Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Alternator za Astru G Z20LET
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=30198
Stranica 2 od 2

Autoru:  Daka [ 29 Jul 2014 21:03 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

Slicna prica i kod mene,moj dobar drug 20+ godina radi samo alternatore i anlasere...max mesec dana izdrzi i puf max 12.3 puni...i tako nekoliko puta :banghead: :banghead: Slego je ramenima i rekao mi da su svi delovi kina sta god pisalo na kutiji :*

Kupih kasnije polovan sa omege v6 od 120 ampera.... hebo remont :wink:


Mada pored svega toga jedan uvek imam u rezervi :mig:

Autoru:  Tempo [ 30 Jul 2014 00:21 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

tako meni od pisljivog yuga 2 puta kao remontovali alternator
i svaki put skidaj montiraj
na kolima 12,3 V
dok nisam ovde kupio nov i stavio
i sad nikaki problema nemam

kupicu cu ti ja ovaj i poslacu ti dole
nemas nikakvog cimanja imas prave 2 god garancije

evo ljudi poslali mi link

https://www.robarcko.nl/en/1/home.aspx

Autoru:  laki_81 [ 30 Jul 2014 05:25 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

pistre je napisao:
a sta kada je rotor potrosen ? sta onda da se radi ? da se proda auto ?


Idi bre pistre ali ovim odgovorom samog sebe diskvalifikova :D A ja mislio ti ozbiljan covek :D . Nemoj da sirif dezinformacije, ovo citaju i ljudi koji zele nesto da nauce..
Razdvoj rad vacarosa koji presmirglaju rotor ,stave nove cetkice i lezajeve od ozbiljnog remonta.
Sto se rotora tice, rotor ne moze da se "potrosi". Mogu da se potrose klizni prstenovi gde nalezu cetkice ali se oni menjaju. Moze i da probije namotaj ali i to se radi ili menja. dinamo limovi takodje mogu da prave problem ali retko. moze da zablokira lezaj i da zakopa osovinu rotora itd... Takodje ko hoce da plati vise moze i glanc nov rotor da kupi u kompletu. Bosch u originalu, nema problema,sve postoji kao rezervni deo.
takodje i stanje izolacije namotaja se ispituje,a ne ocenjuje odokativno...

Dal vi stvarno mislite da firme kao sto su Posta,GSP, silna preduzeca za puteve sa stotinama vozila kupuju nove alternatore svaki put kad otkazu? Da bacaju originalne MAN-ove,Mercedesove, .... delove i kupuju kinesko djubre? Ili da mozda kupuju nove originalne alternatore? bankrotirali bi vrlo brzo... Ili mozda i oni zalezu pod vozila svakih par dana da ponovo rade remont jednog te istog dela. Pa popili bi nogu u du pe i ispisnicu iz preduzeca ekspresno...
postoji tacno propisana procedura kako se remont radi. Od proizvodjaca. Ne postoji parcijalni remont. Nakon remonta se alternator stavlja na probni sto gde se testira pod opterecenjem u raznim rezimima. Veruj mi da koliko god da mislis da gazis svoju V6 masinu,niti mozes da postignes obrtaje, niti mozes da postignes to ubrzanje i promene obrtaja, a jos manje opterecenje koje moze masina za testiranje alternatora i dinama. Da ne bude zabune nije to ona daska sa motorcetom i lampicom koja kad se upali "majstor " sav sretan vice "dobro je mali, skidaj" :banghead:
Trenutno nisam u zemlji ali kad se vratim imam mogucnosti da uslikam kako to otprilike treba da izgleda,posto iznjmljujem prostor od jedne firme koja ima vozni park od bar jedno 1000 vozila i fala bogu radionicu za servis alternatora par metra od mog magacina pa imam informacije iz prve ruke...


To sto je neko nekom reko da mu je stavio sve najkvalitetnije pa nekog izlevatio i sl. nema nikakve veze sa tehnickim mogucnostima dal nesto moze ili ne moze. Niti je to sto je neko na "glasu" garancija da zna i hoce da uradi posao.


Necu vise da davim, a ti nemoj da cackas mecku :D . Ovo do sad je bilo iz prakse a sto se tice teorije svojevremeno mi je alternator bio tema na diplomskom na fakultetu. Ako jos udjemo u teoretsku raspravu hebao si jeza. :D

P.S. da ne bude zabune, niti se bavim remontom niti reklamiram koga ko se time bavi, samo brate napraviste novelu od banalne stvari :ziveli:

Autoru:  pistre [ 30 Jul 2014 12:28 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

opet prazna prica, a ja sam lepo objasnio sta i kako mi je se desilo po tom pitanju remonta, i oni (bendix) su najbolji servis alternatora u gradu, i imaju profi test sto, u svakom slucaju, poredis opet neke radne masine koje se voze do 2000 obrtaja i nase koje se teraju u visoke

postavi neke dokaze, licne, da je remont odlican, npr. da si remontovao svoj, koje si delove stavio, koliko kostaju, sta je radjeno, koliko si presao sa njima i slicno, iz prve ruke, a ne nesto, prosao sam pored firme sa traktorima koji su kul, sigurno to valja

Autoru:  CweLe [ 30 Jul 2014 12:46 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

Zdravo, ja sam Milosh i remontovao sam alternator.

Moj alternator je delphi, proshle god odlemile su se 3 diode sa ploche. Moj drugar ih je samo zalemio pa je ubrzo popustio u putu kod batochine. Tamo je majstor promenio regler i diodnu plochu tj sve od elektronike. Lager nije menjan a shta je radio sa namotajima rotorom itd nem pojma. Na moj alternator ne ide onaj jeftin 300din regler vec oni malo zajebaniji od par iljada (taj "obichan" imam na 8v neki polovan americhki i godinama tera bez problema imao sam i po 2KW potroshacha). Naplatio mi je 70eu i ja sam bio ubedjen da me je odrao jer znam da je regler 300din kolko je i 8v gargy limit. Na 8v sam davno stavio ogroman bosch POLOVAN alternator od preko 100A jer je imala 65A.

Sa ovim remontovanim delphi sam presho oko 10.000 i nemam problema kad su vrucine (pistre, chile). Normalno leti pod klimom i muzikom pada na 13v kad pukne bass ;). Nisam srecan shto je delphi ali radi kako treba... Mozhda bendix nije tako dobar servis?

Autoru:  zux [ 30 Jul 2014 13:23 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

Ja sam pre 15ak dana imao problem sa punjenjem na visixu (tj sa nepunjenjem, posto je napon bio cca 12,8)
Otisao kod lokalnog elektricara, pitao koliko parica remont... kaze 3.500 ruke (skidanje, vracanje alternatora, testiranje, zamena delova) + delovi (do 60 eur delovi za kompletan remont)
Kad je video bosch alternator od 120A, rece da su ti alternatori neunistivi i da ce videti da li bilo sta treba da se menja
Na kraju se sve svelo na ciscenje zamascenog kolektora i vracanje alternatora, posto je sve ostalo u odlicnom stanju
Na motor/menjac je dodata jos jedna masa (iako sam imao jednu dodatnu, mimo one raspale fabricke pletenice) i situacija se popravila, tako da po vrucini, uz dobro ugrejan motor, alternator u leru puni 13,8-13,9 (uz upaljene farove)
Celokupan ceh je bio 4.500 din

Pre 5 meseci sam kod istog deckica odradio remont hitachi alternatora na astri G i tu je cifra bila 9400 (3500 ruke + 5900 delovi)

Sve u svemu, ziveli bosch alternatori :)

Autoru:  laki_81 [ 30 Jul 2014 13:43 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

pistre sedi jedan!!!! :banghead:

To sto se motor kamiona vrti sporije od tvog :mv6: ne znaci da se i njgov alternator vrti sporije ni da je manje opterecen.
odnos precnika remenice alternatora i one pogonske ti srecu kvari :D

od remontovanih stvari imam:
Na XE-u,alnaser i alternator--- radio licno ja pre 4 godine (trebalo bi da moz da se zavrti koliko i ti vi six). Radi kao sat
na kamionu isto to, isti majstor,pre 6 godina.
na astri se nista nije kvarilo
na oba citroena mi se kvarilo sve osim alternatora i alnasera :D :D

sve ono sto sam remontovao se nije pokvarilo. Lagere sam stavljao FAG-ove. Cetkice i ostalo nemam pojma, nije bilo iz originala sigurno kupovao sam u CARGO prodavnici u KS
...
sem svojih stvari remontovao sam drugarima (posto imam strug pa me uglavnom smaraju da im u slobodno vreme popravim po stosta) bar jos jedno 10-ak sto alternatora sto alnasera. Za dz. naravno. Sa izuzetkom struga,manje vise amaterski ispod sljive. Sve se to vozi godinama bez problema.

Opet kazem ne izmisljajte vrucu vodu i ne pravite spejs sahttp://en.wikipedia.org/wiki/Main_Pagetl od dva namotaja,dve cetkice,dva lagera, kila gvozdja i aluminijuma.
samo pedantan rad i nema glava da boli.

i jos da dodam,mada nema veze sa temom. pre par dana mi propisala bosch pumpa na citroenu. Onaj bosista kod plavog mosta za dihtovanje trazi 12000. Za 700 dindzi kupim celu garnituru zaptivki za pumpu, odvojim jedan dan i natenane prepakujem je sam. Radi kao sat. Ko hoce razumece.
Bez zelje da vredjam ikog, ali ovce su vazda bile za sisanje... :postovanje:

Autoru:  Tempo [ 30 Jul 2014 14:15 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

nije problem remont ako je mehanicar dobar i delovi kvalitetne
problem je dole sto 80 % blagu vezu nema ,a 100 % kineski delovi

evo ima i orginal Bosch :D

http://www.mister-auto.de/de/lichtmasch ... nr=0035436

Autoru:  laki_81 [ 30 Jul 2014 14:52 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

bosch je tata sto se tice elektrike na kolima :dzony: ko jednom zaviri unutar bosch alternatora,pa onda u neki marreli ili valeo sve mu se samo kaze, bez da mora puno da se razume u tehniku...

Autoru:  CweLe [ 30 Jul 2014 15:21 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

Eto kad je vec pricha vezana za alternator, zux je rekao da je dodao masu. Ja svakom preporuchujem da odradi BIG3 sa nekim debelim masnim kablovima, znachi mase motor/shasija/alternator itd i + od alternatora do akumulatora, ja uglavnom dodajem pored fabrichke mase i plusa josh jednu "zhichku" 30-50mm2 ;). Posle nema vrucina i pala voltazha jer stare, zardjale, izmuchene mase i tanani plusevi mogu da reaguju na vrucinu ;). Vi mozhete novu instalaciju i sa 10mm2 bice odlichan rezultat znachi fabrichke kablove ne skidajte i ne shtekajte se sa alu zjebancijama nego bakar.

SlikaSlikaSlikaSlika

Autoru:  maki014 [ 30 Jul 2014 16:11 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

:ok: Tooo, samo slike... slike su dokaz, sad cekamo Pistreta sa novim (citaj izmisljenim) zahtevima. :love:


Nemoj Laki vise, kudis bre najboljeg saltaÄŤa brzina i najljucu...(nekad bila) masinu v6.






A sto uzivam kad se dokazuje :love: :love: :ludilo:

Autoru:  zux [ 30 Jul 2014 16:34 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

jbs mi sve ako se maki i moj rodja pistre za koji mesec ne zavetuju na vecnu ljubav :love: :love2: :love3: :love5:
nova OTS romansa uveliko traje, cekamo njen epilog

Autoru:  Sinisa92 [ 30 Jul 2014 16:35 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

Koliko glupa tema ali iskreno,kao da treba da se remontuje spejs satl.
Ici i kupovati sve novo kad nesto crkne mogu da potpisem da 90% sa ovog foruma nema te pare da sve kupuje novo i original,evo neko rece jedan keder za kalibru je skoro 100e.To kad se jednom remontuje nece tek tako da crkne naravno ako se odradi kako treba zato prestanite da preterujete jer ste gargija oterali zbog ovakvih stvari i prepucavanja a koliko viidim isto radite

Autoru:  strokan [ 30 Jul 2014 18:17 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

:ludilo: :ludilo: :ludilo:

Autoru:  chile [ 30 Jul 2014 21:00 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

misice ne zamaraj ljude nego uzmi onaj bosch od 150e i casti tempa 50e da ga posalje i resio si problem

Autoru:  Daka [ 30 Jul 2014 21:06 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

maki014 je napisao:
:ok: Tooo, samo slike... slike su dokaz, sad cekamo Pistreta sa novim (citaj izmisljenim) zahtevima. :love:


Nemoj Laki vise, kudis bre najboljeg saltaÄŤa brzina i najljucu...(nekad bila) masinu v6.






A sto uzivam kad se dokazuje :love: :love: :ludilo:


Klasican spam bot :ban: :admin:

Autoru:  CweLe [ 30 Jul 2014 23:05 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

Unban za GARGYJA! 150e je poklon za nov original bosch samo sad sam na mobu pa ne vidim valjda ima ~100A?

Autoru:  Nezki [ 31 Jul 2014 08:45 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

jesam dobro razumeo da je ovaj bosch staro za novo, tj. moraš da pošalješ stari ili u suprotnom treba da se doda još 60eur?

Autoru:  Tempo [ 31 Jul 2014 09:14 ]
Tema posta:  Re: Alternator za Astru G Z20LET

210 kosta sve , i ako skines stari alternator saljes njima pa dobijes 60 eur nazad
ali imas rok od 30 dana

Stranica 2 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/