Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Vectra B 2.0 DTH
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=7093
Stranica 1 od 1

Autoru:  astrafan [ 14 Sep 2009 23:31 ]
Tema posta:  Vectra B 2.0 DTH

dal ona ima geometriju na turbini, ili ti one leptire, da znam da je skidam i cistim, posto cu da cistim usisnu, pa reko i turbinicu malo da ocistim i podmazem... hhee... verujem da godza zna ima li... x20dth

Autoru:  Godza [ 15 Sep 2009 20:44 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

Mozes slobodno da skines i ocistis turbinu, jer sa zadnje strane gde izlaze gasovi tu su ti leptiri koji zabagre od garezi i hoce da prave problem. Jedino vodi racuna kada odvijas srafove mada i ti znas celicni torx kada zapekne u gus zna da pravi probleme.

Autoru:  Night Rider [ 15 Sep 2009 21:08 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

Da li ti leptiri mogu biti uzrok problema koji ja imam na mojoj Vektri!
Desava se sledece: Ako naprimer u trecoj i cetvrtoj brzini potopim gas pocevsi od 1000rpm i drzim ga konstantno negde na 2800rpm kao da auto malo izgubi dah,to se desava uvek i traje oko 1 sekund. Cim predjem te obrtaje auto nastavlja da ubrzava.

Autoru:  Godza [ 15 Sep 2009 21:58 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

Pazi postoji zadrska kod turbopunjaca gde i nemora da znaci da je kvar ali nije na odmet skinuti turbinu i ocistiti jer vremenom zna da nahvata garez i da turbina radi ali slabije.

Pri ubrzavanju izvesno vreme prodje dok se dobije dodatna snaga i obrtni moment.
Niska temperatura izduvnih gasova i njihova mala zapremina, kao i ubrzanje samog turbopunjaca usporavaju podizanje pritiska u kompresoru na pocetku ubrizgavanja. ovaj fenomen je poznat kao zadrska turbopunjaca.
Dosta vozaca se zalilo na te simptome zadrske zato sada na novijim vozilima ubacuju magnetne ventile po dva, tri i cetiri komada, na usisne grane,egr ventile,vakume turbina itd, da bi dobili na ujednacenom i startnijem odzivu na papucicu gasa.

Autoru:  astrafan [ 15 Sep 2009 22:03 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

e to mi je samo trebalo, da znam da li ima geometriju, ili kako vi rekoste one leptire, znam za torex, nacistio sam se turbina bruka... sutra cu da ocistim i turbinu i usisnu granu, valjda ce se osetiti nesto, majku mu...

Autoru:  Night Rider [ 15 Sep 2009 22:21 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

Imao sam i vozio dosta vektri sa 2.0 DTI motorom ali samo ova moja 2002god ima taj problem.
Kada sam je uzeo to se desavalo stalno,onda sam sa drugarove Vektre prebacio onaj vakum ventil koji se nalazi iza turbine i koji je pali problem se smanjio tacnije sada se oseca samo kada je auto opterecen uzbrdica,upaljena klima,vise putnika i slicno.
A kod drugara onaj moj ventil sto smo skinuli radi normalno :banghead:

Autoru:  astrafan [ 16 Sep 2009 12:49 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

meni isto tako uz brdo ide traljavo, trazi vise gasa, sve vakume prekontrolisao, sumnjam na protokomer, a i turbina od 2000. sigurno nije ciscena nikako, tako da cu je ocistim, ako bude nastavilo da se desava isto, pocinjam da menjam vakume..

Autoru:  Night Rider [ 16 Sep 2009 14:25 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

Meni ide super jedino sto se zagrcne za sekund i posle nastavlja.
Tebi je verovatno EGR zapusen :wink:

Autoru:  astrafan [ 17 Sep 2009 13:47 ]
Tema posta:  Re: Vectra B 2.0 DTH

ma jeste, danas cu ga skinuti, usis i turbina, ciscenje, da i on malo prodise...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/