Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 03 Maj 2025 23:33

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 52 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 08 Nov 2009 20:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
gde mogu da pronadjem semu za povezivanje onih vakuma sto idu na turbinu i na usisnu granu i onih malih el ventila sto stoje na karoseriji

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 09 Nov 2009 11:51 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Godza je napisao:
astrafan je napisao:
a za chip, sta mislis, da imas 2.0dti kao ja dal bi je chipovao? zasto, ili pak zasto ne bih?


Ne bih je cipovao, iz razloga dosta ljudi koje znam je to uradilo i kasnije su imali problem prilikom ubrzanja, jer dizeli i sada kad je sve fabricki imaju kao zadrsku na gasu, mada to vozaci amateri (mislim na one koji su na gasu lenji) slabo primecuju, dok vozci koji ostrije voze stalno kretanje pun gas osecaju a to se sa cipovanjem drasticno se primeti.

Ima ljudi koji nece to da prihvate i u ubedjenju su da je startniji bolje vuce ali ima zadrsku.



Ne kapiram bas sta si hteo da kazes meni auto mnogo bolje vuce posle cipovanja tacnije razlika je bas ogromna a nisam je cipovao na maks snagu vec na oko 120ks :wink:

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 09 Nov 2009 21:47 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
i ja nisam razumeo, posto svi zivi rade chip tuning i posle toga im automobili idu extra... al verovatno je mislio da svako radi to, i rade nekvalitetno...

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 12:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Ako ne znas sta je dobro biraj sta je skupo i takav je slucaj sa chip tuningom :wink:
Sad ima mali milon firmi koje kao rade chip za stotinak eura ali naravno nekvalitetno zato se treba dobro raspitati kakva je radionica u pitanju koliko dugo vec rade i ako ste u mogucnosti popricajte sa ljudima koji su radili auto kod njih!

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 14:18 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
koliko je tebe izasao chip, i kod koga si ga radio, ja mislio da uradim, al se lomim....

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 15:29 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
AE-elektronika 200eur preko drugara inace je bio 250 :wink:
Uradi slobodno po meni je odlicna stvar!

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 21:59 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
ja bih to uradio kod SM-a u Gradiskoj, prvi put kad budem tamo isao, to mi je usput da svratim... i odradim posao...

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 22:17 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Night Rider je napisao:
AE-elektronika 200eur preko drugara inace je bio 250 :wink:
Uradi slobodno po meni je odlicna stvar!


Night Rider je si li mislio na AE elektronika na Tosinom bunaru.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 22:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
i ja mislim da je na njih mislio, ako se ne varam.... al ne znam dal oni rade chip tuning

da ne otvaram novu temu, jel odgovara turbina sa 2.2dti i koja je razlika, mozes li mi reci?

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 22:38 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Verovatno su oni posto nisam ja bio licno nego je drugar odneo komp sa moje Vectre.

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 22:42 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
aha

na slepo si to odradio, koji si ti kralj...

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 23:09 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Ovi turbo punjaci na Y 22 DTH i Y 22 DTR su promenljive geometrije.

Kod turbo punjaca s promenjivom geometrijom efektivna velicina turbine se podesava pomicanjem usmerenih statorskih lopatica.
Kod male zapremine izduvnih gasova usmerene statorske lopatice su zatvorene, kako bi se povecala brzina izduvnih gasova i iskoristila njihova maksimalna energija.
Kod velike zapremine izduvnih gasova usmerene statorske lopatice su otvorene , da se smanji vazduh izduvnih gasova.Stalnim iskoriscenjem ukupne zapremine izduvnih gasova turbo punjac radi u svim tadnim tackama sa najvecim stepenom iskoristenja.

Po ovome turbine nisu iste i ne bih mogle da se ugrade jedna umesto druge, mada ljudi svasta rade (budze) pa nije iskljuceno.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 10 Nov 2009 23:28 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
moracu da potrazim tu turbinu sa komplet izduvnom granom, i probam da je ugradim kod mene... sve pod ako, bude islo... imas neku sliku turbine?

e onda se isplati chip ugraditi, jer ovako bez geometrije, mislim da bi turbo brzo riknuo...

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 11 Nov 2009 00:26 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Evo pogledaj na ovom sajtu imas dole i za koji model pasuje:

http://cgi.ebay.de/Turbolader-Turbo-OPE ... 518d5f248e


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 11 Nov 2009 00:50 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Koja je razlika izmedju Y 22 DTH i Y 22 DTR motora?
I da li znas koja je tacno razlika izmedju X20 DTH i Y20 DTH

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 11 Nov 2009 01:37 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
koliko vidim, kacenje je isto kao kod ove moje turbine, sa iste strane je sve, s tim da ova ima geometriju, jel izvodljivo da se stavi ova turbina da radi na 2.0DTH

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 11 Nov 2009 21:38 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Night Rider
I da li znas koja je tacno razlika izmedju X20 DTH i Y20 DTH

Evo nekih razlika izmedju X20DTH i Y 20DTH

1. Propis o izduvnim gasovima
X20DTH 94/12EG odn.EG96
Y20DTH 98/69EG,D3,Euro3 Stepen A

2. Usisna grana
X20DTH Sa metalnom pecurkom EGR-ventila
Y20DTH Sa pllasticnom pecurkom EGR-ventila

3.Blok motora
X20DTH Bez stopla(srafa) za ispustanje rashladne tecnosti
Y20DTH Sa srafom za ispustanje rashladne tecnosti

4.Pumpa za ubrizgavanje
X20DTH VP 44
Y20DTH VP 44 PSG % PI S 3

Znaci najveca razlika je u izduvnim gasovima zbog euro 3 norme.

-- 11 Nov 2009 21:51 --

Evo i nekih razlika izmedju Y22DTR I Y22DTH :

Mada nema nekih velikih razlika:

1.Zamajac
Y22DTR pun zamajac
Y22DTH plivajuci zamajac ili (zamajac sa dva tela sa dvostepenim prigusivacem)

2.Najveci obrtni moment
Y22DTR 270 Nm/1500-2750 o/min
Y22DTH 280 Nm/1600-2500 o/min

3.Nominalna snaga i o/min
Y22DTR 92KW/4000 o/min
Y22DTH 88KW/4000 o/min

4.Telo za balans motora to imaju i jadan i drugi motor.

U svrhu povezivanja udobnosti kod modela Vectra B i Omega B postavljeno je telo (jedinica) za balans motora.Jedinica za balans se sastoji od dve osovine za balans motora koja se okrecu kontra smeru sa dvostrukim brojem okretaja radilice.Ona se pokrece preko Simplex lanca i lancanika navucenog na radilicu.Hidraulicni zatezac lanca doprinosi za besprekorno vodjenje i zategnutost lanca.
Ova jedinica za balans je ugradjena izmedju 2 i 3 lezaju radilice i preko tih lezaja osigurana je da dobija ulje za podmazivanje.Ove osovine za balans smanjuju slobodne sile (tj ublazavaju ih) i rade bezprekorno bez vibracija i buke motora.Inace te osovine imaju na sebi zupcanike slice onim u menjacu.

Ovi motori imaju jos novina u smislu VP 44 PSG 5 PI S 3.5 u odnosu na X,Y20DTH,DTL

Ugradjen je upravljacki modul pumpe.
Pilot ubrizgavanje.
Pritisak pumpe do 90 000 kpa (900 bar)
Ugaono vremensko upravljanje visokim pritiskom magnetnim ventilom putem okidnog sastava ugradjenog u pumpu za ubrizgavanje.

Eto nekih razlika i noviteta u to vreme kada su izasli.


Poslednji put menjao Godza dana 12 Nov 2009 01:12, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 12 Nov 2009 00:45 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Svaka cast na informacijama :respekt:

Ovo mi je privuklo paznju :
Pumpa za ubrizgavanje
X20DTH VP 44
Y20DTH VP 44 PSG % PI S 3 - koje su prednosti ove pumpe u odnosu na klasicnu VP 44 ?

I posto u buducnosti mozda uzmem 2.2DTI da ubacim kod mene u Vectru i da mu uradim Chip koji je po tebi bolji za tako nesto da li Y22DTR ili Y22DTH i dali je to uopste izvodljivo kod oba motora posto kazes da Y22DTR ima pun zamajac a
Y22DTH plivajuci zamajac?

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 12 Nov 2009 01:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
gledaj koji nema plivajuci, jer nije normalno koliko su skupi a crkavaju majku im...

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 12 Nov 2009 01:17 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Pumpa za ubrizgavanje Y 20 DTH

Da se postigne viskok stepen iskoristenja motora s jacim ubrizgavanjem ugradjena je snazna pumpa s radijalnim klipom oznake VP 44 PSG 5 PI S 3


Glavne odlike te pumpe za ubrizgavanje su:

Odmeravanje kolicine preko velikog pritiska magnetnog ventila
Nije potrebno podesavanje pocetka isporuke goriva
Regulacija pocetka dovoda bez iglicastog pomeranja
Pritisak pumpe do 900bara
Ugaono vremensko upravljanje velikog pritiska magnetnim ventilom putem okidnog sastava ugradjenog u pumpu za ubrizgavanje
Pilot ubrizgavanje

Ovo su neke prednosti u odnosu na X20DTH s tim sto ova pumpa od Y 20dth je sasvim slicna ovoj od Y22DTR i DTH (sto bi se reklo preteca je Y20DTH).

A za motor ja bih ovaj DTR jer vec ima 92KW, zbog chipovanja, a i sto kaze astrafan nema plivajuci zamajac.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 12 Nov 2009 01:26 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
jer sa velikim obrtnim momentom stalno bih ga cupao...

samo bi bilo super da od ng ukinu br motora u saobracajnoj, al bi bilo slaganja masina...

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 12 Nov 2009 20:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Znaci kod mene na zelenoj novijoj Veci je ta bolja pumpa :D
Imam to u planu da odradim ako se neke kockice poklope,samo jos da se raspitam koja tacno serija 2.2DTI motora nemoze da se cipuje!
Nacuo sam da postoje neki modeli na kojima je neki komp valjda na pumpi i to ne sme da se dira!



Inace problem sa kojim je zapoceta ova tema je danas resen :P
Ubacen je novi softver u komp posto je stari nesto bagovao i nije uvek slao komandu na grejace da se upale!
Takodje postojala je jos jedna stvar a to je vakum koji se nalazi na desnom kosu i koji pali turbinu.
Zbog njega motor nije hteo da primi gas kad se upali jer je cas palio cas gasio turbinu!

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 12 Nov 2009 21:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
jesi menjao taj vakum ventil il sta, prespojio si nesto, posto sam cuo da je nov oko 100evropskih

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 12 Nov 2009 22:14 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Danas zvao po otpadima i krecu se od 25-50eur polovni a ja ga na kraju nadjem kod nekog lika za 10eur i sutra porucujem tri :D

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Neobican problem Vectra 2.0DTI
PostPoslato: 13 Nov 2009 02:28 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 02:07
Postovi: 2802
Lokacija: Valjevo
Ime: Vlada
Opel: Vectra C 1.9cdti
kralju, sad znam kod koga ima kad mi crkne... :lol:

_________________
e zivote...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 52 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 25 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs