Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Nosači motora
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=9592
Stranica 1 od 1

Autoru:  vlada13 [ 31 Mar 2010 22:49 ]
Tema posta:  Nosači motora

Gledao sam juče dok sam menjao ulje/filter, 3 komada ih ima. Da li je moguće u Home Made varijanti ih zameniti sa dizalicom pa polako? Počeo auto da se trese na leru kao da je dizel a još su fabrički na njemu :) :shit:

Autoru:  dario opel kadett [ 31 Mar 2010 22:59 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

mislim da je comi sa ocs.a mijenjao tako pomocu dizalice...

Autoru:  Doka_ [ 31 Mar 2010 23:01 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Moguce sto nije, samo na pravo mesto poturi dizalicu, i naravno menjaj jedan po jedan :) nemoj sve odjednom

Autoru:  dario opel kadett [ 31 Mar 2010 23:05 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

jbg i nemoze sve odjednom :ots:

Autoru:  dzony [ 31 Mar 2010 23:05 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Mozes prvo na mom kadetu da eksperimetises :ots:

Autoru:  mladja90 [ 31 Mar 2010 23:07 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

moze naravno..meni jedan pukao nikako da ga zamenim :/ samo mi reci gde ti se nalazi taj treci,to mislis na onaj kod menjaca?

Autoru:  volim_opela [ 31 Mar 2010 23:15 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Da, treci je kod menjaca.

Autoru:  vlada13 [ 01 Apr 2010 00:21 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Dva su sa prednjih bočnih strana i treći je prema kabini. Pričam o kadetu E. Pazariću ih ovih dana pa od nedelje menjanje. Šolje amortizera i selen blokove ću da prepustim majstoru, toliko već ne mogu sam :shit:

Autoru:  volim_opela [ 01 Apr 2010 00:51 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

I obavezno slike! ;)

Autoru:  Speedy [ 01 Apr 2010 03:27 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

i moja preporuka...nadji neki jaci pajser i ako imas neki stari pojas vezi motor i stavi pajser od pozarnog do veznog lima...za svaki slucaj...a ne kad ispadne motor posle da bude kuku lele...da ga vadis kao na mecki A klase..od dole :P :)

Autoru:  bozza [ 01 Apr 2010 07:12 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

svi se mane vise lako menjaju samo ako se malo potrudis :D

dizalica i parce daske na karter i slobodno se opusti dok radis...

Autoru:  boolero [ 01 Apr 2010 08:01 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Vlado za pocetak zameni samo desni nosac, verovatno ti je samo on pukao.

Shto boza kaze, dizalica i obavezno daska...dizalica inace sluzi da lako vratish i skines nosac, nece motor nigde da padne tako da ne brini :)

Autoru:  vlada13 [ 01 Apr 2010 10:58 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Da, da, naravno daska i nešto tvrdo ispod motora se podrazumeva :)

Autoru:  Daka [ 01 Apr 2010 17:38 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

gedore 15,17,19 i kratki nastavak i polako jedan po jedan,uglavnom riknjava zadnji nosac menjaca nov kosta oko 900 din marke TOPRAN ja sam ih uradio par komada do sada i sasvim su OK! :ots1:

Autoru:  volim_opela [ 01 Apr 2010 18:20 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Ajde da ne otvaram novu temu, nego da pitam ovde, posto su i moji drzaci zreli za zamenu... :D

Kod mene se najvise oseca cimanje kad polazim ili se zaustavljam, ali se oseca i kad rano presaltam u vecu brzinu, tako da uvek izvlacim brzine i varam ga na kvacilu i tako ublazavam trzanje... E sad, posto mislim da je mad_daka u pravu da uglavnom ovaj treci strada, tj drzac menjaca (meni se auto ne trese na leru, sem ako nije hladan :lol: ), sta bi bilo da zamenim samo njega, a ova dva ne??? Cuo sam da ako samo zamenis jedan, a ostala dva ne, onda i taj jedan koji zamenis, ubrzo strada, jer nisi zamenio ostala dva i on trpi najveci pritisak i zato brzo strada... El to tacno?

Autoru:  strokan [ 01 Apr 2010 18:23 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Pa jedino ako su i ova dva nastradala...
Ako su ova dva cela nece mu nista biti :D

Autoru:  Daka [ 01 Apr 2010 18:42 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

strokan je napisao:
Pa jedino ako su i ova dva nastradala...
Ako su ova dva cela nece mu nista biti :D


Potpisujem :D

Autoru:  Andrej [ 01 Apr 2010 18:52 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Kakva su vaša iskustva, u smislu trajanja nosača u odnosu na poziciju? Obično je reč o tri nosača: prvi - kod servo pumpe, drugi - na menjaču i treći sa zadnje strane motora.
Ja, iz nekog svog iskustva, mislim da najviše odlazi nosač kod servo pumpe. Bar sam taj uvek vadio u delovima...

Meni isto cimne pri naglom puštanju gasa. Koliko sam gledao zadnji je dobar, ostaje mi da posle Uskrasa skinem plastične zaštite u košu pa da proverim bočne nosače.

Autoru:  strokan [ 01 Apr 2010 18:58 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Ja sam za sad menjao samo ovaj prvi, posto se pokidala ona guma, pa mi je kacio sraf od alnasera sasiju u krivinama..

Autoru:  vlada13 [ 01 Apr 2010 19:21 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Provozaću se ja ipak kod nekog od naših mehaničara da ne kupujem bzvz sva tri. Mada mislim da je taj prema kabini problem, da on prenosi vibracije.

Autoru:  bozza [ 01 Apr 2010 19:24 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

zagledaj ih malo vlado,obicno su ispucali i odvojeni. da ne kupujes napamet

Autoru:  pistre [ 01 Apr 2010 19:32 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

ako su tako jeftini kao sto napisa neko onda je bolje promeniti sva tri jer su tvoji ipak presli 350 000 pa bi sa novim nosacima bio drugi auto

Autoru:  volim_opela [ 02 Apr 2010 01:36 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Vala i jeste tako... Pitao sam u radnji, u kojoj inace kupujem delove za svoju suzanu i covek mi kaze za sva tri 2700d.

Autoru:  Andrej [ 12 Maj 2010 11:59 ]
Tema posta:  Re: Nosači motora

Danas sam zamenio nosač do servo pumpe, pošto imam klimu ide hidro nosač ( u prevodu skuplji :palica: ), za c20xe bez klime idu obični gumeni nosači motora...
Momenti pritezanja su sledeći: 65 Nm za dva šrafa koja drže nosač za karoseriju ( 15 gedora ) i 35 Nm za inbus ( 10 ) koji drži nosač motora za nosač sevo pumpe.
Možda nekad nekom zatreba...

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/