Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 16:21

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 15 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 20 Maj 2016 12:52 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 09 Jun 2012 12:48
Postovi: 9
Lokacija: Nis,Srbija
Ime: slobodan
Opel: astra g 1.7dti
Pozdrav svima. Drug ima problem sa opel corsom c 1.2 2006 g. 59kw. Auto nije hteo da upali. Majstor ustanovio da je pumpa za gorivo pokvarena. Pumpa zamenjena i auto je normalno upalio. Ali od tada pocinje problem tj. auto teze pali kad je hladan. Pumpa ispitana i ustanovljeno je da je ispravna. Zamenjene svecice, oprane dizne i od tada auto pali tek iz druge kad je hladan a pre zamene svecica i pranja dizne iz cetvrtog puta. Elektronicar iz ovlascenog servisa savetovao da i protokomer treba da se zameni. Auto ne pali nijednu lampicu. Dijagnostiku uradio elektronicar iz ovlascenog servisa za opel sa tech2. Dijagnostika ne pokazuje nijedan problem. I pored toga stavljen nov protokomer sa kojim auto nije dobro vukao, navodno taj protokomer nije odgovaro kataloskom broju orig. protokomera. Posle par dana stigao navodno odgovarajuci protokomer i stavljen na auto. Auto i dalje ima problem sa paljenjem kad je hladan. Elektronicar je ucitao novi softver. Ispitani su releji pumpe. Cak je probano i sa novom pumpom za gorivo, ali problem paljenja kada je auto hladan i dalje stoji. Auto kad upali radi nemirno par sekundi. Auto je presao 40000km pravih. Poste je malo duzi isto kao i problem. Pisao sam na jos jednom forumu ali jos niko nema ideju. Hvala unapred.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 22 Maj 2016 00:02 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3977
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Po nekoj logici, ako je motor radio normalno do crkavanja pumpe za gorivo a posle zamene ima problem, gresku treba potraziti ponovo u tom smeru.
Kao prvo ustanoviti da li je taj kvalitet goriva u rezervoaru, obicno se oseca nepodnosljivi smrad goriva iz rezervoara..

Zatim slede ostale provere:

Proveriti pritisak goriva.
Proveriti creva i regulator pritiska goriva vizuelnim putem u rezervoaru.
Proveriti ponovo pumpu goriva ako je kinez zna se sta sledi.
Dijagnostikom proveriti i propratiti parametre i ponovna podesavanja rada motora.
Proprariti i rad senzora obrtaja motora bez obzira sto nije greska prisutna.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 22 Maj 2016 13:40 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 09 Jun 2012 12:48
Postovi: 9
Lokacija: Nis,Srbija
Ime: slobodan
Opel: astra g 1.7dti
@Godza hvala,
pumpa je stavljena bosch, ali je auto palio tek iz 4-og puta. Nakon toga je stavljena pumpa iz prve ugradnje ali auto isto ne pali iz prve kad je hladan. Trenutno je ta pumpa na automobilu. Auto ide sutra opet kod mehanicara da jos jedanput proveri da li pumpa daje dobar pritisak( mada je to vec proveravao). Elektronicar je insistirao da se zameni protokomer iako dijagnostika nije pokazala da je protokomer u kvaru. Po tebi da li je bilo neophodno da se protokomer menja? Javljam se ukoliko resimo problem. Hvala


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 22 Maj 2016 13:42 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 09 Jun 2012 12:48
Postovi: 9
Lokacija: Nis,Srbija
Ime: slobodan
Opel: astra g 1.7dti
Zaboravio sam da kazem da je auto juce upalio tek iz treceg puta


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 24 Maj 2016 11:51 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 09 Jun 2012 12:48
Postovi: 9
Lokacija: Nis,Srbija
Ime: slobodan
Opel: astra g 1.7dti
Danas majstor izmerio pritisak pumpe i kaze da je ok. Stavljen novi senzor radilice ali auto ne pali opet iz prve kad je hladan. Majstor je kontaktirao opet elektronicara iz ovlascenog Opelovog servisa i on mu je rekao da nema sta vise da proverava posto dijagnostika ne izbacuje nijednu gresku. Po recima elektronicara ECU je ispravan jer mu je ucitao novi softver(da ECU nije ispravan ne bi mogao da ucita novi softver). Ako neko ima jos neki predlog...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 10 Jun 2016 18:00 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 09 Jun 2012 12:48
Postovi: 9
Lokacija: Nis,Srbija
Ime: slobodan
Opel: astra g 1.7dti
Najnovije stvari stoje ovako. Rezervoar je pre par dana napunjen pun i auto je palio par dana bez problema. Ali cim je nivo goriva pao na ispod pola rezervoara javio se opet isti problem.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 23 Jun 2016 01:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 02 Okt 2008 19:59
Postovi: 3334
Lokacija: Surdulica
Ime: Miroslav - Miki
Opel: Corsa C 1.4 16V
Garaza: pogledaj
Imate problem sa nekim crevom u kucistu pumpe, nema sta drugo....

_________________
Iskustvo je nemilosrdan učitelj: prvo nam da packe, pa nas tek onda uči kako treba postupiti.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 01 Maj 2017 09:15 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Ajd da ne otvaram novu temu...
Korsa C 1.8 plin
Par dana je maaaaalo teže palio, uglavnom iz prvog verglanja. Samo nekad malo duže. I onda više nije hteo da upali, tj upalio sa ogromnim mučenjem, verglam kratko po 5-10 min. Na plin radi bez problema. BRC plin, ne može da se pali na plin :)
Do sad urađeno ovim redom
- Zamenjen relej
Stavljen drugi polovan koji je dobar, stari imao prekide i bio slab.
- Zamenjen filter goriva
Iz starog je sa ulaza bukvalno crn benzin izašao
- Očišćeno sito, kućišta pumpe
Bilo je sve bukvalno crno!!
- Prebrisan rezervoar
Koliko sam mogao dohvatiti rukom, čak sam i Sgrasso koristio
- Očišćene dizne
I testirane, usput zamanjene gumice. Ne puštaju kad se montiraju i auto upali
- Očišćena klapna gasa
Malo iglom, malo kompresorom, malo Sgrassom, trudio sam se sa dve oduškre sredim.
- Čak sam i kompresorom magistralu produvao, muljav benzin bio unutra
- Cev usisa očišćena
- Samo istresao filer vazduha, dobar je
- Proverene pumpe na stolu
Imam dve pumpe, jedna je neka Saab-ova koja je bila u rezervoaru, druga je sa Korse 1.0. Obe bacaju 4 bara
- Proverio creva u rezervoaru
Uzeo neku eksternu pumpu, nemam pojma koliki pritisak daje. Jedan kraj creva na pumpu, na drugi zavrtanj i šelna. Davao kontakt par puta, rezličitog trajanja, sve dok nije na šelni prsnuo benzin. Tako za oba creva. Nije bilo drugih curenja.
- Skinuo i FPR i malo očistio Sgrassom i četkicom kao i cevi na poklopcu rezervoara. Crnila koliko hoćeš!

Iskreno, mrzi me sad to da vraćam na auto. Jedino šta bi moglo imati efekta je to što sam FPR malo očistio, ali nešto ne gajim nadu da će doneti promenu. Kad sam već kod regulatora pritiska goriva (FPR), nije mi najjasniji princip po kom ovaj u rezervoaru funkcioniše, kao prvo :)
Kao drugo, postoji li način da utvrdim nekako da li je on ispravan, ovako "na stolu"?

Od ideja mi ostalo još da probam (zamenim) drugi regulator i kompresorom malo benzinske vodove pročistim. Kontam da će izaći sve i svašta.

Nedavno mi nestalo plina pa sam vozio nekih 100nak km samo na benzin po gradu. Posle toga krenule zezancije. To jutarnje paljenje je postalo češće otežano, i na krau totalni kolaps.

O ovakvom FPR se radi


Slika Slika Slika Slika Slika

*edit

Da... Meren pritisak na magistrali ali pre svih ovih radova, samo relej bio zamenjen. Jedva bilo 1.5 bara!! No isto se auto ponašao i posle čišćenja. Na plin radi, na benzin jok.
Greške koje je izbacivao

Slika

Skidao sam kleme kad sam čistio sve ovo, a ovaj print screen je posle prvog skidanja releja. Auto je bio na kontaktu kad sam besan na ulici menjao mesta relejima. No iste greške je izbacio i sad, mislim da je bila jedna manje. Nedavno mi je prijavio grešku i spojim na dijagnostiku, O2. Samo sam izbrisao i nastavio dalje. To bilo nekih 600-700km pre sve ove zezancije. Posle toga sam i ostao bez plina.

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 01 Maj 2017 09:59 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: 21 Feb 2012 03:00
Postovi: 3017
Lokacija: Jerkovic, Beograd
Ime: Miloje
Opel: A3 8V FL Sedan
Garaza: pogledaj
Ti zameni pola auta :)
Svecice, bobina, ECU.

Meni je Z18XE isto benzin-plin tako brljavo palio i bilo je do svecica :)

Doduse ja sam imao od gresaka izostanak paljenja na 3 ili 4 cilindru.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 01 Maj 2017 10:20 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Redom 3-4-1-2

Slika Slika Slika Slika

Pomslio sam i na ECU u jednom trenutku ali to ne objašnjava slab pritisak u magistrali

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 03 Maj 2017 10:27 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Oca mu očinjeg!!!!





Videću može li se nekako zakrpiti ili duzimam drugo sve

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 04 Maj 2017 14:16 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Zanimalo me je u čemu je tačno problem. Da li je kućište puklo ili šta već i morao sam rastaviti da vidim šta se dešava


Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika Slika

Zbog ove gumice pritisak u sistemu zero!

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 10 Maj 2017 20:09 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 11 Mar 2017 15:50
Postovi: 6
Lokacija: Pancevo
Ime: Pedja
Opel: Vektra b 1.6 16v
Mihajlo_j kako je zavrsen tvoj problem sa regulatorom pritiska.Jel si nasao gumicu koja odgovara ,ili si morao da krojiš po meri.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 11 Maj 2017 21:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija

Pridružio se: 24 Jun 2010 19:23
Postovi: 2135
Lokacija: Beograd/Mirijevo
Ime: Mihajlo
Opel: Corsa C GSI
Garaza: pogledaj
Završen uspešno za sad :) Kažem za sad baš zbog gumice. Gumicu sam jedva našao i dosta živaca izgubio sa nezainteresovanim prodavcima po gradu. Na kraju našao gumicu u bloku 70 na NBG. Gumica je proizvodnja Prve petoletke, 7x3 dimenzija, 20 din. Na par mesta sam čuo da je njihov program otporan na naftne derivate. Kupio sam dve gumice, jednu stavio na kola, a drugu planiram da testiram potapajući je u benzin na par dana.
Raspitaj se ima li u Pančevu negde program Prve petoletke. Mada ja sutra verovatno idem za Pančevo pa ti mogu poneti ovu ako ti treba. Kod mene za sad drži vodu, da ne kažem benzin. Pa da i ti isprobaš sreću :) A ja ću za test kupiti drugu.

_________________
http://www.corsa-tigra.in.rs/index.php


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Hladan start problem (Corsa C)
PostPoslato: 22 Maj 2021 00:21 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 23 Feb 2018 22:28
Postovi: 17
Lokacija: Starcevo
Ime: Nemanja
Opel: Vektra B 1.8 16V '96
dellboy je napisao:
Pozdrav svima. Drug ima problem sa opel corsom c 1.2 2006 g. 59kw. Auto nije hteo da upali. Majstor ustanovio da je pumpa za gorivo pokvarena. Pumpa zamenjena i auto je normalno upalio. Ali od tada pocinje problem tj. auto teze pali kad je hladan. Pumpa ispitana i ustanovljeno je da je ispravna. Zamenjene svecice, oprane dizne i od tada auto pali tek iz druge kad je hladan a pre zamene svecica i pranja dizne iz cetvrtog puta. Elektronicar iz ovlascenog servisa savetovao da i protokomer treba da se zameni. Auto ne pali nijednu lampicu. Dijagnostiku uradio elektronicar iz ovlascenog servisa za opel sa tech2. Dijagnostika ne pokazuje nijedan problem. I pored toga stavljen nov protokomer sa kojim auto nije dobro vukao, navodno taj protokomer nije odgovaro kataloskom broju orig. protokomera. Posle par dana stigao navodno odgovarajuci protokomer i stavljen na auto. Auto i dalje ima problem sa paljenjem kad je hladan. Elektronicar je ucitao novi softver. Ispitani su releji pumpe. Cak je probano i sa novom pumpom za gorivo, ali problem paljenja kada je auto hladan i dalje stoji. Auto kad upali radi nemirno par sekundi. Auto je presao 40000km pravih. Poste je malo duzi isto kao i problem. Pisao sam na jos jednom forumu ali jos niko nema ideju. Hvala unapred.

Druze, reci mi sta se na kraju desilo sa kolima? Da li su popravljena...davno bese, ali eto i ja imam isti taj problem. Prvo paljenje od ove zime, nece na pola kljuca...inace od 2017 je kod mene, palio kao mina.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 15 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs