Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Alternator za Astru G Z20LET https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=30198 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | Nezki [ 28 Jul 2014 16:02 ] |
Tema posta: | Alternator za Astru G Z20LET |
Jel ima neko predlog gde bih mogao da nađem nov alternator? |
Autoru: | Sinisa92 [ 28 Jul 2014 16:09 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
A sto ga ne bi remontovao?! |
Autoru: | testdriver [ 28 Jul 2014 16:19 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Pa zar nismo utvrdili od cega pase? I sta ce ti nov?? |
Autoru: | Nezki [ 28 Jul 2014 16:25 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Pa dosta ljudi mi je preporučilo da ne idem na varijantu remonta jer ko zna koje delove stavljaju, nego da kupim nov. Ako je normalna cena dodaću za nov, ako ne u svakom slučaju me čeka remont. Pero ti si mi rekao da je isti sa Z16 i Z18, kao i za X20XEV, ali sam trazio kod posto u prodavnici ih mrzi da gledaju u katalogu već da im dam šifru alternatora. Koliko sam video ima i od 100A i od 120A |
Autoru: | testdriver [ 28 Jul 2014 16:31 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Nov u originalu nije ispod 400-500e, gruba neka racunica tako da to kupuje samo neki Nemac ![]() |
Autoru: | Nezki [ 28 Jul 2014 16:40 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Hm Chile je skoro uzimao i platio je oko 110e |
Autoru: | Zule [ 28 Jul 2014 16:43 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Ja sam moj remontovao proslog meseca. Remont alternatora sam radio i na proslim automobilima, i nikad nisam imao problema. |
Autoru: | testdriver [ 28 Jul 2014 16:47 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Nezki je napisao: Hm Chile je skoro uzimao i platio je oko 110e Pa ako nadjes takav gm,svakako uzimaj,ali u nabavci (regularno) kod Opela je bar duplo od toga |
Autoru: | brankko [ 29 Jul 2014 00:00 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Ako je isti kao na Z18, onda ga možda i dalje ima Marere, a ja sam relativno skoro kupio nov i mislim da je oko 16k za Z18XE. |
Autoru: | Tempo [ 29 Jul 2014 00:36 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
dovoljno je ovaku uzeti http://www.ebay.de/itm/Lichtmaschine-OP ... 51bfb274d3 isto imas 2 god garanciju |
Autoru: | chile [ 29 Jul 2014 06:40 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Nezki je napisao: Hm Chile je skoro uzimao i platio je oko 110e kupio sam za xev i nije gm nego atl ili alt nemacka firma radi reparaciju ![]() remont alternatora na masinama koje se puno vrte mozda radi, a mozda i ne seti se ![]() slazm se sa tempom skroz ![]() |
Autoru: | CweLe [ 29 Jul 2014 10:52 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Ja moj remontov'o u batochini, prestao da puni u putu. Proshlo je god dana i 15k km i radi bez problema. Zamenjena mi je diodna plocha i regler, lager je ostao isti :p. |
Autoru: | Nezki [ 29 Jul 2014 10:53 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Kako stoje stvari na kraju ću morati na remont pošto nigde ne mogu da nađem nov :/ |
Autoru: | Tempo [ 29 Jul 2014 11:04 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
ako hoces ja cu ti uzeti ovaj pa cu ti ga poslati dole ![]() |
Autoru: | Nezki [ 29 Jul 2014 11:13 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Hvala na ponudi tempo ![]() ![]() |
Autoru: | pistre [ 29 Jul 2014 11:42 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
ma nov mishice, remontovani alternatori su dobri za cvileta i ostale baba vozace, ako ces da je vrtis u obrtaje, lako izgore kineski regleri |
Autoru: | CweLe [ 29 Jul 2014 12:42 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Nije bio jeftin regler, sve me izashlo 70eu, svi znamo da je vrtim u obrtaje. |
Autoru: | maki014 [ 29 Jul 2014 12:57 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
Ako si resio da Astru skupljas, odnosno prodajes u delovima onda poslusaj Pistreta.. ![]() A ako ipak hoces da je vozis, onda poslusaj Cweleta ![]() Koliko vidim Cweletova je jos u voznom stanju, ne masi brzine.. a Pistretova.. vrti, vrti se po oglasima za delove ![]() |
Autoru: | pistre [ 29 Jul 2014 13:41 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
maki, mozes da tovaris koliko hoces, ti si za nas spam bot, ne gledamo te kao zivo bice dok ne vidimo sliku naravno |
Autoru: | Nezki [ 29 Jul 2014 13:49 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
hm kako da znam da ovaj sa ebay isto nije neki kinez kao i ti delovi sa kojima rade remont? |
Autoru: | zux [ 29 Jul 2014 14:12 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
pa po ceni se vidi da je cist zutac bolje da imas samo kineski regler, nego ceo kineski alternator ![]() |
Autoru: | Tempo [ 29 Jul 2014 16:14 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
ovi su odgovorili na mail http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... TQ:DE:1123 pravi neka firma iz holandije Hallo, Hersteller ist RNL ein niederländischer Hersteller. -gruss contex-gmbh |
Autoru: | laki_81 [ 29 Jul 2014 19:42 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
zux je napisao: pa po ceni se vidi da je cist zutac bolje da imas samo kineski regler, nego ceo kineski alternator ![]() svaka cast za odgovor ![]() Aman bre ljudi gde vi zivite . Ne mogu da verujem da ima ljudi koji loze coveka da kupuje kinesko djubre .. Pa alternatori se remontuju otkako postoje, zamenu su izmislili priuceni majstori (monteri delova) koji samo znaju jedno da odviju drugo da zaviju i da naplate satnicu. A da poprave nesto to je vec zajeb... sto da lupaju glavu kad je lakse da se poruci iz kataloga.. ![]() Sem diodne ploce i lagera u alternatoru mnogo bitnu stavku igra materijal limova jezgra,namotaja,kvalitet izrade.... a to ti niko nece napraviti da valja za stotinak evrica. Kupis lepo FAG, SKF,KOYO, TIMKEN ili slicne lagere, cetkice i plocu (ako mora da se menja) iz originala ili od nekog pismenog proizvodjaca, odneses kod majstora koji to zaista radi kako treba a ne ispod sljive,sa sve zamenom ili obradom kolektora na strugu i trajace isto kao nov. |
Autoru: | volim_opela [ 29 Jul 2014 20:09 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
laki_81 je napisao: Kupis lepo FAG, SKF,KOYO, TIMKEN ili slicne lagere, cetkice i plocu (ako mora da se menja) iz originala ili od nekog pismenog proizvodjaca, odneses kod majstora koji to zaista radi kako treba a ne ispod sljive,sa sve zamenom ili obradom kolektora na strugu i trajace isto kao nov. Sve si objasnio, svaka cast! ![]() |
Autoru: | pistre [ 29 Jul 2014 20:55 ] |
Tema posta: | Re: Alternator za Astru G Z20LET |
a sta kada je rotor potrosen ? sta onda da se radi ? da se proda auto ? pa tako identicno sam i ja razmisljao, dok nisam poludeo sa majstorima strucnjacima i "engleskim" reglerima, i to u servisu veoma skupom, i na veoma dobrom glasu "BENDIX" Evo malo konkretnog odgovora zasto nisam za remont : Upali mi lampicu akumulatora na cajgeru, ajde, izmerim napon, ono puni 11.8 tako nesto bedno, reko, ajde nosim u bendix da mi zamene regler i po potrebi lezajeve. Bese leto, ali ne kao ovo, nego pravo leto, u hladu 35c, parkiram vec vrelu kalibru, i pocnem polako... posle 45 min (toliko traje na v6 skidanje alternatora, ne moze brze) skinem ga, i u ruci krenem ka bendixu (koji nije mnogo daleko od mene, nekih 3-4 km), stignem, ostavim, oni zamene regler, lepo im kazem hocu najkvalitetniji i najskuplji u ponudi, oni kao, ma samo sa ovim jednim radimo, engleski, ma vrh je... zamene ga za sekundu (bosch alternator je u pitanju sa spoljnim reglerom, ne kao delco da mora da se rastura da bi dosao do reglera) i odem kuci, namontiram, upalim auto, lampica ne svetli, izmerim punjenje sa svim potrosacima 14.0V, bez potrosaca 14.4V, ma idealno, i naravno, krenem u voznju, izlazim na ustanicku, ulazim u blokadu, i op, lampica se pali (ne od rezerve vec od akumulatora), i tako nastavim pravo kod njih, parkiram, besan, kazem, skidaj ovo sranje i stavljaj drugi, ne interesuje me opet da skidam, skinu oni alternator o njihovom trosku, zamene regler, na test stolu puni 14.4, kao, kaze, ma to je slucajnost, nema sanse da crkne ovaj opet, ja opet kazem, ajde molim te, daj neki drugi ne to kinesko smece, ma kaze on nije kina, engleska je, bla bla... kazem mu kina je, nisam budala, za te pare nema iz engleske, niti je ta firma iz engleske, proverio sam na netu, ne postoji firma naravno. Vrate alternator, proverimo na autu punjenje, lepo 14.4, izadjem iz ulice, i kazem im, ne primajte sledecu musteriju, vracam se na kanal sigurno, isteram u blokadu, i lampica, vracam se, oni shatro shokirani, skidanje opet, kazu ma nesto ti instalacija ne valja, kazem im, instalacija je savrsena, skini alternator, testiraj ga na stolu, urade tako, i na stolu ne puni, kazem im, resavajte kako znate i umete, ne pada mi na pamet da opet skidam, i zajebavam se oko toga, oni onda zamene diodnu plocu, lezajeve, regler, cak mi i iseku moj kontakt za alternator i naleme neku shugavu kinesku isto buksnu, i vrate alternator, i kaze, ma to je sigurno bilo do diodne ploce, kazem im, platicu diodnu plocu ako mi ne pregori regler do kraja ulice, izadjem, opet do kraja opalim u blokadu, i pogadjajte sta je bilo ? Pa opet ista prica, vratim se, i kazem, skidaj opet, i tako ponovo, ista prica, novi regler, ali sada se menja i rotor, obradjuju sve, ma ceo alternator obradjuju na strugu, ma rade ga onako kako i treba da ga urade kada ga doneses, kad k****, vrate, i opet crkne. Oni kazu, odustajemo, vozi, ne mozemo da ti resimo. I tako sa neispravnim alternatorom, pozovem drugara radeta iz indjije, jel imas polovan alternator viska ? kaze imam. Odem tako neispravan u indjiju, uzmem alternator, zamenim ga na licu mesta, i u nadi da ce i on da crkne na kraju ulice (jer ipak bih voleo da mi nije problem do alternatora jer sam ovaj remontovao), poteram do kraja ulice, nista, sve radi savrseno, odem do bg-a, i ista prica, i tako sam se sa polovnim vozio oko godinu dana ko covek. Naravucenije : Pametan uci na tudjim greskama, a budala na svojim, pa Mishice, ako ces da poslusas ostale i ciganises se sa remontom (koji ce izaci isto 100 eur jer mishica ne zna sam da ga menja pa mora i zamenu da plati) onda uradi tako, ili ces da se naucis na mojoj gresci, i lepo kupis ovaj za koji shvabe kazu da je holandski (kod njih nema laganja i ciganisanja kao kod nas) i uzivas u voznji, u ostalom, imas garanciju 2 godine, i to shapsku garanciju, a ne od nekog naseg domaceg prevaranta ovde, pa i da dodje do problema, resavaju ti ga sigurno, a ne druze, do tebe je, druze, to ti je do auta i slicne gluposti Toliko od mene |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |