Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

neravnomeran rad na leru - pali Check engine
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=6333
Stranica 1 od 1

Autoru:  mln4you [ 11 Jun 2009 10:37 ]
Tema posta:  neravnomeran rad na leru - pali Check engine

Pre jedno dve nedelje krenem ujutru na poso,naravno autom :) ,kad odjednom pri samom startu motora,neravnomeran rad,uzasan ler nece da prima gas itd..Ugasim ga izadjem proverim kablove(svecice,bobina..) sve ok.Odem na poso nekako a u putu primetim da bolje prima gas kako se auto zagrejao,ali ni priblizno njegovom normalnom radu.Da ne duzim,dignem haubu i pogledam malo detaljnije situaciju i snimim da visi neko crevo iz karburatora.Nisam znao gde ulazi kraj koji visi a nisam ni imao vremena da skidam celu kapu jer je nepristupacno da se vidi,ali sam nekako napipao kao neki sisak :) koji izlazi iz kape odozdo.Navucem crevo tu,upalim auto i extra radi ponovo.Posle nedelju dana mi se ponovo javio sl.problem izaso sam iz auto medjutim crevo je stajalo gde treba,samo sam ga malo pricvrstio rukom,i ponovo je sve ok,medjutim sada opet ne u toj meri ali ponekad primetim da motor malo neravnomernije radi pogotovu kad je hladan.Sumnjam da je "mozda" to vakuum crevo negde naprslo u vuce neki "fals" vazduh,od prvog ispadanja creva do danas ,gori mi lampa za check engine bez prestanka, a nekad se palila samo na par sekundi.Da li je lambda otisla ili ona lose cita i prijavljuje greske zbog loseg creva ako je uopste do njega ali promenicu ga u svakom slucaju,samo ne znam da li ima novo da se kupi ili da li neko to pravi.Moram da napomenem i to da od kada gori ta lampa primetio sam i povecanje potrosnje a losije performanse motora,i da li mozda filter za vazduh moze da zeza lambdu da cita lose jer ga nisam mnogo dugo menjao

Autoru:  bozza [ 11 Jun 2009 11:15 ]
Tema posta:  Re: Check engine

za pocetk mora da se proveri dali je registovana neka greska u kompluteru i ako jeste da se resetuje racunar pa opet da se vidi dali ce da registovati neku gresku

to sto si imao ujutru problem moze da bude do nekog loseg vakuma,lose stuje...

sto se tice lamda sonde ima da se kupi ali nemoj da zuris sa kupovinom,nju je najlase promeniti

znaci za pocetak resetuj racunar pa ces onda videti dali ce se cek lampa ugasiti

Autoru:  mln4you [ 11 Jun 2009 11:20 ]
Tema posta:  Re: Check engine

jel mogu ja to nekako da resetujem ili moram u neki servis,znam da stoji u panelu ispred desnih suvozacevih vrata

Autoru:  bozza [ 11 Jun 2009 11:25 ]
Tema posta:  Re: Check engine

skini minus klemu ne manje od 15min ili ako ne stignes preko dana,uvece je skini pa je ujutru zakaci.

sto se tice citanja gresaka,imas upustvo na forumu u sobi elektrika

Autoru:  mln4you [ 11 Jun 2009 11:27 ]
Tema posta:  Re: Check engine

ok hvala puno,odradicu nocas to a sada cu da nadjem tu temu da vidimo sta bi bilo

Autoru:  mln4you [ 11 Jun 2009 12:13 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

konkretno za kadeta,da proverim da mi se nebi nesto spalilo,gore na slici kolko sam skapirao se spoji a i b spajalicom,a sta je sa onim clip na sredini dole? I kada se to spoji,jel je dovoljno dati samo kontakt ili motor mora da radi,na leru ili treba turirati..?

Autoru:  bozza [ 11 Jun 2009 12:29 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

samo prespojis pin A i B,das kontakt i brojis. konektor treba da ti stoji ispod haube kod desnog kosa.
ako imas taj klip na dzeku on treba da stoji na dole. ako nemas zagledaj na dzeku dali postoje slovne oznake

Autoru:  mln4you [ 11 Jun 2009 12:35 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

znaci bozzo ispod haube a ne u kabini dole de je ecu,cak sam mislio i da je negde kod osiguraca ???

Autoru:  bozza [ 11 Jun 2009 12:44 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

da da bas tako

otprilike trazi ga kao na slici
Slika

samo pogleaj dali bese na levu ili na desnu stranu. mislim da bese desna

Autoru:  mln4you [ 11 Jun 2009 13:04 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

hvala bozzo ,mislim da sam vidjao takav konektor,medjutim kako cu da znam sto se tice citanja greske da li je moj model motronic ili multitec-kadett e 1.3 1989 imam karburator ali imam i elektricnu pumpu i diznu tako da je verovatno kao poluindzeksn.Broj motora pocinje sa N oznakom

Autoru:  bozza [ 11 Jun 2009 13:16 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

nema na cemu hvala :D

skini plastiku kod suvozacevih nogu pa ces na kompjuteru njemu procitati sta pise

Autoru:  mln4you [ 11 Jun 2009 13:27 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

trenutno sam na poslu ali mogu vam reci da jedva cekam popodne da izvrsim ovu homemade dijagnostiku ovo je EXTRA i napisacu vam sutra sta je bilo u pitanju u mom slucaju,pod uslovom ako se snadjem a trebalo bi, odstampao sam sva uputstva.

Autoru:  bozza [ 11 Jun 2009 13:34 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

lako se to radi nista ne brini.

samo lepo izbroji kako blinka sijalica,zapisi na papir i to je to.

Autoru:  mln4you [ 12 Jun 2009 08:05 ]
Tema posta:  Re: Check Engine diagnose

Evo ja sam juce odradio ovaj test i kao sto sam pretpostavljao da nesto nije uredu tako i bi.Prvo je izbacio gresku 1_3,pa 1_4,pa 3_3.Tj.13 Oxygen sensor No change in voltage/open circuit,14 Coolant Temperature Sensor (CTS) Low voltage,33 Inlet manifold pressure sensor Voltage too high.Resetujem ECU po uputstvu - klema out 10 min. ,upalim auto pustim ga da radi jedno 5-10 min,odradim ponovo test,s tim sto ovoga puta mi je pokazivao samo gresku 33 Inlet manifold pressure sensor Voltage too high.Pitanje ako neko zna sta znace ove 3 greske a pogotovu ova 33.Da li 13 znaci da je skroz crkla lambda pa ne registruje promene voltaze,14 gde da nadjem taj senzor i kako da ga proverim i 33 me posebno zanima gde je i kako i njega da proverim.Trenutno vrsim prenos i registraciju pa cekam nove tablice,ovo sam jutros slikao moju lepoticu na parking telefonom kad sam pošao na poso ,kako me gleda tuzno jer nije navikla da bude zapustena :love:

Slika
Slika

Autoru:  bozza [ 12 Jun 2009 10:22 ]
Tema posta:  Re: Check engine

13 - lamda sonda otvoreno kolo
14 - senzor temerature rashladnog srestva motora (nizak napon)
33 - senzor apsolutnog pritiska raznodne grane MAP (visok napon)

Slika Slika

Slika

unimer u ruke,i meri :D

Autoru:  mln4you [ 12 Jun 2009 10:30 ]
Tema posta:  Re: Check engine

hvala bozzo, da li je ovo vakuum crevo ono na koje sam se zalio (prva poruka u ovoj temi) ili neko drugo,i obelezi mi na ovoj slici gde otprilike stoji taj senzor pritiska,a i ovaj za temperaturu rashladne tecnosti i sta znaci otvoreno kolo,jel negde u spoju neka zica,kontakt ili je crkla skroz,bas sam dosadan :-)


Slika

Autoru:  bozza [ 12 Jun 2009 13:03 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

izgleda da je to crevo...

na toj slici koju si postavio nije navedeno.

senzor MAP je valjda zakacen na pozarnom limu. iz njega izlaze crevca za vakum
sezor temperature rashladne tecnosti je ispred alternatora usrafljen u dekli koji stoji na glavi

otvoreno kolo znaci ima negde prekid,losi kontakti i t.sl.

Autoru:  dario opel kadett [ 12 Jun 2009 13:17 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

hm ajd sve to ok ali ako ti je 1.3 NB motor 1989 kako imas komp i sondu..jer imam isti motor i nista od toga..tj imam kopm koji vrsi paljenje ispod haube je ali ne taj sto ti imas...??

Autoru:  mln4you [ 12 Jun 2009 13:23 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

mozda sam pogresio da je nb,broj motora mi pocinje sa 13n ,a ne bih lagao da imam,mozda bi bilo i da nemam :) ,1989 godiste je single point injection,noviji tapaciri tabla menjac manji,nije kao u starijim modelima kadeta,ustvari mislim da je po izgledu kao 1.4 i i 1.6i,i vidi se po maski kao na slici gore,cak sta vise po auto dati ispada da je c13n

Autoru:  dario opel kadett [ 12 Jun 2009 13:25 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

kod mene je 1.3nb 44kw 11.11.1989. 4brzine...LS.....Pogledaj u mojoj garazi....tako da tvoj ne vjerujem da je nb ili je nesto radeno...

Autoru:  mln4you [ 12 Jun 2009 13:39 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

c13n kat,moracu i u profilu da promenim :D sta ces neznanje

Autoru:  dario opel kadett [ 12 Jun 2009 14:08 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

hehe nema veze dobro je kad neko prati pa ima da ispravi :)

Autoru:  mln4you [ 15 Jun 2009 12:05 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

U toku vikenda sam resavao problem i resio sam :) , nema vise gresaka na testu,problem je bio vakum crevo koje izlazi iz karburatora (koje sam pomenuo u prvom postu) s tim sto sam ga pogresno uboo u kapu filtera za vazduh mesto u map senzor :pandur: zato mi je i prijavljivao gresku za map,hvala bozzo pozdrav

Autoru:  bozza [ 15 Jun 2009 12:32 ]
Tema posta:  Re: neravnomeran rad na leru - pali Check engine

:wink:

:hello2:

Stranica 1 od 1 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/