stavio na papir izaslo me je 1700eur sa autom a prodao sam ga 1200 znaci bula 500eur i to je uvek tako jer kad prodajes auto ti prodajes Juga i gleda se njegova trzisna vrednost a ne sta je na njemu i sta je sve radjeno tako da mani se corava posla, vozi tako kako je i posle kada skupis nesto para prodaj i kupi sta bolje, nema leba od tjunovanog Yuga, mada cu ti pokloniti jednu pesmu :D


Autoru:  majlo [ 10 Okt 2011 02:09 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Kao sto ti rekose, ako imas zivce i para za styling i tuning, sve ti je receno. Ako ces ici na neke 13'' felne neka budu bar 7j i gume 205/60, patosiranje, zatamnjivanje, neka dobra boja, crome look retrovizori. Sto se tice tuninga, najbolje je da stavis vebere, ostalo ti vec rekose, mada ne znam da li ti je dovoljno samo bregasta, mozda staviti jace klipnjace, olaksati zamajac, ima tu bas mnogo stvari da se radi zavisno od zelja i novaca. Naravno pre svega toga ubaci rol bar, ucvrsti koseve, a malo i ojacaj limariju da ti ne bi otpadali delovi pri vecim brzinama.
Za te sitnice pripremi nekih 5k eura i na kraju ces imati auto koji mozes prodati za 1500 max. Ali ako ces ga raditi za sebe, onda je ok cena 5k eura za solidnu zujalicu, koja moze i sa kadett-ima da se trka, mada moze i neke mnogo skuplje masine da ostavi iza sebe sa njihovim vozacima u cudu.

Autoru:  Adam92 [ 10 Okt 2011 21:27 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Prvo, vidim da mislis da jugo ne moze dobro da izleda bez velikog ulaganja ... gresis :D

Jedino ulaganje jesu felne, kadice, volan, i ako hoces motor da pojacavas. Jedini nacin da jugo bude dobar za voznju jeste da bude patosiran, natvrdji sto moze, kadica usrafljena u pod da bude sto nize i nabadanje krivina :D Naravno da je sve to lepse kad se ofarba ceo, sve uradi profi, svaki detalj doradi i slicno, ali to je vec jace ulaganje.

Samo mi deluje da ne zelis to da radis :( ... mada mogao bi, imas vectru kao porodicni auto i auto da sluzi cemu treba, jugo moze da bude zujalica :D

Autoru:  Adam92 [ 10 Okt 2011 22:10 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Ma zatamljivanje stakla ide poslednje, prvo bitnije stvari :)

Autoru:  Adam92 [ 10 Okt 2011 22:15 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Jel bi isao na nesto preko 13"? imas par oglasa na forumu trenutno, pogledaj sta ima :)

Autoru:  Adam92 [ 10 Okt 2011 22:24 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Jugo bolesno izgleda sa 15"-16" felnama, samo sto jugo i sa malim tockovima ima malo snage :) jedino to zrtvujes :)

i naravno, ne moze da legne do zemlje koliko moze za 13" (mada je to mozda i bolje, sobzirom na nase puteve, ivicnjake itd)

Autoru:  pistre [ 10 Okt 2011 22:32 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

http://yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=2031

http://yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=17684

http://yugofanclub.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=36

Autoru:  Adam92 [ 10 Okt 2011 22:40 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Pistre ti je sve rekao :) Najbolji mi je ovaj sivi, mnogo je lepo ispao a i mislim da je siva boja najbolja za juga.

Jedino mi je smor sto svi koji rade jugice stavljju 13", zakucavaju ga za pod i u sustini razlike su u nijansama, svi rade na isti fazon. zbog toga bih ja isao na vecu felnu i da se guma prilepi uz rub.

Autoru:  DRAGANCE [ 10 Okt 2011 22:42 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

adame . zar mislis da su svi oni glupi a ti jedini pametan???? postoji razlog zasto ne stavljaju kako ti kazes "15 ili 16 najbolje cuci na jugu" . :D :D :D

Autoru:  Adam92 [ 10 Okt 2011 22:45 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Nisam rekao da sam pametan, niti da su oni glupi, rekao sam da ne zelim da vozim niti radim auto kojih vec ima koliko hoces :) (neko moje misljenje mada realno skroz nebitno u ovom slucaju) :D

Kontam da se svi ovi jugici rade za zujanje po gradu, bolje ubrzanje sa 13", nizi je i slicno

Autoru:  DRAGANCE [ 10 Okt 2011 22:49 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

a zamisli udobnost "spustenog" juga sa 15 ili 16 felnama i gumama profila koje ne mogu ni da zamislim na jugu , :steva: pogotovu je pitanje da li bi "kvalitetan" jugov trap morao da menjam dnevno ili vise puta dnevno :banghead: :banghead:

Autoru:  Adam92 [ 10 Okt 2011 23:00 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Sve znam i sve mi je jasno :D

Autoru:  tasicss [ 11 Okt 2011 00:51 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Sa felfama preko 14" idu i drugi radovi, tj izbacivanje zadnjih rubova i skracivanje jer gume strce napolju, stavljanje tvrdih amortizera sto ce tice nazad, druga stvar, ako napred stavljas ceka te isto sa time sto ces ozboljno narusiti udobnost auta a da ne spominjem motanje volana u mestu, uzasno tesko a i prednji trap strada, morale bih modifikacije i tu da se rade kao sto je ugradnja sanki itd itd. Samo ti rokni one fabricke alu felge i uzivaj, malo ga spusti, da bih poboljsao oslanjanje sa tim uskim gumama 145-155 i teraj. Sto se tice stakla ja to ne bih radio ponovo jer je totalno nemoguce voziti zimi kad se magle stakla pogotovo nocu, mani se corava posla a ako ti se bas svidjaju tamna stakla ne idi preko 25% moj savet. I ukoliko si u mogucnosti uradi mrstilice od lima, oboj u boji auta, to se meni svidja kako izgleda. Znas kako tuningu i stylingu nikad kraja to mu dodje kao rupa bez dna jer uvek ima nesto sto bih promenio, ne isplati se, skup je to sport :D

Autoru:  superboss [ 11 Okt 2011 02:36 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Evo i ja imam predlog :mig: (fuck the fuel economy)
Slika

Slika

Slika

Slika

Autoru:  Wampir024 [ 11 Okt 2011 02:59 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/ind ... opic=37350

Charger masku pod obavezno :love:

Autoru:  tasicss [ 11 Okt 2011 03:07 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Sta je ovo? Sve je samo Yugo nije :D Nije mi jasno kao je uspeo da uskladi dva motora kroz prenos snage na tockove ili mu je ovaj u gepeku za Ku*cenje :":

Autoru:  majlo [ 11 Okt 2011 13:23 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Sto se tice felni najbolje je da juris 13'' kao sto rekoh 7j, valjda ce trap da prezivi i sa gumom 205/60, mada mozes i 14'' da stavis bez straha po trap. Pocni ti polako da radis jugica, skupis malo kesa pa uzmes felne, kasnije skupis jos malo pa uzmes volan, kasnije sedista, onda malo karburator/e, auspuh(iliti po nemacki auspuf) i tako polako bez zurbe. Neces puno osetiti ako tako budes radio a on ce ti izvuci iz dzepa 1000 eura samo tako(neces ni primetiti), ali to ti je takav hobi. Kad vec spiskas te pare, zavoleces ga i bice ti zao da ga prodajes pa ces nastaviti da ulazes u njega. Uglavnom posto se navozas sa njim u ovakvom stanju pozeleces da ti bude stratniji, brzi i jaci. Lepo rekose rupa bez dna. Najbolje je da pogledas dobro ovih par tema sto je @pistre okacio, procitaj ih detaljno, vidi koliko takvo sredjivanje kosta, racunaj da mozes proci jeftinije, ali ne puno.
Sto se tice ovog juga bimoto, to je opasna zver, ali je i mnogo skupa :D.

Autoru:  Adam92 [ 11 Okt 2011 17:26 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Ne znam, bilo je puno ljudi, nisam ni znao ko je sa foruma, ko sa batine strane, ko neko potpuno levi :D

Autoru:  Adam92 [ 11 Okt 2011 17:39 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

Ma vidim sta vozis nije to problem nego tebe nisam video i upoznao.
Ako mislis da smo se upoznali kad smo videli ciji je ciji auto onda ja tebe znam :ludilo: :D

Autoru:  cotra [ 11 Okt 2011 17:46 ]
Tema posta:  Re: jugo 55 benzin 1990.god

sanke obavezno ma koje gume i felne stavljao.ko budzi juga prvo to stavi i na novog a kamoli na starog.gume plafon 165 i karburatotor dvogrli naravno ali nikako sa 60 ili efija jer nevaljaju.najbolji je bio nekad veber ako ga negde izbunaris.a felne 7j sam ja imao na 128 zastavi u ranim radovima pocetkom devedesetih i bile su pozadi,Mozda moze i napred ako nadjes felne sa iizvrnutim srcem ali jugo sa svim pojacanjima to nece izdrzati.

Stranica 1 od 8 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/