Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Menjaci F 23 i F 35 .... 2.2 DTR tuning
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=9055
Stranica 1 od 1

Autoru:  Night Rider [ 20 Feb 2010 20:43 ]
Tema posta:  Menjaci F 23 i F 35 .... 2.2 DTR tuning

Naleteo sam na jednu intresantnu temu.....pa imam par pitanja za vrsne poznavaoce :D
Radi se o Astri G koja je izvorno imala 2.0DTL motor i F 23 menjac a kasnije je u nju ubacen 2.2DTR motor i F 35 menjac!
Koliko sam skapirao uradjen je EDS chip i veca turbina od saaba,interkuler itd i iz tog motora je izvuceno 163ks 350Nm preovereno na valjcima a auto ima prosecnu potrosnju od 6,3L/100km :respekt:
Evo linka pa se i sami uverite http://www.astra4ever.net/schraxx-2.2-d ... s1800.html
E sad intresuje me:
-pod 1 cemu je razlika izmedju menjaca F23 koji ja imam na Vectri i menjaca F 35 koji inace ide na 2.2DTR......da li F 35 ima nekih prednosti u odnosu na F 23 i koje su?
-pod 2 na slici je 2.2DTR sa elektricnim EGR-ventilom od koje godine je on poce da se proizvodi i da li ima nekih prednosti tog motora u odnosu na 2.2 sa mehanickim EGR-om
Slika

-pod 3 ispod ove slike je pisalo VP44 inkl. PSG16 pa me intresuje sta to znaci jer sam primetio da je istaknuto kao bitno?
Slika

-pod 4 sta je na ovim slikama da li je ovo neki hladnjak za gorivo i sta se sa njim postize?
Slika Slika

Autoru:  Godza [ 20 Feb 2010 22:25 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 . 2.2 DTR tuning

Ovo sto se tice menjaca F23 najverovatnije zbog prenosa brzina je razlika u odnosu na F35 i sto je konstrkcijski sasvim drugaciji od ovo F23, a cini mi se i oko zamajca jedan je plivajuci drugi je pun.

Elektricni egr je poceo da se ubacuje dugom polovinom 2003 god u Astre G.
A ovo kuciste se zove prigusni leptir
Ventil za povrat izduvnih gasova se nalazi u gornjem delu usisnog razvodnika ima dva prikljucka rasladno sredstvo i jedan prikljucak za dzek od instalacije.

Pitas za razliku izmedju ova dva egr-a.

Ovaj prigusni leptir sluzi sa smanjivanje tresenja motora kod gasenja. Kod gasenja motora upravljacki uredjaj motora salje magnetnom ventilu prigusnog leptira signal i on podpritiskom zatvara prigsni leptir.Njegovim zatvaranjem u trenutku gasenja postupak gasenja se jako prigusuje i na taj se nacin povecava udobnost.
Dok kod ovih starih egr-a kada se gasi motor sav se zatrese.

O VP pumpi 44 PSG16 imas ovde samo nisi pazio na casu, sedi jedan :besan:

viewtopic.php?f=30&t=7610&hilit=pumpa&start=30

I ovaj hladnjak je za hladjenje viska goriva koje se doprema u pumpu.

Kad budem imao vise vremena napisacemo nesto i o ovim detaljima.

Autoru:  bozza [ 20 Feb 2010 22:34 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 . 2.2 DTR tuning

Godza je napisao:

O VP pumpi 44 PSG16 imas ovde samo nisi pazio na casu, sedi jedan :besan:




hahaha... pazi kad nisam pao sa stolice
:ludilo2: :ludilo2:

Autoru:  Godza [ 20 Feb 2010 22:43 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 . 2.2 DTR tuning

bozza je napisao:
Godza je napisao:

O VP pumpi 44 PSG16 imas ovde samo nisi pazio na casu, sedi jedan :besan:




hahaha... pazi kad nisam pao sa stolice
:ludilo2: :ludilo2:



Pa Bozo zar nisi rekao da mora da bude discilina, ma Milos je nas drug popravi ce je on verujem ja u njega, a pritom neca da se naljuti :ok: :ok:

Autoru:  bozza [ 20 Feb 2010 22:47 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 .... 2.2 DTR tuning

he,he,samo cvrsto gorane. ti si moj covek :ziveli:

ma naravno da se nece naljutiti,verujem da ce i dodeljenu jedinicu popraviti :lol:

Autoru:  Night Rider [ 20 Feb 2010 22:52 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 . 2.2 DTR tuning

Gotovo vec sam se naljutio :grrr: .. :ludilo:
Ma znam za VP44 ali me je zbunilo ono PSG16!?

Sto se EGR-a tice zanimalo me da li ima razlike u odzivu na gas kod obicnog i elektricnog.
Sto se haldnjaka tice jel to fabricki na 2.2DTR?
A za menjac sam pitao jer bih rado kod sebe ubacio neki sa 6 brzina ili sa duzim brzinama posto mi je na uto putu pri 140-150km/h vec na 3-4000 obrtaja.

Autoru:  Godza [ 20 Feb 2010 23:24 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 . 2.2 DTR tuning

Milose evo ukratko o ovoj Vp 44 PSG 16

Glavna odlika VP 44 PSG 16 je sazimanje uredjaja pumpe i upravljackog uredjaja motora, koji je hibridnom tehnikom cvrst spojen s pumpom za ubrizgavanje.

Ova Vp 44 PSG 16 je nastavak razvoja vec poznate predhodne Vp44 , i omogucuje pritiske ubrizgavanja do 1800 bara na dizni za gorivo. Zahvaljujuci predubrizgavanju i upotrebi magnetnih ventila visokog pritiska, i sama pumpa za ubrizgavanje se odlikuje smanjenim razvojem buke.

Neke od osobina ove nove pumpe su :
nova pumpa razvodnika ubrizgavanja s radijalnim klipovima za predubrizgavanje VP 44 PSG 16
novi upravljacki modul motora PSG 16
prigusni leptir
elektricno upravljan ventil za povratne gasove hladjen rashladnim sredstvom
hladjak goriva

Sto se tice odziva na gas sigurno je prisutniji nego na starom modelu.
Hladnjak za gorivo je fabricki.
A ovo sto se tice menjaca jedino da nadjes neki pa da probas ali nisam siguran da li poluosovine tj, zglobovi menjaca pasuju na tvoj f23 menjac.

Autoru:  Davor-Dax [ 21 Feb 2010 18:23 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 . 2.2 DTR tuning

Brate moj, ako postave kamere na naplatnoj rampi koje budu rachunale prosechnu brzinu od rampe do rampe, moci cesh da pichish 5-om na vrh gasa do 120 km/h... :D

Osim ako nemash malo dublji dzep, da placash kazne za prekoracenje brzine, mada i to cesh moci par puta dok ne skupish 18 bodova i ode dozvola... :banghead:

Autoru:  Night Rider [ 22 Feb 2010 01:55 ]
Tema posta:  Re: Menjaci F 23 i F 35 . 2.2 DTR tuning

To nije poenta ove teme a i nigde nisam napisao da cu je voziti na nasim auto putevima :wink:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/