Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=28&t=5432
Stranica 1 od 3

Autoru:  wizard [ 20 Feb 2009 16:01 ]
Tema posta:  astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Imam sledeci problem. Radi se o Astri G 1.6 16v. Pre oko mesec dana pocela je blago da trza, primetio sam na otvorenom putu u 5 brzini na malom gasu, zatim je pocelo sve vise i vise a onda i na malimnjim obrtajim, trenutno je najgore oko 1500 obrtaja. Vrlo cesto radi i na 3 cilindra. Povremeno se pali i lapmica za kvar motora. Prvo sam zamenio svecice, zatim filter goriva, otisao na dijagnostiku, tamo mi prijavi EGR, i njega zamenim. Pomaka nije bilo. Odsekao sam i katalizator sumnjajucu da je zacepljen, nije ni bombina, pozajmljivao od drugih i probavao. Molim za pomoc sta da radim gde da teram, izludecu vise. zadnje su mi rekli da pogledam lamba sondu, to jos nisam stigao. Auto generalno nema snage, slabo vuce, na oko 1500 obrtaja strasno trza i vrlo cesto radi na 3 cilndra.

Autoru:  vlada13 [ 20 Feb 2009 18:02 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Dovozaj se do Calibre do Šimanovaca, nije ti daleko a rešiće ti problem sigurno. Jel ti auto gubi vodu?

Autoru:  wizard [ 20 Feb 2009 19:37 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

ne, negubi vodu. ali evo primecujem kazaljka obrtaja motora nemoze da se smiri, na leru stoji normalno tj. miruje na nekih 600-700 obrtaja, a bilo gde drugde pokusati zadrzati je kao nar na 1500-200 nemoguce je

Autoru:  vlada13 [ 20 Feb 2009 22:14 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Uradi onu HomeMade diagnostiku pa vidi šta će da kaže viewtopic.php?f=17&t=5150

Autoru:  Godza [ 21 Feb 2009 00:38 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

nisi dao dovoljno podataka koji je motor jeste 1616v dali ima plin ili nema.

z16xe i x16xel su naoko isti a u sustini se razlikuju.

proveriti da nije elektricna dizna zacepljena na tom cilindru, moguce samo ciscenje istih.

ako je z 16xe postoji problem u pritisaku usisne grane, na dijagnostici prijavljuje greske
koje nemaju veze sa kvarom, moralo bi da se ide pesice parametar po parametar izlistavanja
na dijagnostici.

pritisak u usisnoj grani na leru bi trebalo da bude oko 24bar, sve sto je preko 30bar nije dobro
i potrebna je zamena tog senzora na grani.

zatim moze da se desi i da ventili neleze na sedistima kako treba (garez) sto je i cesta
pojava kod ovih motora . potrebna demontaza glave i ventila i sredjivanje iste.

to su neki uzroci kvarova koji bi mogli da budu.

pozdrav.

Autoru:  wizard [ 21 Feb 2009 11:10 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Vezano za Vladinu poruku da uradim HOMEMADE dijagnostiku - nema sanse probao sam par puta, uvek izbaci kilometrazu. Jel tu postoji neka fora ili?

Autoru:  wizard [ 21 Feb 2009 11:19 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Radi se o1.6 16v (x16xel), nema plin. Sve komplet dizne skinute ociscene, premerene unimerom prema podacima sa autodate, nista od toga, i dalje se isto ponasa.

Autoru:  vlada13 [ 21 Feb 2009 13:47 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Možda ti svećice nisu odgovarajuće? Jesu GMove svećice ili neke druge?

Autoru:  astragsport [ 21 Feb 2009 19:01 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

imao sam isti problem, bio je dis modul u pitanju (bobina)...

Autoru:  astrafan [ 21 Feb 2009 19:40 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

jel gori lampice, mozda pusta gumica na dizni, meni se to desilo na astri... pogledaj

Autoru:  SRKI032 [ 22 Feb 2009 03:19 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Evo imao sam isti problem, sve je probano cak i stavljena nova bombina i nista sve standard kao da od 1500 do 2500rpm auto trokira i ide kao da ima 55ks, posle sve te muke slicne kao sto si ti radio popizdeo sam i otvorio motor i imao sta da vidim... Na glavi mi nijedan ventil nije zatvarao svi su bili puni garezi a to je sve krenulo od karika jer su se one pojele bas a i takodje su mi sagoreli klipovi sva 4, sutra se sve povezuje glava je sredjena svi novi ventili, vodjice, gumice, novi klipovi sa kovanim celom i oprano sve, jer je usis toliko bio prljav da to nije normalno sve je nabijao garez. Sutra bi trebao auto da se upali pa javljam sta i kako... :shit:

Autoru:  astrafan [ 22 Feb 2009 11:50 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

srki, maler...

Autoru:  SRKI032 [ 22 Feb 2009 11:54 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Jbg sta ces... Nego preporucujem ti da to sto pre odradis skines glavu vidis sta i kako, bolje na vreme ja sam malo okasnio jer sam svem islio da nije motor pa sam na kraju moroa sve da menjam, a cilindri ja sam se odusevio jos imaju onu fabricku mrezu, nisu ovalni i nije bilo potrebe da se busi blok, i da nisam uzeo AE klipove kao sto su fabricki stavio sam Mahle.

Autoru:  Godza [ 22 Feb 2009 12:57 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Kod motora x, z 14xe i x,z 16xel, xe veliki je problem i kada se izmeri kompresija motora na sva cetiri cilindra je ujednacena, a on i dalje radi neravnomerno tj, trokira, i nastaje problem za onog koji vrsi popravku sta dalje (neodlucan), a mozda i neznanje.

Znaci poterbana je defektaza otvaranje glave i ventila, u vecini slucajeva vizuelnim pregledom se vidi u cemu je problem. A problem je obicno u nedovoljnom naleganju ventila na sediste ventila.

Potrebno ciscenje ventila 16kom, slajfofanje ventila na sediste ventila 16kom. ako je potrebno obrada sedista ventila, zamena gumica ventila 16kom.

Nije potrebno menjati vodjice ventila jer opel nema posebnu prodaju vodjica ventila za te motore, samo se sa glavom motora se prodaju.(isuvise skupo za nase uslove).

Vodjice ventila se nabavljaju od raznoraznih proizvodjaca i losijeg su kvaliteta, i motor primera radi ako nije imao vecu potrosnju ulja pre rada pocinje da trosi vise ulja posle poravke.

Ako motor ne trosi ulje nije potrebna zamena klipova i karika.(samo veci trosak).

Ukoliko je potrosnja veca od 1lit. na hiljadu km, zapekle su uljne karike i potrebna je njihova zamena u kompletu za sva cetiri cilindra.

Autoru:  SRKI032 [ 22 Feb 2009 22:06 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Sve spakovano i opet trokira, ali i bilo je vreme da se radi, nego ujutru idu dizne na ciscenje i ako ti nije to onda je 99.99% racunar. Kako sam negde procitao to kod astri strada na oko 200 000km predjenih... Sutra javljam sta i kako...

Autoru:  wizard [ 23 Feb 2009 16:46 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Ma nisu svecice to sam menjao, experimantisao, stavljao i boshove i GM. sa svima se isto ponasa. Nisam jos probao bobinu. To mi ostaje, ako nema pomaka,nema sta, glava dole. Samo nije mi jasno sto Goran objasnjava pritisak u usisnoj grani 24bar. Kako ja to da izmerim?

Autoru:  Godza [ 23 Feb 2009 20:41 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Koliki je tacan pritisak u usisnoj grani neces moci da proveris bez dijagnostike, ali mozes skidanjem svecica ako su sve cetiri crne onda je problem pritisak. Kada je veci pritisak od dozvoljenog hoce pozadi na izduvu da izbacuje crni dim.

Ali ako je samo jedna crna a ostale tri sivkaste boje onda je taj cilinder u kvaru. Nisi spomenu dali je izmeren pritisak goriva na manometru treba da pokaze 3.0bara.

Koliko sam gore procitao bobinu tj. modul paljenja si probao sa dugih kola koja su verujem ispravna.

Autoru:  astragsport [ 24 Feb 2009 00:53 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

SRKI032 je napisao:
Sve spakovano i opet trokira, ali i bilo je vreme da se radi, nego ujutru idu dizne na ciscenje i ako ti nije to onda je 99.99% racunar. Kako sam negde procitao to kod astri strada na oko 200 000km predjenih... Sutra javljam sta i kako...



bas belaj ispade, citam sta se dogadja. meni je nevjerovatno da racunar moze da crkne u autu. imam jos negdje atari koji radi normalno 20 godina nakon sto je proizveden, a kamoli auto kompjuter?
i meni su isto govorili da je racunar otisao, jer majstor nije znao dijagnostifikovati kvar. narucio polovnu bobinu za 35 eur i radi k'o sat.

s tim da su se cini se 1.8 i 2.0 pokazali boljim od motora manje kubikaze...imam iskustva sa 2-3 corse sa 1.0, 1.2 i 1.4 motorima, uvijek neko sranje, lambda sonda, protokomjer, ovo ono...komso sa 1.8 vecom i drugi sa 2.0 imaju mnogo manje kvarova...?!?

Autoru:  SRKI032 [ 24 Feb 2009 01:34 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Srecom nije racunar.. Jupiii :D Bio je problem do dizni, dve dizne nisu bile uredu i u dva cilinda nisu radila lepo, izvadio dizne otisao kod coveka proverio, zamenio sva sita u sve 4 dizne, ocistio i sve lepo spakovao 2000din auto radi kao sat... Konacno normalan rad motora... Ako ti nije do bombine u cacku su one nove 100e a ima kineske one su 60e ja mislim, onda proveravaj dizne.

Autoru:  astrafan [ 24 Feb 2009 02:09 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

astrafan je napisao:
jel gori lampice, mozda pusta gumica na dizni, meni se to desilo na astri... pogledaj

Autoru:  astragsport [ 24 Feb 2009 10:56 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

ja nikad nisam cuo da je u astri otis'o racunar

Autoru:  astrafan [ 25 Feb 2009 01:14 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

sve moze da se desi... nista nije iskljuceno

Autoru:  wizard [ 26 Feb 2009 11:15 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Nesto nisam bas rad da otvaram motor, to mi je ono zadnje, Ma ni na jednim kolima to nisam radio, kad dodje do pred takvu intervenciju ja to prodajem. Probacu jos da proverim sa tim pritiskom u usisnoj grani, i eventualno jos nesto da robam sa diznama. Ljudi mesec ipo dana traja ova agonija, nemam vise snage.

Autoru:  astrafan [ 26 Feb 2009 13:26 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Druze, prvo dizna pa granu...

Autoru:  ikac [ 03 Mar 2009 02:28 ]
Tema posta:  Re: astra G 1.6 16v radi na 3 cilindra

Evo i ja da se prikljucim temi posto imam slican problem za koji sam mislio da sam resio nedavno ali se ponovo vratio...pre par meseci sam vec pisao sta mi se desava sa autom u nekoj temi ali da sada ne nastavljam u njoj,ukratko,nemiran rad na leru..obrataji divljaju..auto se trese na semaforu kao da ce da se ugasi i ne vuce dobro,ujutru dok se ne zagreje malo cima i stuca...ovo se sve desava znaci u periodima,problem je nekada manje izrazen nekada vise.Provereno je dosta stvari (i da ne davim sta je sve proveravano)..pre dva meseca odem na ciscenje dizni..i posle toga auto je PERFEKTNO (ide,ne trese,ne trokira,obrtaji ok) radio mesec dana i onda je poceo polako da popusta (vracanje svih simptoma)...poludeo sam...sutra idem da menjam diskove i plocice u servis pa da vidim opet po milioniti put sta je...napisali ste dosta predloga i saveta..ali jel ima neko ideju sta je u mom slucaju posto je auto fenomenalno radio posle ciscenja dizni koje verovarno nikada nisu ciscenje a 96000km je na satu pravih..pozz :wink:

Stranica 1 od 3 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/