Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=7368 |
Stranica 1 od 1 |
Autoru: | batakari [ 14 Okt 2009 23:42 ] |
Tema posta: | Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Pre nekoliko dana sam kupio Astru 1.7 DTI elegance, 2003g i ovih dana u toku vožnje sam primetio par problema. Prvi problem koji sam primetio je da u toku vožnje prilikom promene brzina , tj prilikom pritiskanja kvačila, gas ostaje na nekih 1500-2000 obrtaja, i posle odprilike 1,5-2sekunde se smanjuje.Ovo se ne dešava stalno, ali ipak češće, i mislim da se to dešava kada vršim promene stepena menjača malo brže, dok kad pustim papucicu gasa jedno 1-1,5sek. I tad pritisnem kvacilo, to se ne desava da izgleda kao da se gas pojaca. Drugo što sam primetio je da na display- očitavanje spoljne temperature nije tačno, tj. Prvih par dana su stojale samo crte --,-c dok je datum i vreme bilo OK, a onda posle par dana se pojavilo očitavanje teperature koja je bila 55-65 stepeni. Inače auto odlično radi i nisam primetio drugih nepravilnosti. |
Autoru: | vlada13 [ 14 Okt 2009 23:48 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Senzor temperature ti je u prednjem braniku, ili je crko, ili je slab spoj. Probaj da otkačiš džek pa da očistiš kontakte. On nije skup, oko 500din je. |
Autoru: | batakari [ 15 Okt 2009 00:23 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
OK hvala, provericu, a za ovo prvo imas li neku predstavu ili da ide na dijagnostiku pa da onda vidimo? |
Autoru: | vlada13 [ 15 Okt 2009 00:27 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Za prvi deo problema će ti odgovoriti ko ima ima više iskustva sa takvim problemom na dizel motoru ![]() |
Autoru: | nikkks [ 19 Okt 2009 21:57 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Druze to se i meni pocelo desava posle 5.000 predjenih kilometara, novu sam je kupio. I dan danas isto to, na sadasnjih 60.000km posle 2 godine. Meni laze za 3-6stepeni termometar, ne znam kako to da sredim i gde da ga nadjem |
Autoru: | vlada33 [ 19 Okt 2009 22:01 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
ja delim taj problem sa tobom i meni ostaje gas pri promeni brzine... probao sam da ocistim step motor nije pomoglo,na dijagnostici se potenciometar vraca na nulu odmah,ostalo je da probam jos jednu stvar a to je senzor temperature koji salje komp.temperaturu motora i u odnosu na nju i auto radi... |
Autoru: | nikkks [ 19 Okt 2009 23:35 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Ma ne brinite prijatelji, po mojoj slobodnoj proceni to je ovako: Kad vozim malo zuustrije i saltam na cca. 4500rpm ![]() ![]() |
Autoru: | strokan [ 19 Okt 2009 23:44 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Da ne otvaram novu temu... Imam obrnut problem... ![]() Kad npr. stajem na semafor i vracam ga iz 2. u ler, nekad mi se ugusi auto... Tj. padnu obrtaji toliko na nekih 500-600rpm, ponekad se i ugasi... Jel imao neko slicnih problema? |
Autoru: | batakari [ 19 Okt 2009 23:58 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
OK, ljudi ako neko bude rešio problem sa brojem obrtaja neka kaže. A senzor sam rešio očistio lepo konektor i na kablu i na senzoru, malo razvuko pinove i zasad lepo radi. Nikks, probaj da očistiš i sam senzor od prljavštine i blata, možda te zato laže |
Autoru: | nikkks [ 20 Okt 2009 00:03 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
@Strokan druze to mi je problem na obe astre, das malo gas i to je to, ili opustis i sacekas, uglavnom se desava kad je klima ukljucena i ventilator na max, ili je bas veliko opterecenje od muzike. PS. Sad videh da je u pitanju kadet, ali mislim da je isti problem u pitanju, ili kad je pritisak vazduha van normale, desava se isti problem. A moze biti i malo crnje, ler gas ![]() @batakari ma ocistio bih ga ja kad bih znao gde se nalazi i kako izgleda ![]() |
Autoru: | batakari [ 20 Okt 2009 00:28 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Nikkks kad otvoriš haubu od prilike u sredini ces videti plasticno rebrasto crevo koje ulazi u prednji branik, e tu ti je senzor, on ti je pričvršćen plastičnim žabicama za branik.Polako ga skini, sa branika, odkači od konektora i sve lepo očisti. |
Autoru: | nikkks [ 20 Okt 2009 00:40 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
uf uf uf, ja sa to skinuo sa branika jos kad sam prvi put rasturio astru, to je sad negde u motornom delu. Videcu za vikend da ga nadjem ![]() ![]() ![]() |
Autoru: | batakari [ 20 Okt 2009 01:08 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
hehehe, višak delovi |
Autoru: | nikkks [ 20 Okt 2009 19:13 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
batakari je napisao: hehehe, višak delovi Upraavo tako, meni sve sto smeta, ili sklanjam ili secem ![]() |
Autoru: | vlada33 [ 20 Okt 2009 19:38 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
a dali ste ista od ovoga sto sam ja rekao probali? ako niste kako mislite da popravite auto? posto kod dizela valjda nema sajle,pocnite od potenciometra... |
Autoru: | nikkks [ 26 Okt 2009 15:26 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Evi i mene, termometar pronadjen (nabijen bio u hladnjak) i vracen u branik u svoje mesto. Bio danas na servisu u Interautu, sve oko ler gasa je OK, kompletno je u redu, niko ne zna zasto zadrzava ![]() ![]() Ipak ja mislim da motor zna koga ima za volanom i zato zadrzava gas, da se osigura od ludaka ![]() ![]() |
Autoru: | bojano [ 28 Okt 2009 09:31 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
To sto pada broj obrtaja na ler gasu pa se nekad i ugasi, moze biti prljava nafta, odnosno filter nafte, to je najmanja investicija. A moze biti i pumpa visokog pritiska ciji remont nije bas jeftin. Drugo kod podizanja ler gasa najverovatnije je senzor brzine, na znam tacno koja mu je skracenica ali nalazi se dole negde na menjacu. Dijagnostika ne moze da registruje kvar na ovom senzoru. Probaj da skines dzek sa njega pa da tako vozis, tad ce verovatno da zabelezi gresku ali ako ti sa skinutim dzekom radi normalno onda znas sta je. Nisam bas neki strucnjak ali tako pomalo poznajem elektroniku. |
Autoru: | milo [ 21 Dec 2009 11:04 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Od sinoć imam problem sa brojem obrtaja na leru,neće da padnu ispod 1000,pa cak nekad i 1100.Nisam vozio auto dva dana,i onda sam ga sinoć i jutros jedva upalio posle malo duzeg verglanja.Kad se auto zagreje na radnu temp. drži obrtaje na 1000,malo nezgodno po ovom vremenu.Inače kad ga posle zagrevanja ugasim pa opet upalim padnu obrtaji na 800,pa ih opet za dve tri sekunde digne na 1000,1100.Sta mu je? |
Autoru: | Pedja [ 21 Dec 2009 20:51 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
ja sam imao problem sa brojem obrtaja na mojoj astri f,nasao sam u jednom trenutku u svim vasim problemima,meni nisu hteli da padnu obrtaji na manje od 1k,i kada menjam brzine obrtaji prvo odu gore za 200-300 pa onda pocinju da padaju,posle dijagnostike koja je bila ok majstor mi je rekao da je to normalno i da svi oplei to ponekad rade da bi se sacuvao motor (iskreno nisam shvatio) cak i posle zamene step motora i pranja starog isto mi se desavalo,nakon toga mi je crkao senzor radilice i kada sam ga promenio nekako se sve vratilo na svoje mesto,jedino sto me trenutno buni je to sto kada se auto zagreje obrtaji padnu na 600 kada stojim npr na semaforu,cini mi se da je malo ali ko ga j.... necu da ga diram dok se nesto drasticno ne desi,zakljucak je da probate da operete step motor i to je to ako neko ima bolji predlog . |
Autoru: | bozza [ 21 Dec 2009 20:58 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
milo je napisao: Od sinoć imam problem sa brojem obrtaja na leru,neće da padnu ispod 1000,pa cak nekad i 1100.Nisam vozio auto dva dana,i onda sam ga sinoć i jutros jedva upalio posle malo duzeg verglanja.Kad se auto zagreje na radnu temp. drži obrtaje na 1000,malo nezgodno po ovom vremenu.Inače kad ga posle zagrevanja ugasim pa opet upalim padnu obrtaji na 800,pa ih opet za dve tri sekunde digne na 1000,1100.Sta mu je? za pocetak pogledaj senzor rashladne tecnnosti,step motor i leptir na usisu dali je skroz zatvorio |
Autoru: | vlada33 [ 21 Dec 2009 23:31 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
ja sam oko toga vec sve radio i opet je isto,kod mene pretpostavljam ima veze sa tim sto mi je reduciran vazduh zbog plina,mada majstori kazu da nije zbog toga,dijagnostika ne pokazuje nista a step motor sam prao 4-5 puta... |
Autoru: | milo [ 22 Dec 2009 01:25 ] |
Tema posta: | Re: Problem sa brojem obrtaja motora pri promeni prenosa |
Hvala svima na savetima,mislim da cu ocistiti taj step motor i sve sto ima veze sa tim.Veceras kad sam se vracao sa posla auto je nekim cudom vratio obrtaje u normalu.Ne znam da li se sve ovo moglo desiti zbog ovolikog minusa ovih dana? |
Stranica 1 od 1 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |