Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 04 Maj 2025 13:21

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: pomoc oko kupovine vectre
PostPoslato: 23 Jan 2011 15:20 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 14 Dec 2006 22:23
Postovi: 270
Lokacija: Beograd
Ime: aleksandar
Opel: astra f 1.8 16v
Nasao sam na netu vectru iz 2000 god.sa motorom 2.2 benzin i interesuje me da li neko zna kakav je to motor.U obzir dolazi i 2.0i,2.2 dti, pa za koji da se odlucim,ako zante recite da se ne bi prevario

_________________
SENATOR 3.0I


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: pomoc oko kupovine vectre
PostPoslato: 23 Jan 2011 15:27 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 8609
Lokacija: AgeOfCoins
Ime: Vladimir
Opel: 3 komada
Garaza:
Konkretno o tom dizelu smo pričali pre neki dan: viewtopic.php?f=30&t=13227
2.2 benzin je isto mrcina od motora, koliko znam Godža ima 3 komada u automobilima pa može najviše da posavetuje šta i kako.
Što se mene tiče jedina mana tih motora je ona koju je nametnula ova naša banana republika a to je registracija koja je po sadašnjim cenama oko 56 000din.

_________________
Under Construction (●‿●)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: pomoc oko kupovine vectre
PostPoslato: 23 Jan 2011 22:08 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Sto se tice benzinaca neces pogresiti, ovaj sto je Z22Se motor je dosta izdrzljiv, za pogon ima lanac motora kome je vremenski period zamena oko 100.000km, ima decijih bolesti oko modula paljenja i egr ventila ali je resivo, dok ovaj drugi benzinski nisam sad siguran koji si naumio, x20xev za pogon ima zupcasi kais i njegov vremenski period zamene je do 60.000km naravno set zupcenja sa pumpom za vodu.

Trapovi kao i kocioni sistem s obzirom kakvi su nam putevi i ulice, imaju neke stvari koje se menjaju ali moze se reci na vecim kilometrazama: sponice balns stangle i solje amortizera kao i krajevi i nastavci spona su nesto sto odlazi na trapu ali nije alarmantno i sto je najvaznije skupo.

Nazad na zadnjem trapu isto posle izvesnog vremena stradaju plivajuce biksne i gumice balans stangle.

Od prilike to je to, jedino sto kod njih nema provere stanja na km satu i treba voditi racuna da li ima bar neke podatke, gde je i kada vozilo sevisirano, bar neki pisani trag jer po pecatima servisa u evropi moze se proveri kakva je situacija.

O dizelima je vec pisno dosta toga, tako da si taj deo sigurno vec i pregledao po forumu.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 19 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs