Kupci koji se odluče za panoramsko vetrobransko staklo uz novu Astru GTC moći će da uživaju u predivnom pogledu, a spoljašnji izgled ovog sportskog kompaktnog kupea će dobiti dodatnu notu luksuza.
Veliko prednje vetrobransko staklo se proteže sve do sredine krova automobila i pruža vozaču i suvozaču izvanredno vizuelno i prostorno iskustvo. Vetrobransko staklo ne omogućuje putnicima u kabini da uživaju samo u sunčevim zracima, nego i u oblacima neobičnih oblika ili noćnoj uličnoj rasveti
Za razliku od ostalih staklenih krovova, u ovom slučaju nema poprečnog držača koji smanjuje vidljivost i upravo zato u Astri GTC vozač, suvozač i putnici na zadnjoj klupi mogu da uživaju u pogledu sličnom onome kakav imaju piloti u staklenim kabinama aviona.
Gledano spolja, panoramsko vetrobransko staklo sa svojim metalik-crnim čeličnim krovom izgleda kao jedna neprekinuta površina. Tom utisku doprinose A i B-nosači, takođe crni, kao i bočni krovni nosač. U slučaju vrlo jakog sunca, kabinu je moguće zaštititi spuštanjem roletne smeštene ispod panoramskog stakla, čime se dobija zaista prijatna atmosfera. Pomična roletna može lako da se prilagodi potrebama i zatim učvrsti okretanjem ručice. Zaštita od sunca dolazi u kompletu sa integrisanim štitnicima koji čak i kada su otvoreni nestaju iza zadnjeg dela krova.
Od juna, nova Astra GTC dostupna je uz izbor čak pet motora s manuelnim menjačem – četiri agilna benzinska motora od 1.4 litarskog sa 74 kW/100 KS do 1.6 litarskog turbo motora sa 132 kW/180 KS. Njima je dodat 2.0 CDTI common-rail turbo dizel motor snage 121 kW/165 KS.
Ponuda dizel modela za ovaj sportski kompaktni kupe sada je dodatno proširena novim agregatima: oba su 1.7 litarski CDTI common-rail. Dostupni su u verzijama sa 81 kW/110 KS ili 96 kW/130 KS i nude 280 i 300 Nm obrtnog momenta.
Astra GTC 1.7 CDTI ecoFLEX dolazi sa šestostepenim manuelnim menjačem u obe varijante, a tehnologija Start/Stop dolazi standardno. Ovo se pozitivno odražava na emisiju CO2 (119 g/km) i na potrošnju goriva (4,5 litara/100 km).
Šestostepeni automatski prenos biće dostupan od januara 2012. u kombinaciji sa 1.4 litarskim turbo benzinskim i 2.0 CDTI common-rail turbo dizel motorom.