Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 28 Mar 2024 23:03

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: Corsa B 1.2 8v problem sa paljenjem drugi deo
PostPoslato: 06 Dec 2015 09:54 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Nov 2015 12:12
Postovi: 15
Lokacija: Starčevo
Ime: Ratko
Opel: Corsa B 1.2 8v
Večeras mi se pojavio stari problem , prilikom paljenja opet mi se prvo pojavio prilikom verglanja zvuk kao da čujem šerpe i lonce pod haubom i onda upali posle verglanja ali nikada ne sastavi sa svim klipovima i moram jedno pola minute da držim gas da se nebi motor ugasio .Posle toga kada sastavi posle par minuta radi lepo i čini mi se kao da onda ima ugrađenu turbinu i da mu je pojačana snaga motora??? Da dodam da držim prekidač za prebacivanje na benzinu pošto mi je majstor koji je radio monopoint i čistio diznu rekao da vozim jedno vreme samo na benzin da bi se dizna sama od sebe malo pročistila . Zvao tog majstora i požalio mu se večeras kada on po starom : Doteraj tamo od ponedeljka ostavi ga pa da vidimo šta je , možda je propustio i gas prilikom paljenja pa zato zabrljavi .
Zvao kolegu koji vozi auto isto na gas potvrdio i on mi rekao da zatvorim ventil na boci i da tako ga vozim jedno vreme tako ću biti siguran da ne može da ubaci gas prilikom paljenje , dodao je da možda i relej brljavi da izda signal i ventilu za gas da propusti i on a ja već verglam na benzin .

Moram dodati da sam primetio kao da mi iako vozim na benzin se smanjila količina gasa u rezervoaru , bar kako pokazuju one lampice za stanje gasa u rezervoaru od TNG , gorelo je stalno dve i povremeno se palilo treća sada gore dve i povremeno se ugasi na jednu ??? Da li je moguće da mi taj ventil propušta gas sve vreme dok vozim ??


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa B 1.2 8v problem sa paljenjem drugi deo
PostPoslato: 06 Dec 2015 23:58 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Feb 2015 15:45
Postovi: 60
Lokacija: novi sad
Ime: Miroslav
Opel: rekord e1
Garaza: pogledaj
Moze lako da bude da dobija oba goriva,pa se gusi...da li imas elektro ventil na boci.zatvori ventil na boci ako postoji mogucnost.kako je uveden gas u motor,da li je busen monopoint,ili ima plocu?skini crevo koje vodi gas u motor,zatvori ga,pa onda probaj.Znaci bitno je da sprecis ulazak gasa u motor,naravno ako postoji,pa ces znaci na cemu si,ako se gusi i dalje onda je u dizni problem,preliva.nadam se da sam pomogao,pozz :ots1:

_________________
Wir leben Autos.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa B 1.2 8v problem sa paljenjem drugi deo
PostPoslato: 07 Dec 2015 10:26 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Nov 2015 12:12
Postovi: 15
Lokacija: Starčevo
Ime: Ratko
Opel: Corsa B 1.2 8v
Rekord E1 je napisao:
Moze lako da bude da dobija oba goriva,pa se gusi...da li imas elektro ventil na boci.zatvori ventil na boci ako postoji mogucnost.kako je uveden gas u motor,da li je busen monopoint,ili ima plocu?skini crevo koje vodi gas u motor,zatvori ga,pa onda probaj.Znaci bitno je da sprecis ulazak gasa u motor,naravno ako postoji,pa ces znaci na cemu si,ako se gusi i dalje onda je u dizni problem,preliva.nadam se da sam pomogao,pozz :ots1:


Najgore je to što se to ne dešava svaki put , desi se jednom u deset puta tako da nemogu da ga oteram kod majstora i kažem evo ovo je problem .I čini mi se kao da čujem da relej odradi dva puta sa desne strane pod haubom gde stoji . Da li neka struja itzda naredbu i pored toga što verglam i radi pumpa za benzin da se otvori i gasni elektroventil ne znam? Moraću da zatvorim skroz gas kod boce i onda da ga vozim jedno vreme . Ako ne ponovi tu brljotinu znači da je u tome problem i neka ga rešava majstor za TNG . Sve razmišljam da nije neki problem u tom dugmetu gde se prebacuje Benzin ili gas . Imama ono dugme u tri položaja . Skroz levo benzin srdina pali benzin i na broj obrtaja prebaci na TNG i skroz desno TNG .


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa B 1.2 8v problem sa paljenjem drugi deo
PostPoslato: 13 Dec 2015 19:26 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Nov 2015 12:12
Postovi: 15
Lokacija: Starčevo
Ime: Ratko
Opel: Corsa B 1.2 8v
Taman sam pomislio da sam rešio problem zatvarajući ventil na boci od gasa ; kada večeras opet isti problem ??? Upalio je on ali tačno sam video da nije upalio sa svim cilindrima trokira malo morao sam da mu držim malo duže gas da se ne bi ugasio . Ali problem zaleđena šoferka morao sam da čekam da malo sastavi da se ne bi ugasio da bi izašao napolje da očistim stakla .... dovezao kući auto sa posla to je jedno četiri kilometra i u vožnji sam primetio kao da ima veću snagu motor tačnije kao da mu je jači gas ???
Tek kada sam parkirao auto ispred kuće osetio sam kao da se smanjio gas kao ono kada se isključi sauk.

Šta sam još primetio ; ova dva dana kada sam ga vozio po magli jako je dimio , ustvari nije to ništa ne normalno beli dim izlazi verujem više zbog ove magle koja je u mojem kraju . Auto ide i dalje normalno ne troši ulje niti vodu . Iako su mi majstori konstatovali da mi ispod izduvne grane na dihtungu od bloka motora suzi ulje. Kada sam tražio mišljenje od dva majstora oboje su mi rekli da ga tako vozim da im je to boljka i da nije to ništa strašno . Koliko bi to moglo da utiče na ovaj problem ? Večeras sam pogledao i čep pokopca motora i video da ima dosta onog belog majoneza , ali koliko sam čitao ovde na forumu to bi mogao da bude problem zbog kratih relacija kojima vozim auto , znate meni auto koristi za odlazak do prodavnice pošto ne smem ništa teško da nosim onda je to dva puta po petsto metara onda da odem do roditeljske kuće isto tako , posao mi je na 4 km od kuće i to je relativno kratka relacija; Moja najduža relacija je ako odem do grada a i to je 8 km u jednom pravcu .


Ljudi šta više da radim sa autom , on relativno odlično radi kada se ugreje nema ni veliku potrošnju za ovu moju vožnju on ima potrošnju benzina od 8 l a gas oko 10 . :krsti: :krsti: :krsti: :krsti: :krsti: :krsti: :krsti: :krsti:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Corsa B 1.2 8v problem sa paljenjem drugi deo
PostPoslato: 02 Feb 2016 02:00 
OffLine
1st Gear

Pridružio se: 26 Nov 2015 12:12
Postovi: 15
Lokacija: Starčevo
Ime: Ratko
Opel: Corsa B 1.2 8v
Davno je bilo kada sam imao zadnji problem sada vidim 13. decembar , od tada auto je lepo palio , jeste da je tražio da verglam dve-tri sekunde ali lepo sastavi .a od tada držao do juče zatvoren ventil na boci pregrmeo ona dva ladena talasa ujutru sam ga palio na -13 kada sam se vraćao iz noćne smene sve bilo ok . Juče ujutru ajde da otvorim ventil i da probam da ga vozim na gas , otvorio ja ventil upalio ga kako ide dugme bilo na onom preklopu kada on automacki na nekom broju obrtaja prebaci na gas , lepo prebacio provozao ja jedan krug parkirao se ispred garaže ugasio auto vidim prilikom gašenja upalila se crvena lampica što treba da znači da je prebacio na benzin .

Krenuo posle dva sata da ga upalim i da odem do lekara ; kada ona traži da se vergla i to dobrih desetak sekundi i vidim da nije to onaj rad motora koji je imao zadnjih mesec ipo dana . ali lepo vukao on otišao ja gde sam krenuo odradio posao posle pola sat krenem da ga upalim , upalio on ali nije to ono što je bilo mada vidim da lepo auto ide čak mi se učinilo da je išao i dosta bolje nego kada mu je bio isključen gas ( nekako kao da je motor jači i da bolje je vukao nego kada sam ga vozio na benzinu ) . Došao ja kući i rešim da opet zatvorim ventil na boci od gasa da ja pregrmim ove ladene dana u februaru i martu pa ću da oteram auto kod nekog majstora za gas da vidimo šta je problem ???

Pitanje za ostale forumaše :
Šta mislite da li je moguće da se meni nešto ne zatvaraju i otvaraju ventili za benzin i gas kako treba ( šta reguliše taj deo oko otvaranja i zatvaranja tih elektro ventila????), sve mi govori da on kao da radi na oba goriva i da mi tu pravi problem sa paljenjem ; evidentno kada mu je bio zatvoren dovod TNG da nije pravio problem .

I drugo možda najbitnije pitanje : Kada ga ja ugasim i taj prekidač se prebaci na benzin ( upali crvenu lampicu) da li je moguće da je u dovodu od isparivača do monopointa ostalo gasa koje će da mi napravi problem prilikom sledećeg paljenja( Ili možda da li postoji mogućnost da mi u tom trenutku nije zatvoren ventil od TNG do kraja , i da on propušta pomalo gasa ) ??? Jedan prijatelj mi je savetovao da zadnjih stotinak metara pre gašenja auta ručno prebacim prekidač na benzin i da ga tako vozim i ugasim baš da nebi postojala mogućnost da mi ostane u instalaciji gas koji će da mi pravi problem paljenju ?


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 5 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 3 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs