Evo malo informacija
NORTH SIDE TUNING SHOW 3 (28. Jun 2015)
Organizator: A.M.K. „North Side Team“ Subotica
PRAVILNIK – STYLING TAKMIČENJE:
Svaki takmičar nastupa na ličnu odgovornost.
Organizator ne prihvata bilo kakvu odgovornost prema takmičarima ili nastalu štetu na vozilima.
Svaki takmičar učestvovanjem u takmičenju odriče se svih prava za naknadom od organizatora, vezano za nezgode koje bi se mogle dogoditi takmičaru ili vozilu.
Prijave takmičara se vrše najkasnije do 12h.
Kotizacija po takmičaru iznosi 1000 dinara (10e ili 3000 forinti).
Organizator zadržava pravo odbijanja prijave i za svoju odluku nije dužan dati bilo kakvo obrazloženje. Takođe, organizator može u svakom trenutku diskvalifikovati takmičara (npr. usled grube povrede pravila dobrog ponašanja) a svoju odluku ne mora obrazložiti ili vratiti kotizaciju.
Takmičar sa vozilom ne može napustiti prostor na kome se održava manifestacija do 19h.
Na manifestaciji će biti podeljeno 42 pehara u styling klasama I to:
Beginner kategorija 3 pehara
Street kategorija 3 pehara
Extreme kategorija 3 pehara
German kategorija 3 pehara
JDM kategorija 3 pehara
Rat kategorija 3 pehara
Italian kategorija 3 pehara
Nacionalna kategorija 3 pehara
Auto manifestacije 1 pehar
Najbolje felne 1 pehar
Najbolji enterijer 1 pehar
Najbolji gepek 1 pehar
Najbolja farba 1 pehar
Najbolji airbrush 1 pehar
Najdalji takmičar 1 pehar
Najbolji auto ženskog takmičara 1 pehar
Top 10 auta iz inostranstva 10 pehara
DB drag
Mini 3 pehara
A 3 pehara
B 3 pehara
PRO 3 pehara
MAX 3 pehara
DB auspuha 1 pehar
NAJGLASNIJI AUTO IZLOŽBE 1 pehar
Sudija će biti naravno Duško Marjanović
Takmičenje će se odvijati u 8 kategorija: Beginner, Street, Extreme, German, JDM, RAT, Italian I Nacionalna klasa kako bi se svim takmičarima tj I onim sa manje opremljenim I onim sa više opremljenim automobilima omogućili podjednaki uslovi takmičenja. Pre ocenjivanja sudije će svaki auto svrstati u jednu od 8 kategorija.
Beginner Style:
Beginner Style je klasa kojoj pripadaju takmičari koji nemaju završen automobil u svim kategorijama
odnosno automobil bi trebao biti završen samo u eksterijeru. Obzirom na jednostavnost vozila koji se
takmiči u ovoj kategoriji, bodovanje će se vršiti po posebnom (jednostavnijem) pravilniku. Takođe sudije će ocenjivati samu prezentaciju vozila od strane takmičara. Ova klasa je namenjena početnicima i onima koji ne žele automobil sređivati na sledeći nivo tj za jaču klasu. U ovoj klasi ocenjivat će se prerade ili dorade koje nisu vrlo zahtevne na automobilu. Automobil bi trebao biti sličan originalnoj verziji , gotovo identičan ali sa vidljivim preradama kao sto su izmena felni, izduvnog sistema, vešanja, svetala itd.
Dakle ocenjivaće se sledeće:
Eksterijer:
treba da izgleda gotovo slično serijskom automobilu sa nekoliko nezahtevnih prerada, kao sto je već rečeno – felne, izduvni sistem, vešanje, svetla , folije, eventualno mali spojler ili lip koji ne izmjenjuje bitno serijski izgled automobila. Ocenjuje se boja i ukupan utisak koji ostavlja automobil (uklopljenost dodataka i ostalih delova eksterijera u kompletan izgled)
Enterijer:
može biti serijski sa nekim eventualnim izmena npr HU-a i sl. Sudije će posebnu pažnju da obrate na urednost, očuvanost i čistoću unutrašnjosti automobila i takođe na dodatnu opremu koje vozilo poseduje.
Motorni prostor:
mora biti uredan i čist, sređena instalacija itd. I to će biti ocenjivano. Na motoru nisu dozvoljene nikakve tehničke prerade tipa tuning, dozvoljene su samo vizuelne prerade tipa farbanje plastika.
Prtljažni prostor:
takođe mora biti uredan i čist , u njemu nisu potrebni nikakvi posebni zvučnici i prerade. Urednost je na prvom mestu.
Street style:
U ovoj klasi je vazno imati veći broj prerada koje će vlasnik da prezentuje sudijama i da ukaže na njih. Sudije upisuju sve prerade i na osnovu toga daju ocenu , al sa tim da se glavni akcenat stavlja na preciznost i kvalitet urađenog. Te prerade se odnose na ekterijer, enterijer , motor i na prtljažni prostor. Sve ovo treba da daje sklad i gledaće se ukupan sklop te koliko jedno prati drugo i na osnovu toga dati ocenu ukupnog utiska. Dakle ocenjivaće se sledeće :
Eksterijer:
određene prerade na branicima , te pripadajući bodykit koji je primeren izgledu auta a pri tom ne upadljiv , takođe manje prerade na šasiji koje nisu previše izražajne. Osim toga ocenjuje se boja, felne, vešanje, kočioni sistem, svetlosna grupa, folije, i neki dodatni detalji koji su na eksterijeru a
koje prezentuje vlasnik itd.
Enterijer:
važan je ukupni utisak i uskladjenost svega u unutrašnjosti automobila. Pre svega ocenjuje se urednost i kvalitet uradjenog . (tabla od drugog automobila ili presvucena originalna tabla, tapacirunzi na vratima, paneli za zvučnike, sedišta od drugog auta ili presvučena originalna sedista, monitori,
dodatna rasveta, HU, volan, ručica menjača itd.)
Motorni prostor:
ocenjuje se sveukupni izgled motornog prostora od čistoce i urednosti do prerada na motoru ili zamene motora drugim motorom. Motorni prostor treba i da je stilski doteran, moguće i je i farbanje pojedinih delova.
Prtljažni prostor:
ocenjuje se urednost, dodatne kutija te prepravke oko kutije i zvučnika, sređenost kablova i eventualna dodatna osvetljenja u prtljažnom prostoru.
Extreme style:
U ovoj klasi automobil treba da ima sto vise prerada, dorada i dodataka . Ocenjuju se sve vrste prerada koje prezentuje vlasnik, s tim što se najviše gleda kvalitet odrađenog. Važno je da prerade budu što upadljivije i da odstupaju od originalnog, i da je na automobilu što više promenjenog u odnosu na originalni izgled. Dakle ocenjivaće se sledeće :
Eksterijer:
ocenjuju se prerade na branicima i bodykit koji nimalo ne liče na serijske, prerade šasije, felne, vešanje, svetlosna grupa, neonke, folije, boja, kvalitet izrade i opšti vizuelni utisak i uklopljenost svega na eksterijeru itd.
Enterijer:
gledaju se sve prerade u enterijeru na svakom pojedinom delu unutrašnjosti a kojih treba da bude što više. Dakle, kontrolna tabla, satovi (plasma ili custom made), tapacirunzi na vratima, tapacirung krova, sedišta, volan, ručica mjenjaca, HU, dodatni detalji (dodatni monitori, dodatni satovi u unutrašnjosti i sl.) dodatna oprema u autu itd.
Motorni prostor:
ocenjuje se urednost i kvalitet prerada ili dorada u motornom prostoru. Delovi motora trebalo bi da budu modifikovani ili zamenjen motor atraktivnijim modelom (ako je vlasnik tako prosudio), a izgled motornornog prostora uskladjen sa ostatkom automobila. Delovi motora mogu biti ofarbani, imati hromiranih detalja, kablovi i cevi uredno složene u prostoru istog.
Prtljažni prostor:
ocenjuju se sve prerade u prtljažnom prostoru. To uključuje prepravke kompletnog prtljažnog prostora i „custom made“ izrada kutija ili panela za zvučnike i pojačala, monitore, dodavanje osvetljenja i sl. Važan je kvalitet urađenog i opšti vizuelni utisak.
JDM style:
U ovoj kategoriji se ocenjuju japanska vozila sređena u JDM fazonu. Japanski automobili prepravljeni za ulične trke sa blago naglašenim spojlerima, spušteni sa felnama u rubu ali nesmetano za oštriju voznju. Ukoliko auto još nije gotov tj ako vlasnik smatra da auto nije totalno u tom stilu, u dogovoru sa sudijama može da bira nižu klasu tipa beginner ili style, zavisno koliki broj modifikacija ima na sebi do sada urađeno.
German style:
U ovoj kategoriji se ocenjuju vozila pretežno nemačke proizvodnje a najbitnije od svega je da vozilo bude u vizuelno što sličnije fabričkoj varijanti stim da mora biti što niže, dali na gevindama ili vazdučnim jastucima. Takođe je bitno da ima felne što šire, izbačenije, što bliže rubu, naravno nekog poznatog proizvođača. Ocena je veča ako je tu felnu teže naći na tržištu I ako su jedinstvene na svoj način. U svakom slučaju jasno definisana klasa o kojoj nema potrebe puno objašnjavati.
Rat style:
Još ne toliko popularan stil kod nas ali želja za istim se javlja u sve većem broju takmičara tj vlasnika automobila. Rat style se može primeniti gotovo na svaki tip automobila, a glavna osobina ovog stila je da auto izgleda kao da je zapušten i neupotrebljiv. Tipa zarđala hauba ili neko krilo, čeličare, otrcan enterijer i slično.
Italian style:
U ovoj kategoriji se ocenjuju vozila Italijanske proizvodnje tipa Fiat, Alfa Romeo sa urađenim styling detaljima koji su predviđeni za te automobile stim da ukoliko je vlasnik svoje vozilo modifikovao na većem nivou, u dogovoru sa sudijama može birati hoće li ostati u Italian klasi ili će ići u npr street ili extreme.
Nacionalna klasa:
Nadam se da nemoram puno objašnjavati ali evo ukratno, u ovu kategoriju upadaju domaća tj Zastavina vozila tipa Fićo, Stojadin. Ono što znatno povećava ocenu je maksimalna iskorištenost originalnih Fijatovih delova predviđenih za auto, takođe ubačeni jači motori predviđeni za Lancia ili slične modele.
NAČIN BODOVANJA:
• Bodovanje se vrši davanjem poena žirija u sledećem rasponu:
- od 0 do 25 za izgled eksterijera,
- od 0 do 15 za izgled enterijera,
- od 0 do 20 za izgled audio/video sistema.
- od 0 do 10 za motorni prostor.
• Ocenjivanje takmičarskih automobila vrši se davanjem bodova od strane žirija na sledeći način:
Exterijer (max. 25 bodova)
Bodovanje je podeljeno u pet kategorija i svaka kategorija se ocenjuje od 0 do 5.
1. Boja automobila (atraktivnost boje, airbrush-a)
2. Točkovi (alu felne, profil i fizičko stanje)
3. Spojleri (prednji, zadnji, bočni, krovni odnosno spojleri gepeka...)
4. Modifikovani detalji (Led, neonke, farovi, stop svetla, migavci, retrovizori, stakla..)
5. Opšti vizuelni utisak
Enterijer (max. 15 bodova)
Bodovanje je podeljeno u tri kategorije i svaka se ocenjuje od 0 do 5.
1. Izgled i kvalitet izmenjenih elemenata
2. Modifikovani detalji (neonke, hromirani ili obojeni detalji...)
3. Opšti vizuelni utisak
Audio-video sistem (max. 20 bodova)
Bodovanje je podeljeno u četiri kategorije i svaka se ocenjuje od 0 do 5.
1. Uklopljenost instalacija, složenost i kvalitet kablova.
2. Izmena fabričkih zvučnika, prerada panela vrata i bočnih strana u vozilu.
3. Kvalitet woofera i pojačala, njihova uklopljenost u enterijer.
4. Ugradnja DVD uređaja, LCD ekrana, igračkih konzola
Motorni prostor (max. 10 bodova)
Bodovanje je podeljeno u dve kategorije i svaka kategorija se ocenjuje od 0 do 5.
1. Stepen sređenosti odnosno higijene motora.
2. Atraktivnost motornog prostora (obojeni, hromirani I drugi detalji...)
NAPOMENA: Svaka klasa (Beginer, Street itd) će se bodovati na isti način ali će svaka klasa imati poseban tj odvojen formular što znači da će se vozila u odnosu na klasu svrstavati u odvojene formulare kako nebi došlo do mogućnosti greške, istih rezultata ili pogrešno svrstanih auta. Zato će auti biti podeljeni „svaki auto u svoju klasu i za tu klasu poseban formular“. Svaki auto se većim brojem poena takmiči za prva tri mesta u svojoj klasi.
Za vreme ocenjivanja se neće direktno davati negatvni bodovi nego će se ukoliko neki deo nije završen, ili motorni proctor nije opran ili slično, snižavaće se ocena za jedan bod.
• Ocenjivanje i procenu takmičarskog autmobila žiri beleži na predviđenom obrascu i predaje
predsedniku komisije. Predsednik komisije sabira ocene i daje konačan rezultat.
• U slučaju da takmičari imaju isti broj bodova, bolji plasman je ostvario onaj takmičar kome je
više sudija dalo veće ocene.
• Svaki takmičar je dužan da se potpiše na konačni obrazac. Time pokazuje da je upoznat sa
ocenama komisije.
• Po završetku ocenjivanja, komisija je obavezna da se sastane i bez uticaja i intervencije drugih
mišljenja proglasi pobednike u kategorijama.
• Obrazac sa jednoglasnom odlukom, overen svojeručnim potpisima članova komisije za
ocenjivanje, predaje se predsedniku žirija.
UPRAVNI ODBOR
A.M.K. “North Side Team” Subotica
Osim toga ima sta jos nesto da se gleda osim auta, mada ne znam koliko to znaci jer ovde su samo nezni decaci
Slavica, devojka koja je prošle godine svima pokazala kako se radi sexy car wash, situacija je bila toliko vrela da je voda letela prema publici

..ove godine je opet sa nama

, a ko će biti druga sexy devojka saznaćete ako dođete 28. juna u drugu kasarnu
