Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
E18NV https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=29&t=10910 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | pop [ 21 Jul 2010 17:48 ] |
Tema posta: | E18NV |
Interesuje me dali neko zna nesto o ovom motoru? Nedavno sam kupio kadett-a sa ovim motorom. Bio je dobar neko vreme, da bi postepeno poceo da skace i trza kad se upali, kao da je -20 napolju. Slabo prima gas u prvih par minuta + trosi 15-16 l i gorivo se non-stop oseti u kabini iako nigde ne curi(pregledano). Karburator je ceski LEKR licenca PIERBURG dvogrli. dva puta sam ga vozio na stelovanje, medjutim nikakvog pomaka na bolje nije bilo...raspitivao sam se, i saznao da je motor imao ECU (i dalje ga ima), ali ne znam dali je ista od toga u funkciji jer mi je jedan majstor nakon pregleda auta rekao da je to ranije bio monopoint, pa je prepravljano nesto i sada imam brdo raskacenih kablova i creva u motoru. Ako neko ima slike tog motora u originalnom stanju bio bih zahvalan da nakaci pa da uporedim, a i ja cu uskoro da postavim slike ovog pa ako neko zna i moze da me posavetuje ....pomagajte i hvala u napred |
Autoru: | bozza [ 21 Jul 2010 20:03 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
sto se motora tice on je dobar. sto se tice tog karburatora i celog sistema za ubrizgavanje to ne valja posle 20god. |
Autoru: | pop [ 21 Jul 2010 20:21 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
koja bi bila preporuka...npr dal da menjam karburator i koji??? ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | 4motion [ 21 Jul 2010 20:24 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
najbolje da vratis sve fabricko, ali polovno naravno jer novo nema |
Autoru: | bozza [ 21 Jul 2010 20:41 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
moj ti je savet da to sve pocupas napolje. samo koliko se ja secam na tom motoru je oborena razvodna kapa pa ako bi menjao bilo koji drugi karburator,morao bi da menjas razvodnik i da ubacis komutator zavisno kakav razvodnik ugradis. mozes da nadjes klasican pidburg dvogrlni i da nadjes dobrog majstora koji moze da ti ga prepravi u mehanicki. mozes da ugradis varajet II ali svakako u oba slucaja moras da prepravis razvodnik. inace,da to sve vratis na fabricki nivo i da radi taj ekotronik koji je ugradjen fabricki,to je sex samo tako... |
Autoru: | pop [ 21 Jul 2010 21:13 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
da, jeste oborena razvodna. kad bih stavljao varajet 2, trebalo bi i usisnu menjati predpostavljam... |
Autoru: | Bane66 [ 21 Jul 2010 21:16 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
pop je napisao: koja bi bila preporuka...npr dal da menjam karburator i koji?? ![]() ![]() ![]() naravno,...uvek najbolja varijanta je kecev karburator! ![]() ![]() |
Autoru: | kvcali [ 21 Jul 2010 21:27 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
I to od YUGO 1.3 dvogrli veber dmtr 34 cini mi se provereno dobar jos ako imas plin proverena kombinacija |
Autoru: | pop [ 21 Jul 2010 21:29 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
nemam plin ![]() |
Autoru: | bozza [ 21 Jul 2010 21:30 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
pop je napisao: da, jeste oborena razvodna. kad bih stavljao varajet 2, trebalo bi i usisnu menjati predpostavljam... koliko se ja secam ne mora. osrafi se samo postolje od pidburga i zasrafi se postolje od varajeta ponasao bi se nikako ![]() |
Autoru: | Bane66 [ 21 Jul 2010 21:34 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
Nevalja stavljati karburator od male kubikaze na veliku! Sve je do protocnosti vazduha unutar karburatora! Svaki manji karbon ima da ti debelo limitira snagu i da digne potrosnju! |
Autoru: | pop [ 21 Jul 2010 21:41 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
to sam i predpostavljao....vec su mi neki govorili da bi takva kombinacija ubila auto. provericu to za varajet pa cu da se javim, a sutra cu nakaciti neke fotke motora, pa da imate kompletnu sliku. nesto mi steka net, pa se izvinjavam ako ovaj odgovor bude dupliran.... |
Autoru: | bozza [ 21 Jul 2010 21:47 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
slike tvog motora ima s ovde kao i neke probleme sa tim karburatorom viewtopic.php?f=29&t=9100&hilit=C18NZ |
Autoru: | pop [ 21 Jul 2010 22:03 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
da da, citao sam juce. i kod mene postoji mehanicka pumpa na kucistu bregaste, a imam i poklopac ispod zadnjeg sedista sa nekim prikljuckom. inace imam jos jedno crevo pored creva za dovod goriva do pumpe(identicno) koje je otkaceno i ne znam gde zavrsava. |
Autoru: | bozza [ 21 Jul 2010 22:10 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
E18NV ima mehanicku pumpu za gorivo i kod tebe je to po "standardu". to kada bi se uzivo videlo kod tebe,tada bi moglo da se traga gde je sta bilo... |
Autoru: | pop [ 21 Jul 2010 22:12 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
ako nisam dosadan, postavicu slike sutra detaljno pa ces videti sta je i kako je. |
Autoru: | Nesha [ 21 Jul 2010 23:30 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
i ja skoro uzeh kadetta sa tim motorom (u stvari kod mene je C18NV). Ne znam koja je razlika izmedju ta dva motora, ali jedino sto sam primetio je da kod mene nema otvora ispod zadnje klupe, ali zato imam isti problem sa tim cudom od karburatora. Neko je taj karburator izbacio i stavio neki dvogrli, ne znam koji je nisam gledao. Auto sa tim karburatorom stvarno odlicno ide, tako da sve moze da se nabudzi. Jedino sto smara je to sto je sada brdo raskacenih dzekova i sto sija check control lampica. Inace i kod mene ima komp kod suvozacevih nogu. Nesto mi je u glavi da ne mogu da gledam te kablove i lampicu pa bih da to sve izbacim napolje i ubudzim mono point, ili mozda i zamenim motor... Uglavnom, svasta ti napisah, ali ti nista nisam rekao. Ako ti je lakse, barem znas da nisi jedini sa tim problemom ![]() |
Autoru: | bozza [ 21 Jul 2010 23:40 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
treba da je razlika u lamda sondi,katalizatoru i nicem drugom e sad mene nesto interesuje? taj motor sa tom oznakom je nosio rekord e. za kadeta se ne pominje... Citiraj: C18NV
Bauform: R4 Steuerung: OHC Anzahl der Ventile: 8 Bohrung (mm): 84,8 Hub (mm): 79,5 Volumen (cmŃ–): 1796 Leistung (kW bei min-1): Drehmoment (Nm bei min-1): Verdichtung: Motormanagement: Oktanzahlbedarf: Steuerung: Zahnriemen Abgasanlage: geregelter Katalysator Besonderheiten: Verwendung: Rekord E |
Autoru: | Nesha [ 21 Jul 2010 23:46 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
e sad jbg, saobracajnu nemam posto sam odjavio auto, a sad da citam sa bloka po mraku mrka kapa (nije da se plasim mraka, nego se nista ne vidi ![]() ali 99% sam siguran da je C18NV ma da, jeste C18NV ![]() |
Autoru: | Nesha [ 22 Jul 2010 21:53 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
pop je napisao: ako se ne varam ovaj dzek sto se vidi je od lambda sonde. a to sto ti mislis da je lamdba sonda, cini mi se kao da je neki automat na menjacu. LS ti stoji na izduvnoj grani... aj sad cu da skoknem do garaze da uslikam taj sasavi karburator, pa razmatraj ![]() |
Autoru: | pop [ 22 Jul 2010 21:57 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
za povratni vod goriva...da li je ok sto nije prikopcan nigde, i gde bi trebalo da ide??? za kabal ok, jel se lako nabavlja taj oktanski prekidac? sto se tice creva, stavljo sam ja neko, sproveo ga skroz do dole, ali treba staviti bolje. zato je skinuto. za rezervoar, ona rupa je izdignuta malo pa deluje(bar meni fabricki), e sad ne znam, da li se tu nalazi i pumpa ili samo plovak posto ima neko crevo sto ide iz toga?? |
Autoru: | bozza [ 22 Jul 2010 21:58 ] |
Tema posta: | Re: E18NV |
idi slikaj samo ja mislim da je to dzek za stari karburatr za regulator ler gasa. na njemu ima sedam pina -- 22 Jul 2010 22:03 -- -ne fali nista to sto nije prikopcan povratni vod goriva. treba da ide na original karbirator -oktanski prekidac se nabavlja na otpadu samo treba da se pogleda koje je boje za kadeta -verovatno nalazi i pumpa i plovak u vezi rupe napisao sam ti gore,po meni postoje samo dve opcije: da je naknadno isecena ili da je pre bio moror koji je zahtevao potapajucu pumpu pa je on izvadjen i ubacen ovaj 1.8 |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |