Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Insignija face lift
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=25566
Stranica 1 od 2

Autoru:  kvcali [ 13 Apr 2012 14:48 ]
Tema posta:  Opel Insignija Facelift

Slika
Slika
Slika Slika

Slika Slika

Autoru:  pistre [ 13 Apr 2012 15:45 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

bas me zanima kakva ce biti :) verujem da je tezak posao napraviti ako je moguce lepsu od trenutne :)

Autoru:  speedy_ns [ 13 Apr 2012 16:17 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

I ja imam neki oseećaj da će Faclift biti ružiji od originala ...

Autoru:  ^ZEXxY-` [ 14 Apr 2012 01:29 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

Nemoj tako ipak su to svabe..mozda oce da od isignije naprave novu "VW bubu" :ludilo:

Autoru:  haustor [ 16 Apr 2012 21:48 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

u je... ti ove pruge ne vidim nista..... :banghead: :banghead: :banghead:

Autoru:  MV82 [ 17 Apr 2012 11:00 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

vec mi se ceni da mi se ovi ispupceni stopovi nece svideti...

Autoru:  kamango [ 17 Apr 2012 13:30 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

Nece da budu ti stopovi. Prednji ostaju isti, a ocigledno zadnje menjaju pa se jos spremaju.

Autoru:  Esseker [ 17 Apr 2012 15:10 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

Zadnji stopovi potsecaju na one sa traktora. :ludilo1:

Autoru:  kvcali [ 22 Jul 2012 12:51 ]
Tema posta:  Re: Opel Insignija Facelift

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Autoru:  kvcali [ 12 Jun 2013 11:14 ]
Tema posta:  Insignija face lift

Konacno Opel Insignia FL.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Autoru:  noise024 [ 12 Jun 2013 11:29 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Zadnjica vuče na cascadu, a karavan mi od nazad vuče na audi, lepši mi stari model, mada ću promeniti mišljenje sigurno čim budem vieo uživo :D

Autoru:  kvcali [ 12 Jun 2013 12:37 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

malo i o motorizaciji ovih slicica gore^^^

Opel je pripremio i restilizovanu verziju Insignije, modela koja se na tržištu nalazi još od 2008. godine (od kada je prodato oko 580.000 primeraka).

Od tada je Opel paletu motora ovog modela (koji je inače izabran i za Evropski auto godine 2009) proširio sa nekoliko novih agregata, a među njima i novim 2,0 litarskim BiTurbo dizelašem sa 143 kW/195KS. Ipak, vreme je i za veće izmene pa će tako u septembru ove godine na Salonu automobila u Frankfurtu zvaničnu premijeru ima i restilizovana Insignia.

Restilizovana Insignia je pre svega dobila izmenjeni prednji deo, što podrazumeva doteranu masku, svetla, branik i svetla za naglu. Takođe, doterana su i zadnja svetla i zadnji branik, a osvežena je i unutrašnjost (novi volan, manje tastera na centralnoj konzoli, kvalitetniji materijali, novi opcioni infotainment sistem sa 8-inčnim ekranom osetljivim na dodir...).

Za obnovljenu Insigniu je predviđena paleta benzinskih i dizel motora sa rasponom snage od 81 kW/110KS do 239 kW/325KS, a i nudiće se i verzija sa pogonom na TNG (Insignia 1.4 LPG sa 103 kW/140KS i 200 Nm).

Ponuda motora obuhvata i novi 2.0 CDTI dizelaš u verzijama sa 88 kW/120KS / 320 Nm i 103 kW/140KS / 370 Nm čija potrošnja goriva iznosi 3,7 l/100 km, a emisija CO2 samo 99 grama po km. Pažnju i dalje privlači 2.0 BiTurbo CDTI dizel agregat sa 143 kW/195KS i 400 Nm obrtnog momenta.

Kupcima će se između ostalog nuditi i 1.6 SIDI Turbo (SIDI = Spark Ignition Direct Injection) benzinski motor sa 125 kW/170KS i 260 Nm (280 Nm sa overboostom), dok 2.0 SIDI Turbo sa 184 kW/250KS može da se dobije i sa pogonom na sva četiri točka.

U zavisnosti od motora, Insignia facelift će moći da se dobije sa manuelnim šestostepenim menjačem sa start/stop sistemom ili šestostepenim automatikom.

Isporuje obnovljene Insignije kupcima će početi u oktobru, a cene u Nemačkoj startuju od 24.325 evra.

Autoru:  Tempo [ 12 Jun 2013 12:54 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

konacno su se resili oni milion dugmica na konsoli :dzony:
ovako je mnogo bolje :ok:

Autoru:  kvcali [ 12 Jun 2013 17:20 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Slika

Autoru:  lemi84 [ 03 Jul 2013 10:44 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

autozeitung.de je napisao:

Im Leben geht nicht immer alles geradeaus. Manchmal ist der Weg steinig und führt durch den Wald, den man vor lauter Bäumen kaum noch sieht. Damit man auch zwischen Lebensweisheiten und Schlaglöchern mobil bleibt, haben Autokäufer die breite Auswahl von verschiedensten Geländewagen, SUV und Crossover-Vehikeln. Zu letzteren zählt auch der neue Opel Insignia Country Tourer, den die Blitz-Marke auf der IAA 2013 im September der Öffentlichkeit vorstellt.
Opel Insignia Country Tourer: Kombi-Crossover auf der IAA 2013

Weniger für den ganz großen Gelände-Einsatz gebaut, soll der serienmäßig mit Allradantrieb ausgestattete Kombi lieber Abenteuerlust vermitteln - und zeigen, dass er kann, wenn er will. Dazu trägt der Mittelklasse-Kombi einen angedeuteten Unterfahrschutz und schwarze Plastik-Verkleidungen bis zu den Radhäusern, die wertig und eben etwas verwegen wirken.

Neben der leicht erhöhten Bodenfreiheit soll besonders der permanente Allradantrieb mit Haldex-Kupplung Wald und Wiese problemlos hinter sich lassen, die kräftigen Motoren erledigen den Rest. Ein 250 PS-Benziner und zwei Diesel-Motoren stehen zur Auswahl. Der 2.0 BiTurbo CDTI leistet 195 PS bei 400 Nm Drehmoment, während der kleinere 2.0 CDTI mit 163 PS und 380 Nm kommt. Geschaltet wird dabei entweder manuell oder per Sechsgang-Automatik. Zu Preisen äußert sich Opel noch nicht.

Im Feld der Kombi-Crossover und Business Abenteurer steht der Insignia Country Tourer, der auf dem im Juni vorgestellten Insignia Facelift basiert, allerdings nicht ganz allein da. Auch VW Passat Alltrack oder Audi A4 Allroad schlagen die rustikale Brücke vom Büro ins Gelände - schließlich ist er ja attraktiv, der steinige Weg...



Slika Slika Slika Slika Slika Slika bilder kostenlos hochladen

Autoru:  noise024 [ 03 Jul 2013 11:07 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Mile, prevedi, ne znam nemački :D

Autoru:  d3us [ 03 Jul 2013 13:36 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Opa, audi crossover style. Nice.

Autoru:  lemi84 [ 03 Jul 2013 16:12 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

@noise
ma znas kakvi su novinari, napisu gomilu teksta a nista ti ne kazu :grrr:
evo grub prevod, nisam novinar da znam to da upakujem i nasminkam kao jedan lijep tekst :)


u zivotu nije sve uvijek ravno. ponekad je put kamenit i vodi kroz sumu kroz koju se jedva vidi. tako da treba ostati mobilan. kupci imaju veliki izbor razlicitih SUV i Crossover vozila. u ove poslednje ubraja se takodje i nova Opel Insignia Country Tourer koja ce u septembru 2013. na IAA biti javnosti predstavljena. manje je upotrebljiva za terensku voznju, ali ce imati u serijskoj proizvodnji pogon na sve tockove, da pokaze da moze avanturisticka biti, kada vozac pozeli. uz to ovaj karavan srednje klase ima posebnu zastitu podvozja i crne plasticne panele oko lukova blatobrana koji daju poseban efekat. osim blagog povecanja klirensa, permanentni pogon na svim tockovima sa Haldex spojnicom treba da, u kombinaciji sa snaznim motorima, sume i livade bez problema ostavlja iza sebe.
Opel Insignia Country Tourer dolazi sa jednim benzinskim motorom od 250PS i dva dizelska motora. u ponudi ce biti 2.0 BiTurbo CDTI snage 195 PS i 400 Nm obrtnog momenta, istovremeno ce u ponudi biti i slabiji 2.0 CDTI sa 163 PS i 380 Nm obrtnog momenta. mjenjaci ce biti manuelni ili sestostepeni automatski. cijena jos nije poznata.
Insignia Country Tourer koja se bazira na modelu Insignia facelift, nalazi se u podrucju crossover karavana, medjutim nije sama, tu su takodje VW Passat Alltrack ili Audi A4 Allroad...

Autoru:  zeronenad [ 03 Jul 2013 17:45 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Kako je dobra boja na ovim Acovim slikama.. :D Kada bih kupovao, tu bih boju sigurno izabrao...
Na zelenu mislim... :D

Autoru:  noise024 [ 04 Jul 2013 11:24 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Hvala Mile na prevodu :D

Autoru:  kvcali [ 08 Jul 2013 22:59 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Slika

Autoru:  A20DTH [ 27 Jul 2013 08:17 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
:ok: :ok:

Autoru:  opel_nikola [ 27 Jul 2013 10:26 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

ALI KOMANDNA TABLA I VOLAN :love:

znaci kao i kad je izasla i sa ovim fejliftom ce oduvati konkurenciju :dzony:

Autoru:  kvcali [ 24 Avg 2013 18:53 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Nova Opel Insignia:dizel ibenzinac sa najboljom ekonomičnošću u klasi

Slika

Opel-2.0-CDTI


· Novi turbo dizel: 120 i 140 ks CDTI sa samo 3.7 l/100 km i 99 g/km CO2

· Novig-din Čistunac: 1.4 Turbo ispunjava Euro 6 standarde i troši samo 5,2 l benzina na 100 km

· Novi turbo benzinski motori sa direktnim ubrizgavanjem: Ultra efikasni, moćni i lakohodni

· Nova aerodinamičnost: Najbolje vrednosti otpora vazduha na svetu za Insigniju sa 5 vrata i Sports Tourer


Riselshajm. Nova Opel Insignia će debitovati na 65. Međunarodnom Sajmu automobila u Frankfurtu (IAA) koji se održava od 12.-22. septembra. Ova Opelova perjanica impresionira predstavljanjem vrhunske tehnologije pod haubom, uz privlačan stil i uvođenje sasvim nove generacije sistema za informisanje i zabavu. Moćni, ultra efikasni motori sa direktnim ubrizgavanjem, kao što su dve nove turbo benzinske jedinice i novi turbo dizel motor sa emisijom od 99 g/km CO2, dodatno uvećavaju širok portfolio. U modelima sa četvoro i petoro vrata, sa šestostepenim ručnim menjačem i Start/Stop tehnologijom, obe verzije izlazne snage (88 kW/120 ks i 103 kW/140 ks) troše samo 3,7 litara goriva na 100 km u kombinovanom ciklusu (prema Uredbi [EC] br. 715/2007), dok Sports Tourer verzija troši 3.9 l/100 km. Kao rezultat toga, Opel Insignia 2,0 CDTI je najekonomičniji dizel automobil u svojoj klasi, što je stavlja u nemačku A+ klasu po efikasnosti. Veliki broj unapređenja na šasiji takođe obezbeđuje bolju dinamiku vožnje i udobnost pri vožnji. U isto vreme, inženjeri su karoseriju nove Insignije učinili još aerodinamičnijom. Sa koeficijentom otpora vazduha ispod 0,25, Insignia je sada najunapređeniji hečbek automobil na svetu.



“Nova Opel Insignia kupcima nudi upravo ono što očekuju od prestižne klase automobila srednje veličine. Unapređeni motori visokog obrtnog momenta kombinuju snagu sa uzornim stepenom potrošnje goriva, a zajedno sa našom prvoklasnom šasijom, oni pružaju osećaj tokom vožnje koji ide od baršunastog i glatkog do sportskog i sirovog“, kaže Majkl F. Ejblson (Michael F. Ableson), potpredsednik inženjerskog sektora u GME i član odbora u kompaniji Adam Opel AG.


Vrhunac: turbo dizel 99 gmotor sa dva stepena izlazne snage


Široka i proširena ponuda motora za novu Insigniju donosi beskompromisne performanse i udobnost. Uključuje izbor između tri vrste goriva – benzin, dizel i TNG (tečni naftni gas) – i nudi širok opseg snage od 81 kW/110 ksdo 184 kW/250 ks.


Nova Insignia 2.0 CDTI je ekološki i šampion u uštedi goriva. Zahvaljujući njenom novom 2.0l Turbo dizel motoru, verzije sa 88 kW/120 ks i 103 kW/140 ks emituju samo 99 g/km CO2 (Sports Tourer: 104 g/km CO2) prema EG Nr. 715/2007. To ovaj model smešta u A+klasu efikasnosti, jer modeli sa 4 i 5 vrata, sa 6-stepenim sistemom prenosa i Start/Stop sistemom troše samo 3,7 litara goriva na 100 km pri kombinovanom ciklusu (Sports Tourer: 3.9 l/100 km) – što je među najboljim rezultatima u ovoj klasi vozila. Najveći pobednici su okruženje i novčanici vlasnika. U poređenju sa njegovim prethodnikom, novi motor sa 103 kW/140 ks donosi 10 konjskih snaga više, u 14% manju potrošnju goriva i 13% manju emisiju CO2. Čak i u njegovoj moćnoj konfiguraciji, sa 120 kW/163 ks, 2.0-litarski turbo dizel motor koristi samo 4,3 litre goriva na 100 km i emituje samo 114 g/km CO2 (Sports Tourer: 4.5/100 km i 119 g/km CO2), što i njega smešta u A+klasu efikasnosti.


2.0 CDTI motori takođe donose izvanredan obrtni momenat. Verzija od 88 kW/120 ks generiše do 320 Nm, dok njegov takmac od 88 kW/120 ks donosi maksimalno 370 Nm. Verzija sa 88 kW/120 ks, u ponudi sa prednjim ili pogonom na sve točkove, pored 380 Nm nude deset više Nm. Maksimalan obrtni momenat se postiže pomoću automatske overboost funkcije koja se aktivira pri punom opterećenju.


Vrhunska ponuda kod Insignia dizel modela je2.0 BiTurbo CDTI sa 143 kW/195 ks. Ovaj dizel motor visokih performansi razvija impresivan obrtni momenat od 400 Nm i izdvaja se po direktnoj reakciji, kao i po uzornoj pogonskoj snazi preko čitavog opsega obrtaja zahvaljujući svojim uzastopnim dvostepenim turbopunjačima. Kompresija punjenja ulazne snage koju dele dva turbopunjača obezbeđuje brz odziv gasa i neprimetan ulaz snage. Sistem dvostrukih hladnjaka sa dva interkulera obezbeđuje optimizovano hlađenje kompresovanog vazduha kod oba turbo punjača. BiTurbo limuzina sa šestostepenim sistemom prenosa dostiže ubrzanje od nule do 100 km/h za samo 8,7 sekundi, i maksimalnu brzinu od 230 km/h (Sports Tourer: 8.9 sekundi i 225 km/h), dok troši samo 4,7 l/100 km. Njegova emisija CO2 od 125 g/km takođe predstavlja uzornu ekološku efikasnost A klase (Sports Tourer: 4.9 l/100 km i 129 g/km CO2). Pored prednjeg pogona i ručnog sistema prenosa, Insignia BiTurbo je takođe dostupna sa prilagodljivim pogonom na sve točkove i šestostepenim automatskim sistemom prenosa.

Slika
Opel-1.6-SIDI-Turbo-

Moćan, prefinjen i ekonomičan: SIDI turbo benzinskim motor nove generacije


Kada su benzinci u pitanju, naslovna vest je predstavljanje dva nova motora sa direktnim ubrizgavanjem: 2.0-litarski SIDI turbo (Spark Ignition Direct Injection) sa 184 kW/250 ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta i 1,6-litarski SIDI Turbo motor nove generacije sa 125 kW/170 ks i 260 Nm (do 280 Nm sa overboost funkcijom) dostupno od 1.650 opm.



Istaknuta obeležja i izvanredna snaga, odlična prefinjenost rada motora i visoka ekonomičnost u potrošnji goriva. Kod modela sa četvoro i petoro vrata, 1,6l SIDI turbo motor troši samo 5,9 litara goriva na 100 km i emituje 139 g/km CO2 (prema Uredbi [EC] br. 715/2007), dok Sports Tourer troši 6.2 l/100 km sa 146 g/km CO2. Ovo predstavlja poboljšanje od skoro 16 odsto u odnosu na modele koji su bili opremljeni prethodnim 1.6l turbo motorom. Motor može da koristi običan i super benzin.


Kako bi obezbedili odličnu ekonomičnost u potrošnji goriva, performanse i prefinjenost za izvanrednu udobnost u vožnji, inženjerima su glavni ciljevi tokom razvoja novog 1,6l SIDI motora bili da ponude niske nivoe buke i vibracije, bez neobičnih zvukova. Optimizacija usisnih i izduvnih sistema uključuje razdvajanje poklopca ventila od glave cilindra preko posebnih zatezača i zaptivnog sistema. Ovako su inženjeri mogli da značajno smanje nivoe buke koja je rezultat pulsnog sagorevanja usled direktnog ubrizgavanja benzina. Kao rezultat ovakvih mera vezanih za upravljanje bukom, vozači i putnici u Insignia modelu će ceniti tihi glatak prazan hod, uz prijatan zvuk čak i pri većim brzinama, radu motora i teretu. Balanser vratila integrisana u tunele duž bloka motora takođe doprinose ovim poboljšanjima. 1,6l turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem je jedina benzinska jedinica u svojoj zapreminskoj klasi koja je opremljena sa dva takva vratila sa balanserom.


1,6l i 2,0l SIDI turbo motori mogu se naručiti sa šestostepenim ručnim menjačem i Start/Stop tehnologijom. ili sa novim šestostepenim automatskim sistemom prenosa niskog trenja. Pored prednjeg pogona, 2,0l SIDI Turbo motor je dostupan i sa pogonom na sve točkove.


Osnovni benzinski motor koji je lansiran na tržište je štedljivi i izuzetni čist (Euro 6) 1,4l turbo motor sa šestostepenim ručnim menjačem i Start/Stop tehnologijom. Dostiže 103 kW/140 ks i 200 Nm obrtnog momenta (220 Nm sa overboost funkcijom), ali troši samo 5,2 litara goriva na 100 km, i emituje 123 g/km CO2 (Sports Tourer 5.6 l/100 km i 131 g/km CO2 prema Uredbi [EC] br. 715/2007).


Alternativna, izuzetno ekonomična pognoska opcija je Insignia 1,4l LPG (tečni naftni gas) motor sa 103 kW/140 ks i maksimalnim obrtnim momentom od 200 Nm. Kao i benzinska verzija, ispunjava stroge standarde budućih Euro 6 nivoa emisije. Uz potrošnju goriva od 7,6l/100 km (Sports Tourer: 7.9 l/100 km) tokom kombinovanog ciklusa i niske emisije CO2 od 124 g/km (Sports Tourer: 129 g/km CO2), Insignia LPG nema premca u A klasi efikasnosti. Pored niske emisije i troškova goriva, dodatna prednost je njegov dug domet vožnje: pri radu sa dve vrste goriva, TNG i benzin, ovaj model može da pređe do 1,700 km bez da mora da staje da dopuni rezervoar.

Aerodinamičan: Insignia vodi u pogledu aerodinamičnosti

Primerna potrošnja goriva je takođe rezultat aerodinamično optimizovanog dizajna karoserije na novoj Insigniji, koja donosi mnoge mere koje minimalizuju koeficijent otpora vazduha. Ovo uključuje nove produžene pokrivke za podvozje, kućišta zadnjih svetala dizajnirana da unaprede razdvajanje vazduha, kao i integrisan zadnji spojler.


Insignia 2.0 CDTI modeli sa Start/Stop tehnologijom i 88 kW/120 ks ili 103 kW/140 ks takođe donose dodatni, ultra moderan element u domenu aerodinamičnosti: aktivan poklopac vazdušnog filtera. Vazduh koji prolazi kroz prednju rešetku kako bi ohladio motor obično čini do 8% ukupnog otpora vazduha na vozilu. Kako bi se smanjio ovaj uticaj, poklopac na donjoj prednjoj rešetki se automatski zatvara kako bi sprečio ulazak vazduha i turbulencije. Dodatna prednost kod paljenja motora na niskim temperaturama je brže zagrevanje motora, što takođe smanjuje potrošnju goriva i emisiju CO2 . Kad god motoru treba vazduh da se ohladi, poklopac se automatski otvara. Uzevši u obzir sva unapređenja, Opelovi inženjeri su uspeli da novoj Insigniji obezbede reperne nivoe aerodinamičnog učinka. Uz izuzetno niske vrednosti koeficijenta otpora vazduha – tek ispod 0,25 za Insignia hečbek i 0,28 za Sports Tourer, oba modela su najaerodinamičniji automobili u serijskoj proizvodnji u svojim verzijama karoserije širom sveta.

Izbor vozača: Udobno ili sportsko podešavanje šasije

I pored snažnog fokusa na ekonomičnost u uštedi goriva, nova Insignia ne pristaje na kompromis kada je u pitanju udobnosti. Štaviše, ova Opelova perjanica donosi novi izraz kada je u pitanju šasija. Dok je Insignia već dobila mnoge pohvale za udobnost koju nudi tokom vožnje, za upravljanje i stabilnost na putu, ovo novo izdanje podiže lestvicu još više. Opelovi inženjeri uveli su veliki broj poboljšanja na šasiji, uključujući amortizere, roll bar šipke i upravljanje, što je rezultovalo manjom bukom i vibracijom, pa čak i većim stepenom udobnosti. Insignia sada donosi nove amortizere i takozvane rebound opruge, dok su sasvim nove ručice za kontrolu vešanja i kučišta ugrađeni u arhitekturu osovine radi bolje udobnosti pri vožnji. Pored toga, dijametri na prednjim i zadnjim stabilizacionim polugama su takođe izmenjeni.

Autoru:  A20DTH [ 26 Avg 2013 19:14 ]
Tema posta:  Re: Insignija face lift

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Stranica 1 od 2 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/